روایت آملی لاریجانی از نامه مهم رهبری به مجمع تشخیص/ انتقاد روزنامه اصولگرا از موضع وزیر ارشاد درباره بازیگران بی‌حجاب

  4020806109 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

روایت آملی لاریجانی از نامه مهم رهبری به مجمع تشخیص/ انتقاد روزنامه اصولگرا از موضع وزیر ارشاد درباره بازیگران بی‌حجاب

روایت آملی لاریجانی از نامه مهم رهبری به مجمع تشخیص

به گزارش تسنیم، آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه اخیر این مجمع با اشاره به فضاسازی‌ها در خصوص بررسی طرح الزام به ثبت معاملات اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی اظهارنظرها، گفت: کسی مخالف مصلحت ثبت رسمی اسناد نیست، اصل قضیه روشن است، اشکال شرعی داشت که باید برای آن مصلحت‌سنجی شود، معاملاتی که همه موازین شرع را دارد ولی ثبت نشده است، باطل نیست، مصلحت‌سنجی در این موضوع نیازمند روش مدبرانه‌ای است تا اینکه بیش از آن چیزی که مصلحت اقتضا می‌کند مرتکب خلاف شرع اولیه نشویم.

وی با اشاره به جلسات متعدد کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع برای بررسی این طرح افزود: نه بنده، نه مجمع و نه شورای نگهبان مطلقاً اعتبار اسناد غیررسمی را فی‌حدذاته تأیید نکرده‌ایم، بحث این است؛ آیا معاملات واجد شرایط هم باطلند؟ ما با بطلان معاملات در واقع، مخالفیم. گرچه ممکن است به‌لحاظ مصلحتی بگوییم برای حل موضوع و رفع مشکل مردم، دستگاه قضایی می‌تواند اسناد غیررسمی را نپذیرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ثبت رسمی اسناد، گفت: در نامه مقام معظم رهبری مصلحت‌سنجی و تعیین حدود موضوع، دقیق بیان شده است و مجمع باید بر اساس آن تصمیم بگیرد، مقام معظم رهبری هم بر مصلحت‌سنجی و هم بر تحدید دقیق موضوع تأکید داشته‌اند.

***

انتقاد روزنامه اصولگرا از موضع وزیر ارشاد درباره بازیگران بی‌حجاب

فرهیختگان نوشت: «کتایون ریاحی که به دلیل رفتارهای خارج از چهارچوب چند وقت اخیرش و نه به خاطر فعالیت هنری‌، نامش بر سر زبان‌ها افتاده با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشته است که شرافتم اجازه کار در سینمای امروز را نمی‌دهد...

کتایون ریاحی بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون ایران است و واکنش اخیر او هم به واسطه و بهانه اظهارات اخیر مدیران ارشاد و به‌خصوص وزیر ارشاد بود؛ و داخل پرانتز هم بگوییم که جای مباهات است بازیگر دیگری که قدش به مراتب کوتاه‌تر از قواره امروز سینمای ایران است و به‌واسطه‌هایی غیر از هنر به فعالیت سینمایی دست یافته هم در چنین وضعیتی که آب سربالا رفته، آواز ابوعطا سر می‌دهد...

واقعا جای سوال از مدیران فرهنگی و وزیر ارشاد است که بنا به چه استدلالی، اعلان رسمی می‌کند که بخشی از اهالی سینمای ایران از حضور در آثار سینمایی محروم هستند. آیا کار ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد این است که اعلانیه ممنوع‌الفعالیتی اهالی سینما را با افتخار فریاد بزند یا اینکه شرایط حضور و تعامل با اهالی هنر را تسهیل کند.

اتفاقا اگر بخواهیم شرایط روزها و سال‌های پیش از اتفاقات پاییز 1401 را بررسی کنیم، اولین کسانی که متهم به شکل‌گیری وضعیت آشفته و در هم و برهم سال گذشته بودند همین مدیران فرهنگی و در راس آن مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد قرار هستند که رشته کار و مدیریت چهره‌های سینمایی از کف‌شان به در رفته بود.

این شرح وظیفه‌ دور از انتظاری برای یک مدیر فرهنگی نیست که باید فضای فرهنگی و هنری کشور را از طریق تعامل و ارتباط با اهالی هنر راهبری کند اما سوال این است که آیا مدیران فرهنگی امروز، هیچ اعتباری برای خود و جایگاه‌شان قائل هستند؟

اینکه سال گذشته و در جریان آشوب‌های خیابانی و فضای مجازی، مدیران سینمایی توان و اختیار مدیریت چهره‌های هنری و سینمایی را نداشتند شاید در مقاطعی قابل توجیه باشد اما واقعا جای سوال است که تا به کی این رویه بی‌اعتباری جایگاه مدیران فرهنگی در پیشگاه هنرمندان و مردم قرار است‌ ادامه پیدا کند.

آیا وزیر فرهنگی که با لبخندی همیشه برلب، از ممنوع‌الفعالیت شدن چهره‌های زن سینمای ایران می‌گوید، می‌تواند آن نقش پدری و حاکمیتی خودش را در حوزه فرهنگ و هنر ایفا کند و میدان‌دار مدیریت هنری در کشور باشد.»

***

توضیح کدخدایی درباره اعلام دلایل ردصلاحیت افراد

عباسعلی کدخدایی، عضو شورای نگهبان در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه در  اعلام دلایل رد صلاحیت کاندیداها  معذورات قانونی و شرعی داریم، گفت:  نمی توانیم پرونده شخصی فرد را بازگو کنیم. از لحاظ قانونی اجازه نداریم که دلایل رد صلاحیت کاندیداها را علنی کنیم. برخی می گویند این حق نظام است و شما دلایل رد صلاحیت نامزدها را  نمی گویید ولی  نامزد رد صلاحیت شده نظام را متهم می کند.  در  دوره گذشته دو نفر از نمایندگان صلاحیتشان تایید نشد و با من صحبت کردند و کارشناس آمد و مطالب را به آنها گفت، ولی پشت تریبون مجلس گفتند ما  رفتیم شورای نگهبان  و آنجا آقایی نشسته و به کسی جواب نمی دهد و صلاحیت  ما را رد می کند. آیا باید من  بیایم و  دلایل رد صلاحیتش را بگویم بدلیل اینکه این صحبت ها را مطرح کرده است. مسلما خیر، ما دلایل رد صلاحیت را فقط به خود کاندیداها می گوییم. گاهی گفتن  دلایل رد صلاحیت ها به کاندیداها سه الی  چهار ساعت وقت ما را می گیرد.

کدخدایی ادامه داد: کاندیداها می‌گویند ما سابقه مسجد رفتن داریم ولی شورای نگهبان به ما گفته  عدم التزام به اسلام دارید!  التزام به اسلام،  فقط عبادت های یومیه نیست و مسایل دیگر هم هست.  شما ممکن است  مرتکب حرام دیگری شده باشید، آن ملاک است؛ نه اینکه شما مسجد می روید یا خیر؟

در این زمینه گفتنی است مطابق قانون لزوم رسیدگی دقیق به شکایات داوطلبین رد صلاحیت شدة در انتخابات مختلف مصوب 1378 مجمع تشخیص مصلحت، شورای نگهبان «باید علت رد صلاحیت را با ذکر مواد قانونی مورد استناد و دلایل مربوط، به داوطلب ابلاغ نمایند» و «مستندات قانونی باید به صورت کتبی به داوطلب اعلام گردد.»

همچنین در بند 11-2 سیاستهای کلی انتخابات ذیل وظایف شورای نگهبان آمده است: «پاسخگویی مکتوب در خصوص دلایل ابطال انتخابات و رد صلاحیت داوطلبان در صورت درخواست آنان.»

***

وزیر صمت: درباره سلاح ورزی بعدا صحبت می‌کنم
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره برکناری «حسین سلاح ورزی» از ریاست اتاق بازرگانی، گفت: «درباره سلاح‌ورزی بعدا صحبت می‌کنم.»

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وضعیت سلاح ورزی و جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، افزود: درباره سلاح ورزی بعدا صحبت می کنم.

واکنش خاندوزی به تردید درباره برکناری سلاح ورزی

به گزارش تسنیم، احسان خاندوزی در همایش پدافند غیرعامل که در سازمان بورس برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به تخلفات اتاق بازرگانی گفت: برخی شبهاتی درخصوص صورت‌جلسه تهیه‌شده در پایان نشست اخیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران مطرح کرده‌اند، این درحالی است که امضای مربوط به حاضرین به‌صورت قانونی از اعضا اخذ شده است و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

خاندوزی درباره غیرقانونی بودن جمع‌آوری امضا خارج از جلسه تأکید کرد: کسانی که در این خصوص مدعی هستند باید یک دور قانون را بررسی کنند.

***

آرمیتا گراوند درگذشت

آرمیتا گراوند، دختر دانش آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت.

آرمیتا گراوند صبحگاه ۹ مهر در حالی که به همراه دوستان خود قصد ورود به داخل واگن قطار مترو را داشت، ناگهان با افت فشار مواجه و با برهم خوردن تعادلش، از پشت سر به لبه بیرونی ایستگاه برخورد و مصدوم شد.

شدت برخورد به حدی بود که وی برای دقایقی دچار ایست قلبی شد و پس از تلاش امدادی چند نفر از شهروندان، کارکنان مترو و عوامل اورژانس، برای ادامه درمان به نزدیک ترین بیمارستان تخصصی اعزام شد.

متاسفانه آسیب مغزی وارده به مصدوم باعث شد که وی مدتی را در وضعیت کما سپری کرده و دقایقی پیش فوت کند.

بر اساس نظریه رسمی پزشکان آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون، دچار سقوط، ضربه به مغز و به دنبال آن تشنج مداوم، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شده است.            

***

صندوق رای در یک هشتم حوزه‌ها هوشمند می‌شود

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که حالا که ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی برگزار شده است، آیا امکان دارد روند رأی‌گیری هم به صورت الکترونیکی برگزار شود، گفت: بسیاری از فرآیند‌ها الکترونیکی خواهد شد و در حال حاضر هم هست. قبل، حین و بعد از انتخابات ۲۵ فرآینده وجود دارد که غالب آن‌ها الکترونیکی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: یک فرآیند دیگری هم است که مربوط به صندوق‌هایی است که در رأی‌گیری به شکل الکترونیک باشند، در واقع مفهوم‌اش این است فردی که می‌خواهد یکی از داوطلبین را انتخاب کند باید در صندوق هوشمند یا شبه هوشمند نام فرد را وارد کند. 

وی ادامه داد: در قانون پیش‌بینی شده است یک هشتم از حوزه‌ها با هماهنگی شورای نگهبان این‌گونه شود. ما درحال تعامل با شورای نگهبان هستیم این را حل کنیم و کار یک هشتم انجام شود تا ما بتوانیم گام به گام به سمتی برویم که شمارش آرا هم الکترونیکی شود.

وحیدی درخصوص این‌که آیا این یک هشتم در شهرهای بزرگ قرار است باشد یا شهرها به صورت رندوم انتخاب می‌شوند، بیان کرد: باید با شورای نگهبان توافق کنیم، قانون پیش‌بینی کرده است با هماهنگی شورای نگهبان روی انتخاب این‌ حوزه‌ها باید توافق شود.

***

طرح پیشنهادی ایران برای توقف جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در جمع خبرنگاران در نیویورک در پاسخ به سوالی در ارتباط با اهداف و نتایج سفر خود به نیویورک گفت: مهمترین مسئله‌ای که در دستور کار بود این بود که بتوانیم یک طرح سیاسی را در ارتباط با وضعیت کنونی اراضی اشغالی و غزه پیگیری کنیم و بتوانیم با مشورت‌هایی که با کشورها و دبیرکل سازمان ملل انجام می‌دهیم در چارچوب آن طرح در راستای توقف جنایت جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه و کرانه باختری اقدام کنیم. این طرح بر ضرورت توقف فوری جنایت‌های جنگی و حملات نظامی صهیونیست‌ها علیه فلسطین و همچنین ارسال هر چه زودتر کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه و توقف کوچ اجباری ساکنان غزه تاکید دارد.

وی با بیان اینکه در مورد این سه مولفه بین کشورهای اسلامی توافق نظر وجود دارد، گفت: با دبیرکل سازمان ملل نیز در این ارتباط صحبت کردیم و در این ارتباط اتفاق نظر داشتیم.

وی با بیان اینکه قرار است دبیرکل سازمان ملل در روز شنبه سفری به منطقه داشته باشد، گفت: تلاش بر این است که بررسی کنیم که چگونه می‌توان از طریق سیاسی به راه حل رسید. در حال حاضر حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی شدت جنگ در منطقه را افزایش داده و اگر در آینده‌ای نزدیک راه حل سیاسی جایگزین نشود هر آن احتمال وقوع هر حادثه‌ای غیر قابل پیش‌بینی وجود دارد.

***

واکنش خاندوزی به ادعای سیگنال افزایش قیمت ارز

به گزارش ایسنا، سید احسان خاندوزی در حاشیه همایش پدافند غیرعامل در پاسخ به این سوال که اخیرا مهار نرخ تورم را منوط به کنترل سیاست های ارزی در بانک مرکزی کرده‌اید که این برداشت ایجاد شده که سیگنال افرایش قیمت می‌دهید، توضیح داد: مجموع عوامل بلند مدت شامل بی انضباطی‌های پولی و بودجه‌ای و نقدینگی و کوتاه مدت مثل مسئله ارز بر نرخ تورم موثر است و دولت تلاش می‌کند عوامل کوتاه مدت را کنترل کند و هدف سقف رشد ۲۵ درصدی نقدینگی سال ۱۴۰۲ بر اساس شش ماهه اول محقق شد.

وی افزود: در خصوص مهار قیمت ارز هم اقدامات سیگنال دهی وجود ندارد و خوشبختانه به دنبال افزایش اندکی که بعد از جنگ فلسطین و اسرائیل اتفاق افتاد، با مدیریت خوب همکاران در بانک مرکزی، قیمت ارز به نرخ سابق برگشت و به نظر می‌رسد همین فرمان ادامه یابد.

***

ادعای دروغ آمریکا درباره جلوگیری از جنگ در منطقه

به گزارش تسنیم، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور طی نوشتاری به شرح زیر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر) درباره تحولات اخیر فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت:

"آمریکا به دروغ ادعا می‌کند که به دنبال جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است اما در واقع به دنبال آنست که هیچ کس مزاحم اسراییل نشود تا با دست باز و بدون خط قرمز غیرنظامیان را در غزه سلاخی کند."

 جمشیدی هم‌چنین اخیراً درباره پیام آمریکا به ایران درخصوص تحولات منطقه و ادعای مقامات آمریکایی در این‌باره گفته بود: «پیام‌های ارسالی آمریکا نه خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و نه چیزی جز درخواست و تقاضا از ایران. اگر بایدن فکر می‌کند که به ایران هشدار داده بهتر است از تیمش بخواهد متن نهایی پیام‌ها را به وی نشان دهند.»

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۷۶۰۱۴۲۳:۳۱:۰۷ ۱۴۰۲/۸/۶
کوتاهی نیروی انتظامی در انجام وظایف خود و عدم اجرای قوانین عفاف و حجاب در چند سال گذشته تا حال باعث‌ بوجود آمدن بی حجابی و برهنگی در جامعه شد
ناشناس۳۲۷۶۰۱۷۲۳:۳۲:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۶
انقلاب اسلامی را طوفان های سهمگین تکان نداد حال با بی حجابی می خواهید تکان دهید
ناشناس۳۲۷۶۰۳۷۲۳:۴۹:۲۶ ۱۴۰۲/۸/۶
تلسكوپ جيمز از كهكشانها ميگويد كه هزاران و ميليونها سال نوري با ما فاصله دارند و از آنجا عكس هاي فضايي مي فرستد كه هر كس آنها را ببيند به عظمت خالق هستي پي ميبرد و بي اختيار به سجده مي افتد وما به اينجا رسيده ايم تمام دغدغد مون چهار تار موست !!!!!
ناشناس۳۲۷۶۳۸۸۰۹:۳۹:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۷
اولا همون خدایی که اون کهکشان ها رو آفریده حجاب و امر به معروف رو واجب کرده دوما 4 تا دونه مو نیست شما یا مشکل بینایی داری یا اعداد رو نمیشناسی
ناشناس۳۲۷۶۶۹۱۱۲:۴۶:۵۵ ۱۴۰۲/۸/۷
البته فراموش نکنیم که رعایت حجاب فرمان خالق هستی است.
ناشناس۳۲۷۶۰۴۳۲۳:۵۲:۴۴ ۱۴۰۲/۸/۶
قانون جدید عفاف و حجاب باید هر چه سریعتر اجرایی شود جامعه یله و رها و افسار گسیخته شده
ناشناس۳۲۷۶۰۴۵۲۳:۵۴:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۶
زن زندگی آزادی در عمل هرزگی ولنگاری بی بند باری شد
ناشناس۳۲۷۶۰۸۷۰۰:۲۹:۱۷ ۱۴۰۲/۸/۷
اولین متهم خود شما روزنامه فرهیختگان هست!
ناشناس۳۲۷۶۰۸۸۰۰:۲۹:۲۹ ۱۴۰۲/۸/۷
افاغنه را اخراج کنید
ناشناس۳۲۷۶۰۸۹۰۰:۳۰:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۷
همین الان هم قیمت دلار پایین نگه داشتید نسبت سال 1400 که آمدید سرکار!
ناشناس۳۲۷۶۰۹۰۰۰:۳۲:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۷
سند باید توسط حاکمیت مشروعیت داده شود نه اینکه هرکسی سنگی پرتاب کرد و گفت این زمین مال من هست و دیوار کشی کند و بعد با قولنامه بفروشد
ناشناس۳۲۷۶۲۳۱۰۷:۲۰:۵۳ ۱۴۰۲/۸/۷
اکثریت مطلق ردصلاحیت های شورای نگهبان بدون دلیل قانونی است و هیچ مستندی ندارد نمونه اش دلایل رد صلاحیت لاریجانی که فقط انگیزه سیاسی پشت آن بود و هیچ توجیهی نداشت
ناشناس۳۲۷۶۶۹۳۱۲:۴۸:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۷
عملکرد علی لاریجانی در مدت 12 سال ریاست مجلس قابل دفاع نبود.
ناشناس۳۲۷۶۲۵۴۰۷:۵۵:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۷
از شورای نگهبان درخواست میشود هر کاندیدایی در هر مرحله از انتخابات بخواهد با ترویج فرهنگ برهنگی و بی حجابی به رای بیشتر برسد ضمن محروم کردن از انتخابات به قوه قضاییه دلالت داده شود
ناشناس۳۲۷۶۳۶۲۰۹:۱۸:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۷
وزرایی که برای وزارت فرهنگ و ارشاد انتخاب میشوند اکثرا تجربه امور مذهبی داند و نه فرهنگی . مشکل این است که امور مذهبی را مساوی امور فرهنگی گرفته ایم .
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۷۶۳۶۶۰۹:۲۰:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۷
الان وقت هم اندیشی و البته همت اندیشی است اما خبرها را که می خوانیم یا می شنویم و می بینیم گویا انگار وضعیت اندیشی امروز متفاوت از واقعیت اندیشی است. به خدا قسم آسمان به زمین نمی آید که طی چند برنامه مناظره گونه در سیمای جمهوری اسلامی ایران میدان به همه کسانی داده شود که کم یا بیش حرفی برای گفتن دارند و آنهم در حوزه های مختلف سیاسی، عقیدتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و غیره و در طرف دیگر مسئولان و سایر شخصیت های دینی و غیردینی که اصرار بر ادامه وضع موجود بدون هیچگونه تغییر و تحولی دارند تا مدعیان و آنانی را که تحول خواه هستند با استدلال و منطق قانع سازند و یا اینکه اگر نمی توانند آنان را قانع سازند از اصرار ورزی های شان کوتاه بیایند. متاسفانه کار به جایی رسیده که حتی رسانه اصولگرایی همچون روزنامه فرهیختگان این چنین آشکارا از شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد می کند و تلویحا هم تقریبا حق را به خانم بازیگر سینما می دهد که ظاهراً ایشان و گروهی دیگر از هنرمندان به علت بی حجابی از سوی همین جناب آقای وزیر رسما ممنوع الفعالیت اعلام شده اند! واقعا به کجا می خواهیم برسیم؟! این همه شبکه های رادیویی و تلویزیونی رویهمرفته طی این سالیان متمادی برای آراستن فضای همدلی و هم اندیشی صاحبان فن و هنر و با سلایق و دیدگاه های مختلف چقدر دل سوزانده اند و یا می سوزانند؟! و قس علیهذا/ شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. من عجله ندارم!

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  7. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  8. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  16. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  24. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  25. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

آخرین عناوین