بهترین راه برای خرید میز و صندلی فضای باز

گزارش بازرگانی،   3980416124

در طول دو یا سه فصل سال استفاده از فضای باز می تواند ایده ای عالی باشد که علاوه بر چشم انداز لذت بخش می تواند خانواده و جمعی از دوستان را کنار هم جمع کند. زندگی در فضای باز می تواند انرژی های موجود در طبیعت را به شما منتقل کند. فراموش نکنید این مکان نیز می تواند به اندازه ی اتاق خوابتان اهمیت داشته باشد زیرا محلی برای رسیدن به آرامش محسوب می شود.

مبلمان باغی که با عنوان مبلمان پاسیو یا مبلمان در فضای باز نامیده می شود، یک نوع از مبلمان است که به طور خاص برای استفاده در فضای باز طراحی شده و استفاده می شود.

برای ساخت این نوع مبلمان باید از مواد مقاوم در برابر آب و هوا استفاده کنید. اما انتخاب نوع مناسبی از مبلمان باغی بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که می تواند به اندازه ی لذت بخش بودن، ناراحت کننده نیز باشد. زیبایی، راحتی، جنس مناسب و قابل استفاده در طولانی مدت از عواملی است که شما باید به آن توجه کنید.

صنیع کار تولید کننده ی انواع مبلمان، صندلی باغی و ویلایی از جنس آلمینیوم، آهن و حصیری، با بیش از 50 سال سابقه ی کاری در این زمینه، شما را در انتخاب یک مبلمان باغی مناسب یاری خواهد نمود.

چگونه می توانید مبلمان باغی مدرن برای خود انتخاب کنید؟

مرز بین داخل خانه و خارج از آن را محو کنید: همانگونه که از یک دکوراسیون بسیار زیبا و شیک در پذیرایی و کنار شومینه منزلتان استفاده می کنید باید برای مبلمان فضای باز منزلتان نیز سلیقه بخرج داده و از سادگی و بی روحی آنها جلوگیری کنید. استفاده از بالشتک های طراحی شده و زیبا می تواند ایده ای جذاب باشد.

معماری خانه خود را تقلید کنید: فضای باز شما باید انعکاسی مستقیم از سبک و معماری خانه اصلی شما باشد، آنها نباید مخالف یکدیگر باشند. صنیع کار با استفاده از جدیدترین طرح های روز دنیا این امکان را برای شما فراهم کرده که بهترین و زیباترین دکوراسیون مخصوص مبلمان باغی را در فضای باز محل مورد نظرتان تهیه کنید.

آیا می توان مبلمان حصیری را در زمستان بیرون گذاشت؟

اغلب مشتریان از ما می پرسند آیا می توانیم صندلی حصیری را در زمستان بیرون نگه داریم؟ ما همیشه یک پاسخ مشابه داریم ... بله.

با استفاده از مبلمان حصیری ساخته شده از چوب پنبه مصنوعی با کیفیت بالا، می توانید در تمام طول سال مبلمان خود را در محوطه ی باز نگهداری کنید. استفاده از مواد خوب و با کیفیت تاثیر بسزایی در طول عمر مبلمان حصیری دارد.

در صنیع کار ما با استفاده از آلومینیوم و آهن با ضخامت پروفیل مناسب که از لحاظ ظاهری کاملا پوشیده شده، مبلمانی با کیفیت در اختیارتان می گذاریم. علاوه بر مواد ذکر شده، مواد حصیرهای آن نیز از بهترین سازنده های دنیا و توسط حصیر باف های حرفه ای بافته می شود.

چه نوع مبلمانی برای فضای باز مناسب تر است؟

نوع پاسیو شما در نهایت تعیین میکند که چه نوع مبلمانی برای فضای باز شما مناسب تر است. اگر یک پاسیو در معرض دید دارید، استفاده از مبلمان آلومینیومی یا فولاد ضد زنگ مناسب است. همچنین اگر شما دارای یک پاسیو پوشش داده شده هستید، می توانید مبلمان ساخته شده از چوب پنبه استفاده کنید.

طرح ها و سبک های مبلمان به طور مداوم در حال تغییر است. هر سال، سبک های جدید و پر جنب و جوش تری از صندلی باغی به بازار می آید و می توان گفت هر سال بهتر می شوند. صندلی آلومینیومی ساده، سبک، با دوام و شیک است. حصیر، همراه با بافت های زیبا و منظم ما را به فضای هنر معاصر می برد. به علاوه صندلی راک نیز می تواند انتخاب جالبی باشد چرا که با استفاده از این صندلی راحتی و آرامش را در فضای سبز به خود منتقل می کنید. آنها نه تنها خوب به نظر می رسند، بلکه راحت و سبک هستند که برای باغ بسیار مناسب است.

با توجه به عملکردی که از فضای باز خود انتظار دارید، تعداد مناسبی برای آن در نظر بگیرید. آنچه شما نیاز دارید، صندلی های کافی برای افرادی است که به طور منظم از این فضای باز استفاده می کنند.

برای انتخاب کوسن های مناسب پیشنهاد میکنیم از پارچه هایی مانند اکریلیک یا الفین استفاده کنید. مواد اکریلیک به قارچ های انگلی و کپک مقاوم است.

نحوه ی نگهداری از مبلمان باغی

شما برای خرید این مبلمان هزینه کرده اید و می خواهید به درستی از آن مراقبت کنید. برخی از این مبلمان ها را می توان به راحتی و با اسپری کردن مداوم نگهداری کرد. اما برخی از آنها نیاز به توجه خاصی دارند تا عمر بیشتری داشته باشند.

برای تمیز کردن مبلمان پارچه ای ابتدا با جارو گرد و غبار را از بین ببرید سپس با استفاده از یک برس نرم و کمی مواد شوینده و آب گرم آنها را شست و شو دهید. توجه داشته باشید که از مقدار کمی آب استفاده کنید زیرا آب زیاد می تواند به آنها آسیب برساند.

مبلمان حصیری را می توان با یک پارچه مرطوب پاک کرد و حداقل هر سه روز یک بار به منظور اطمینان از حفظ درخشش خود جلا دهید. مبلمان آلومینیومی و فولادی می تواند هر دو هفته یک بار با آب شسته شود ( زمان آن به چگونگی استفاده از مبلمان بستگی دارد ) و در مقابل نور خورشید قرار دارد تا خشک شود و کوسن ها را می توان در ماشین لباسشویی شست و تمیز کرد.

حتما از سابقه سازنده صندلی حصیریتان پرس و جو کنید

بسیاری از صندلیهای حصیری وارداتی از کشور چین از جنس پلاستیک، پی وی سی و ... می باشد که علاوه بر سرطانزا بودن آنها از عمر بسیار کوتاهی برخوردارند چرا که در مقابل آفتاب و آب طی 2 الی 3 سال می پوسند. متاسفانه تعدادی از شرکتهایی که در ایران هم در حال تولید این حصیرها می باشند از کیفیت مناسبی استفاده نمی کنند. این محصولات چون در فضای باز استفاده می شوند و شرایط جوی می توانند بسیار در عمر آنها تاثیرگذار باشند می بایست از سابقه و خوشنامی سارنده این محصولات مطلع شوید.

طی 50 سال گذشته کارگاههایی دست به تولید کپی محصولات مبلمان باغی ویلایی فضای باز صنیع کار زدند و به مرور زمان حذف شدند و چندی بعد کارگاه دیگری وارد بازار شد. ایشان نیز به خاطر عدم استفاده از آلومینیوم مرغوب و شکننده بودن محصولات تنها برای مدتی به علت شباهت ظاهری به محصولات صنیع کار می توانند به کارشان ادامه دهند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین