رمزگشایی از پیچیده‌ترین سلاحِ صهیونیست ها!

گروه جهان الف،   4020801066 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

«تردیدی نیست که شبکه دروغ پراکنی و انحراف و تهدید صهونیست ها، ماهیت گسترده ای در عرصه جهانی و در حوزه های مختلف دارد و هیچ عجیب نیست اگر "دروغ" را، پیچیده‌ترین سلاح در دست رژیم اشغالگر قدس بدانیم. معادله ای که روشنگری و تاباندن نور به واقعیت های سیاهِ صهیونیست ها برای افکار عمومی بین‌المللی را به یک الزام در نبرد علیه این رژیم نامشروع تبدیل می کند.»

رمزگشایی از پیچیده‌ترین سلاحِ صهیونیست ها!

به گزارش الف؛ کمتر کسی در مورد اینکه رژیم اشغالگر قدس، موجودیتی نامشروع و غلط است و سال هاست که به واسطه ماشین جنایت و اهرم زور، تنفس مصنوعی گرفته و ادامه حیات پیدا کرده، تردید دارد. رژیمی که فلسفه و ماهیت وجودی آن بیش از اینکه با صلح سازگار باشد، با جنگ و خشونت همسو است. 

دلیل این مساله نیز روشن است: ماهیت اشغالگرانه و نامشروع این رژیم و غصب سرزمین مردم فلسطین، مبارزه با  اسرائیل را به صورت منطقی به امری مداوم تبدیل کرده و همین مساله سبب می شود تا اشغالگران صهیونیست، جنگ و خشونت و تجاوز را بخشی از فرآیند تضمین بقای خود ارزیابی کنند. معادله ای که این روزها بیش از هر زمان دیگری جلوه های عینی خود را در چهارچوب کارزار نظامی گسترده صهیونیست ها علیه نوار غزه و بمباران سنگین این منطقه، به نمایش گذاشته است. 

کارزاری که در پی عملیات "طوفان اقصی" و وارد آمدن ضربات سنگین به رژیم صهیونیستی، به راه افتاده است. عملیاتی که موجبِ کشته شدن بیش از 1500 صهیونیست و زخمی شدنِ بیش از 3 هزار تن دیگر شده و ده ها صهیونیست نیز توسط مقاومت اسلامی فلسطین، اسیر شده اند. عملیاتی که نتیجه سال ها تعدی و رویه های مجرمانه صهیونیست ها علیه ملت فلسطین است و آنطور که برخی تحلیلگران گفته اند، خشم 75 ساله ملت فلسطین از اشغال سرزمینشان توسط صهیونیست ها را به صورت ناگهانی فریاد زده است. 

با این حال، از همان نخستین روزهای تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی و حتی در دوره زمانی قبل از آن تا به امروز، رژیم اشغالگر قدس به هیچ سلاحی به اندازه سلاح "دروغ" تکیه نکرده است. صهیونیست ها و متحدان غربی آن ها، از همان نخستین روزهای تشکیل رژیم اشغالگر قدس، به دروغ و غلط، آنچه "یهودی ستیزی" در اروپا خواندند را عامل اصلی ضرورت تشکیل دولت اسرائیل عنوان کردند. این در حالی است که هیچکس پاسخ نداد چرا مردم فسلطین باید پاسخگوی آن باشند؟ 

همین دروغ ساده اما مهم، مبنایی برای بسته شدن نطفه رژیمی نامشروع شد که بیش از هفت دهه است نه تنها علیه ملت فسطین، بلکه علیه منطقه خاورمیانه، دست به جنایت می زند. در طی دهه های گذشته، صهیونیست‌ها در موارد متعددی اقدام به جنایت کرده اند که در تمامی آن ها نیز یا خود دروغ گفته اند و سعی کرده اند ماجراهای تحریف شده ای را به خورد افکار عمومی بین‌المللی بدهند و یا رسانه های غربی و متحد آن ها، در این پروژه یاورشان بوده اند. 

در روزهای اخیر نیز صهیونیست ها در ترویج روایت های غلط و دروغ، سابقه ای گسترده ای را از خود برجا گذاشته‌اند. به عنوان مثال از سربریده شدن نوزادان و کودکان ساکن در شهرک های صهیونیست نشین در مجاورت نوار غزه به دست رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین سخن گفتند و یا حمله خود به بیمارستان المعدانی غزه و شهادت بیش از 500 فلسطینی را به برخورد راکت حماس با بیمارستان مذکور نسبت دادند. 

روایت هایی که هر دو دروغ بودند و جالب اینکه برخی خبرنگاران اسرائیلی و غربی هم به این موضوع اعتراف کرده‌اند. اگر از چشم انداز کلی بنگریم، باید بگوییم که مگر می شود یک رژیم نظیر اسرائیل که رویِ خون ملت فلسطین ساخته شده، بتواند بدون ارائه روایت های انحرافی و دروغین در مورد همه چیز، امکان بقا پیدا کند؟ مکر می شود اشغالگر یا متجاوز باشی و حقایق را بگویی؟ 

البته که دستگاه های فکری و تبلیغاتی صهیونیست ها از همان نخستین سال های تشکیل این رژیم جعلی به نحوی ویژه روی این موضوع و بهتر بگوییم نقیصه، متمرکز بوده اند و برای آن چاره اندیشی کرده اند. راهکار آن‌ها در این رابطه نیز جالب بوده: تولیدِ به اصطلاح "حقیقت"! 

به بیان ساده تر، چه اندیشکده های صهیونیست و چه همتایان آن ها در غرب و اقصی نقاط جهان، در کنار جریان‌های سیاسی و رسانه ای متحد آن ها، روایت هایی را از نگاهِ خود تولید می کنند و بر همین اساس سعی در مشروع جلوه دادن کنش ها و اقداماتشان دارند. 

مثلا یکی از بزرگترین روایت های دروغین صهیونیست ها علیه دشمنانشان، کلیدواژه "یهودی ستیز بودنِ" آن ها است. چندین دهه است که اسرائیل هر فرد و یا گروهی را که با آن مخالف باشد، یهودی‌ستیز می خواند. این در حالی است که آیین یهودیت و تفکر صهیونیسم، مترادف با یکدیگر نیستند و صهیونیست ها از این آیین صرفا سواستفاده می کنند. حقیقت سازی و یا ایجاد روایت های دروغین توسط رژیم اشغالگر قدس تا جایی پیش رفته که مثلا در کشوری نظیر بریتانیا، شماری از تحلیلگران، انتقادهای جدی را علیه نفوذ عجیب و غریب صهیونیست‌ها در مهدکودک ها و دبستان های این کشور و ارائه خوراک فکری مطلوبِ صهیونیست ها به کودکان بریتانیایی مطرح می کنند. 

البته که تردیدی نیست که شبکه دروغ پراکنی و انحراف و تهدیدِ صهیونیست ها ماهیت به مراتب گسترده تری در عرصه جهانی و در حوزه های مختلف دارد و هیچ عجیب نیست اگر دروغ را، پیچیده ترین سلاح در دستان رژیم اشغالگر قدس بدانیم. معادله ای که روشنگری و تاباندن نور به واقعیت های سیاهِ صهیونیست ها برای افکار عمومی بین‌المللی را به یک الزام در نبرد علیه این رژیم نامشروع تبدیل می کند. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۶۹۱۳۲۰۳:۱۹:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۲
این صحبت ها چه فایده ای داره برای مردم ایران و چه کمکی میتونن بکنن به مردم فلسطین؟؟؟؟ اصلا تمام حرفهای شما قبول بصورت صد در صد. خوب قدم بعدی چه باید بکنیم؟
ناشناس۳۲۶۹۳۰۹۱۰:۲۴:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۲
فایدش اینه که شبهات راجع به فلسطین رو جوابش رو یاد بگیری و به دیگران یاد بدی که تو ورزشگاه یه سری انسان ناآگاه نسبت به فلسطین توهین نکنن و ...
ناشناس۳۲۶۹۳۳۰۱۰:۳۹:۱۳ ۱۴۰۲/۸/۲
اولا سالهاست كه فقط حرف شنيديم ثاتيا حمايت از حماس يا مردم فلسطين كدام مد نظر شماست ؟
ناشناس۳۲۶۹۶۲۷۱۴:۱۷:۱۲ ۱۴۰۲/۸/۲
بهترین راه حمایت از مردم فلسطین، حمایت از حماسه، خودمردم فلسطین هم به همین نتیجه رسیدن!
مهران۳۲۶۹۴۴۳۱۲:۵۶:۱۲ ۱۴۰۲/۸/۲
اولین فایده اش اینه که اول خود مردم ایران اگاه بشن والا نصف مردم ایران فکر میکنند هزینه های فلسطین رو ایران میده درحالی که ایران اگر هم کمکی بکنه غیر مستقیم است و به صورت حمایت سیاسی و تبلیغاتی .
ناشناس۳۲۶۹۶۱۵۱۴:۱۳:۰۰ ۱۴۰۲/۸/۲
افرادی که مثل شما حرف می‌زنن اینطورین که اگه کل فلسطین آزاد بشه و همه فلسطینی‌های آواره برگردن خونه‌شون آخرش می‌گن خب که چی!؟
ناشناس۳۲۶۹۹۹۹۱۵:۵۰:۰۰ ۱۴۰۲/۸/۲
کاملا حرفت درسته ولی وقتی روشنگری بشه در سطح دنیا خود بخود موجودیت صهیونیسم بی معنی میشه مثل شبی که افتاب طلوع میکنه و تیرگی و سیاهی خودبخود میره
مجتبی یارمحمدی۳۲۶۹۲۰۸۰۸:۲۵:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۲
همون پاراگراف اول که نوشتید : کمتر کسی الی آخر ‌ . یعنی فکر میکنید همه کشورهایی که اسراییل رو کشور میدونن تعدادشان از شما کمتره !
ناشناس۳۲۶۹۴۸۸۱۳:۱۹:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۲
گفته کشورها اسرائیل رو غاصب می دونن حتی خود آمریکا که بزرگترین حامیش هست واقعیت رو می دونه و خود اسرائیل هم می دونه غاصبه
ناشناس۳۲۶۹۲۰۹۰۸:۲۷:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۲
رسانه در دست غرب و امریکا و اسراییل ، همون سِحرِ عظیمه که جادوگران فرعون ازش استفاده میکردن تا همین قوم بنی اسراییل رو به خفت و بردگی بکشونن ؛ ظاهرا اینها از تجربه صدها سال بردگی و خواری ، اینجوری استفاده کردن که حالا خودشون تبدیل شدن به چیزی شبیه همون فرعون ، و جنایاتی میکنن شبیه اون ؛ اما به زودی این سحر و جادو باطل میشه و به اراده خداوند ، حقیقت به دست منجی موعود آشکار میشه و همه مردم جهان به اون پی میبرن ، چه دوست چه دشمن
ناشناس۳۲۶۹۲۲۰۰۸:۴۳:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۲
دو دولت دو ملت این واقعیت هست بقیه حرفهات هم مبنای تاریخی ندارد
ناشناس۳۲۶۹۳۳۱۱۰:۳۹:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۲
درصد بسیار کمی از مردم فلسطین یهودی بودن بقیه با دخالت انگلیس از کشورهای دیگه وارد فلسطین شدن در حالیکه برای ورود و اقامت در یه کشور مجوز اون کشور لازمه
ناشناس۳۲۶۹۶۴۰۱۴:۲۰:۳۰ ۱۴۰۲/۸/۲
بهتره اجازه بدی فلسطینی‌ها خودشون برای خودشون تصمیم بگیرن!
ناشناس۳۲۶۹۲۲۲۰۸:۴۵:۱۹ ۱۴۰۲/۸/۲
این همه نوشته ها ربطی به رمزگشایی سلاح نداره
ناشناس۳۲۶۹۶۶۶۱۴:۲۵:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۲
خب اول باید بخونی بعد اظهار نظر کنی، چشم بسته که نمی‌شه!!
ناشناس۳۲۶۹۶۷۲۱۴:۲۶:۲۹ ۱۴۰۲/۸/۲
معلومه حوصله نداشتی بخونی فقط اومدی یه چیزی بگی!
ناشناس۳۲۶۹۲۲۵۰۸:۴۸:۴۸ ۱۴۰۲/۸/۲
در این که اسرائیل ماشین کشتار هست شکی نداریم ، ولی چند تا واقعیت هم هست اول اینکه از لحاظ تاریخی هم فلسطینیان و هم یهودیان در آن منطقه سکونت داشتن و هر دو طرف حق و حقوقی دارن و ربطی به یهودی ستیز در اروپا نداره ، دوم اینکه در حمله اخیر حماس نباید به غیر نظامی ها حمله می کرد تا بهانه به دست غربی ها بده
ناشناس۳۲۶۹۳۲۴۱۰:۳۵:۲۷ ۱۴۰۲/۸/۲
غیر نظامی ندارند تو اسرائیلی همه مسلحند
ناشناس۳۲۶۹۶۶۱۱۴:۲۴:۵۱ ۱۴۰۲/۸/۲
بهترین راه هم همینه که همون یهودی‌ها و مسلمان‌های اصلی ساکن فلسطین خودشون حکومت حاکم بر فلسطین رو تعیین کنن!
مهدی۳۲۶۹۳۰۴۱۰:۱۲:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۲
اروپاییان برای خلاص شدن از شر یهود با ایجاد کشور اسراییل ،یهودیان صهیونیست را به جان مسلمانان انداختند تا خودشان راحت باشند
ثنا۳۲۶۹۳۰۵۱۰:۱۷:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۲
حالا هم کسی ادعای اینکه یهودیان باید فلسطین رو ترک کنند نداردحرف اصلی و مبارزه سر اینه که رژیم نامشروع صهیونیزم باید نابود بشه وگرنه یهودیان هم تو ایران دارند خیلی راحت با آسایش و ارامش مثل بقیه مردم زندگی میکنند و دیگر ادیان
ناشناس۳۲۶۹۴۹۴۱۳:۲۱:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۲
حرف اصلی 90 درصد مردم فلسطین این نیست، اکثریت مردم فلسطین سر مکان خط مرزی اعتراض دارند نه مرز!
امید۳۲۶۹۳۶۱۱۱:۳۳:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۲
اصلا هدف ازتشکیل اسراییل والله فقط وفقط جلوگیری ازرشدوتوسعه علمی وصنعتی منطقه خاورمیانه وحفظ این‌منطقه جهت انبارهای سوخت کارتل های بزرگ اروپایی وآمریکایی است که اکثراین کارتل ها هم دست سرمایه داران یهودی است.هرجا آرامش باشه مطمئن باشید که مغزها رشد می کنند.درآشوب هیچکس تمرکزورشدی که بایدداشته باشدهرگزنخواهدداشت.اتاق های فکرغربی ها پرازمتفکران بزرگه وآینده نگره
ناشناس۳۲۶۹۴۴۱۱۲:۵۴:۰۳ ۱۴۰۲/۸/۲
پیچیده ترین سلاح رژیم کودک کش که دراروپا مشهورندبه موش کثیف .همان کودک کشی است
ناشناس۳۲۶۹۶۳۳۱۴:۱۸:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۲
اینکه ساده‌ترین سلاح‌شونه!
ناشناس۳۲۶۹۴۶۱۱۳:۰۴:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۲
اینهاقوم پلیدوجنایتکارازاول تاریخ بشریت هستندچندین باردرتاریخ تکرارشده که نسل این موش‌های کثیف را یشه کن کننداگرکورش زنده بود ازکاری که کرده هزاران بارپشیمون میشد.اگرهیتلرزنده بودبه دنیاثابت می کرد که کاری که می کرددرست بود.
علی۳۲۶۹۵۶۷۱۳:۵۶:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۲
برادر عزیزشما نگفتی 80درصد فلسطینی‌ها که مبارزان قدیمی هستند دولت تحت رهبری عرفات وبعد محمود عباس تشکیل داده اند وزندگی نسبتا آرامی دارند .
ناشناس۳۲۷۰۲۳۴۱۷:۰۵:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۲
زندگی نسبتا آرام ? هویت ملیت سرزمین و هزاران واژه دیگر که در جغرافیای هر کشوری وجود دارد کجاست ملتی در سرزمین خود به عنوان پناهنده باشند و صرفا زنده باشند اینم از اون حرف هاست هویت و اصالت و سرزمین را نمی توان از یک ملت گرفت مگر آنها را حذف کنید یا خودشان از اندیشه خود حذف کنند و بشوند مردمی بی سرزمین و اصالت و سرزمین به عنوان مثال در خیلی از شهر ها محله هایی به وجود می اید دلیلش همان هویت و اصالت و سرزمین است حال به چه جرمی فلسطینی ها باید بروند چرا مثلا در یک کشور اروپایی یا امریکایی کشور جدید ایجاد نکردند که با فرهنگ خودشون هم سازگار باشند و مهاجران اونجا هم زندگی نسبتا آرومی داشته باشند
ناشناس۳۲۷۰۷۰۳۲۰:۲۸:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۲
الان بهترین موقع برای انالیز اسراییل میباشد باید کارشناسان ما تاکتیک واستفاده از چه تجزیاتی مختصاد منطقه واستفاده از ترکیبات وسایل جنگی وغیره را تجزیه وتحلیل کنند وبه طور کلی دندان اسراییلی ها رو بشمرند که فردا تهدیدی برای ما نباشند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

    6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

    10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

    18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

    20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

    آخرین عناوین