کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  4030219107 ۲۹ نظر، ۱ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

 به گزارش ایسنا، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در حضور خبرنگاران در خصوص انتخابات مرحله دوم مجلس گفت: از جمعه بیست و یکم اردیبهشت برنامه محل دوم انتخابات مجلس را داریم و مرحله دوم انتخابات به همان اندازه مرحله اول دارای اهمیت است. ۴۵ نماینده در این مرحله انتخاب می‌شوند، لذا لازم است که مردم و کسانی که بین مردم نفوذ دارند تلاش کنند تا شاهد مشارکت خوبی در پای صندوق‌های رای باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه ان‌شاءالله مردم عزیزمان یک حماسه جدید در پای صندوق‌های رای خلق کنند ، ادامه داد: از آنها در این خصوص درخواست می‌کنیم که در پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند.

وی افزود: کارها آماده است و آموزش های لازم برای ۸ حوزه که انتخابات الکترونکی است، داده شده است. فرصت تبلیغات هم در اختیار داوطلبان قرار گرفت. معرفی حساب برای شفاف‌سازی مالی داوطلبان انتخابات برقرار است. مشکل امنیتی نداریم. کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده‌اند و کسانی که به هر دلیلی رای نداده‌اند و کسانی که در روز ۲۱ اردیبهشت به سن قانونی رسیده‌اند، می‌توانند در انتخابات رای دهند.

وزیر کشور درباره برنامه دولت برای کمک به مردمی که املاک آنها در روستای شفت دچار آتش‌سوزی شده است، اظهارکرد: چون سازه آنجا چوبی است، آتش‌سوزی به سرعت گسترش یافت که حادثه تلخی بود. دولت از مسیر صندوق بیمه حوادث خود ورود کرده و سعی می‌کند به این افراد کمک کند و آنجا بازسازی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر شود، گفت: فعلا چیزی در دستور کار نیست.

***

کنایه زاکانی درباره واگذاری املاک به مدیران شهرداری در دوره‌های پیشین

به گزارش تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران درباره حواشی لیست منتشر شده از تخصیص وام به مدیران شهرداری برای مسکن گفت: سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف خانه سازمانی برای استقرار مدیران خود دارند اما شهرداری تهران فاقد خانه سازمانی برای مدیران است. به همین جهت در دوره‌های قبلی املاک شهر را به ثمن بخس و بعضاً با تخفیف 50 درصدی به مدیران می‌دادند و این اتفاق مصداق کامل بی‌عدالتی بود.

وی با بیان اینکه لازم است برای برخی از مدیران شهرداری که از شهرستان به تهران می‌آیند مسکن تهیه شود، افزود: در این دوره ما به جای آنکه برخی از زمین‌ها و املاک شهرداری را در اختیار مدیران قرار دهیم به آنان وام با درصد سود بانکی دادیم. برای پیشبرد این کار مقدمتاً به مدیران ودیعه دادیم و سپس آن را تبدیل به وام کردیم‌. آنان نیز قسط‌های این وام را پرداخت می‌کنند.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: اختصاص برخی از املاک و خانه‌ها به مدیران شهرداری که در دوره‌های پیشین صورت می‌گرفت امری ناعادلانه بود اما ما به این سمت نرفتیم و سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند وام با بهره بانکی تهیه کنیم اما متاسفانه این موضوع با بی‌انصافی در رسانه منعکس شد. در حالی که واقعیت چیز دیگری بود.

***

توضیحات امیرعبداللهیان درباره عملیات وعده صادق

به گزارش تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه نشست هیئت دولت با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: 2 روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی و کشورهایی که آمریکا در آنجا پایگاه داشت اعلام کردیم هدف‌مان همسایگان و پایگاه‌های آمریکا نیست بلکه رژیم اسرائیل است.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: در این پیام هشدار دادیم اگر آمریکا وارد اقدام علیه منافع ایران شود پاسخ ما به‌روی پایگاه‌های آمریکا در منطقه فوری و قطعی خواهد بود. به دوستان‌مان که پایگاه‌های آمریکا در کشورشان قرار دارد اعلام کردیم؛ "روابط‌مان بر مبنای برادری است اما اگر آمریکا دست از پا خطا کند پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار خواهیم داد".

امیرعبداللهیان تأکید کرد: عمده کشورهای همسایه به ما اعلام کردند به هیچ کشوری اجازه تعرض به ایران از خاکشان را نخواهند داد.

وی بیان کرد: زمانی که قرار شد عملیات وعده صادق انجام بگیرد، تماس‌های فشرده‌ای غربی‌ها و به‌ویژه متحدین آمریکا در حوزه اروپا با ما داشتند و درخواست اول‌شان این بود که خویشتن‌داری کنید و به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه پاسخ ندهید که ما گفتیم حتما به اسراییل پاسخ داده خواهد شد.

***

انتقاد روزنامه اصولگرا از نبود رقابت واقعی در انتخابات دور دوم مجلس

فرهیختگان نوشت: «درک این موضوع که فضای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اصلا رنگ و بویی از حال و هوای انتخاباتی ندارد، چندان نیاز به استناد به نظرسنجی‌ها و پرسش از مردم ندارد...

یکی از عواملی که در افزایش شور و شوق انتخاباتی موثر است که ردپای آن در دیگر انتخابات‌های مجلس هم مشاهده می‌شود، رقابت میان گروه‌ها و جناح‌هاست.

در انتخابات مجلس دوازدهم، اساسا رقابت جدی حول گروه‌ها و جناح‌ها شکل نمی‌گیرد. این رقابت اگرچه درون جبهه اصولگرایی جریان داشت و دارد و بیشتر خود را در قالب عقده‌گشایی‌های سیاسی و افشاگری‌ها نشان داد اما ردی از جدیت این رقابت یا بسط این رقابت در میان گروه‌های مردم دیده نمی‌شود.

در این دوره جدای از اینکه اصلاح‌‌طلبان حضور جدی نداشتند، نتوانستند رقابت جدی با اصولگرایان شکل بدهند و کفه سنگین رقابت در میان لیست‌های درون‌اصولگرایی استوار بود.

اما اگر از اقشار مردم می‌پرسیدید کدام یک از این لیست‌‌‌ها به دیگری ارجحیت دارد، تقریبا نمی‌توانستند تمایزی میان آنها قائل شوند. درواقع رقابت میان اصولگرایان، در همان حد و درون اصولگرایان آن هم تنها بر سر تصاحب قدرت محدود ماند.

رقابت شکل‌گرفته بیش از آنکه بین اقشار مردم برقرار باشد، گویی بین خود کاندیداهاست تا این بار چه کسی در صدر مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس بنشیند وگرنه اتفاق تازه‌ای قرار نیست رخ دهد.

حالا در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم بخش اصلی دغدغه اصولگرایان روی این موضوع متمرکز است که قرار است چه کسی ریاست مجلس را به عهده بگیرد، در حالی که اگر نگاهی به دغدغه مردم در‌مورد انتخابات یا ساختار مجلس بیندازیم، اینکه قرار است چه کسی روی صندلی ریاست مجلس بنشیند برای مردم اهمیتی ندارد. این عملا شکاف میان دغدغه مردم و رقبای انتخاباتی را نشان می‌دهد...

خروجی چنین فضایی نهایتا همین تصویری می‌شود که در انتخابات دوازدهم شاهد آن بودیم، در این فضا تنها یک طیف محدود در انتخابات مشارکت می‌کنند، بدنه اجتماعی که در هرشرایطی رای مشخصی دارند در انتخابات مشارکت می‌کنند و دیگر اقشار عملا توجهی به انتخابات نمی‌کنند و نهایتا آنچه در تهران در دور اول رخ داد دیده می‌شود و رای نفرات اول راه‌یافته به مجلس کاهش محسوس و قابل‌توجهی به نسبت‌ دوره‌های دیگر مجلس در انتخابات‌ها داشت.

به نظر نمی‌رسد در دور دوم هم اتفاق ویژه و متمایزی رخ دهد، کمااینکه این احتمال وجود دارد که حضور آن بدنه اجتماعی خاص در این دوره هم کمتر از دوره‌های قبل شود و حالا نماینده‌هایی با 50 یا 60 هزار رای وارد بهارستان شوند.

در این میان البته بارها نیز به این موضوع اشاره شده که بخشی از این گروه‌های سیاسی اساسا حیات خود را در کاهش مشارکت و عدم حضور دیگر طیف‌های جامعه پای صندوق‌های رای می‌بینند و اتفاقا تعمدا دیگر گروه‌های جامعه را در اظهارات و صحبت‌ها و حتی وعده‌های انتخاباتی خود حذف می‌کنند و روی صحبت خود را تنها قشر و طیف خاصی قرار می‌‌دهند. حالا این روزها این جریان حضور پررنگ‌تری در رقابت‌های انتخاباتی دارند و تلاش می‌کنند همچنان روند مطلوب خود را حفظ کنند.»

***

آمار عجیب نماینده مجلس توهین به مردم مسلمان ترکیه است

عصر ایران نوشت: «امیر حسین بانکی پور فرد، نماینده اصفهان چندی پیش با انتقاد از آتاترک، بنیانگذار جمهوری ترکیه، گفته بود: او ضربه بزرگی به ترکیه زد به طوری که الان در ترکیه به طور متوسط هر مردی با 15 زن شریک جنسی است، این عددی که گفتم متوسط است و ممکن است مردی 50 شریک جنسی و دیگری 5 شریک جنسی داشته باشد. این رهاورد کشف حجاب آتاترک است که ما الان داریم می بینیم و خیلی نگرانی به بار آورده است!

بانکی پور بعد از انتقادات گفت که برای حرف هایش سند دارد و به آمار منتشره توسط یک وبسایت آمریکایی استناد کرد و در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، سخنانی گفت که جا دارد بدان بپردازیم:..

احتمالاً سواد انگلیسی بانکی پور به حدی کفایت نکرده که آمار سایت آمریکایی را درست متوجه شود. سایت آمریکایی که او بدان استناد کرده، نوشته است که هر مرد ترک در طول زندگی اش، با 14.5 نفر رابطه جنسی دارد. در حالی که بانکی پور، این چنین فهمیده که نوشته اند هر مردی همزمان با 15 نفر "شریک جنسی" است.

البته هر گونه رابطه خارج از خانواده، ولو آن که یک نفر و یک مورد هم باشد، قبیح است ولی در مورد حاضر، سایت یک چیزی می گوید و بانکی پور چیز دیگری فهمیده و گفته است!..

این معما هنوز در سپهر سیاسی ایران حل نشده است که چگونه می توانند آمارهای غربی ها را در جاهایی که به زیان ایران است؛ نادرست و غرض ورزانه بدانند ولی اگر آمار آنها به کارشان بیاید، همان منابع را به قول بانکی پور در مصاحبه اخیرش، "معتبر" بدانند؟!...

حرف های بانکی پور، نه تنها توهین و تهمت به مردان ترکیه ای است که توهینی بزرگ تر به دهها میلیون زن مسلمان این کشور است. اگر این ادعا درست باشد که هر مرد ترکیه ای 15 شریک جنسی دارد، معنای دیگرش نیز این است که زنان ترکیه ای هم به طور متوسط 15 شریک جنسی دارند چرا که نسبت ترکیب جمعیتی زنان و مردان در ترکیه تقریباً یکسان است. این در حالی است که چنین وضعیت مبتذل، وقاحت بار و شرم آوری فقط در ذهن بانکی پور برقرار است و نه در ترکیه و نه در هیچ جای دیگر دنیا مصداق ندارد.»

***

توضیحات وزیر کار درباره اصلاح حقوق کارگران

به گزارش ایسنا، صولت مرتضوی وزیر کار در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اصلاح حقوق کارگران، اظهار کرد: چه کسی گفته سه‌جانبه‌گرایی در حقوق کارگران باید حذف شود؟ تحت هیچ شرایطی سه‌جانبه‌گرایی حذف نمی‌شود. موضوعی را نمایندگان کارگران مطرح می‌کردند که اساساً در طول دوران، جانب کارفرمایان از سوی شورای عالی کار گرفته می‌شود و ما گفتیم به خاطر اینکه چنین شبهه‌ای پیش نیاید، خیلی بهتر است که کار را به مجلس بسپاریم که نمایندگان آحاد مردم آنجا حضور دارند و تعداد قابل‌توجهی از نمایندگان نیز کارگر هستند و راحت‌تر می‌توانند نیازها را بررسی کنند.

وی افزود: در جلسه قبل گفتم که در روز کارگر برخی نمایندگان کارگران از رئیس‌جمهوری درخواست کردند وزیر کار از پیشنهادی که داده است عدول کند. رئیس‌جمهوری به من اشاره‌ای کرد که آن را دستور تلقی کردم و موضوع اصلاح ماده ۴۱ قانون کار را از دستور کار خارج کردیم.

وزیر کار تاکید کرد: حداقل حقوق و دستمزد را در شورای عالی کار تصویب کردیم و تغییری در حداقل حقوق و دستمزد ایجاد نمی‌شود و برای سال آینده تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

***

نظر دادستان کل کشور درباره طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد در نشستی با حضور معاونان دادستان کل، قضات و دادیاران دادسرای دیوان عالی کشور به موضوع تقدم فرهنگ‌سازی در تمامی امور پرداخت و گفت: ۴۵ سال فرصت زیادی برای فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی نیست و باید برنامه‌ریزی‌های ما در هر حوزه با نگاه با عبرت گیری از گذشته و نگاه به آینده باشد.

موحدی آزاد تصریح کرد: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی امروز در حوزه عفاف و حجاب در سطح جامعه، آثار همان قانون غلط کشف حجاب رضاخانی است که دشمن به دنبالش بود، چنانچه انگلیس نیز برای تغییر فرهنگ هند، در ابتدا به سراغ تغییر زبان مردم آن منطقه رفت و اثر شوم خود را در طول سال‌های بعد گذاشت.

وی با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تأیید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، عنوان کرد: برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه و به زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: لازم است در اجرای طرح نور؛ نکاتی به مانند تقویت نقاط ایجابی، سطح‌بندی درباره بدحجابی در نظر گرفته شود و تمرکز بر برخورد با جرایم سازمان یافته و درباره شل حجابی توصیه و تأکید ما انجام اقدامات ارشادی با رویکرد متنبه شدن افراد است.

موحدی آزاد با بیان اینکه کنترل فضای مجازی و برخورد با شبکه‌های سازمان یافته به ویژه در حوزه تولید و عرضه لباس‌های ناهنجار هم باید از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد، تأکید کرد: طرح نور بایستی به صورت هوشمند در برخی مکان‌های خاص که ترویج دهنده نوعی از پوشش خاص در جامعه هستند نیز حضور جدی داشته باشد.

***

آمار عجیب از مالیات طلافروشان

فرهیختگان درباره اعتصاب اخیر صنف طلا و جواهر نوشت: «یکی دیگر از موضوعاتی که بعضی از طلافروشان ظاهرا از آن به عنوان نگرانی خود عنوان می‌‌کنند، موضوع افزایش مالیات پرداختی این صنف است.

محاسبات «فرهیختگان» از داده‌های مالیات اصناف نشان می‌دهد که در سال 1402 درمجموع حدود 883 هزار تومان بوده است.

طبق این آمارها، در سال 1402 مالیات پرداختی حدود 25.7 درصد از طلافروشان صفر بوده است. مالیات 23.1 درصد از طلافروشان برای کل سال 2.3 میلیون تومان (ماهانه 190 هزار تومان)، مالیات 14.3 درصد از طلافروشان 7.4 میلیون تومان (ماهانه 616 هزار تومان)، مالیات 9.5 درصد از طلافروشان 12.4 میلیون تومان (یک میلیون و 34 هزار تومان)، مالیات 8.2 درصد از طلافروشان 17.4 میلیون تومان (ماهانه معادل 1.4 میلیون تومان)، مالیات 5.9 درصد حدود 22.5 میلیون تومان (معادل 1.9 میلیون تومان ماهانه)، مالیات 5.1 درصد حدود 27.5 میلیون تومان (معادل ماهانه 2.3 میلیون تومان)، مالیات 8.3 درصد از طلافروشان نیز 48 میلیون تومان (ماهانه 4 میلیون تومان) بوده است.

درمجموع مالیات کل طلافروشان 9.9 میلیون تومان یا به عبارتی ماهانه 824 هزار تومان بوده است. این رقم درحالی است که گفته می‌شود کارمندان در سال گذشته به طور میانگین بین یک تا 2 میلیون تومان مالیات داده‌اند.»

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۸۲۷۰۱۲۳:۴۷:۲۳ ۱۴۰۳/۲/۱۹
طرح نور فراجا با این وسعت بسیار کم نیرو در مقابل این شبیخون طرحی از پیش شکست خورده است برای مقابله با شبیخون بی حجابی و بی غیرتی باید هرچه سریعتر قانون جدید تصویب و تمام نیروها و دستگاه های متولی که در قانون مسولیت دارند به انجام وظایف خود بپردازند
ناشناس۳۴۸۲۷۲۲۰۰:۱۴:۲۳ ۱۴۰۳/۲/۲۰
راهی را که می خواهید آخر سر بروید باید همین ابتدای کار بروید و با هزینه بسیار کمتری ریشه بی حجابی را از جامعه برکنید با توجه به اینکه با شبیخون بی حجابی مواجه هستیم لازم و واجب است نیروی مردمی بسیج که در همه کارها گره گشا بوده به عنوان ضابط قضایی با کمک نیروها و دستگاه های متولی امر عفاف و حجاب ریشه این شبیخون را برکنند
ناشناس۳۴۸۲۷۳۷۰۰:۴۲:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
وزیر محترم کشور تمام قد پیگیر وضعیت لایحه عفاف و حجاب بشوند چرا این همه وقت کشی عمدی صورت گرفته است تا جامعه یله و رها و افسار گسیخته شود که حالا جمع کردن این افتضاح کار بسیار هزینه بری شود
ناشناس۳۴۸۲۷۰۲۲۳:۴۹:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۱۹
آیا پس از انتخابات هم بهانه ای دیگر برای تصویب لایحه عفاف و حجاب دارید
ناشناس۳۴۸۲۷۳۱۰۰:۲۹:۱۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
روزنامه عصر ایران بداند به هر جهت بنیان خانواده ها با پدیده بی حجابی بشدت متزلزل شده است و بی غیرتی و بی شرفی یکی از علل عمده این مسله است
ناشناس۳۴۸۲۷۰۵۲۳:۵۴:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۱۹
فقط همین را کم داربم که بانوان گواهینامه موتور سیکلت هم بگیرند همان دوچرخه سواری هم دارای اشکالات بسیار است که فعلا بر حسب شرایط جامعه دارد نادیده گرفته میشود
ناشناس۳۴۸۲۷۲۹۰۰:۲۴:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
آخرالزمان....
ناشناس۳۴۸۲۹۷۳۱۲:۰۳:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
در رعایت اصول رانندگی بانوان در مجموع بهتر از مردان هستند. عدم صدور گواهینامه رانندگی برای زنان چه ربطی به دین دارد.
ناشناس۳۴۸۳۰۹۱۱۳:۵۷:۵۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
موتور و دوچرخه در همه جای دنیا به عنوان وسیله نقلیه استفاده می شود نه وسیله بازی !!!از قرون وسطی بیایید بیرون !
ناشناس۳۴۸۳۲۱۷۱۵:۵۳:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
مگر نه در اسلام سوارکاری برای همه مسلمانان مرد و زن سفارش اکید دارد؟ فرم سواری بر اسب شباهت بسیار زیادی به موتور سواری دارد چطور حالا موتورسواری زنان گناه کبیره و آخرزمان است ؟!
ناشناس۳۴۸۳۷۱۹۰۱:۲۷:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۲۱
نشستن زن بر روی زین در روایات متعد منع شدن
ناشناس۳۴۸۲۷۰۸۲۳:۵۷:۳۴ ۱۴۰۳/۲/۱۹
لطفا مسولان فکری به حال نسل سرگردان سگ گردان کنند شهر ها پر شده از سگ گردان های سرگردان
ناشناس۳۴۸۲۷۲۳۰۰:۱۷:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۲۰
متاسفانه خیلی از افراد کمبود عاطفی و سگ را وسیله ای برای نمایاندن خود در جامعه قرار داده اند
ناشناس۳۴۸۲۷۲۶۰۰:۲۰:۴۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
روانشناسان باید در صدا و سبما و رسانه ها در مورد گسترش این پدیده صحبت کنند
ناشناس۳۴۸۲۷۴۰۰۰:۵۰:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
بسیاری از به اصطلاح بانوان بجای در آغوش گرفتن فرزند سک در آغوش می گیرند و نیاز عاطفی خود را اینگونه مرتفع می کنند
ناشناس۳۴۸۲۷۵۶۰۱:۵۷:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
‌کمبود های خود را نیز اینگونه تخلیه می کنند
ناشناس۳۴۸۲۸۷۷۰۹:۳۹:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
بعد میگن فقر باعث بچه نیاوردن میشه!
ناشناس۳۴۸۲۹۶۰۱۱:۳۸:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۲۰
این به تو چه ربطی داره؟
ناشناس۳۴۸۲۷۰۹۰۰:۰۲:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۲۰
مگر بقیه کارمندان دولت با حقوق به مراتب پایین تر به تهران منتقل می شوند از این پولها میگیرند؟ مگر تهران قحط الرجال است زاکانی از شهرستان مدیر می آورد،
ناشناس۳۴۸۲۷۱۶۰۰:۰۹:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
تنها راه ریشه کتی بی حجابی و بی بند و باری در جامعه شناسایی مروجین و قلع و قمع و شل و پل نمودن آنها می باشد
ناشناس۳۴۸۲۷۵۱۰۱:۳۷:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۲۰
گاهی که این کامنتهای پر از خشم و نفرت و تهمت رو میخونم ،حس میکنم یا این کامنتها شوخی است یا اینکه برام سوال میشه این افراد در چه دنیایی زندگی میکنند؟؟؟
ناشناس۳۴۸۲۸۳۵۰۸:۰۶:۵۸ ۱۴۰۳/۲/۲۰
با زور وضعیت بدتر می شود.
ناشناس۳۴۸۲۹۷۵۱۲:۰۶:۲۴ ۱۴۰۳/۲/۲۰
کلا دنبال معلول هستید بجای علت.
ناشناس۳۴۸۲۷۸۴۰۵:۱۵:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
زاکانی هم از دولت یاد گرفته ،گویا دلیل بد عمل کردن دولت و شهرداری،دولت و شهرداری قبلی هست،بر مبنای همین استدلال ،دولت و شهرداری قبلی بد بودند ،پس تمام عملکرد بد ما تا ابدالاهر بعهده پیشینیان ماست
ناشناس۳۴۸۲۷۹۶۰۶:۲۰:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
دوره های فبل هر کاری کردند چه خوب چه بد مجوزی برای آقای زاکانی می شود این چه استدلالی است که به آن متوسل می شوید ؟
ناشناس۳۴۸۲۸۲۶۰۷:۴۷:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
نظرات بالا که منتشر کرده اید در مورد حجاب است و در مورد مدیران شهرداری و کمک هزینه مسکن آنها چیزی منتشر نکرده اید!
ناشناس۳۴۸۲۸۶۸۰۹:۳۲:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۲۰
برای برخی از مدیران شهرداری که از شهرستان به تهران می‌آیند مسکن تهیه شود.. مگر در تهران 14 میلیون نفری مدیر نداریم که زاکانی از شهرستان وارد می کند؟؟؟؟
ناشناس۳۴۸۲۹۶۳۱۱:۴۱:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۲۰
هر روز در مورد حجاب مینویسید و هر روز هم مثبت و منفی ها رو میبینید
ناشناس۳۴۸۳۱۰۹۱۴:۱۲:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۲۰
پس بی دلیل نیست که عده ای برای مدیر شدن ، خیلی کارها میکنند .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حالا زمان مذاکره است

  2. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

  3. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  4. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

  5. توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

  6. سخنی با خانم‌ها و آقایان نماینده و برگزیده

  7. اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

  8. حکم امیر تتلو صادر شد

  9. واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور : همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

  10. واکنش آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران

  11. ماجرای سوار نشدن رئیسی به خودروی بنز از زبان نماینده مجلس

  12. رئیس هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رفت/ اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع

  13. چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیون‌ها دانش‌آموز

  14. دیروز مشهدی ها با تشکیل زنجیره انسانی پاکبان گرفتار در سیلاب را نجات دادند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  4. حالا زمان مذاکره است

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  8. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  10. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  11. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  12. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  13. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  14. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  15. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  16. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  19. مأمور خاطی بازداشت شد

  20. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  21. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  22. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  23. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  8. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  9. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  10. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  11. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  12. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  13. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  14. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  15. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  16. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  17. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  18. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  19. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  20. حل يك ابرچالش نظام

  21. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  22. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  23. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  24. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

  25. اظهارات جدید فرمانده نیروهای قدس درباره عملیات وعده صادق

آخرین عناوین