چند سوال از «حمید فرخ‌نژاد» / محمد امامی کیست؟

گروه فرهنگی الف،   3970709075 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

آقای فرخ‌نژاد؛ شما نماد هستید. نماد فساد و تباهی و زوال فرهنگی. شما نماد کسی هستید که با قالیباف فالوده میخورد و نیم ساعت بعدش با حسن روحانی بستنی میزند.

چند سوال از «حمید فرخ‌نژاد» / محمد امامی کیست؟

به گزارش الف، علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر سیاسی مقیم انگلیس در کانال تلگرام خود نوشت:

آقای فرخ‌نژاد. سلام مجدد. دیروز از شما خواستم طوری سخن نگوید که مطالبتان در منوتو و بی‌بی‌سی برای ایجاد بی‌ثباتی بیشتر ایران استفاده شود و شما در پاسخ به من نوشتید: «چهل ساله توی مملکتمون عده ایی خود شیرین و عده ایی مال مردم خور با تکنیک جنابعالی که "آب به اسیاب دشمن نریزید" و "در این شرایط حساس کنونی" ، مطبوعات و وجدان بیدار جامعه رو به سکوت وا داشتند و چراغها رو خاموش کردن تا سارقان و غارتگران بیت المال با خیال راحت ببرند و بخورن و از حوالی محل اقامت حضرتعالی به ریش این مردم بخندن، نه برادر میگم ،بازم میگم ! حجم گسترده رانت و فساد اقتصادی و فامیل بازی در این مملکت ریشه در همین نگاه جنابعالی داره ، اتفاقا سیاه نمایی، نگفتن و سکوته»

جناب فرخ نژاد!

اولا- من یک فعال سیاسی و رسانه‌ای هستم. تمام زندگیم همینجا شفاف روبروی شما و مخاطبانم است. اگر گمان میکردم دستگیر کردنتان ذره‌ای امنیت هشتاد میلیون ایرانی را بیشتر تامین میکند مطمئن باشید به شکل علنی می‌نوشتم باید دستگیر شوید. آنقدر هم دروغ از مدعیان صنعت حقوق بشر شنیده‌ام که نگران قضاوتشان نمی‌بودم. اما معقدم هرگونه برخورد امنیتی با افرادی مثل شما در سالهای گذشته فقط و فقط باعث ایجاد مظلوم نمایی و محبوبیت کاذب برای افرادی مثل شما و گفتار سیاسی تان شده که صراحتا معتقدم گفتارشان استعماری ووطن‌ستیزانه است. نه. آقای فرخ نژاد. 

شما و بقیه سلبریتی‌هایی که این سالها الفبای غیرت ملی را زیر سوال بردند اتفاقا باید در مقابل افکار عمومی احضار و محاکمه شوند. شفاف شفاف. مقابل چشمهای مردم. نه اینکه بروید در مخفیگاه نیروهای امنیتی معامله کنید و بعدا با گرفتن دستمزدهای سنگین فیلمهای خاص بسازید.

دو- گفته‌اید چهل سال است با سکوت رسانه‌ها عده‌ای مال مردم خور و غارتگر بیت‌المال پولها را به حوالی جایی که من هستم برده‌اند. آقای فرخ نژاد. حوالی جایی که من هستم دقیقا یعنی کجا؟ شما مگر خودتان گرین کارت آمریکا ندارید؟ چقدر از اموال شما در آمریکا سرمایه‌گذاری شده؟ چقدر از ریالهای هشتاد میلیون مردم ایران را به دلار تبدیل کرده‌ و در آمریکا و کانادا به شکل ملک و آپارتمان سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟

سه- آقای فرخ‌نژاد. شما دوستی عمیق و همکاری حرفه‌ای جدی با محمد امامی داشته‌اید. با او و فرزندانش در کانادا و آمریکا رفت و آمد خانوادگی هم دارید. چرا یک بار یک پست درباره محمد امامی نمیگذارید و به مخاطبانتان حقیقت رابطه تان با محمد امامی را نمیگویید؟ چرا نمیگویید محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد کسی است که سیزده هزار میلیارد تومن از صندوق بازنشستگی فرهنگیان دزدیده است. به همین راحتی. آقای فرخ نژاد.

آیا بخشی از پولی که رفیق شما با خیال راحت از نهصد هزار معلم مستضعف کشور غارت کرد به جیب شما هم رسید؟ شما که اهل شفافیت هستید چرا بعد از پنج سال سکوت یک پست ناقابل درباره محمد امامی و رابطه خودتان با این فرد شفاف سازی نمیکنید؟

چهار- آقای فرخ نژاد. از شخصیتهای فرهنگ خودمان نقل قول و حدیث نمی‌آورم از رییس جمهور آمریکایی می‌آورم که گرین کارتش در جیبتان است و پولی که از مردم ایران در می‌آورید را آنجا خرج و سرمایه گذاری میکنید. جان اف کندی رییس جمهوری امریکا میگوید: «نپرس کشورم برای من چه کرده. بپرس تو برای کشورت چه کردی؟» حالا من از شما میپرسم. 

فقط یک فقره دستمزد شما در سال نود و دو برای فیلم استرداد چهارصد و هشتاد میلیون تومن یعنی معادل سه میلیارد تومن امروز بود. با این پول چه کردید؟ چقدر برایش مالیات دادید؟ آن موقع برای ندادن مالیات ارتباطات با نیروهای امنیتی و استفاده از پارتی بازی اشکالی نداشت؟ راستی شما که بچه آبادان هستید این سالها میتوانستید با ده درصد پول یک آپارتمان در امریکا، یک مدرسه در آبادان بسازید؟ چرا نساختید؟

پنج- آقای فرخ نژاد. شما نماد هستید. نماد فساد و تباهی و زوال فرهنگی. شما نماد کسی هستید که با قالیباف فالوده میخورد و نیم ساعت بعدش با حسن روحانی بستنی میزند. شما نماد کسی هستید که سال هشتاد و هشت منتقد نظام بودید و همزمان هم از امنیتی ترین نهادهای نظام حقوق های کلان میگرفتید و برایشان فیلم میساختید.

شما کسی هستید که در فرهنگ عامه میگویند «بچه زرنگ» و شما به این بچه زرنگ بودن افتخار هم میکنید. اما بچه زرنگ بودن شما و رفقایتان مثل محمد امامی کار ما را به اینجا رسانده. کسی نخواسته نقد نکنید. خواسته با دشمن خارجی همکاری نکنید و با نویز و عربده‌کشی فضا را آلوده نکنید تا راه اصلاح و اندیشه و تغییر در این جامعه بسته نشود. تا آنها که سلامت مالی و اخلاقی ‌شان اثبات شده و ذهن شان هم مستعمراتی و غربزده نیست، پا به میدان بگذارند و بدون اینکه با دشمن پاس گل بدهند، مقابل فساد و ناکارآمدی بایستند. نه کسانی که رفیق دزد هستند و شریک قافله

دیدگاه کاربران

rassharif۵۷۳۸۴۴۱۱:۵۸:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۹
لطفا کامل و دقیق بخوانید
ناشناس۵۷۳۸۵۰۱۲:۰۰:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۹
فرخ نژاد افتاب پرست انقدر رنگ عوض نمیکنه که تو میکنی
ناشناس۵۷۴۱۴۴۱۳:۵۳:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۹
اسم بازیگر همراهش هست : بازیگر یعنی خوب بلده نقش بازی کند! حمید فرخ نژاد هم یه بازیگره و هفت رنگ!
ناشناس۵۷۴۹۹۷۲۲:۵۰:۵۷ ۱۳۹۷/۷/۹
بازیگر بازیگره حالا میخواد فرخ نژاد باشه یا چرخنده
محمد قاسمی۵۷۴۱۸۲۱۴:۱۳:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۹
از روحانی حمایت کرده میخواد با این پستها بشوره ببره
ناشناس۵۷۴۲۲۶۱۴:۳۴:۰۹ ۱۳۹۷/۷/۹
یک بازیگر حرفه ای می داند که چگونه نقشش را بازی کند!
ناشناس۵۷۴۸۶۷۲۰:۵۲:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۹
چرا بابت روابطش با دزدها محاکمه ش نمیکنن ؟
ناشناس۵۷۴۴۷۸۱۶:۴۰:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۹
نفاق مملکت رو بیچاره کرده ای کاش تمام دستمزدهاش رو که از بیت المال میگیره رو رو کنن
ناشناس۵۷۴۶۸۲۱۸:۳۹:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۹
خوبه یکی بیاد بگه این علیزاده کیه و چه رزومه ای داره؟ فرخ نژاد رو میشناسیم ولی این اقای تازه بمیدون اومده رو نه میشناسیم و نه از کاراش خبر داریم . لطفا یک مرجع بیطرف ایشون را و سوابقش رو تعریف کنه
ناشناس۵۷۴۸۶۶۲۰:۵۲:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۹
چشمتو باز کنی خوب امثال فرخ نژاد رو میشناسی
ناشناس۵۷۴۸۵۴۲۰:۴۱:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۹
یکی به این آقای علیزاده مقیم انگلیس بگه شما بهتره دوغتو بخوری و در کار ملت ما دخالت نکنی .
ناشناس۵۷۳۸۶۸۱۲:۰۴:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۹
فرق جنابعالی با اونهایی که در خارجند و مسیر خلاف شما رو پیش گرفته اند چیست؟ هیچ!! هیچکدومتون درکی از احوال امروز مردم ایران ندارید
ناشناس۵۷۳۸۸۴۱۲:۰۹:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۹
من اینها رو در مورد فرخ نژاد نمی دونستم
ناشناس۵۷۳۸۸۸۱۲:۱۰:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۹
این علیزاده اول موهاش راکوتاه کند وبه ایران بیاید بعد از این اداها دربیاورد
ناشناس۵۷۴۳۲۷۱۵:۱۳:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۹
یعنی با موی بلند نمیشه از حق دفاع کرد؟!!!! بعضی ها انگار عقلشون حتی توی چشمشون هم نیست...
ناشناس۵۷۴۴۷۱۱۶:۳۵:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۹
شما اول برو گذشته این آقای علیزاده رو مطالعه کن بعد ازش طرفداری کن ، خیلی هم لازم نیست به چند سال گذشته بری همین چند ماه پیش کافیه..
ناشناس۵۷۴۴۱۹۱۶:۱۰:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۹
چه ربطی داشت؟
محمد۵۷۴۴۷۷۱۶:۴۰:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۹
یک تار موی این آقای علیزاده به هزارتای امسال فرخ نژادها می ارزه گل کاشتی جناب علیزاده دستمریزاد.
ناشناس۵۷۴۶۷۴۱۸:۳۳:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۹
علی زاده پناهنده به انگلیس حالا دلش بحال جمهوری اسلامی سوخته.
ناشناس۵۷۳۸۹۹۱۲:۱۶:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۹
این مملکت به یه خونه تکونی اساسی نیاز داره !
ناشناس۵۷۳۹۱۰۱۲:۲۰:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۹
صحیتهای هر 2 طرف درست است
ناشناس۵۷۴۲۹۴۱۴:۵۸:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۹
بازیگر یعنی کسی که بدنبال شهرت و ثروت است. پس یک روز نقش فرشته بازی میکنه و یک روز نقش شیطان. حمید خان کارت تو جیبت بود اینجور گردو خاک می کردی؟ عجب! فالوده شیرازی در واشینگتون زدی یا لس آنجلس؟
ناشناس۵۷۴۴۳۸۱۶:۱۹:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۹
نتیجه، پس صحبتهای من و شما نادرست است! قضیه فلسفی شد مث اینکه xd
ناشناس۵۷۳۹۲۴۱۲:۲۵:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۹
واقعا باید جواب بدی فرخ نژاد. تویی که همیشه از همه انتقاد می کنی حالا خودت جواب بده
ناشناس۵۷۳۹۵۲۱۲:۴۲:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۹
حرف هایی جالبی بود.
ناشناس۵۷۳۹۵۸۱۲:۴۶:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۹
کاملا در مورد فرخ نژاد درست گفته، هر طرف که باد بوزد همانطرف هستند
محمد۵۷۴۰۰۹۱۳:۰۳:۳۸ ۱۳۹۷/۷/۹
شفافیت باید از همین سلبریتی های پر توقع و به ظاهر همه چیز دان شروع شوند که به پول ملت مظلوم و زلزله زده کرمانشاه هم رحم نکردن بعد ژست میهن پرستی میگیرند حقوق ما مردم را میخورند وبه ملت ما توهین میکنند درود بر آقای علیزاده
آرش۵۷۴۰۲۱۱۳:۰۸:۱۳ ۱۳۹۷/۷/۹
چه فشاری به این بنده خدا اومده !! چه دل پری !!
ناشناس۵۷۴۲۱۴۱۴:۲۴:۰۴ ۱۳۹۷/۷/۹
شما آمریکایی؟؟؟ یا شایدم کانادا؟؟!!! بیا ایران ی سر برو خرید معنی فشارو درک میکنی شرط میبندم زیر ۱۷-۱۸ سال سن داری پول تو جیبی ات هم پدر گرام تامین میکنه حق داری معنی فشارو درک نکنی.
ناشناس۵۷۴۵۵۲۱۷:۰۷:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۹
یعنی اقای علیزاده تهران تشریف دارند ؟ که به منتقدشون میگین امریکا یا کانادان؟؟؟
ناشناس۵۷۴۰۳۵۱۳:۱۴:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۹
تو این اوضاع به هم ریخته معلوم نیس کی راست میگه کی دروغ. قضاوت با آیندگان
امیرعلی۵۷۴۰۴۲۱۳:۱۵:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۹
ممنونم آقای علیزاده که اینقدر دقیق و با اطلاع صحبت کردید مشکلی با آقای فرخ نژاد ندارم بلکه بازی ایشان را همیشه تحسین کرده ام اما بچه زرنگ بازی تنها لفظیه که برا کارهای اینطوری میشه گفت بازهم تشکر علیزاده
ناشناس۵۷۵۱۸۶۰۷:۲۰:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۰
من هم بازی فرخ نژاد رو دوست دارم. همینطور رضا کیانیان. ولی از مواضع هر دوشون ناراحت شدم. می خوان طرف مردم باشن اما نمیدونن چطوری
ناشناس۵۷۴۰۷۱۱۳:۲۶:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۹
دم آقای علیزاده گرم. کاش یکی بیاد چته همه این سلبریتی ها رو بریزه رو آب که مردم بدونن دنباله رو چه کسانی نباشند. کسانی که تو این نظام به شهرت و ثروت های هنگفت رسیدن ولی جز خیانت به این کشور کاری نمیکنن. فقط هم ادعا دارند
ناشناس۵۷۴۰۹۲۱۳:۳۳:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۹
ای خدا چه خبره؟ همه زدن تو کار بچاپ بچاپ
من۵۷۴۱۰۱۱۳:۳۶:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۹
احسنت . شیر مادرت حلالت
ناشناس۵۷۴۱۶۹۱۴:۰۶:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۹
درود بر فرخ نژاد
ناشناس۵۷۴۲۰۳۱۴:۱۹:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۹
آقای فرخ نژاد عشقی.اقای علیزاده تو که اینقدر به فکرمردم ایرانی لطفاً برگرد ایران.
ناشناس۵۷۴۲۴۲۱۴:۳۹:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۹
متشکریم از آقای علیزاده که دستها را رو میکند. میخواد این دستها آنور آبی باشد یا اینور آبی.
ناشناس۵۷۴۲۸۰۱۴:۵۳:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۹
خداوند یار و یاور همه درستکاران عالم است.
ناشناس۵۷۴۳۴۸۱۵:۳۱:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۹
دست مریزاد علیزاده
ناشناس۵۷۴۳۷۰۱۵:۴۶:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۹
مظفرالدین شاه گفت ( کار جهان به اعتدال راست می شود ) کمال الملک پاسخ داد ( همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید ) .
ناشناس۵۷۴۴۱۳۱۶:۰۸:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۹
منم از این سلبریتی ها یه سوال دارم برای حادثه اهواز کدومشون یه پیام دادن وهمدردی کردن؟
ناشناس۵۷۴۴۸۱۱۶:۴۳:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۹
در مملکتی که آزادی زیادتر از معمول باشد همین است هرکس و در هر مقامی در مورد همه چیز اظهار نظر می کند و اوضاع اینی میشود که که می بینیم.
بچه ایستگاه ۱۲۵۷۴۶۲۲۱۷:۴۹:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۹
آبادان ۵ کیلومتر دمت گرم ، فرخ نژاد تو هم بله ، بچه آبادان که اینجوری نمیشه ! ایطور که معلومه خراب کردی حسابی ، حقیقتش ما که تو آبودانیم بجز ژست و ادا چیزی ازت ندیدیم ، گرین کارتت مبارکت ولی جان آقات کاری به مسائل سیاسی نداشته باش که در حد ای حرفا نیستی . از طرف بچه های پاپتی لب شط ایستگاه آخر ذوالفقاری (راستی میدونی کجای میگوم .؟)
علی۵۷۴۷۹۵۱۹:۵۷:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۹
بچه ابودون! ، کسی که اینطور همشهری شو خراب نمی کند!
محمد۵۷۴۹۱۱۲۱:۲۵:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۹
فعلا که فرخ نژاد با داشتن گرین کارت در ایران زندگی می کند و علیزاده در لندن!
ناشناس۵۷۴۹۳۴۲۱:۵۱:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۹
من نمی دانم که او دو تابعیتی یا نه. ولی جماعت دوتابعیتی باید هوای هردو طرف را داشته باسه.
ناشناس۵۷۴۹۵۷۲۲:۱۰:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۹
فعال رسانه ای باید پیشنهاد دستگیری کسی را بدهد ؟اقای علیزاده شما واقعا فعال رسانه ای هستید ؟
ناشناس۵۷۴۹۸۵۲۲:۴۲:۵۲ ۱۳۹۷/۷/۹
مبتذل ترین فیلم های بعد از انقلاب رو فرخ نژاد بازی کرده
ناشناس۵۷۵۰۷۸۰۰:۱۷:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۱۰
یاد دیالوگ ماندگار گشت ارشاد افتادم که میگفت هر چی برده این برده هرچی خورده این خورده
ناشناس۵۷۵۱۸۹۰۷:۲۶:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۱۰
چرا بعد از دو روز آقای فرخ نژاد جواب نمیدن به افکار عمومی؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    12. کمی دیر نیست؟

    13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

    24. اسراییل چه باید بکند؟ 

    25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

    آخرین عناوین