رهبر انقلاب: مذاکره یعنی نمایش موفقیت آمریکا/ فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی نمی‌ارزد/ نباید کارهای کشور را به نشست و برخاست با دیگران موکول کرد

گروه سیاسی الف،   3980626059 ۵۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای در خصوص هدف آمریکایی‌ها از مطرح کردن مجدد موضوع مذاکره با ایران گفتند: همه باید بدانند و توجه کنند که این یک ترفند است. گاهی می‌گویند مذاکره بدون پیش‌شرط، گاهی نیز می‌گویند مذاکره با ۱۲ شرط. اینگونه سخنان یا ناشی از سیاست آشفته آنها است و یا ترفندی برای سردرگم کردن طرف مقابل. البته جمهوری اسلامی سردرگم نمی‌شود، چرا که راه ما روشن است و می‌دانیم چه می‌کنیم.

رهبر انقلاب: مذاکره یعنی نمایش موفقیت آمریکا/ فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی نمی‌ارزد/ نباید کارهای کشور را به نشست و برخاست با دیگران موکول کرد

به گزارش الف، حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین‌برانگیز مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان در چهار دهه گذشته، تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت‌های داخلی دانستند و با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، هدف آنها از ترفند مذاکره را تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران خواندند و تأکید کردند: سیاست فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و همه مسئولان جمهوری اسلامی یک‌صدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه درس خارج فقه در آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه، مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله علیه‌السلام در محرم امسال را پر رونق‌تر از هر سال دانستند و خاطرنشان کردند: این حقیقت پر معنا نشان می‌دهد که پیوند مردم با اهل‌بیت علیهم‌السلام یک پیوند مستحکم است و برغم انبوه تبلیغات دشمنان علیه مقدسات و با وجود انواع سرگرمی‌ها و جاذبه‌های گوناگون برای جوانان، با فرا رسیدن محرم، امواج عظیم مردمی که اغلب نیز جوانان هستند به سمت خیمه حسین‌بن‌علی علیه‌السلام حرکت می‌کند و ملت ما در زیر خمیه حضرت اباعبدالله به راه خود ادامه می‌دهد.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای در ادامه با اشاره به برخی مسائل مهم روز، گفتند: ملت ایران در مواجهه با موج تبلیغاتی گسترده، عظیم و عمیق دشمن علیه کشور و مقدسات در حال تصمیم‌گیری است، البته در مقابل این امواج غالباً پنهان و زیرزمینی که گاهی در گوشه‌ای از کشور نیز خود را نشان می‌دهد، دستگاههای مختلف هوشیار هستند، اما مهم، نقش مردم است.

ایشان با تأکید بر اینکه زمام بهبود امور کشور به دست مردم و بویژه جوانان است، افزودند: عزم، تصمیم، بصیرت و ایمان مردم می‌تواند کشور را به نقطه مطلوب برساند و بر همین اساس است که مکرراً بر جدی گرفتن ظرفیتهای داخلی در همه بخشهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی تأکید و تکیه می‌کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفتهای کشور در علم و فناوری و همچنین خبرهای خوب از بخش تولید، گفتند: در بخش تولید، غفلتها و کوتاهی‌هایی وجود داشته است اما حرکتهای خوبی به سمت اهداف مطلوب در جریان است که ان‌شاءالله مردم آثار آن را خواهند دید.

ایشان با تأکید بر اینکه علاج مشکلات گوناگون در دست مردم است، افزودند: به بیگانه نباید نگاه کرد، به فلان دولت و فلان دولت نباید امید بست، به نشست و برخاست با دیگران نباید اتکال کرد.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته این حرف به معنای بستن باب مراوده با دولتهای عالم نیست، ما اهل مراوده و گفت‌وگو و نشست و برخاست هستیم اما نباید کارهای کشور را به نشست و برخاست با دیگران موکول کرد. هر چه می‌توانید از امکانات دنیا استفاده کنید اما علاج در داخل کشور، و حل مشکلات به دست مردم است.

ایشان با اشاره به حرف نو و راه جدیدی که جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیش گرفته است، استقبال بیگانگان و عوامل نظام پوسیده سرمایه‌داری غربی از این راه پر افتخار را ناممکن دانستند و افزودند: آنها هر چه بتوانند دشمنی کرده و می‌کنند اما بحول و قوه الهی این کارها به جایی نرسیده و نخواهد رسید و ملت بر دشمنان خود بویژه آمریکا پیروز خواهد شد.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای در خصوص هدف آمریکایی‌ها از مطرح کردن مجدد موضوع مذاکره با ایران گفتند: همه باید بدانند و توجه کنند که این یک ترفند است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مواضع متفاوت مقام‌های آمریکایی در خصوص مذاکره افزودند: گاهی می‌گویند مذاکره بدون پیش‌شرط، گاهی نیز می‌گویند مذاکره با ۱۲ شرط. اینگونه سخنان یا ناشی از سیاست آشفته آنها است و یا ترفندی برای سردرگم کردن طرف مقابل. البته جمهوری اسلامی سردرگم نمی‌شود، چرا که راه ما روشن است و می‌دانیم چه می‌کنیم.

ایشان هدف آمریکایی‌ها از مذاکره را نه یافتن راه‌حل عادلانه، بلکه تحمیل خواسته‌های گستاخانه دانستند و گفتند: این حرف را که هدف آمریکا از مذاکره، تحمیل است قبلاً بنده می‌گفتم اما آنها این‌قدر گستاخ شده‌اند که امروز این واقعیت را خودشان هم به زبان می‌آورند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان اخیر یک مقام آمریکایی که گفته بود باید با ایران سر میز مذاکره بنشینیم و ما فلان چیزها را بگوییم و ایران قبول کند، خاطرنشان کردند: برای این نوع مذاکره باید به سراغ همان کسانی بروند که به‌عنوان گاو شیرده آنها عمل می‌کنند. جمهوری اسلامی، جمهوریِ مؤمنین، جمهوری مسلمین‌لله و جمهوری عزت است.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای در ادامه به تبیین اهداف آمریکا از سیاست فشار حداکثری و در عین حال، تلاش برای کشاندن ایران پای میز مذاکره پرداختند و گفتند: سیاست دولت آمریکا، فشار حداکثری به ایران در قالب تحریمهای گوناگون، تهدید و یاوه‌گویی‌های مختلف است، چرا که دولت کنونی آمریکا معتقد است با رودربایستی و تعارف نمی‌توان جمهوری اسلامی را به زانو درآورد و وادار به تواضع و قبول کرد.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: رژیم ایالات متحده به دنبال آن است که هم برای رقبای داخلی خود و هم برای اروپایی‌ها این را به‌عنوان یک سیاست قطعی جا بیندازد که تنها راه مواجهه با ایران، فشار حداکثری است.

ایشان با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها و متحدان آنها به ناکام ماندن سیاست فشار حداکثری در به زانو درآوردن ایران، گفتند: هدف آنها از مذاکره این است که به همه ثابت کنند فشار حداکثری جواب داد و مسئولان جمهوری اسلامی بر خلاف آنکه می‌گفتند مذاکره نمی‌کنیم مجبور شدند پای میز مذاکره بیایند، بنابراین تنها راه مواجهه با ایران، فشار حداکثری است.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: اگر دشمن توانست اثبات کند که فشار حداکثری علاج کار ایران و مؤثر بر روی ایران است، ایران و ملت عزیز ما دیگر روی آسایش را نخواهند دید، چون پشت سر همه سیاستهای مستکبرانه آمریکا این سیاست قرار خواهد گرفت و از این به بعد، هر چیزی را که قلدرانه از جمهوری اسلامی مطالبه کنند، اگر به آنها «چَشم» گفتیم، مسئله تمام است اما اگر «نه» گفتیم دوباره فشار حداکثری آغاز خواهد شد.

ایشان، علت اصرار آمریکایی‌ها و واسطه کردن برخی اروپایی‌ها برای مذاکره و دیدار را در همین چارچوب دانستند و افزودند: البته من راجع به اروپایی‌ها در یک وقت دیگر صحبت خواهم کرد اما علت اصرار آنها به اینکه اگر با رئیس‌جمهور آمریکا یک جلسه بگذارید همه مشکلات شما حل خواهد شد، این است که اثبات کنند فشار حداکثری در مقابل ایران یک سیاست موفق است و باید همین سیاست را به کار بست.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: ما در مقابل باید ثابت کنیم که سیاست فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی ارزش ندارد.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای سخنان خود در خصوص مذاکره با آمریکا را در دو نکته جمع‌بندی کردند: ۱) مذاکره با آمریکا یعنی تحمیل خواسته‌های آنان بر جمهوری اسلامی، ۲) مذاکره یعنی نمایش موفقیت سیاست فشار حداکثری آمریکا.

ایشان افزودند: برای همین است که مسئولان کشور از رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه و دیگران، یک‌صدا اعلام کردند که با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد نه مذاکره دوجانبه نه چند جانبه.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: چنانچه آمریکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده هسته‌ای که آن را نقض کرده است، بازگشت، آن‌وقت در جمع کشورهای عضو معاهده که شرکت و با ایران صحبت می‌کنند، آمریکا هم می‌تواند شرکت کند، اما در غیر این‌صورت هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولان جمهوری اسلامی و آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد نه در نیویورک و نه غیر آن.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته جمهوری اسلامی در مواجهه با انواع ترفندها قرار داشته است و دشمنان نتوانسته‌اند ایران عزیز را مغلوب کنند، خاطرنشان کردند: سیاستهای آنان یکی پس از دیگری مغلوب سیاستهای جمهوری اسلامی شده است و بعد از این نیز جمهوری اسلامی بحول قوه الهی آنها را مغلوب خواهد کرد و پیروز و سربلند از میدان خارج خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۹۶۵۷۱۱۰:۳۴:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۲۶
مذاکره ترفند شیطان بزرگ برای تسلیم کردن ملت های استقلال طلب است و دیگر هیچ.
ناشناس۱۰۹۶۶۸۵۱۱:۲۷:۰۵ ۱۳۹۸/۶/۲۶
قابل توجه حسنتون دست از کدخدا و ناخدا بردار
ناشناس۱۰۹۶۸۵۹۱۲:۵۵:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۲۶
هرکه بغیر خدا (کدخدا) امید ببندد ناامید خواهد شد و این یک سنت الهی است که در قضیه برجام مشهود بود.
ناشناس۱۰۹۷۰۳۱۱۴:۱۸:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۲۶
این حسنی که من می بینم توی راهرو سازمان ملل به بهانع خوردن زمین خودش را می اندازد تو دل ترامپ
ناشناس۱۰۹۷۰۹۳۱۴:۵۶:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۲۶
مگه پوتین مرده؟
ناشناس۱۰۹۶۷۳۱۱۱:۵۷:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۲۶
خدایش انسان حال می کنه از داشتن چنین رهبر مقتدری
ناشناس۱۰۹۶۵۷۵۱۰:۳۵:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۲۶
امریکا و اروپا در مذاکرات فقط بدنبال تحقق اهداف خودشون هستن و بدنبال لغو تحریم ها و تامین منافع ایران نیستن.
ناشناس۱۰۹۶۶۹۹۱۱:۳۲:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۲۶
از حسن و اسحاق که چشم و دلشان پیش عمو ترامپم ملولم
ناشناس۱۰۹۷۰۱۴۱۴:۱۲:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۲۶
دولت بی اختیار و تدارکچی.
ناشناس۱۰۹۷۱۷۷۱۵:۵۲:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۲۶
همین دولت به قول شما بی اختیار را بدین دست من، ببینین چکار میکنم عروس رقص بلد نیست میگه پیست رقص کجه
ناشناس۱۰۹۷۴۴۴۱۸:۵۴:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۲۶
حیف تدارکات که بدی دست این دولت این جماعت مدیریت رو خوب خوردن خوب پوشیدن خوب خوابیدن و دیگر هیچ
ناشناس۱۰۹۷۶۹۹۰۰:۰۲:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۲۷
دولت اختیارات کافی دارد اما عُرضه کار کردن ندارد.
ناشناس۱۰۹۷۷۶۵۰۱:۱۷:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۲۷
با این خالی بندیهای متملقانه ملت ایران به خاک سیاه نشانده اید
ناشناس۱۰۹۸۰۴۹۰۹:۴۶:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۲۷
اگر اختیار تام داشت که موشکی و منطقه ای را هم تقدیم کدخدا می کرد و به سرنوشت لیبی و عراق دچار می شدیم .
ناشناس۱۰۹۷۵۰۹۲۰:۲۳:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۲۶
عجب! خب معلومه. تو مذاکره هرکی بفکر خویشه.
ناشناس۱۰۹۶۵۷۸۱۰:۳۷:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۲۶
دشمن اصلی ما امریکاست / مرگ بر امریکا
ناشناس۱۰۹۶۶۸۲۱۱:۲۶:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۲۶
دشمن واقعی ایران در تمام تاریخ افراد خائن و نادان بوده اند انسانهای خائن و روشنفکر کار این مملکت را خراب کرده اند.
علی۱۰۹۶۹۴۲۱۳:۳۱:۵۳ ۱۳۹۸/۶/۲۶
خائن یعنی اونهایی که #عامدانه به نفع بیگانه و به ضرر مردم کار می کنند. نادان هم یعنی اونهایی که #جاهلانه به نفع بیگانه و به ضرر مردم کار می کنند. که خیلی وقت ها حرف خائن ها رو باور می کنند. امروزه هم خائن ها و نادان ها، مذاکره با شخصی مثل ترامپ رو مثبت می دونن!
ناشناس۱۰۹۶۹۶۴۱۳:۴۸:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۲۶
روشنفکر !!! کدوم ها روشنفکر بوده اند؟روشنفکر که اگر واقعا روشنفکر باشد باید برای کشورش خوب و مفید باشد. البته نه کسانی که ادای آن را در می آورند
عاشق ایران۱۰۹۷۴۸۹۲۰:۰۸:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۲۶
کاملا درست است . خائن آنهایی هستند که با ملت ایران نامهربان هستند و صدای افکار عمومی را گوش نمی دهند و به گوش مقامات هم نمی رسانند. ملت ایران نجیب ترین و صبورترین است، ولی ظلم پذیر نیست
حسین بن علی۱۰۹۶۸۱۸۱۲:۳۵:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۲۶
بزرگترین دشمن اصلی همۀ ما « شیطان نفس ِ درون ماست » و هرگز هیچ شیطانی درخارج ما بدون نفس اماره نمیتواند برما دسترسی پیداکند!!! « از ماست که بر ماست» و بدبخت ترین اشخاص همواره « کسی است که خود را برحق بداند و بقیه را ناحق »!!!
اعتمادیان (اصلاح طلب)۱۰۹۶۷۰۳۱۱:۳۵:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۲۶
پیامبر اسلام و تمامی ائمه اطهار صلوات علیه با دشمنان خود همیشه با دشمنان اسلام مذاکره داشته اند.
ناشناس۱۰۹۶۸۰۴۱۲:۳۱:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۲۶
اماهرگز و هرگز و هرگز مذاکراتشان مخفیانه و زیرآبی نبود! و هیچ گاه و به هیچوجه بخاطر ماندن بر حکومت و حفظ خودشان ریاکاری نمیکردند
ناشناس۱۰۹۶۸۰۸۱۲:۳۲:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۶
امام حسن صلح کرد و طرف مقابل زد زیرش ولی امام حسین رفت به سمت جنگ فکر کنید و اگر می خواهید از ائمه مثال بزنید کامل مثال بزنید!!! در ضمن مذاکره شما یعنی چی اصلا؟ غیر از این است که بخواهید دانش و مکان علمی کشور را نابود کنید برای گرفتن چند میلیارد ؟ این که از ترکمنچای که بدتر است در ضمن پیام ها رد و بدل می شود برای عدم تنش ولی مذاکره مستقیم صورت نمی گیرد
ناشناس۱۰۹۷۷۷۴۰۱:۲۵:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۲۷
سرت را کردی زیر برف و خودت را گول میزنی همین الان‌ اگر آسپرین خارجی ۵۰ درصد هم گرانتر از آسپرین ایرانی باش تو لاف زن آسپرین خارجی را ترجیح میدهی در بقیه تولیدات هم همینطور
ناشناس۱۰۹۸۰۵۷۰۹:۴۸:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۲۷
ما فقط دارو و کالای ایرانی مصرف می کنیم و از تولید داخل حمایت می کنیم.
ناشناس۱۰۹۶۸۳۱۱۲:۴۱:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۲۶
درود و سلام خداوند بر آن خاندانی که حتی در مقابل تحریم آب هم تسلیم دشمن نشد و زیر بار ذلت نرفت.
ناشناس۱۰۹۶۹۶۲۱۳:۴۶:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۲۶
اب را خوب گفتی که امام حسین زیر بار زور نرفت
ناشناس۱۰۹۶۸۳۸۱۲:۴۴:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۲۶
پیامبر (ص) و علی(ع) صدها جنگ و غزوه با دشمنان اسلام داشتن و بسیاری از مشرکان و کافران را به درک واصل کردند و به قول شهید مطهری شمر امروز موشه دایان (نتانیاهو) است .
ناشناس۱۰۹۶۸۶۰۱۲:۵۶:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۲۶
به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود.
فردی۱۰۹۶۸۶۵۱۲:۵۷:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۲۶
واقعا بلاهت سیاسی عده ای هنوزم جالب توجه هست
ناشناس۱۰۹۶۹۰۳۱۳:۱۰:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۲۶
بله مذاکره داشته اند اما نه باج داده اند نه زیر بار زور رفته اند نه چشمشان به دست و دهان دشمن بوده و نه اعتماد بیجا کرده اند
ناشناس۱۰۹۷۳۷۸۱۸:۰۵:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۲۶
مرد حسابی امام حسن کل مملکت رو داد رفت چی میگی تو؟
ناشناس۱۰۹۷۶۰۹۲۲:۱۴:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۲۶
زمان امام حسن(ع) هم یه عده همین حرف شما رو به این امام مظلوم ما میزدند. موقع سلام کردن به ایشان میگفتن السلام علیک یا مذل المومنین(سلام بر خوار کننده مومنان). و فقط میتوان اظهار تاسف کرد که این تفکر هنوز ادامه داد.
علی (طالب اصلاح و پیشرفت و عدالت)۱۰۹۶۹۰۸۱۳:۱۳:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۲۶
اشتباه نتیجه گیری نکن! مذاکره پیامبر اسلام و ائمه اطهار (ع)، برای دعوت به راه حق و تشر زدن به اشتباه آنها بوده نه بده بستان (که معنی مذاکرات امروز می باشد). پیامبر (ص) به امپراطور های زمان هم نامه نوشتند و از باب مذاکره آنها را دعوت به اسلام کردند. حضرت علی(ع) در سه جنگ زمان خلافتشان بارها با مخالفان مذاکره کردند تا آنها به راه حق برگردند. امام حسین (ع) قبل از شهادت با عمر سعد مذاکره کردند تا عمر متوجه اشتباهش شود. و... درحالی که مذاکره امروز یعنی بده بستان. البته در قضیه مذاکراتی که به برجام منتهی شد، بیشتر بده بود تا بستان. مذاکره مجدد با این اشخاص به نظر شما چه نتیجه ای خواهد داشت؟ قطعا باز هم داده ها از ستانده ها بیشتر خواهد بود. عاقلانه و منصفانه مقایسه کنیم!
ناشناس۱۰۹۶۹۱۶۱۳:۱۵:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۲۶
مذاکره نه ذلت پذیری و دیکته نویسی ...
محمد۱۰۹۶۹۱۹۱۳:۱۵:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۲۶
دوست عزیز اصلاح طلب ، آقای خامنه ای خیلی واضح پاسخ شما و کسانی که مثل شما فکر می کنند را داده اند : پیامبر و ائمه اطهار با دشمنان خود مذاکره داشته اند ، نه معامله ، آمریکا می خواهد با ایران معامله کند ، ترامپ به ایران میگه به من موشک (تضمین کننده امنیت مردم ایران) بده تا من بهتون نان بدم
عباس۱۰۹۶۹۳۳۱۳:۲۴:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۲۶
همون مذاکره سپاه علی( ع) با فشار خوارج با معاویه رو میفرمایید که توسط ابوموسی اشعری ساده لوح انجام گرفت و عمروعاص کلاه گشادی سرش گذاشت...
ناشناس۱۰۹۶۹۵۱۱۳:۴۰:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۲۶
هر وقت امریکای دوستدار شما اومد بمب اتمیش را پیش پای مذاکره گذاشت ان وقت از مذاکره حرف بزن
ناشناس۱۰۹۶۹۷۰۱۳:۵۰:۵۳ ۱۳۹۸/۶/۲۶
به غیر از امام علی هیچکدام از ائمه ما در حاکمیت حضور نداشتند و عملا در موقعیت مذاکره نبوده اند. امام علی هم هیچوقت اصولش را در مذاکراتش زیر پا نگذاشت و به همین علت سه جنگ بر ایشان تحمیل شد.
حسن۱۰۹۶۹۹۸۱۴:۰۲:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۲۶
توی محرم این در رو افشاندی پس امام حسین چرا شهید شد؟ چون مذاکره نکرد
ناشناس۱۰۹۷۵۹۹۲۲:۰۷:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۲۶
مذاکره میکردن ولی نه همیشه. این همه جنگ های پیامبر برای قبل از اسلام بوده!؟
ناشناس۱۰۹۶۸۲۲۱۲:۳۶:۴۴ ۱۳۹۸/۶/۲۶
معنی زشت و قبیح مذاکره با امریکا در شرایط فعلی کاملا واضح و روشن است و فهم ن نیاز به دانش و تجربه انچنانی ندارد. تعجب میکنم که چگونه بعضی ها برای مذاکره له له میزندد و دل همه را خون میکنند.
ناشناس۱۰۹۶۸۴۵۱۲:۴۸:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۲۶
یانکی ها باید آرزوی تسلیم شدن ما را به گور ببرند ملت ایران هرگز در برابر فشار حداکثری دشمن تسلیم نخواهد شد.
محسن۱۰۹۶۸۸۲۱۳:۰۳:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۲۶
این تصمیم شفاف و قاطع است ، دلتمردان و مردم باید خود را تطبیق داده و با صرفه جویی ، هزینه بهینه و استفاده از کالای ایرانی و واردات حداقلی شرایط مقاومت در مقابل خواسته های ترامپ را فراهم کنند با بازی دولت با قیمت دلار و ریخت پاش و هدر دادن میلیاردها دلار توسط بانک مرکزی و هجوم مردم جهت خرید دلار و سکه ، وضعیت هر روز بدتر میشود سیاست ورزی آقای ظریف در بی اعتبار کردن تیم ترامپ بسیار با ارزش است و دقت در عدم دشمن تراشی جدید و تعامل با بقیه دنیا در حال حاضر ضروری است
ناشناس۱۰۹۶۹۸۹۱۳:۵۸:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۲۶
لطفا لطفا لطفا در این شرایط نامساعد، با این دولت امریکا مذاکره نکنید. مگر اینکه برگردند به برجام....
ناشناس۱۰۹۷۱۸۶۱۵:۵۸:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۲۶
برجام که خسارت محض بود
رضا۱۰۹۷۳۵۴۱۷:۴۹:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۲۶
محاکمه دختر ،،،،، نشان داد برجام برای عده ای خسارت و تحریم نعمت است.
ناشناس۱۰۹۷۶۱۳۲۲:۱۶:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۲۶
برجام خسارت محض بود اما مذاکره قبل از برگشتن آمریکا به برجام حماقت محض است.
ناشناس۱۰۹۷۲۳۸۱۶:۲۰:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۲۶
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
علی۱۰۹۷۲۴۰۱۶:۲۰:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۲۶
مذاکر سم هست.
ناشناس۱۰۹۷۲۷۶۱۶:۴۳:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۲۶
وقت بازگشت احمدی نژاد است
ناشناس۱۰۹۷۲۷۸۱۶:۴۴:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۲۶
آقای ترامپ! توافق زمانی معنا پیدا می کند که: 1- باید تمام تحریم های غیرقانونی و ظالمانه علیه مردم ایران لغو شوند( اجازه فعالیت و تجارت به همه شرکت های خارجی در ایران برای تمام زمینه ها داده شود). 2- باید اجازه فروش نفت ایران به میزان صادرات قبل از تحریم ها و برای هر خریداری داده شود. 3- پول آن به آسانی از طریق روابط بین بانکی به ایران داده شود. 4- در منطقه خاورمیانه به نام ایران آشوب و نا امنی درست نکنید و خواهان رفتار دوستانه کشورهای منطقه با ایران باشید( برای کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس دشمن تراشی بنام ایران نکنید) . تا این اقدام های عملی صورت نگیرد مذاکره بی معنی است. مردم ایران با صبوری، مقاومت و پایداری خود در مقابل تحریم های ظالمانه و رفتار استکباری آمریکا؛ پیروز بوده و خواهند بود. ما حق و حقیقت هستیم و خداوند همیشه با صابران است. مهرداد رادمهر
ناشناس۱۰۹۷۸۷۸۰۷:۵۲:۱۹ ۱۳۹۸/۶/۲۷
مذاکره همراه با وادادگی جز وضع فعلی سرنوشتی نداره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین