ترامپ: می‌توانیم دوباره به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کنیم

  4050225039 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

درحالیکه ترامپ بارها مدعی شده تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کرده است، او مجددا مدعی شد که آمریکا می‌تواند دوباره به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.

ترامپ: می‌توانیم دوباره به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کنیم

به گزارش فارس؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت، آمریکا می‌تواند دوباره به سایت‌های هسته‌ای ایران حمله کند!وی گفت که اگر تهران تلاش کند به اورانیوم غنی‌شده در سایت‌های بمباران‌شده دسترسی پیدا کند، واشنگتن می‌تواند حملات به تأسیسات هسته‌ای ایران را تکرار کند.

رئیس جمهور آمریکا پس از جنگ 12 روزه و حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران طی عملیاتی موسوم به «چکش نیمه شب» گفته بود، تأسیسات هسته‌ای ایران را نابود کرده‌ایم، همان چیزی که بیست سال دنبالش بودیم. ادعایی که البته سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا هم آن را رد کرده بودند.

ترامپ مدعی شد، «اگر آنها نیرویی به آنجا اعزام کنند... تنها کاری که ما انجام خواهیم داد این است که با چند بمب به آن ضربه بزنیم.» ایالات متحده شبانه‌روز تأسیسات مورد هدف را زیر نظر دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۰۸۸۵۲۱۳:۱۴:۵۴ ۱۴۰۵/۲/۲۵
باید اجازه ساخت و یا بازسازی پایگاههای آمریکا را در کشورهای عربی ندهیم. حتی به قیمت به موشک بستن شهرهای کشورهایی که اجازه احداث پایگاه به آمریکا را داده اند. و اگر مجددا بi دنبال ترور مسئولین باشند باید کاخ های کشور های عربی موشک باران شوند.
ناشناس۴۲۰۸۸۷۳۱۳:۵۶:۵۴ ۱۴۰۵/۲/۲۵
دوران امثال تو تمام شده یانکی قمار باز...از اپستین و ملانیا چه خبر؟
ناشناس۴۲۰۸۹۹۳۱۷:۴۶:۵۱ ۱۴۰۵/۲/۲۵
آرزوی نابودی توان هسته ایران را به همراه اون نتانیاهوی خونخوار به گورتان خواهید برد.
ناشناس۴۲۰۹۱۲۷۰۰:۳۰:۰۸ ۱۴۰۵/۲/۲۶
دروغگوی کم حافظه! تو که می‌گفتی تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کرده‌ایم.
yektanetتریبون

آخرین عناوین