روحانی: طرح فاصله‌گذاری تا ۲۰ فروردین است/اختصاص ۱۰۰هزار میلیارد به کرونا

گروه سیاسی الف،   3990109024 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌جمهور گفت: حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان، معادل ۲۰ درصد بودجه کشور، به مقابله با بیماری کرونا اختصاص یافته است.

روحانی: طرح فاصله‌گذاری تا ۲۰ فروردین است/اختصاص ۱۰۰هزار میلیارد به کرونا

به گزارش مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع)، حضرت عباس و امام سجاد(ع) اظهار داشت: امروز هم تلاش، فعالیت و زندگی مردم ما پیروی از راه سالار شهیدان است.

وی افزود: مردم می دانند که امام حتی رحم و شفقت خود را نسبت به دشمنان خود نیز دریغ نمی‌کرد. در دشت کربلا وقتی وقتی دید دشمنانش تشنه هستند فرمود به آنها و اسب هایشان هم که تشنه هستند آب بدهید.

رئیس جمهور تاکید کرد: این راه ابی عبدالله الحسین است که امروز ملت ما برگزیده است. همه عیدها مردم عیدی های خوب و با برکتی به عزیزان و فرزندان خود می دهند. امسال عیدی مردم عیدی بزرگتری است. همکاری مردم عزیز و بزرگوار ما برای عبور از این مشکل به نظر من بالاترین عیدی است که پرداخت می شود.

روحانی با بیان اینکه البته در حوادث اخیر که مردم ما گرفتار این ویروس کرونا بودند پایه های بهداشتی و درمانی کشور مستحکم است، خاطرنشان کرد: پایه های درمانی ما نه تنها تا امروز تاب آوری کرده بلکه اگر خدای ناکرده بخواهد چند هفته هم ادامه پیدا کند و اوج بگیرد بیمارستان‌ها، پزشکان و پرستاران ما آمادگی درمان و رسیدگی را دارند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که ما جزء کشورهایی نیستیم که بیماران ما در سالن بیمارستان‌ها روی زمین افتاده باشند. خدا را شاکریم جزء کشورهایی نیستیم که نعش های فوت شدگانش آنقدر زیاد باشد که کامیون های بزرگ یخچال دار را برای جابجایی نعش ها کنار بیمارستان بگذارند. خدا را شاکریم که جزء کشورهایی نیستیم که مریض های ما در بیرون از بیمارستان روی چمن افتاده باشند.

رئیس جمهور تصریح کرد: این شکرگزاری دارد. این کار بزرگ ملت ما و پزشکان و بخش نظام سلامت ما است. خدا را شاکریم که در طول این ۶ سال انقدر پایه های سلامت را مستحکم کردیم که هر فردی به کرونا مبتلا و وارد بیمارستان می شود ۹۰ درصد مخارجش از سوی دولت و بیمه تامین می شود و ۱۰ درصد مخارجش به عهده خود اوست.

روحانی عنوان کرد: شما ببینید در کشورهای مختلف از تست اولیه ۱۳۰۰ دلار و ۱۵۰۰ دلار و شبی چقدر برای بستری شدن و آی سی یو می گیرند و رقم‌های بسیار گران می‌گیرند و این زیربنا در کشور ما برای مردم جهان روشن می‌شود. ملت ما باید به کار، برنامه، نوکران و خادمان خود ببالد که همه تلاش کردند و در کنار هم بودند. ما یکپارچه شدیم، گاهی برخی این یکپارچگی را تضعیف می‌کنند اما با توجه به اینکه وحدت، اتحاد و برابری و برادری سراسر جامعه ما را فرا گرفته است کمتر آدم هایی هستند که به دنبال مچ‌گیری باشند و اکثریت قریب به اتفاق مردم، جوانان، اهل قلم و رسانه به دنبال کمک به هم هستند.

روحانی تاکید کرد: یک قدم بسیار مهم وجود دارد که حتما مردم به آن توجه دارند. اینکه در بیمارستان پرستاران راحت می توانند مشغول به کار شوند و وسایل حفاظتی که وزارتخانه برایش فراهم کرده و آرامشی که دارد به این دلیل است که صبح وسیله اش فراهم است و زمان برگشت اگر احتیاج به غذا دارد فروشگاه ها آماده هستند مواد غذایی را در اختیار او قرار دهند.

وی افزود: خدا را شکر جزء کشورهایی نیستیم که توزیع مواد غذایی ۸ تا ۱۰ صبح باشد. الحمدلله ما ۲۴ ساعته فروشگاه های بزرگ‌مان فعال هستند و این در سایه تلاش فروشگاه‌ها، فروشندگان، سیستم توزیع، انبارداری و ذخایر است.

روحانی با بیان اینکه وقتی جنس از بندر یا از مزارع کشاورزی حمل می‌شود و به انبار میادین و فروشگاه‌ها می آید به حمدالله بی وقفه و با خوبی در حال انجام است، گفت: در صحبت با استانداران که این چند روز با تلفن و ویدئو کنفرانس انجام شد پرسیدم در استان شما برای مواد غذایی و بهداشتی مشکلی دارید؟ همه گفتند ما مشکلی نداریم و همه اجناس به طور فراوان در فروشگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: این خیلی مهم است که مردم ما از یک طرف نگران بیماری باشند و یک طرف نگران این باشند که اگر صبح دیرتر به فروشگاه برسند دیگر ماده غذایی نیست. ما جزء این کشورها نیستیم و مردم هر ساعتی خواستند مواد غذایی در اختیارشان است و همه تلاش می کنند. ببینید اگر بیمارستان های ما یک ساعت برق، آب، گاز نداشته باشد و آمبولانس فاقدِ بنزین باشد چه می‌شود؟

روحانی با تاکید بر اینکه همه چیز در کنار هم مهیا است و تمام پالایشگاه ها، نیروگاه های برق، تصفیه خانه ها و سیستم بزرگ حمل و نقل کشور ما آماده و مشغول کار هستند، بیان کرد: نیروهای مسلح ما برای امنیت هر جا لازم باشد از نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش همه پای کار هستند و این افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی در این شرایطی که قرار گرفتیم است.

 رئیس جمهور افزود: نکته دیگر اینکه ما در این دو هفته تعطیلات، یک هفته با خواهش و توصیه با مردم صحبت کردیم و در هفته دوم کمی قدم های سختگیرانه برداشتیم. در هفته اول هیچ زور و اجباری نبود و فقط توصیه شده بود مردم مسافرت نروند و در خانه بمانند و به اصول بهداشتی توجه کنند.

وی یادآور شد: وقتی از استاندار هرمزگان سوال کردم نوروز امسال کاهش مسافران نوروزی نسبت به پارسال چقدر بوده گفت استان هرمزگان  ۹۴درصد کاهش مسافر داشتیم که خیلی مهم است. استاندار خراسان رضوی اعلام کرد ۷۸درصد کاهش مسافر داشته است. این فرهنگ بلند مردم است که باید در برابرشان تواضع کنیم. واقعا چگونه در برابر این مردم سپاسگزار باشیم؟ همین که پزشکان، وزارت بهداشت و متخصصان از طریق صدا و سیما گفتند بهترین راه در خانه ماندن است و این عیدی همه ما و عیدی مشترک ما است که اکثریت قاطع قبول کردند.

روحانی اشاره کرد: استان هایی که رقم پایین‌تری در آمار مسافرت داشتند گفتند ما ۶۰ درصد کاهش داشتیم. به طور متوسط ۷۰ درصد مردم در خانه ماندند و ۱۰ درصد هم ضروریات است که باید بروند و بیایند یعنی ۲۰ درصد آن توجه نکردند که البته باید توجه می کردند.

وی افزود: این اخلاق، فرهنگ، بزرگواری و توجه مردم و حق الناس که می‌گوییم اینجاست. بزرگترین حق الناس اینجاست که من طوری رفتار کنم که به کسی ضرر نزنم. اگر خدای ناکرده من کرونا گرفتم، مخفی کردم و به دوست و خانواده نگفتم، یکی از خیانت های بزرگ و یکی از اضرار به غیر است. وقتی حس کردیم باید برویم و دکتر ببیند یا از طریق سیستم فضای مجازی سوال بپرسیم و اگر خدای ناکرده گرفتار شدیم فاصله بگیریم.

روحانی ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و ستاد ملی کرونا اعلام کرده است که روند افزایش ابتلا به بیماری کرونا کاهش پیدا کرده و تثبیت شده است و روی خط صاف و موازی قرار داریم . در آن زمان می توانیم شرایط را به شرایط قبل از اسفند ماه و شیوع کرونا برگردانیم.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: مردم عزیز و بزرگوار! ما در شرایط تحریم و سخت قرار داریم اما ۲۰ درصد بودجه امسال را اختصاص به مقابله با کرونا  داده ایم به عبارت دیگر حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه کشور به مقابله با بیماری کرونا اختصاص یافته است که این امر برای تمام دنیا تعجب‌آور بوده است. دنیا تعجب کرده که یک کشور در حال تحریم ضمن تجهیز بیمارستان‌ها و تخت‌های بیمارستانی اقدام کند. مردم ما روحیه خوبی دارند، درست است که عده ای از مردم عزیزان خود را از دست داده اند اما جامعه آرام است.

وی ادامه داد: دولت توانسته است در عرض همین یک هفته ۱۰۰ هزار میلیارد تومان وام بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار افرادی قرار دهد که دچار مشکل شده اند.

وی در تشریح این موضوع گفت: در زمینه مالیات، بیمه، عوارض شهرداری، اقساط بانکی، چک های برگشتی، هزینه آب و برق و گاز مهلت و تنفسی به مردم داده شده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: ۸ هزار میلیارد تومان به پرداخت نقدی به سه میلیون نفر و ارائه تسهیلات برای ۴ میلیون خانوار اختصاص داده شده است.

روحانی ادامه داد: ۱۲ هزار میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان اختصاص داده شده است. ۵ هزار میلیارد تومان برای کمک به صندوق بیمه ای بیکاری و ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت با اقساط دو ساله با نرخ ۱۲ درصد آماده شده است تا در اختیار کسب و کارهایی قرار گیرد که در این روزها تحت فشار قرار گرفته‌اند.

وی  تصریح کرد: از یک بودجه ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای جلوگیری از خسارات اقتصادی به کشور اختصاص یافته است تا بتوانیم مسیر اقتصادی را ادامه دهیم.

روحانی به مردم اطمینان داد که دولت، وزارت راه، وزارت صمت، وزارت امور خارجه، وزارت بازرگانی و بخش بهداشت و درمان، نیروهای مسلح و وزارت کشور همه پای کار هستند.

رئیس جمهور همچنین روز پاسدار را تبریک گفت و اظهار داشت: برادران عزیز سپاه پاسداران از روز اول تشکیل سپاه همیشه در خط اول خدمت و دفاع از امنیت کشور بوده اند و امروز هم با تمام توان در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: موفقیت همه طرح ها برای مقابله با بیماری کرونا در سایه وحدت و اتحاد امکان پذیر است و ان شاء الله با وحدت و اتحاد این مسیر را با موفقیت کامل پیش خواهیم برد.

ادامه دارد...

دیدگاه کاربران

حمید۱۳۹۱۳۹۷۱۱:۰۹:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۹
با این رویه که شما پیش گرفتی مثل همون کشورا میشیم
بیگی29۱۳۹۱۴۰۰۱۱:۱۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۹
جلسه ،.. ما خوبیم بقیه بد و بدبخت.برای سخنرانی تلویزیونی خوب بود  نه برای جلسه ستاد ملی مدیریت با کرونا.در این همه سال چند بیمارستان دولتی در مقابل این همه بیمارستان خصوصی ساخته شده؟
ناشناس۱۳۹۱۴۰۶۱۱:۱۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۹
گاهی سکوت شریف تر از سخن گفتن است.
ناشناس۱۳۹۱۴۱۰۱۱:۱۵:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۹
ولی شخص جنابعالی جز افرادی هستید که اصلا نمیشه به صحبت هاش ..
ناشناس۱۳۹۱۴۲۰۱۱:۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۹
مسئولین .. دست پاچه شده اند . بعبارت دیگر حیرانند
اسدی۱۳۹۱۴۲۹۱۱:۲۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۹
اقدام صحیح و عملی انجام دهید وگرنه وضعمان بدتر از آن کشورها میشود.
ناشناس۱۳۹۱۴۳۳۱۱:۲۵:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۹
وای چقدر خوشبختیم که اجسادمون با یخچال اینور و اونور نمیشه!!!..
علي۱۳۹۱۴۴۱۱۱:۲۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۹
ايران البته به يمن ايثار مردم، متخصصان و نيروهاي مسلحش جزو آن كشورهائي كه رئيس جمهور مي گويد نيست، ولي ما در مقايسه خودمان با ظرفيت ها و امكاناتمان مي توانستيم با هوشياري رئيس جمهور ، بروز بودن دولت و نقدپذيري ايشان جزو كشورهايي باشيم كه موج دوم شيوع كرونا نداشته اند و تعداد مبتلايان و متوفياتش كمتر از عدد و رقم رسمي فعلي است
ناشناس۱۳۹۱۴۴۴۱۱:۲۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۹
اگه گفتی پراید بهتر از مرسدس است این مقایسه ها هم درسته و الاّ .. .. حساب شاید شود.
ناشناس۱۳۹۱۴۴۶۱۱:۲۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱/۹
بااین سیستم قرنطینه عدم رعایت مردم به این هم میرسیم
ناشناس۱۳۹۱۴۵۰۱۱:۳۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۹
بهتر است رئیس جمهور به جای قیاس با دیگر کشورها تمرکز کند روی خود کشور چون ممکن است به زودی ما نیز به همین سرنوشت دچار شویم .
majd۱۳۹۱۴۶۱۱۱:۳۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۹
ما خدا رو شکر میکنیم ولی از اوضاع خودمان وکشورهای دیگر به هیچ عنوان رضایت نداریم .بشریت باید فکر جدیدی بکند
ناشناس۱۳۹۱۴۶۵۱۱:۴۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱/۹
شما با بقیه چکار داری؟ با شاگرد تنبلای کلاس مقایسه می کنی. هر کشوری متفاوت است بعضی کشور ها از چند مرز و چندین کشور ویروس واردشان شده. هر کسی با خودش مقایسه می شود
ناشناس۱۳۹۱۴۷۵۱۱:۴۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۹
دو تا نکته اساسی وجود داره : 1 - ایشون هر چی میگه چند وقت بعدش برعکسش اتفاق می افته 2- واقعا زشته در مورد مردم کشورهای دیگه اینطوری صحبت کردن ، انگار دوستان کاملا خوشحالند از اتفاقهایی که داره تو سایر کشورها می افته التماس تفکر
ناشناس۱۳۹۱۴۷۹۱۱:۵۲:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۹
پس با چی اجساد رو جابجا میکنید؟
ناشناس۱۳۹۱۴۸۲۱۱:۵۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۹
یعنی چه .خوب بیچاره ها چکار کنند؟ وضعیت خرابه دیگه.خدا باعث و بانیشو لعنت کند انشاا..
ناشناس۱۳۹۱۴۹۱۱۲:۰۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۹
جزو کشورهایی هستیم که اجساد را با خودروهای بدون یخچال جابجا می کنیم؟
ناشناس۱۳۹۱۵۰۵۱۲:۱۰:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۹
با بی کفایتی ..، به اون روز هم خواهیم رسید عجله نکن برادر
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۳۹۱۵۲۴۱۲:۲۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۹
طرح سقف حقوق بگذارید در سال 99 به هیچ فردی از آحاد کشور از رییس جمهور گرفته تا فرد عادی حقوق بالای 5 میلیون تومان پرداخت نشود و صرفه جویی حاصله صرف تبعات کرونا شود
ناشناس۱۳۹۱۵۶۵۱۲:۴۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۹
خدارو شاکریم که 1سال دیگه دروغها تموم میشه
ناشناس۱۳۹۱۵۶۹۱۲:۴۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۹
خدا وکیلی دکترها پرستار ها - نیرو انتظامی - وزارت اطلاعات - بسیجیان - طلاب - سپاه - ارتش و.. و مدیریت های بیمارستانهای ما خوب عمل کردند علی الخصوص فرماندهان سپاه و ارتش بسیار زیبا عمل کردند. همه اینها اکثرا بخاطر ایمان و حس دلسوزی و نوع دوستی و مردم ایران است و البته در برنامه داشتن در این بحرانها کمی ضعیف هستیم و البته پیشگری عوامل مختلف باید داشته باشیم پیشگیری از سیل پیشگیری از بیماریهای واگیر دار و.. برنامه داشتن در بحرانهای مختلف و ..
ناشناس۱۳۹۱۵۹۷۱۳:۰۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۹
خداوندا فقط خودتتتتتتت
ناشناس۱۳۹۱۵۹۹۱۳:۰۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۹
این رقم تقریبا برابر با بودجه ایست که چین با جمعیت یک و نیم میلیارد نفری و وسعت جغرافیایی چندین برابر ایران برای کرونا در نظر گرفت (8 میلیارد دلار) پس چرا اینجا مثل چین خدمات مشهود نیست؟!!!
ناشناس۱۳۹۱۶۱۹۱۳:۱۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۹
انشالله با همت همه مردم و کمک ولطف و مرحمت خدای متعال و توجه و دعای ائمه اطهار علیهم السلام ،نه تنها کشور ایران بلکه مشکل و گرفتاری همه مردم دنیا برطرف می شود. دوستان وقتی یک گرفتاری برای کسی پیش می آید احتیاج به کمک وامداد هست وگرنه سرزنش وانتقاد وسیاه نمایی و.. برای کسی که گرفتار شده در هنگام کمک و یاری گرفتاران ومردم، نشان از آن دارد که دوستی وانسانیتی در بین نیست. رها شویم از نق زدن های الکی و بیخودی دعا و طلب خیر کنیم برای همه بندگان خدا
ناشناس۱۳۹۱۶۳۶۱۳:۲۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۹
يكي از تفاوت هاي سخنراني جناب حسن روحاني با سخنان به فرض خانم مركل در موضوع كرونا اين است كه صدر اعظم آلمان در اين رابطه رُك و پوست كنده واقعيات را مي گويد اما جناب روحاني ابتدا در خيالات و .. .. .. سپس چند تا واقعيت مربوطه را هم مي گويد !!
احمد۱۳۹۱۸۲۸۱۵:۳۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱/۹
ضمن تشکر از تلاش دولت و مسئولین برای مقابله با کرونا، نحوه بیان وضعیت و مشکلات اروپا ودیگر کشورها مودبانه تر بیان می شد بهتر بود. به کار بردن کلمه نعش برای قربانیان کرونا در اروپا شایسته نیست.
ناشناس۱۳۹۱۸۴۴۱۵:۴۴:۵۲ ۱۳۹۹/۱/۹
فرمایش شما درست این پول رو از کجا میخوای بیاری عزیز جان واسه یارانه ۵۰ تومنی کمر خم کردین حالا حرف سرانه میلیونی میزنید
ناشناس۱۳۹۲۰۵۶۱۷:۴۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۹
باز هم .. .. .. اون کشورها بدن ما خوبیم. اونا تخت ندارن ما داریم.. بس کن آقای رییس جمهور
ابوالفضل۱۳۹۲۲۹۱۲۰:۱۹:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۹
با سلام خدمت رئیس جمهور عزیز: آمریکا 2000 میلیارد دلار بابت مقابله با کرونا تصویب کرد 100 هزار میلیارد تومان چند برابر 2000 میلیارد دلار است دلار را با قیمت دستوری خودتان حساب کنید. آمریکا برای هر نفر 1000 دلار پرداخت میکند شما 200 الی 600 هزار تومان برای 3 میلیون نفر پرداخت کردید. خودتان مقایسه کنید. امروز رفتم بانک مسکن قسط اسفند و فروردین را برای وام مسکن از من گرفتند و گفتند شامل وام مسکن نمیشود سئوال من اینجاست آیا وام مسکن درآمدی غیر از درآمد جاری افراد پرداخت میشود
ناشناس۱۳۹۲۵۲۳۰۰:۲۰:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۱۰
شما که کسر بودجه دارید توضیح دهید این پول را از کجا تامین میکنید؟ و یا از کدام سرفصل مصارف بودجه ای کاهش میدهید؟ یا صادق نیستید و یا با چاپ اسکناس بیشتر به تورم بیشتر دامن میزنید. ...
ناشناس۱۳۹۲۶۹۲۰۴:۰۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۱۰
خوب این پول از کجا جور میشه؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین