استیضاح وزرای کار و راه تقدیم هیات رییسه شد/ نامه برخی نمایندگان به روحانی: ربیعی و آخوندی قبل از استیضاح، استعفا دهند

گروه اقتصادی الف،   3961130114 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم گچساران در مجلس از نامه جمعی از نمایندگان به رییس‌جمهور برای استعفای وزرای کار و رفاه خبر داد.

استیضاح وزرای کار و راه تقدیم هیات رییسه شد/ نامه برخی نمایندگان به روحانی: ربیعی و آخوندی قبل از استیضاح، استعفا دهند

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به آقای روحانی با اشاره به تقدیم طرح استیضاح وزرای کار و رفاه خواستار استعفای این وزرا پیش از بررسی استیضاح شدند.

وی افزود: نمایندگان در نامه به آقای روحانی عنوان کردند که بی‌انگیزگی،‌ سستی و رخوت در مواجهه با مشکلات و بحران‌ها و کم دقتی در اولویت‌بندی و همچنین بحران‌های اخیر در امور اجرایی و مدیریتی همچون بحران‌های حمل و نقل، عدم موفقیت در کاهش حداقلی مشکلات جوی و سیاسی کاری بیش از حد در اداره امور سازمان‌هایی که متولی بخشی از امور بنگاه‌های اقتصادی هستند ایجاب می‌کند آقایان آخوندی و ربیعی از کابینه خارج شوند و مدیران با انگیزه‌ای جایگزین آنها شوند تا روح جدیدی در کابینه دمیده شود.

تاجگردون خاطرنشان کرد: جمعی از نمایندگان همچنین طرح استیضاح وزرای کار و رفاه را تقدیم هیات رییسه مجلس کردند.

به گفته وی، عدم توانایی در مواجهه با بحران‌های موجود در سیستم حمل و نقل کشور، عدم نظارت بر سیستم ناوگان هوایی و ریلی و بروز مشکلات، عدم اجرای برنامه‌های ارائه شده به مجلس در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، بی‌انگیزگی در اداره امور وزارتخانه ذیربط و عدم پاسخگویی مناسب به مردم و نمایندگان آنها از محورهای استیضاح وزیر راه است.

تاجگردون همچنین عدم توانایی در اداره امور بنگاه‌های وابسته به وزارت رفاه از قبیل شستا، هواپیمایی آسمان، کشتیرانی، عدم توجه به ساماندهی ساختار نیروی انسانی و مقابله با باندهای سیاسی و اقتصادی در بنگاه‌های وابسته و بالا رفتن بدهی بیش از حد در سازمان‌های وابسته از قبیل تامین اجتماعی و بازنشستگی به سیستم بانکی و عدم نوسازی و نبود مدیریت مناسب در هواپیمایی آسمان را به عنوان محورهای استیضاح وزیر رفاه عنوان کرد.

به گفته وی، طرح استیضاح وزرای راه و رفاه تقدیم هیات رییسه مجلس شده و در صورتی که ربیعی و آخوندی استعفا ندهند این استیضاح‌ها به جریان خواهد افتاد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۲۰۹۸۱۲:۵۰:۱۶ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
این استضاح سیاسی زمان احمدی نژاد که هواپیما سقوط کرد چرا کسی استضاح نشد ؟
محمد قاسمی۲۵۲۲۰۱۱۳:۵۶:۲۵ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
یکم اخبار و مطالعه بد نیست بیشترین استیضاح وزرا برای دول نهم و دهم بود بهترین وزیر راه بعد از انقلاب آقای بهبهانی بود که به علت سقوط هواپیما استیضاح شد
ناشناس۲۵۲۵۸۷۱۹:۴۳:۵۳ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
تکرار طنز این مجلس و این دولت
آگاه۲۵۲۹۲۱۰۱:۳۸:۴۴ ۱۳۹۶/۱۲/۱
ببخشید شما طی چه مراحلی و بر اساس چه شاخصه هایی بهبهانی را بهترین وزیر راه تا کنون میدانید؟ اتفاقا عملکرد بهبهانی در بسیاری از حوزه های وزارت راه منفی و غیر قابل دفاع بود. ایشان اصولا شایستگی قرار گرفتن در پست وزارت را نداشتند. بر اساس یک پژوهش علمی - سازمانی بهترین عملکرد وزارت راه در چهار دهه گذشته مربوط به دوره آقای خرم بوده است که البته ایشان هدف یک استیضاح کاملا سیاسی قرار گرفت و کنار رفت.
ناشناس۲۵۴۰۰۲۱۱:۴۴:۱۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲
بخاطر خدا اول این وزیر علوم رو استیضاح کنین این وضعه دانشگاههاست اینهمه نارضایتی هست آقا اصلا ککشم نمی گزه فقط پی دوست بازیه دانشکاهیان دیگه خسته شدند یه تحول عظیم میخوان یه پیشرفت به جلو یا درجا میزنن یا قدم اشتباه و عقب به خاطر خدا نگذارین کنار بگذارین بقیه هم نظر بدن ببینین اوضاع دانشگاهها چه طوریه لطفا
ناشناس۲۵۲۲۳۳۱۴:۱۱:۵۴ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
آخه بعضیا نمیدونم چرا همه مشکلات رو از این دولت میدونن...بابا خواهشا و خواهشا وخواهشا بسه دیگه اینقدر خودتو به خواب نزنید خدا وکیلی دوران احمدی نژاد آغاز بدبختی هامون شد. با خودتون حداقل رو راست باشید
ناشناس۲۵۲۸۹۶۰۰:۳۷:۴۱ ۱۳۹۶/۱۲/۱
این بابا باید می رفته هواپیما نو می خریده؟؟؟؟؟ از کجا؟ چطوری؟ با کدوم پول؟؟؟؟
محراب۲۵۲۰۹۹۱۲:۵۰:۲۵ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
مجلس باحالی داریم عده ای خرید هواپیما را محکوم میکردند و ان را ولخرجی میدانستند عده ای هم دنبال استیضاح و برکناری وزیر راه هستند چون توانایی مدیریت هواپیماهای کهنه و فرسوده را ندارد من هم دارم این وسط تو سر خودم میزنم که تا کی قراره تو این مملکت زندگی کنم ؟؟؟!!
ناشناس۲۵۲۳۰۰۱۵:۰۲:۵۱ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
خب بفرمایید تو مملکتی زندگی کنید که نه سیاسیونش دعوا می کنن، نه زلزله و سیل میاد، نه قطاراشون تصادف می کنن، نه هواپیماهاشون سقوط... بفرمایید خواهش می کنم بیشتر از این عمرتون رو تو این مملکت هدر ندید.
ناشناس۲۵۲۳۸۰۱۵:۵۹:۱۶ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
ایران کشور همه هست شما برو عربستان
ناشناس۲۵۲۷۵۷۲۲:۲۲:۲۱ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
حرف حق رو زدن. منتظر دستور شما بودن که اجازه بدید برن
ناشناس۲۵۲۱۰۶۱۲:۵۴:۰۵ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
آیا مشکل حوادث اخیر (زلزله کرمانشاه، کشتی سانچی و سقوط هواپیمای آسمان ) با استیضاح وزیر راه و شهر سازی حل میشه؟ بهتر نیست بجای پرداختن به مسایلی که بیشتر جنبه انتقام گیری داره به فکر برنامه ریزی برای اصلاح بلند مدت مشکلات کشور باشند ؟ این حوادث نه اولین باری بوده که اتفاق افتاده و نه مطمئنا آخرین بار ولی با برنامه ریزی و تخصیص بودجه های مناسب برای گزینه های دیگه ایمن حمل و نقل بویژه حما و نقل مبتنی بر ریل که مورد نظر آقای آخوندی هم هستند میشه احتمال حوادث رو کمتر کرد
ناشناس۲۵۲۴۴۴۱۶:۵۴:۴۵ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
حوادثی مثل تصادفات جاده ای از خودروهای سبک و سنگین گرفته تا سقوط هواپیما رو همیشه داشتیم ولی تصادف قطار و تصادف کشتی نفتکش والا دیگه نوبره که فقط از یک وزیر با زیر مجموعه ی ضعیف این حوادث برمیاد
ناشناس۲۵۲۱۷۹۱۳:۴۳:۰۱ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
استیضاح آخوندی هیچ گاه رای نمی آورد
ناشناس۲۵۲۱۸۰۱۳:۴۳:۲۴ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
جلوی ضرر را هر جا بگیرید منفعت است
ناشناس۲۵۲۱۸۴۱۳:۴۵:۵۲ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
سیاسی بازی شروع شد !
ناشناس۲۵۲۲۱۹۱۴:۰۴:۴۵ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
علت سقوط دقیقا تفکر همین آدم های داخل مجلس که میگن تحریم بی اثر و 30 سال مانع وارد شدن هواپیما به کشور شدن ! حالا که هواپیمای 20 سال پیش سقوط کردن انداختن گردن دولت جدید
هوشیار۲۵۲۲۲۹۱۴:۱۰:۰۵ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
قول به شما میدم که در جلسه استیضاح ایشان بیش از جلسه رای اعتماد ابقا می شود
ناشناس۲۵۲۲۳۱۱۴:۱۰:۱۱ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
شما رو به خدا وزیر جهادکشاورزی رو هم استیضاح کنید در زیر مجموعه مدیریتش اصلا ازش راضی نیستن
خودخور۲۵۲۹۵۹۰۷:۰۰:۳۳ ۱۳۹۶/۱۲/۱
ظاهر مرتب و موجه هر فرد نشان از نظم و انظباط او و اشخاص مرتبط با او خواهد بود اما این مشخصه ها در شخص وزیر جهاد کشاورزی هیچگاه به چشم نمیخورد.
ناشناس۲۵۲۲۴۸۱۴:۲۱:۱۹ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
اصولا باید خود کلید استیضاح گردد.
ناشناس۲۵۲۲۷۹۱۴:۴۲:۳۶ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
سیاسی نیست بابا یکی نشان دهد متاسف است همه چیز را سیاسی ندانید این حجم از مرگ در مسافرتها شرم اور است
ناشناس۲۵۲۴۲۴۱۶:۳۶:۵۰ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
هنوز علت حادثه مشخص نیست ! خوب مشخص سیاسی کاری
ناشناس۲۵۲۲۹۰۱۴:۴۹:۲۴ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
وزیر راه چیزی از راه و حمل و نقل نمیداند، خلاص !
ناشناس۲۵۲۴۷۶۱۷:۲۵:۰۷ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
انصافاَ وزیر را در حد رئیس جمهور لیاقت دارد
امیر۲۵۲۲۹۷۱۴:۵۳:۵۳ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
حادثه هنوز نه بررسی شده نه عللش مشخص شده و نه قصور احتمالی افراد تعیین شده!میخوان استیضاح کنن که چی!؟چه عجله ای هم دارن برای استیضاح دولت!
ناشناس۲۵۲۳۰۲۱۵:۰۶:۳۲ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
مجلس و مجلسیان احیانا" کاری دیگه غیر از استیضاح هم بلدند ؟ چه راحت ژست می گیرند ؟ تا مشکلی پیش می آید فورا" اعلام می کنند استیضاح فلان وزیر مربوطه کلید خورد ؟ که چی ؟
ناشناس۲۵۲۳۲۲۱۵:۱۸:۲۷ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
دارید اتوبان را برعکس میرید خود روحانی باید استیضاح شود متاسفانه آقای لاریجانی در مجلس دارند ترمز دستی دمکراسی را میکشند و اجازه نمیدهند که نمایندگان خواست ملت را عملی کنند.
ناشناس۲۵۲۳۲۹۱۵:۲۳:۳۶ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
استیصاح آقای آخوندی نتنها رای نمیاره بلکه ایشان با رای بالاتری که فقط دوتا معنی میتونه میده بر میگرده سر کار.... یکی از اون دوتا به همان دلیلی هستش که با وجود ناکارآمدی همچنان وزیر منتخب دولت مانده...
ناشناس۲۵۲۴۵۰۱۶:۵۸:۳۶ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
وقتی هنوز دلیل سقوط به طور رسمی وبر اساس اطلاعات متخصصین پرواز مشخص نشده چگونه ان نماینده مقصر معرفی می کند وحکم صادر می کند ؟!
ناشناس۲۵۲۴۹۱۱۷:۳۹:۰۱ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
نترسید مجلس پتاتسیل لازم را ندارد.
ناشناس۲۵۲۶۲۷۲۰:۳۶:۴۰ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
فقط در ده روز گذشته ۴ اتوبوس چپ شده است ....این مدیریت است.‌..
مسعود۲۵۲۶۳۸۲۰:۴۹:۳۹ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
اقای اخوندی تنها وزیری بوده که در طول خدمت خود کمترین سوانح راداشته است همچنین ایشان تصدی دووزارتخانه را به عهده دارد که هردو کار سخت وسنگینی است و لازم است وزارت مسکن و شهر سازی یک وزیر جدا داشته باشد ضمنا این خلبان بوده که مسیررا به اشتباه رفته وقتی هواپیما تا 14مایل فاصله داشته باید فاصله تا شعاع 14 مایلی را جستجو کردضمنا خلبان میتوانسته به علت نبود دید کافی به تهران برگرددو میتوان گفت خلبان مقصر صقوط باشد حالا چرا وزیر باید استیضاح شود ضمنا جعبه سیاه بعد از صقوط از خودش سیگنال ارسال میکند که باید از طریق امکانات فنی ان را ردیابی کرد
مهدی۲۵۲۹۱۰۰۱:۱۲:۵۲ ۱۳۹۶/۱۲/۱
مگه غیر از این هست که ما به طور متوسط روزی 66 کشته تصادفات جاده ای داریم، یعنی سالی 24000 نفر و در 15 سال گذشته 330000 نفر. ایشان هم وزیر راه هستند و نه وزیر هوا! چرا برای این 66 نفر سانحه هوایی در یک سال باید استیضاح شوند ولی برای 66 نفر روزانه! هر روز یک بار استیضاح نمی شوند؟ نماینده ها هم فقط نماینده های افرادی هستند که با هواپیما این ور و اون ور میرن؟ 66 زیاده یا 24000؟ 24066 در سال چطور؟ نماینده ما جاده ای ها نیستند؟ ضمنا چرا وزیر بهداشت و ... برای مرگ های سرطان و سکته ای که از اینها هم بیشتر هست استیضاح نمی شوند؟ چرا برای بحث تلفات الودگی هوا و الودگی مواد غذایی که باعث مریضی و سپس تلفات تعداد زیادی میشه کسی استیضاح نمیشه؟ باورتون میشه تو یک سال اخیر هر فوتی که تو همسایه و فامیل و اشنا و همکار و ... داشتیم یا بر اثر تصادف بوده یا سکته یا سرطان؟ خدا رحمتشان کناد! آمین یا رب العالمین. خدا مرحوم توکلی را هم بیامرزاد و به ابوی گرامی و خانواده محترم ایشان صبر دهاد.
ناشناس۲۵۲۹۹۵۰۹:۱۸:۱۵ ۱۳۹۶/۱۲/۱
اینکه عده ای در مجلس قبل از اینکه تحقیقات در باره علت سقوط هواپیما حتی شروع شده باشد صدای استیضاح وزیر را بلند کرده اند نشان دهنده این است که این کارها سیاسی بازی است و عده ای مترصد فرصت بوده اند. هیچوقت درد این جماعت درد مردم نیست.
ناشناس۲۵۳۱۲۲۱۱:۲۱:۲۲ ۱۳۹۶/۱۲/۱
به دلایل متعدد حتی یک روز باقی ماندن وزیر مسکن زیان باراست پس نمایندگان محترم به خاطر منافع ملت سریعا نسبت به برکناری ایشان اقدام کنند
ناشناس۲۵۳۱۲۹۱۱:۲۵:۵۰ ۱۳۹۶/۱۲/۱
بخاطر احترام به افکار عمومی هم که شده وزیر مسکن خودش باید استعفا بده
مودی۲۵۳۷۵۶۰۸:۱۱:۰۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲
ضمن اینکه با استیضاح کنندگان موافقم اما یک سوال و گلایه جدی از مجلس وجود دارد.... از شروع بکار دولت دوازدهم چند ماه گذشته است ؟فقط 4 ماه .... خب شما در همین 4 ماه متوجه شدید که ربیعی و بخصوص آخوندی توان مدیریتی وزارتخانه های مذکور راندارند ؟؟؟؟؟ آیا در دوره 4 ساله دولت یازدهم این موضوع اظهر من الشمس نبود؟؟؟ آخوندی وزیر مولتی میلیاردر کابینه که غیر از تکبر وغرور و ژست آدمهای همه چیزدان گرفتن کار دیگری بلد نیست را در دوره 4 ساله دولت یازدهم نشناختید ولی در همین 4 ماه شناختید ؟؟؟؟!!!!!! وقتی اینگونه عمل میکنید خب بعضی ها هم میگویند استیضاح سیاسی ست... اگر چه جلوی ضرر را از هر جا بگیرید منفعت است اما گاهی اوقات ما مردم فکر میکنیم شما مجلسی ها در چه فضا و هوایی تنفس میکنید که یا اصلا متوجه مشکلات مردم نیستید و یا خیلی دیر میفهمید.... شاید هم میدانید ولی بعضی مواقع جرات و اراده آن را ندارید و یا منافع تان در اینگونه گفتن است.... الف جان لطفا منتشر کن.
ناشناس۲۵۳۷۵۷۰۸:۱۴:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲
طرح این استیضاح در این موقیت بیش از اینکه کارکرد اصلاحی داشته باشه سیاسی است و کارکرد سیاسی داره. حتی اگر امضاء کنندگان نامه استیضاح اصلاح طلبان باشند. به هر حال وزیر هم یکی مثل خود ماست و باید در این وضعیت بتونه بدون اینکه شمشیر داموکلس استیضاح بالا سرش باشه کارش رو انجام بده. بعد از اینکه این کار را انجام داد. در یک فضای آرام میتوان این طرح را مطرح کرد. البته امیدوارم این دفعه طرح استیضاح او رای بیاره. چون واقعا با این تریپهای روشنفکری و استاد دانشگاهی نشون داده بدرد وزارتخانه ای کاربردی مثل راه و شهرسازی نمیخوره.
ريزبين۲۵۴۸۲۲۰۹:۱۶:۰۶ ۱۳۹۶/۱۲/۳
آقای آخوندی و وزیر کار اشتغال زدایی را به جای اشتغال زایی سرلوحه خودشون قراردادن ، بیکاری و تورم ، ناامنی شغلی ، رکود چندین ساله صنعت ساخت و ساز که نود درصد صنایع و شغل ها به آن وابسته اند ماحصل وزارت ایشان بوده و اوضاع هر سال بدتر از سال قبل میشه ، استیضاح کمترین مجازات برای این دو وزیر است .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  2. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  3. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  4. اطلاعیه پلیس درباره ویدیوی منتشر شده از درگیری ماموران طرح نور با زن جوان در تهران  

  5. جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ کدام ارگان‌ها مشمول تعطیلی شنبه‌ها نمی‌شوند؟

  6. وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود

  7.  ۲۶ صفحه از جزئیات اقدامات مجرمانه "یاسین رامین"

  8. خانم نماینده! هر زن ایرانی، هر ۱۵ ماه یک زایمان کند؟

  9. وزیر آموزش و پرورش: زیرساخت سرافرازی هر ملت، معلمان هستند / به دنبال تحول هستیم  

  10. فرمانده کل سپاه: عملیات وعده صادق باعث افتخار ایران در جهان شد

  11. اعتراضات دانشجویی، چه چیزی را درباره آمریکا آشکار می کند؟

  12. اولین تصویر از مراسم ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف در کنار دو مهمان نامتعارف!

  13. تکان شدید قیمت‌ها در بازار ارز/ قیمت دلار تا چه رقمی تغییر کرد؟

  14. تلخ و شیرین دِبش؛ وقتی خطاکاران دیگر خط قرمز نیستند

  15. بازداشت سارق خارجی با کیسه یک میلیاردی بر دوش  

  16. عکس خاص از رابطه صمیمی رهبر انقلاب و سردار سلیمانی

  17. رئیسی: باید دست زیاده خواهان را قطع کرد/ واردات نباید به تولید داخلی ضربه وارد کند

  18. خبر مهم وزیر کار برای بازنشستگان/ تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان روشن شد

  19. انتقاد رسانه نزدیک قالیباف به سعید محمد /او یک تازه کار سیاسی است /از تغییر قالیباف ناامید شده، به تخریب و تهدید روی آورده /برای حذف زاکانی تلاش می کند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  4. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  18. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  19. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  20. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین