نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  4030209086 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در این روزنامه نوشت: «اقدام اخیر نیروی انتظامی در قالب «‌طرح نور‌» نه فقط تاکنون طرح موفقی بوده است بلکه با جرأت می‌توان گفت که تنها طرح و اقدام موفق و کارساز طی یک‌سال اخیر است. در این خصوص گفتنی است که اولاً؛ این طرح، کمترین ربطی به لایحه عفاف و حجاب ندارد بلکه  اجرای قوانین موجود است که طی یک سال گذشته در حرکتی مشکوک، متوقف مانده بود و از این روی سند دیگری بر غیر‌ضروری بودن لایحه حجاب و عفاف است و این پرسش را پیش می‌کشد که چرا و با چه توجیه قابل قبولی از اجرای قوانین موجود خود‌داری شده بود؟!

و ثانیاً؛ در صورتی که لایحه عفاف و حجاب به‌گونه‌ای که در مجلس تهیه شده است به تصویب شورای نگهبان برسد، از ادامه اجرای طرح نور نیز جلوگیری خواهد شد و امید تازه‌ای که با اجرای این طرح در افق پیش‌روی ملت پدید آمده است هم بر باد خواهد رفت!...

[مطابق  ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب]پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند و سپس به او پیامک بزند و در نهایت خانم کشف حجاب‌کننده به جریمه نقدی محکوم خواهد شد و مطابق این ماده «‌اخذ جریمه مذکور به مدت ۳ سال معلق می‌شود‌»! و... یعنی پول بده و کشف حجاب کن! و تازه این جریمه هم ۳ سال به حالت تعلیق خواهد بود!...

طرح «نور‌» نشان داد با اجرای هوشمندانه قوانین موجود می‌توان به مقابله کشف حجاب رفت و ضمن شناسائي و برخورد قاطع با عوامل مزدور دشمن، زنان و دختران بی‌خبر از نقشه دشمنان را هم از ترفند فریبکارانه آنان با خبر کرده و نجات داد. و البته حضور و مسئولیت‌پذیری سایر مراکز مسئول نیز ضروری است...

از شورای محترم نگهبان انتظار می‌رود که مانند همیشه تمامی مفاد لایحه عفاف و حجاب را با دقت‌نظر بررسی کند و همان‌گونه که روش پسندیده این شورا بوده و هست اجازه ندهد کمترین تخلفی از مبانی شرعی، اصول قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام در طرح یاد شده جای داشته باشد‌... اگرچه با توجه به شرحی که درباره تهیه این لایحه ارائه شد، بهتر آن است که طرح یاد شده از اساس کنار گذارده شود.»

حمایت نمایندگان مجلس از طرح نور فراجا

به گزارش ایسنا، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز ضمن قرائت بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح «نور» گفت: این بیانیه به امضای ۱۶۰ نماینده مجلس رسیده که همچنان تعداد امضاها در حال افزایش است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیروهای تحت امر در انجام مأموریت ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقا تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می شویم:
 
۱- انتظار می رود مسئولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

 ۲ - انتظار می رود اکنون که فراجا با دغدغه‌مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیروهای دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.»

***

توضیح قالیباف درباره مالیات بر سوداگری

به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه امروز مجلس در نطق پیش از دستور خود با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم سرانجام اخذ مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی را به مراحل پایانی تصویب رسانده و گام بلندی برای هزینه‌دار کردن فعالیت‌های سوداگرانه و دلالی برداشته است، گفت: آنچه که مجلس مصوب کرده و این روزها در حال رفع مشکلات شورای نگهبان بر آن است، اخذ مالیات از سوداگران و دلالان است که در بازارهای چهارگانه دست به احتکار می‌زنند و از عرضه آنها به بازار خودداری می‌کنند تا سودهای بیشتری نصیبشان شود؛ جمعیتی کوچک که منافع شخصی خود را علی رغم ضرر اکثریت ۹۹ درصدی مردم، بدون هیچ هزینه و محدودیتی دنبال می‌کنند و هیچ قانونی تا امروز جلودار آنها نبوده است.

قالیباف تاکید کرد: این قانون فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود آنها هم کسانی هستند که به قصد دلالی و سوداگری اقدام به خرید و احتمال حجم وسیعی از طلا، ارز، سکه، منزل مسکونی یا خودرو می‌کنند و خود عامل وارد آوردن فشار به زندگی عموم مردم هستند. وقتی یک مجموعه بانکی ۳ هزار واحد مسکونی را ساخته و خالی نگه داشته تا با تورم گران شود یا یک سوداگر اقدام به خرید میلیون‌ها دلار ارز می‌کند و منابع کشور را به قصد سوداگری شخصی کلان حبس می‌کند، باید از طریق مالیات هزینه سوداگری و سفته بازی خود را چه فرد حقیقی باشد و چه حقوقی، پرداخت کند.

وی با بیان اینکه «این مالیات در اصل مالیاتی بر سوداگری و سفته بازی و برای ایجاد آرامش در بازارها و کند کردن تیغ سوداگران است»، اظهار کرد: این قانون به صورت هوشمند و دقیق نوشته شده و به هیچ وجه معاملات طبیعی و نیازهای روزمره مردم را شامل نمی‌شود؛ در مجالس گذشته نیز چنین طرح و لایحه‌ای مطرح بود اما مجلسی شانه زیر بار مسئولیت آن نداده بود.

 

***

دستگیری یکی از معاونان سابق منطقه آزاد اروند 
 
یک منبع آگاه به خبرنگار فارس گفت یکی از معاونان سابق منطقه آزاد اروند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به اتهام دریافت رشوه دستگیر شده است.

مقامات قضایی هنوز در این زمینه اظهارنظری نکرده اند. این پرونده در دست بررسی قرار دارد و جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام خواهد شد.

***

پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفت‌وگو با ایلنا، درباره انتقادات نمایندگان مجلس به دولت درباره مسائل ارزی، گفت: من هم به خودمان به عنوان دولت و هم به فعالان حوزه سیاسی توصیه می‌کنم که مهم‌ترین مسئله ما حل مشکلات مردم است. اگر حرفی بزنیم که از درون آن اختلاف، التهاب، حاشیه و مانع برای خدمت به مردم ایجاد شود این حتماً امر برای هرکدام از طرفین ناپسند است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان این‌که مسئله امروز ما این است که درگیر یک جنگ بزرگ همه جانبه اقتصادی و فرهنگی با جبهه استکبار هستیم، تاکید کرد: همه باید این را درک کنند و هر حرفی که این جبهه را تضعیف کند، حتماً کار ناپسندی است. تمام تلاش دشمن ایجاد ضربه به اقتصاد برای فشار مردم است. حالا اگر حرفی بزنیم که به اهداف دشمن کمک کند حتماً این کار از هر جایی که باشد کار ناپسندی است. توصیه به خودم و همه هست ما نباید فرصتی را که می‌تواند در جهت خدمت به مردم صرف شود باید هم در این مسیر صرف شود، برای ایجاد مشکلات بگذاریم.

وی ادامه داد: مسائل ارزی در بانک مرکزی بسیار روشن است، بالاخره همه در سطوح مختلف دسترسی دارند. گزارش‌های بانک مرکزی وجود دارد و به صورت روزانه و مرتب در حال انتشار است. در واقع اقداماتی که برای تامین ارز بخش‌های مختلف صنعت، بهداشت و جهاد کشاورزی و برای بحث دارو انجام شده و در حال انتشار است، این‌ها چیزهای پنهانی نیست. این‌ها باید بالاخره به این آمارهای رسمی که منتشر می‌شود توجه کنند از آن طرف هم همه بدانند که ما درگیر یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و باید همدیگر را کمک کنیم برای اینکه بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

خلجی در مورد علت انتقادات نمایندگان به دولت در روزهای پایانی عمر مجلس یازدهم، بیان کرد: حال ان‌شاالله که از روی دلسوزی است، ما برخی از مباحثی که مطرح می‌شود را از روی دغدغه می‌دانیم. منتها وقتی که همه ما دسترسی به مسئولین کشور در حوزه اقتصاد و بانک مرکزی داریم و گزارشات آنها هم به صورت مرتب منتشر می‌شود، بالاخره هنگامی که مشاهده می‌کنیم تورم ما بعد از سال‌ها که بالای ۴۰ درصد بوده است، امروز وارد کانال ۳۰ درصد می‌شود، این نشان می‌دهد یک جریانی، تیمی، مجموعه‌ای در حال برنامه‌ریزی هستند و تلاش می‌کنند و همه باید کمک کنیم موفق شوند و ان‌شاالله نقدها را دلسوزانه هم ما و بقیه طوری بیان کنیم که رضای خداوند درون آن باشد.

***

انتخابات 1404 احتمالا الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی، دبیر ستاد انتخابات کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت:  در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفند برگزار شد با هماهنگی شورای نگهبان در چهار حوزه اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام شد. در مرحله دوم از شورای نگهبان درخواست شد که درحوزه های انتخابی که بیش از یک نماینده ازآن حوزه برای مرحله دوم باقی مانده اند و دارای تعدد کرسی است؛ انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شود.

وی تصریح کرد: با موافقت شورای نگهبان و براساس این شاخص شاهد برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم آباد، قائم شهر و ملایر به صورت الکترونیکی خواهیم بود.  لازم به ذکر است در دو حوزه آبادان و ملایر در مرحله اول نیز انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شد.

اسلامی تصریح کرد: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

***

مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

***

ادامه ریزش قیمت دلار در بازار آزاد

به گزارش  تسنیم، قیمت دلار که در روزهای نخست امسال و مخصوصاً پایان تعطیلات نوروز به‌دلیل بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای و حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق به اوج خود رسیده بود این روزها به‌شدت درحال ریزش است.

قیمت دلار در آن ایام به‌دلیل تشدید تنش‌های منطقه‌ای و نگرانی از شدت درگیری‌ها بین ایران و اسرائیل به 70 هزار تومان هم رسید؛ دلال‌های خیابان فردوسی همان موقع اذعان می‌کردند: منتظر دلار بالاتر بودیم!

اما با پاسخ قاطع ایران و ناتوانی صهیونیست‌ها از ادامه درگیری، ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و طلا آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. قیمت دلار که در معاملات اول صبح 26 فروردین ماه (فردای پاسخ قاطع ایران به اسرائیل) در بازار غیررسمی به 70 هزار تومان رسیده بود در معاملات نخست صبح امروز 9 اردیبهشت ماه به حدود 60 هزار تومان برگشته است، به‌عبارتی دلار در دو هفته 10 هزار تومان کاهش داشته است و آن‌طور که فعالان حاضر در بازار ارز پیش‌بینی می‌کنند در روزهای آینده نیز باز هم شاهد ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

به عبارتی بازار از ترس درگیری بیشتر و احتمال آغاز جنگ بین ایران و اسرائیل در 10‌ـ‌12 روز گذشته به‌شدت با افزایش قیمت‌ها همراه بود اما بعد از پاسخ محکم ایران به اسرائیل، ورق در بازارهای ایران برگشت.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۷۱۰۶۳۲۱:۰۷:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۹
هر مصیبتی که بر سر مردم می آید گردن دشمن استکبار می اندازید جناب آقای خلجی.
ناشناس۳۴۷۱۲۶۶۰۷:۳۹:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۱۰
با توجه به اینکه طرح نور بسیار محدود است جناب شریعتمداری لایحه عفاف و حجاب هرچه سریعتر باید تصویب شود و سازمان مردمی بسیج هم که در قانون جدید وظایف مهمی به او واگذار شده است تمام قد باید به میدان بیاید تنها راه ریشه کنی شبیخون بی حجابی و بی حیایی این است نیروهای بسبج به عنوان ضابط قضایی پا به عرصه مبارزه با این شبیخون بگذارند
ناشناس۳۴۷۱۲۷۷۰۷:۵۳:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۱۰
با شبیخون فرهنگی روبرو هستیم که از جنگ نظامی بسیار بدتر است بر این اساس نیروی مردمی بسیج باید با تمام امکانات خود پا به عرصه مبارزه با شبیخون فرهنگی بگذارند
ناشناس۳۴۷۱۴۸۳۱۱:۰۶:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۱۰
شبیخون فرهنگی کجا بود شما تشریف ببر لباس فروشی برای خانم یا دختر لباس بخر ببین چه خبر ... لباس مناسب نیست اگه هست به خاطر پارچه بیشتر برده گرانتر هست ....حالا برو پارچه فروشی پارچه گران خیاط ها که میخوان کارشون نخوابه از قد پارچه کم میکنن میگن مُد هست ... مشکل از خودتون چرا پارچه اینقدر گران باشه ....مسول کیست؟؟؟؟
ناشناس۳۴۷۱۴۸۹۱۱:۱۵:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۱۰
آن وقت شما باید لباس ناجور بخری یا لباس درست تهیه کنی حال از هر کجا دوختن یا خریدن؟!!!!
ناشناس۳۴۷۱۳۵۶۰۸:۵۵:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۰
از حجاب باید دفاع بشه بی حجابی و بی حیایی باید ریشه کن بشه
ناشناس۳۴۷۱۳۶۱۰۹:۰۰:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۱۰
شورای نگهبان هم در تصویب قانون عفاف و حجاب تعلل و وقت کشی کرده است
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۷۱۰۸۳۲۱:۲۶:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۹
بسیاری اخبار در بسته ویژه خبری الف از قلم افتاده اند و در حالی که طی دو نوبت جداگانه دیشب و امروز نظرات مدیر مسئول کیهان در الف درج گردیده است به نظر می رسد انعکاس این نظرات در این بسته اضافی است و کاربران اگر با مطالب جدیدتر در این بسته روبرو شوند به مراتب بیشتر اظهار رضایت خواهند کرد! شاید یک علت عدم توجه و اقبال خوانندگان به این بسته ویژه خبری همین تکراری درج کردن مطالب نه چندان ارزشمند و مفید فایده باشد. متاسفانه انگار خبررسانی چه در رسانه ملی و چه در سایت های خبری از جمله الف به گونه ای است که نیاز مخاطبان به دانستن بیشتر توسط رسانه های فرامرزی و آنسوی مرزها و حتی آنسوی آبها تامین می گردد. این کم توجهی به اخبار متنوع و متعدد در میان مدت باعث کم رونقی رسانه های بسان الف و امثال هم از هم اکنون قابل احساس است! صدا و سیما ساز خودش را می زند و به انتقادات و انتظارات وقعی نمی نهد اما انتظار و توقع از دیگر رسانه ها بسان الف قابل اجابت و پاسخگویی است که امیدواریم سبک و سیاق خاص صدا و سیما در سایر رسانه های ما تسری پیدا نکند. والله اعلم
ناشناس۳۴۷۱۲۶۸۰۷:۴۲:۰۳ ۱۴۰۳/۲/۱۰
هرچه سریعتر قانون عفاف و حجاب را تصویب نمایید و افرادی را که در طی دو سال گذشته مروج فساد و بی بند باری و بی حجابی در فضای مجازی و در سطح جامعه بودند شناسایی نمایید
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۷۱۳۹۸۰۹:۴۹:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۱۰
اما حرف آقای شریعتمداری چیز دیگری است! ایشان صریحا خواستار کنار گذاشتن تصویب قانون عفاف و حجاب شده اند! (بهتر است ترجیحا نظرات شان را در همین بسته خبری ویژه الف بخوانید!) و گویا فقط آنچه را که این روزها به طرح نور موسوم است قبول دارند! اختلاف نظر از کجا تا به کجا؟!
ناشناس۳۴۷۱۱۰۴۲۱:۴۴:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۹
نفوذی قابل کتمان نیست وقتی حکم خدا را...
ناشناس۳۴۷۱۱۱۰۲۱:۴۶:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۹
ارز را تک نرخی و همراه با تورم بالا ببرید و کاری به این نمایندگان نداشته باشید .
مصطفی۳۴۷۱۱۳۴۲۲:۱۸:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۹
سال 1401 بعد از اون آشوب های بسیار ناراحت کننده، خیلی از نماینده ها از جمله آقای قالیباف در مورد طرح های خوبی جهت ایجاد فضایی برای تجمع مخالفین صحبت میکردن و میگفتن باید شرایط آروم بشه تا بتونیم در این خصوص تصمیم گیری کنیم. الان بیش از 18 ماه از اون جریانات میگذره و تمام دوستان فراموش کردن حرف هاشون رو.
ناشناس۳۴۷۱۳۱۸۰۸:۲۸:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۱۰
تجمع و مطالباتی که کسی پاسخگویش نیست چه فایده دارد.
ناشناس۳۴۷۱۲۵۳۰۷:۱۸:۰۷ ۱۴۰۳/۲/۱۰
چقدر جای عقلانیت در تصمیم گیری ها خالی است ؟
ناشناس۳۴۷۱۲۹۴۰۸:۱۲:۵۶ ۱۴۰۳/۲/۱۰
حضور سنگین نیروهای مسلح در سطح شهر که دایما مشغول رصد کردن پوشش بانوان هستند، منظره دلچسب و خوشایندی نیست.
ناشناس۳۴۷۱۴۱۴۱۰:۰۰:۳۵ ۱۴۰۳/۲/۱۰
حضور سنگین!!
ناشناس۳۴۷۱۴۹۲۱۱:۱۸:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۱۰
حضور سنگین بی حیاها که سلامت جامعه را مخدوش می کند شما را ناراحت نمی کند!!
ناشناس۳۴۷۱۷۰۸۱۴:۰۶:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۱۰
با این طرز فکر شما که نداشتن روسری سر خانمها رو بی حیایی میدونید پس نباید تلویزیون ایران روهم نگاه کنید..
ناشناس۳۴۷۱۴۰۶۰۹:۵۳:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۱۰
اقلیت بی حجاب به قانون رسمی کشور احترام بگذارند تا کسی بهشان کاری نداشته باشد. جمهوری اسلامی از حجاب عبور نمیکند.
علی۳۴۷۱۵۱۰۱۱:۳۵:۱۲ ۱۴۰۳/۲/۱۰
اقلیت با آمار ارقام مشخص میشن .
ناشناس۳۴۷۱۷۱۷۱۴:۰۷:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۱۰
85 درصد با حجاب هستند
ناشناس۳۴۷۱۵۸۱۱۲:۲۷:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۱۰
ما یک جشن در پیش داریم و من دنبال خرید لباس مناسب هستم دیروز به دو مرکز خرید بزرگ سر زدم که در هر دو در مقابل مرکز خرید گشت ارشاد با نیروهای سیاه پوش در حال مراقبت بودند ولی داخل مرکز خرید بیش از پنجاه درصد بدون روسری بودند ! مغازه دارها که تذکر می دادند مردم بدون گفتگو از مغازه خارج می شدند و از خرید منصرف می شدند یه جوان مغازه دار با شریکش می گفتند که حدود 60 میلیون ماهیانه اجاره مغازه است و با قرض از پدرانشان جنس از ترکیه و چابهار آورده اند که بفروشند و اگر روال اینطور باشد مجبورند جمع کنند من نمی دونم راهش چیه ولی نمی شه مردم را با تهدید مغازه دار و پلیسی کردن جامعه با حجاب کرد
ناشناس۳۴۷۱۵۵۲۱۲:۰۸:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۱۰
حضور پر تعداد نیروهای نظامی و یا انتظامی، کنار ون های گشت این احساس را به بیننده القاء میکند که گویا بانوان شل حجاب غیر ایرانی و دشمن هستند که قطعا اینطور نیست .
ناشناس۳۴۷۱۵۷۵۱۲:۲۳:۴۹ ۱۴۰۳/۲/۱۰
امیدواریم که دوستان حساس به منکر شل حجابی و یا بی حجابی ، در مقابل بزرگترین منکر خداوند که همان اختلاس و فساد و زیر پا گذاشتن حق الناس مظلومین و فقرا میباشد حداقل هم اندازه ی حجاب حساس باشند و به اندازه ی ابرو حساسیت به سلامت چشم هم باشند .
ناشناس۳۴۷۱۵۷۷۱۲:۲۶:۱۳ ۱۴۰۳/۲/۱۰
بر فرض گناه بودن نداشتن حجاب در قیامت بازخواست خواهد شد .
ناشناس۳۴۷۱۷۵۷۱۴:۴۲:۵۵ ۱۴۰۳/۲/۱۰
این طرح جدید مقابله با بی حجابی در این زمان به نارضایتی در داخل و تقابل مردم و پلیس دامن می زند .
ناشناس۳۴۷۱۸۸۵۱۶:۳۲:۳۸ ۱۴۰۳/۲/۱۰
به شریعتمداری بگید چرا برای اختلاس گران و دزدان بیت المال ، حرفی نمی نگید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  3. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  11. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  12. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  13. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  14. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  15. تنوری که هنوز سرد است...

  16. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  17. ایثارگران را بدنام نکنید !

  18. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  19. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  20. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  21. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  22. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  23. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  24. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  4. فردا دیر است...

  5. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  7. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  8. تنوری که هنوز سرد است...

  9. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  10. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  11. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  12. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  13. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  14. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  15. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  16. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  17. سفیدشویی جنایت!

  18. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  19. ترکیه ای که من دیدم! 

  20. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  21. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  22. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

  23. درخواست نمایندگان از رئیس جمهور برای حذف ارز ترجیحی واردات برنج

  24. این حق مسلم را پایمال نکنید!

  25. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

آخرین عناوین