کامنت‌های برتر مخاطبان الف: از راننده اسنپ، سوپرمن نسازید/ تناقض در حرف و عمل رامبد جوان/ آقای وزیر نیرو، نمک به زخم مردم نپاشید

گروه سیاسی الف،   3980323077 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

در هفته جاری اتفاقات زیادی رخ داد و با توجه به وظیفه‌مان آن‌ها را پوشش دادیم؛ از آنجا بینندگان محترم الف با ارائه نظرات خود در ذیل اخبار و گزارشات منتشر شده، در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت کردند که در ادامه برخی از نظرات برتر را انتخاب کرده و در ادامه مشاهده‌ می‌کنید.

کامنت‌های برتر مخاطبان الف: از راننده اسنپ، سوپرمن نسازید/ تناقض در حرف و عمل رامبد جوان/ آقای وزیر نیرو، نمک به زخم مردم نپاشید

ماجرای راننده اسنپ و مسافر بی‌حجاب و همچنین بررسی حقوقی این مسئله با کامنت‌های زیاد مخاطبین الف همراه شد که برخی از آن‌ها را می‌خوانیم:

*آزادی های شخصی یعنی اینکه مثل بقیه ی کشورهای دنیا از جمله اغلب کشورهای اسلامی به مردم در انتخاب پوشش حق انتخاب بدیم نمی شه مردم را مجبور به تبعیت از قانونی کنیم که در هیچ جای دنیا حتی کشورهای مسلمان نیست و به خاطرش این همه از بیت المال هزینه کنیم و مردم را آزار بدهیم و در مقابل هم قرار بدهیم و درگیری و اختلاف درست کنیم 

*چرا همه طرفداری از بد حجاب ها و بهتره بگم بی حجاب ها رو آزادی می دونن؟ ببخشید من که یک خانم هستم و دوست ندارم همنوع خودم را با این وضع ببینم چه باید بکنم ؟ احیانا ما حق آزادی نداریم؟ اگر بحث آزادی هست ما هم آزادی می خوایم. گناه نکردیم تو ایرانی زندگی می کنیم که باید سر مسائلی که با یکم تفکر درست و غلط بودنش ثابت میشه، با همه سرو کله بزنیم. ما تجربه آزادی حجاب رو داشتیم و متاسفانه تو برهنه کردن صد ساله رو یه شبه طی کردیم. روزنامه و مجله و... قبل از انقلاب تو اینترنت هست.

*بی حجابی وبد حجابی جرم محسوب میشود وچون کسی نمیتونه تشخیص بده کجا این خانم بی حجاب شدن حرف راننده معتبر هست.ماشین اونم تاکسی حریم خصوصی نیست که هرکس هر جور دلش خواست رفتار کنه.فقط قانون والا هرج ومرج میشه.خانمایی که قصد خودنمایی وبی حجابی دارن حق سوار شدن اسنپ را ندارن میتونن سوار ماشین شخصی بشن تا پلیس جریمه شون کنه.پس حالا اومدیم یه خانمی دلش خواست .. نه که خیال میکنین راننده خدمه شماست که هیچی نگه.مدعی العموم به شدت باید برخورد کنه با این خانم بی حجاب تا درسی بشه برا اونایی که حد خودشون را نمیشناسن.

*این اتفاق ربطی به آزادی پوشش و مخالفت با حجاب اجباری نداره. این خانم مبارزه اش رو ببره توی ماشین خودش انجام بده که اگر عواقبی هم داشت خودش بپذیره نه اینکه توی ماشین مردم روسری رو از سر بندازه بعد برای راننده از پلیس امنیت احضاریه بیاد. این انصاف نیست.

*چرا پلیس اعلام نمی کنه که دامن زدن به بی حجابی طبق آمار باعث کاهش امنیت اجتماعی زنان در شهر های بزرگ شده؟ تاکید بر این موضوع عکس العمل بازدارنده خود مردم رو در مقابل بی حجابی خواهد داشت. بی حجابها هم دقت کنند که به زودی دود فاسد کردن مردان به چشم اونها خواهد رفت! نباید فراموش کنیم که فرهنگ تقید و مردان مقید هستند که امنیت اجتماعی فعلی رو ایجاد کرده اند و ترویج بی قیدی و بی حجابی، بریدن شاخه زیر پای خودمان است!

*من مخالف حجاب اجباری هستم ولی کار این خانم جرم است، به دلیل انتشار عکس یک راننده از قشر متوسط جامعه که هیچ تخلفی هم مرتکب نشده و بنابر این همه عواقب این کار به گردن ایشان هست . حتی اگر همسایه ای به راننده بی احترامی کند ، بازهم گناهش به گردن همان خانم است

 *1- همه ما در حد امر به معروف و نهی از منکر زبانی موظف هستیم به شرط احتمال اثر داشتن 2- یک راننده مرد «با غیرت» با خانم مسافر فقط در حد نیاز برای مسیر یابی (اگر لازم باشد) حق صحبت دارد و لاغیر 3- قانون گذار باید این موضوع را حل کند تا راننده تاکسی و اسنپ و ... مسئولیتی در خصوص حجاب مسافر نداشته باشند مگر در حد نوشتن تذکر در خودرو.

*برخورد محترمانه تر این راننده می تونست این باشه که با دیدن این خانم و وضعیت حجابشون بهشون تذکر بده و بعد هم از ایشون معذرت خواهی کنه و سفر رو لغو کنه. اینکه مسافر رو با خودت ببری و وسط مسیر پیادش کنی قطعا ریشه خیرخواهانه و اصلاح نداشته بیشتر قصد ادب کردن توش دیده میشه

*شما را به خدا اینقدر سوپرمن سازی نکنید . راننده خودش در 20 و 30 گفت از ترس جریمه شدن 200 هزار تومنی توسط پلیس ؛ به اون خانم گفته روسری رو بندازه روی سرش . حالا از همه ارگان ها دارن میرن خونه راننده و بهش تبریک و تهنیت میگن !

*وقتی تفکرات افراطگری برجامعه غالب باشد وقتی فرع براصل ترجیح داده شود وقتی بیت المال را مهم جلوه ندهند وقتی دزدان بیت المال براحتی دستان را تا آرنج درخزانه بیت المال فروببرند وقتی رباخواری بانکها بیداد کند ومسئولان افراطیون خموش باشند آنوقت برای سرگرمی مردم راننده اسنپ میشود قهرمان وتیتر اول جراید قرارمیگیرد..

* مشکل اینجاست که فردای این ماجرا ، توئیت آن خانم باعث شد افرادی که ارتباطی هم به ماجرا نداشتند وارد ماجرا شوند و آن را بزرگ کنند ، چرا باید برخورد درست یا غلطی که بین دو شهروند رخ داده را اینطور به عرصه یارکشی سیاسی تبدیل کنیم ؟ آیا آن کسانی که به منزل راننده رفته و از او تقدیر کردند یا بیانیه شرکت ، باعث بدتر شدن اوضاع نشد ، واقعیت این است که هنوز مسئولان امر ، قدرت فضای مجازی را نادیده می گیرند ، این اتفاق اگر ده سال پیش افتاده بود کسی خبردار نمی شد ولی اقدام آن خانم باعث به هم خوردن معادله سنتی شد

*وسط اتوبان یه خانم تنها ول کنی بری چه جرمی داره؟ اگر بلایی سر این خانم میآمد چی؟ اینکه چقدر ترس نگرانی برای یک خانم تنها تومسیر و تو اتوبان پیش آمده، منکر و زشت نیست؟ 

*این تیپ کارها فقط فاصله مردم را از.. مذهب بیشتر میکنه. متاسفانه نمونه های فراوانی هم دیدیم در سالهای اخیر. از ممنوعیت شطرنج و ویدئو و موسیقی و نمایش ساز و چیزهایی که قطعا روزی به جز چند سطر تاریخ نخواهند بود و البته تعجب آیندگان.

***

مطلبی با عنوان «تولد فرزند رامبد جوان در کانادا با دلار ۱۰ هزار تومانی چقدر می‌شود؟» در الف منتشر شد که با نظرات متعدد مخاطبین همراه شد. تعدادی از این نظران را می‌خوانیم:

*زندگی خصوصی دیگران به ما چه ربطی دارد؟ سرک کشیدن به زندگی دیگران و بیان آن در سطح جامعه بد اخلاقی است اگر شما توان اضافه دارید آنرا صرف زندگی خود کنید

* همین پارسال بود که یک سری از بازیگرا کلی شلوغ کردن که چرا مردم میرن راهپیمایی اربعین یا چرا نذری میدن و به جاش به فقرا کمک نمیکنن ! بگذریم که راهپیمایی اربعین تقریبا مجانیه و نهایتا صد هزار تومن هزینه داره اونم برای افرادی که همین پول رو چند وقت طول کشیده تا جمع کنن ! ولی بعدا معلوم شد اونهایی که از این قصه ها میگفتن خودشون برای زایمان و تفریح و خوشگذرونی توی کانادا و اروپا و امریکا و استرالیا ، میلیاردها تومن هزینه میکنن و اینجور مواقع میگن پول خودمونه و به شما چه ! باز هم بگذریم که پول اینها در اصل یا پول بی زبون بیت الماله که دست صداوسیماست یا پول فرهنگیانه که یک بی فرهنگ بی ... و باهاش سریال میسازه و به امثال این بازیگرا پول ..میده تا برن اون ور آب و خوش بگذرونن !

*وطن برای اینها تا وقتی منافع شخصیشون ایجاب کند هست ،وگرنه خبری از گذشت و فداکاری و ایثار برای وطن نیست وطن پرستای ما جوونای تحصیلکرده مثل شهید باکری 20 و چند ساله بودن که میتونستن همون زمان شاه برن اروپا وآمریکا ادامه تحصیل مثل آب خوردن یا یه گوشه با کسی کاری نداشته باشن اما نه تنها خانوادشون زندگی شخصیشون رو فدا کردن جونشون رو هم فدا کردن آره امثال شهید باکری حق دارن بگن مردم عزیز ایران ما خیلی دوستون دارییم خیلیییی که حتی جونمون رو هم میدیم براتون اما کسی که حاضر نیست شناسنامه فرزندش تو وطنش صادر بشه از صبح تا شب بگه ایران معلومه دروغه دروغ حیف که بخاطر بی لیاقتی یه عده مسئول، جوونها و مردم رو از وطن پرستای واقعی مثل شهدا زده کردن که امثال سلبریتیها بیان اونارو بگن وطن پرست

*باید پرسید چرا تلویزیون شبی چندین میلیون تومن به امثال ایشون و باقی بازیگرها و مجریها و ورزشکارها و ... میده تا برنامه های بی محتوا و عامیانه و تکراری بسازن ؟ چرا ملت باید پول ادابازی و مسخره بازی اینها رو بده وقتی بیماران خاص برای تهیه یک قرص یا آمپول ، حقوق یک ماه خودشون رو به دلالهای بی وجدان دارو میدن ؟

*طرف دوست داشته بچه اش کانادا به دنیا بیاد به کسی چه ربطی داره؟ مردمی که ناراحت میشید این مسایل رو می شنوید! فارغ از درستی یا غلط بودن این خبر بدونید کم نیستند مقامات دولتی و حکومتی که فرزندانشون رو برای تحصیل و زندگی می فرستند خارج از کشور . همونها که اول انقلاب مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس می گفتن بچه هاشون تربیت شده مدارس و دانشگاههای این دو کشورند. حالا شما گیر بدید به یه بازیگر دست چندم که ارتباطاتش باعث شده به نان و نوایی برسه.

*میدونی قضیه چیه ؟ اینها یاد گرفتن چه جوری تو ایران پول دربیارن و برن خارج خرج کنن ! اگر عرضه داشتن و همونجا پول درمیاوردن و خرج هم میکردن به کسی ربط نداشت ! اما اینکه از بی در و پیکر بودن اینجا سوء استفاده میکنن و پول عجیب و غریب درمیارن و بعد میرن میریزن به پای خارجیها ، دیگه خیلی غیر قابل توجیهه !

*یکی ازبزرگترین مشکلاتی که در میان مردم ایران (به مقداری کمتر)و خصوصآ در میان مسئولین و هنرمندان (به مقدار بیشتری ) وجود دارد این است که حرف و عمل و ظاهر و باطن و عمل و رفتار های خیلی متناقض وجود دارد . که ریا و...محصول این تناقض میشود شاید در میان خیلی از کشور های جهان این امر در حد صفر باشد ولی در کشور با فرهنگ غنی و دین ومذهبی کامل و وسیع جای تاسف عمیق دارد.

*البته ایران دوست بودن مغایرتی با مهاجرت نداره. کسی که از راه درست پول در بیاره می تونه هر جور دلش بخواد خرج کنه. 500 میلیون هم هزینه یه ماشین معمولیه (در کلاس جهانی). منم می تونستم برای بچه ام همین کار رو می کردم. بمونه ایران با این همه سختی که چی؟ البته انتقادها به ایشون بابت اینکه این همه می گفت مردم ایران خیلی خوبید و ..کاملا وارده.

*قطعٱ ریا کاری و دروغگویی از بدترین گناهان شرع مقدس در هر موضوعی. منتها شرع مقدس یک طرفه با قاضی رفتن رو هم نمی‌پذیرد. پس به جای قضاوت اجازه بدیم رامبد جواب این کارش رو بده بعد نتیجه گیری کنیم. 

*پول هنگفتی که خیلی از بازیگران به برکت کارهای تلویزیونی (سریال) به جیب زدند خصوصا امثال رامبد که همه کاره یک برنامه بوده ، خودبه خود آنها رو متمایل به یک زندگی اشرافی میکنه، نباید توقع داشت آنها مانند مردم عادی زندگی کنند. رامبد می تونست بچه شو در یکی از بهترین بیمارستانهای تهران بدنیا بیاره و مقداری از این پول رو صرف مردم سیل زده و گرفتار کنه ، اما بین حرف تا عمل بازیگر و لاکچریها خیلی فاصله است.آنها همانی که جلوی دروبین هستند - نیستند.

*چيزي که مردم رو ناراحت ميکنه به دنيا آوردن بچه يه مجري و بازيگر توي کانادا نيست. پول داشتن نيست.رفتار اين شخص به عنوان يک الگوي داراي تريبونه که هر شب به مردم به حجم عظيمي از تماشاچي ها ميگفت به ايراني بودنتون افتخار کنيد.و تمام قد مي‌ايستاد.اتفاقا مردم ايران زمين چشم به دارايي يک مجري تلويزيون نبستن مناعت طبع دارن دروغو دو رنگيه که ناراحتشون ميکنه. مثله رفتار خانم مشابهي که مي‌گفت خدا رو شکر چادريم!! کاش ياد بگيريم اول خودمون به باور و يقين دروني برسيم بعد به دنبال خوراندن باورهامون به بقيه باشيم.

*فرزندشان وقتي متولد كشور كانادا باشد براي مهاجرت واقامت گرفتن امتياز بزرگي براي فرزندشان هست وكم نيستندكسانيكه از عهده اينكار برمي ايدبراي فرزندش انجام ميدهند وقضاوت خوب يا بد بودن موضوع در اين خصوص درست نيست

***

در این هفته نقل قولی از وزیر نیرو منتشر شد مبنی بر اینکه« چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیرند؛ ما زیاد می‌خوریم و می‌پوشیم!» هرچند فردای آن روز با ارائه توضیحاتی بیان کرد صحبت‌هایش درست منعکس نشده است. نظرات کاربران الف را درباره این سخنان می‌خوانیم:

*حقوق میلیونی و پاداش های چند ده میلیونی مدیران نالایق وبی کفایت هم کمر بودجه مملکت رو شکسته.مسئولین نیز از زیاده خواهی خود کم کرده و مثل مسئولین چینی به فکر کشور باشند نه به فکر قوم و قبیله و حزب .

*تحریم کنندگان خیلی چیزهای دیگر هم فهمیده اند از جمله: ۱- اغلب مسئولین کشور تخصصی در کار خودشون ندارند و صرفا با تکیه و رانت و .. پست ها رو اشغال کرده اند. ۲- دزدی و اختلاس .. ۳- افراد متخصص و توانمند مهاجرت کردند. ۴-توانایی تامین حداقل نیازهای مردم، مسکن، اشتغال و ... وجود نداره ۵- حتی با همسایگان هم روابطی در خور شان مون نداریم. شما هنوز این چیزا رو نمی دونی چطور بر مسند وزارت تکیه کردی؟ ..

*در خراب بودن الگوی مصرف و همچنین وابستگی ما به نفت شکی نیست منتهی این فرهنگ سازی و اصلاح وظیفه اصلی دولت ها بوده و هست. به جای سد سازی و راه سازی که پیمانکاران خصوصی توانائی انجامش رو دارند و این فرصت ازشون به نفع جیب دولت دریغ شده می بایست رویه دولت ها ایجاد امنیت و برنامه ریزی توسعه زیر ساخت ها و فرهنگ سازی باشه. این که مشکل رو ببنیم و به گردن مردم بی اندازیم روش صدا سیما و 20 و 30 هستش که اخیرا از دهان دولتمردان هم شنیده میشه.

*چینی ها مدیران بی کفایت و دزدشون رو سریع اعدام میکنن برای همین هم کسی جرات این کارها رو نداره که خون مردم رو به شیشه کنه بعدش هم طلبکاری کنه ولی ما هم در عوض پست بالاتر بهشون میدیم

*جناب وزير! چرا در حوزه مسئوليت خودتان گزارشی ارائه نميديد؟ مثلا در ده ، نه ماه گذشته چه فکری برای مشکلات برق تابستان امسال کرده ايد؟ چه زير ساخته هايی را اصلاح کرده ايد؟ چند نيروگاه به نيروگاههای کشور افزوده ايد؟ انرژی خورشيدی را چند درصد گسترش داده ايد؟ و صدها چرای ديگر.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۵۲۲۴۰۱۶:۴۶:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۲۴
وزیر نیرو حرف درستی زد. چرا باید به عده ای برخورده باشد؟
ناشناس۹۵۲۴۱۶۱۹:۲۸:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۲۴
شما خودش یا فرزندش نیستی؟ میتونی بگی ته حسابت چقدره؟
ناشناس۹۵۲۴۲۲۱۹:۳۲:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۲۴
حرفش درست بود و ما ایرانی ها اخلاقهای بد زیاد داریم من دیروز تولد دختر دوستم بودم برای بیست نفر به اندازه ی پنجاه نفر میوه و شیرینی و کیک و چها پنج جور غذا تدارک دیده شده بود طوری که بچه ها تمام بشقابها را نیم خورده رها کرده بودند و کلی اسراف شد در حالی که با چند تا ساندویچ ساده هم می شد جشن برگزار بشه ولی چیزی که باعث ناراحتی مردم از حرف وزیر شد تناقض بین صحبتهای ایشون و زندگی حضراته
ناشناس۹۵۲۴۵۱۱۹:۵۶:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۲۴
اتفاقا حرغش درست نیست و عوامانه است مطابق آمار جهانی ایرانیان 3050 و چینی ها 2990 کالری مصرف می کنند نه اونا یک وعده می خورندو نه ما وضمون خیلی خرابه البته این آمار برای قبل گرانی دلار بود و فقط کالری است در تعذیه مناسب کالری زیاد درست نیست و مصرق ریز مغذی ها مانند آجیل و سبزیجات که به شدت گران شده مهمتر است لطفا با آمار و ارقام حرف بزنید و نظر بدید
ناشناس۹۵۲۴۷۹۲۰:۳۴:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۲۴
خوب به ما که سه وعده غذا می خوریم بر می خوره ان شالله شما و ویزر و آقازادگان وزیر هم یک وعده غذا بخورن ما یاد بگیریم در ضمن در چین جدید مردم بسیار مصرف گرا هستند ولی سختکوش آمار هم اینو میگه
ناشناس۹۵۲۷۷۶۰۱:۵۳:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۲۵
پسرشی یا دخترش؟؟؟ هنوز آمریکایی یا فعلا اومدی به وطن دومت؟؟؟
ناشناس۹۵۲۸۱۱۰۴:۴۹:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۲۵
متوسط مصرف سرانه برق استانهای نیمه شمالی کشور(هم اقلیم ترکیه) کمتر از متوسط مصرف سرانه ترکیه و این شاخص برای استان های گرمسیر ایران بسیار کمتر از کشورهای جنوب خلیج فارس است . اینها برای تامین هزینه های ریخت و پاش وزارتخانه نیرو ، باارائه آمار های دروغ دائما به سراغ جیب خالی مردم میروند و چون بقیه مسئولین هم حالیشون نیست تسلیم دروغ ها میشوند .
ناشناس۹۵۲۲۴۲۱۶:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۲۴
راننده اسنپ کاری کرد که این شرکت متحمل زیان شده است.
پیمان۹۵۲۷۵۰۰۱:۱۵:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۲۵
منکه از اون روز تا سر کوچه هم با اسنپ میرم. به کوری چشم اونهایی که میخوان فساد جنسی تو ایران زیاد بشه.
ناشناس۹۵۲۲۴۷۱۶:۵۰:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۲۴
رامبد جوان و هر کس دیگه ای مختار زندگی خودش است. اما لطفا دیگر برای مردم فیلم بازی نکنند. دو رنگی است که آزار دهنده است.
ناشناس۹۵۲۲۵۴۱۶:۵۸:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۲۴
هیچ کنترلی بر این رانندگان نیست. تاکسی، آژانس، تاکسی اینترنتی، مسافرکش شخصی، راهی، خطی و... . هیچ جای دنیا مثل ایران راننده ندارد.هر کسی پشت ماشین نشسته شده راننده و مسافر حمل می کند. نه ماشینشان ایمن است، نه بیمه درست و حسابی دارند، نه هویت و سابقه اشان معلوم است، نه امتحانی داده اند، نه مالیاتی می دهند و اکثرشان هم قوانین را رعایت نکرده و پلیس هم کاری با آنها ندارد.
تیمور لنگ۹۵۲۵۴۹۲۱:۴۵:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۲۴
اگر بخواد همه ی این استاندارد ها رعایت شه که تو نمی تونی با صنار کرایه جابجا بشی و باید در اتوبوس و مترو در فشار و ایستاده سرت زیر بغل دیگران باشه
ناشناس۹۵۲۸۲۴۰۵:۴۷:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۲۵
اتفاقا در این مورد کاملا مشخصه راننده کیه
ناشناس۹۵۲۹۲۰۰۸:۲۴:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۲۵
آیا این متن ربطی به عنوان موضوع داشت ؟ کمی سواد بد نیست . مطلب شما در جای خودش خیلی هم خوب است اما تیتیر سوپر من بودن بود یعنی عمل فردی که باعث سوپرمن شدن شد .
حسن۹۵۲۹۲۶۰۸:۲۸:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۲۵
شما دلت از جای دیگه پره. تا جایی که من دیدم اکثر راننده های اسنپ و تپسی بسیار مودب و با شخصیت هستند.
ناشناس۹۵۲۲۶۶۱۷:۰۷:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۲۴
اگر آنقدر انرژی و وقتی که تا به حال صرف اجبار حجاب در جامعه شده بود صرف امور دیگر شده بود، بسیاری از مشکلات این کشور حل شده بود.
ناشناس۹۵۲۳۰۳۱۷:۳۶:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۲۴
از افتخارات میشود گفت سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم
مصطفی۹۵۲۷۵۱۰۱:۱۷:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۲۵
بعید میدونم کسی انقدر بیکار و بدبخت باشه تو زندگی خصوصی شما سرک بکشه! اصلا کسی هواسش به شما هست؟
امیر حسین سلطان/تهران۹۵۲۳۱۳۱۷:۴۴:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۲۴
اگر ایرادی هست متوجه شخصیت و چهره مجری و یا شومن تلویزیون نیست. بلکه این صدا و سیماست که در غیاب هنرمندان چیره دست و خبره و البته صاحب ذوق و صاحب اندیشه و اما غیروابسته به اینجا و آنجا آنتن رادیو و تلویزیون را به هنرمندان غیردست اول و بیشتر دست دوم داده است و صرفا دلخوش به اینکه این منتخبان شان حرف شنو! هستند و ظاهرا هم تبعیت دارند. و لذا بهتر از این هم نباید انتظار داشت. با سپاس - شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو
ناشناس۹۵۲۳۱۸۱۷:۵۲:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۲۴
رامبد هرچی اندوخته بود ، یکجا باخت وقتی بجای توکّل بر خدا اسیر هوای نفس میشی ، اینجوری میشه!! پناه بر خدا ، نه‌کدخدا صداوسیما به پاکسازی اساسی نیاز داره
ناشناس۹۵۲۳۳۳۱۸:۰۳:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۲۴
حتما باید از این راننده اسنپ سوپرمن ساخت چون خیلی مرد است....
ناشناس۹۵۲۳۵۶۱۸:۲۶:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۲۴
بس كنيد حال آدم بد ميشه تو اينهمه گرفتاري به چه امور بي ارزشي مي پردازيد؟
مسعود۹۵۲۳۸۶۱۸:۴۸:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۲۴
راننده بیچاره فحش و تهمت شنید از خودش دفاعی نکرد رفقاش عکسهای حضورش در مناطق سیل زده را منتشر کردن این سوپرمن سازیه یا دفاع از مظلوم؟
ناشناس۹۵۲۴۰۷۱۹:۱۹:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۲۴
راننده چنان هم مظلوم نبود با چماق حاکمیت عقایدش را ظاهرا تحمیل کرد و طرف را مجبور به معذرت خواهی کرد ولی این به کرسی نشاندن حرف بسیار ویرانگر بود بیشتر باعث لجبازی و دلخوری مردم شد
ناشناس۹۵۲۴۰۱۱۹:۰۸:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۲۴
چرا همه طرفداری از بد حجاب ها و بهتره بگم بی حجاب ها رو آزادی می دونن؟ ببخشید من که یک خانم هستم و دوست ندارم همنوع خودم را با این وضع ببینم چه باید بکنم ؟ احیانا ما حق آزادی نداریم؟ اگر بحث آزادی هست ما هم آزادی می خوایم ...!!!!!!!!!!!!!!!! این الان کامنت برتره ؟؟ یکی آمده گفته من اونطوری که دلم می خواد لباس می پوشم ولی این حق را برای همنوع خودم قائل نیستم و معتقدم مردم باید به هر چیز من اعتقاد دارم اعتقاد داشته باشند و هر طور من فکر می کنم لباس بپوشند و رفتار کنند !!!!!!!!! تازه مدعی شده که آزادی یعنی همه را مجبور کنید مطابق سلیقه ی ما زندگی کنند ! کجای این کامنت برتر بوده جناب الف ؟؟؟
ناشناس۹۵۲۴۶۱۲۰:۱۱:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۲۴
امروز كافى است چادرى يا ريش داشته باشيد همراه كارت بسيج تا هر كارى كه دوست دارى ميتوانى بكنى كسى از زن چادرى نپرسيد چى گفتى كه دختر عصبانى شد و بتو حمله كرد مناسفانه قوه قضاييه خيلى بى طرف عمل ميكند
جعفر۹۵۲۵۶۸۲۲:۰۸:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۲۴
بابا دیگه شد فیلم هندی ها بس کنید لعنت به این خبر اسنپ خسته شدیم شد خبر خاشقچی تمومش کنیذد دیگه اقای اسنپ عابد وخانم پوریان شماهم بالاخره معروف شدید تموم کنید مشکلاتمان فراتر از این حرفهاست
ناشناس۹۵۲۷۷۴۰۱:۵۱:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۲۵
هر قانونی لوزما صرف قانون بودن درست نیست زمانی برده داری قانون بود و هر برده ای از آن تجاوز می‌کرد محکوم بمرگ میشد قانونی که با رای و خواست اکثریت مردم تایید شده ارزش دارد
ناشناس۹۵۳۰۴۹۰۹:۲۹:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۲۵
بعضی از کامنت ها واقعا جالبه: "چرا همه طرفداری از بد حجاب ها و بهتره بگم بی حجاب ها رو آزادی می دونن؟ ببخشید من که یک خانم هستم و دوست ندارم همنوع خودم را با این وضع ببینم چه باید بکنم ؟ احیانا ما حق آزادی نداریم؟ اگر بحث آزادی هست ما هم آزادی می خوایم. گناه نکردیم تو ایرانی زندگی می کنیم" ! یعنی اگه تو ایران زندگی نمی کردیم شکل بدحجابی یا بی حجابی نداشتیم!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  15. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  16. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  8. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  9. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  10. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. اسراییل چه باید بکند؟ 

  14. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  15. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین