تولد فرزند رامبد جوان در کانادا با دلار ۱۰ هزار تومانی چقدر می‌شود؟

گروه فرهنگی الف،   3980319043 ۱۶۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
تولد فرزند رامبد جوان در کانادا با دلار ۱۰ هزار تومانی چقدر می‌شود؟

خراسان نوشت: احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده‌اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم «قانون مورفی» در تورنتو بوده و در روزهای گذشته هم عکس‌هایی از این اکران منتشر شده اما به گمان غالب کاربران شبکه‌های اجتماعی، تنها برای یک مراسم اکران سینمایی نیست.

ظاهراً هدف اصلی، تولد فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کاناداست تا بتواند شهروند این کشور باشد. به این کار رامبد جواد انتقادات فراوانی وارد شده که در باکس مقابل نوشته‌ایم اما جالب است بدانیم این سفر برای رامبد جوان چقدر هزینه داشته است.

برای فهمیدن این موضوع، با یکی از مؤسسات مهاجرتی مشهور تماس گرفتیم و درباره هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر «تورنتو» (شهر محل سکونت رامبد) پرسیدیم. اولین هزینه، حق مشاوره مؤسسه است که به دلار دریافت می‌شود؛ پنج هزار دلار کانادا، چیزی حدود 50 میلیون تومان. هر بلیت اکونومی پرواز تهران - تورنتو و برعکس، بین 12 تا 60 میلیون تومان است که ما میانگین آن را 25 میلیون تومان در نظر گرفتیم. بلیت‌های بیزنس و فرست کلاس هم هست که طبعاً گران‌ترند. بنابراین چهار بلیت پرواز برای رفت و برگشت دو نفر، به طور میانگین 100 میلیون تومان آب می‌خورد.

طبق اعلام این مؤسسه مهاجرتی، هزینه تولد فرزند در تورنتو بین 12 تا 15 هزار دلار کاناداست که حدود 120 تا 150 میلیون تومان می‌شود. ناگفته نماند طبق قوانین کانادا، گردشگرانی که در زمان بارداری به این کشور وارد می‌شوند، مشمول دریافت خدمات بیمه نمی‌شوند.

با توجه به زمان ضبط «خندوانه» و برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین مدت زمان اقامت لازم رامبد و نگار پس از تولد فرزندشان در کانادا، می‌توان نتیجه گرفت آن‌ها حداقل سه ماه در تورنتو اقامت دارند. هزینه سه ماه اقامت در یک آپارتمان معمولی مبله در این شهر، به طور میانگین ماهی سه هزار دلار کاناداست که در مجموع 9 هزار دلار یعنی 90 میلیون تومان می‌شود. هزینه خوردوخوراک و حمل‌ونقل یک خانواده دونفره با فرزند در این شهر، ماهی چهار هزار دلار کاناداست؛ با احتساب یک زندگی عادی، نه ولخرج و نه صرفه‌جویانه. بنابراین سه ماه اقامت در این شهر برای رامبد 120 میلیون تومان هزینه دارد.

خلاصه آن که تولد فرزند این سینماگر در کانادا، برای رامبد در مجموع بین 480 تا 510 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه‌های بیمارستانی بدون بیمه در این شهر بالاست و در صورتی که به هر دلیلی اقامت بیش از حد معمول لازم باشد، طبعاً به طور چشمگیری هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی علیه سفر رامبد سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، موج واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی به سوی مجری «خندوانه» روانه کرده است. از عموم واکنش‌ها این‌طور برمی‌آید که تصمیم رامبد برای تولد فرزندش در کشوری غیر از ایران، تصویری را که او از خود به عنوان یک شخصیت دوستدار ایران در ذهن مردم به وجود آورده، مخدوش کرده است.

کاربری درباره این موضوع نوشته: «طرف از صبح تا شب آواز ایران ایرانش گوش ملت رو کر کرده بود، حالا رفته کانادا بچه‌اش رو به دنیا بیاره!» کاربری با کنایه به تبلیغات جوان برای اپلیکیشن روبیکا نوشت: «به احترام مردم خوب ایران، ما رفتیم کانادا تا بچه‌مون ایران به دنیا نیاد و شهروند کانادا بشه. تا روبیکا رو نصب کنید ما برگشتیم.» کاربر دیگری نوشته است: «آقای رامبد جوان تو که همیشه میگی به احترام ایران دست بزنیم، خیلی هم رگ ایرانیت می‌زنه بیرون، چرا می‌خوای بچه‌ات کانادا به دنیا بیاد؟!» کاربری هم در انتقاد به این موضوع نوشت: «جالبه همون آقایی که هرشب با 100 نفر داد می‌زد مردم عزیز ایران ما شما رو خیلی دوست داریم، حاضر نشده بچه‌اش همون گذرنامه ای رو داشته باشه که مردم عزیزش دارن.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۴۲۰۳۳۰۹:۲۴:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
این پولها برای اینها چرک دست است.
ناشناس۹۴۲۲۳۷۱۰:۴۹:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ازدواجش هم در یونان بود.
ناشناس۹۴۲۵۳۷۱۲:۳۵:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
این بچه‌ها محل تولدشون رو میهن اصای خودشون خواهن دانست و نسبت به آن متعهد و وفادار و به ایران خیانت خواهند کرد
ناشناس۹۴۲۸۲۶۱۴:۰۵:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چقدر هم توی خندوانه میگه به مردم ایران سلام کنیم و تمام قد بایستیم
ناشناس۹۴۳۳۳۶۱۷:۰۳:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
رامبد جوان : بخند ... بخند مردم : به چی بخندیم ، به بدبختیهامون ؟ رامبد جوان : نه عزیزم بخند تا من یک سر برم کانادا و برگردم . البته چند ماه یا چند سال دیگه . شاید هم اصلا برنگشتم
ناشناس۹۴۳۹۲۸۲۲:۳۹:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اين روزها تو اين مملكت تا دلت بخواد آدم دو رو ورياكار مى بينيم حالا اين يكى از ..شونه
ناشناس۹۴۳۵۵۶۱۸:۴۱:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
به كسي مربوط نيست اگر ريال بي ارزش شده تاوانش رو رامبد جوان داده والا اگه بگي ٥٠٠٠٠ دلار عددي نيست كه زندگي شخصي مردم رو سرك بكشيد اما آنچه كه به مردم مربوطه اينه كه بدونند آدم هاي دورو ازبام تا شام دارن در صدا وسيما شعار دروغين ميدن بقيش زندگي شخصي مردمه وبه كسي ربط نداره كه چرتكه بندازه
ناشناس۹۴۲۲۸۵۱۱:۰۸:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
زندگی خصوصی دیگران به ما چه ربطی دارد؟ سرک کشیدن به زندگی دیگران و بیان آن در سطح جامعه بد اخلاقی است اگر شما توان اضافه دارید آنرا صرف زندگی خود کنید
ناشناس۹۴۲۴۲۶۱۱:۵۶:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مشکل اینجاست که پول این ولخرجیها از جیب ملت ایران هزینه میشه !
ناشناس۹۴۲۹۸۵۱۴:۵۶:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
همین چند شب پیش شبهای قدر بود قرآن بر سر گذاشتیم و گریه و طلب آمرزش! ذهن خوانی میکنید و قضاوت و سرک کشیدن در زندگی مردم و داستان سازی ها ... تا شب قدری دیگر؟
ناشناس۹۴۳۲۰۵۱۶:۱۵:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دوست عزیز ، تلویزیون ایران از بیت المال بودجه برنامه های مضحکی مثل شوهای تلویزیونی و مسابقات رو پرداخت میکنه و اسپانسرهای تبلیغاتی نقش کمرنگی دارن
ناشناس۹۴۳۸۲۵۲۱:۰۹:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
برو یقه تلویزیون رو بگیر چکار داری به زندگی خصوصی برنامه سازان و عواملش اگه اینطوره عده زیادی از مردم اخبار رادیو و تلویزیون رو بی فایده و حتی گمراه کننده میدونند! آیا در اینصورت بروند زندگی خصوصی گویندگان خبر رو شخم بزنند؟
ناشناس۹۴۳۸۷۵۲۲:۰۲:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
کسی اسلحه رو سرشون نذاشته عرضه داری شما برو برنامه بساز این پولو بگیر.
ناشناس۹۴۲۹۸۸۱۴:۵۹:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
یعنی چی از جیب مردم؟ طرف دست توی جیب کسی نکرده برداره و بره. کار کرده دستمزد گرفته رفته تفریح همین. مگر شما چنین نمی کنید؟
ناشناس۹۴۳۲۰۷۱۶:۱۶:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
یعنی با حقوق شبی چند میلیون برای یک برنامه تکراری مسخره
ناشناس۹۴۳۸۳۰۲۱:۱۲:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اینکه برنامه اش بد است یا خوب با نظرسنجی از همه مردم روشن میشه که البته صدا و سیما چنین کاری رو میکنه و اگر برنامه مخاطب نداشته باشه خوب دیگر ساخته نمی شه. اما دستمزدش نیز توسط عوامل صدا و سیما و تهیه کننده تعیین میشه و رامبد جوان برای دست مزد توپ و تانک که به میدون نیاورده!
ناشناس۹۴۳۳۲۱۱۶:۵۷:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ما که از این کارا بلد نیستیم شکر خدا ، شما ژنها رو نمیدونم
ناشناس۹۴۳۸۸۹۲۲:۱۳:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
یعنی چی از جیب ملت؟! آقا زاده ست و پنجه انداخته به سرمایه ملی؟! دو هنرمند هستند و از درآمد خودشون خواستن هزینه کنن به کسی ربطی نداره
ناشناس۹۴۲۴۷۳۱۲:۱۳:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
جالبه . همین پارسال بود که یک سری از بازیگرا کلی شلوغ کردن که چرا مردم میرن راهپیمایی اربعین یا چرا نذری میدن و به جاش به فقرا کمک نمیکنن ! بگذریم که راهپیمایی اربعین تقریبا مجانیه و نهایتا صد هزار تومن هزینه داره اونم برای افرادی که همین پول رو چند وقت طول کشیده تا جمع کنن ! ولی بعدا معلوم شد اونهایی که از این قصه ها میگفتن خودشون برای زایمان و تفریح و خوشگذرونی توی کانادا و اروپا و امریکا و استرالیا ، میلیاردها تومن هزینه میکنن و اینجور مواقع میگن پول خودمونه و به شما چه ! باز هم بگذریم که پول اینها در اصل یا پول بی زبون بیت الماله که دست صداوسیماست یا پول فرهنگیانه که یک بی فرهنگ بی ... و باهاش سریال میسازه و به امثال این بازیگرا پول ..میده تا برن اون ور آب و خوش بگذرونن !
ناشناس۹۴۲۴۹۴۱۲:۱۸:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ربطش این است اینها الگوی افرادی شده اند که کور کورانه دنبالش می روند
ناشناس۹۴۲۸۵۱۱۴:۱۳:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
و ی ربط دیگه اینکه به خصوص این آقا داره نون ایران ایران را می خورد...
ناشناس۹۴۳۲۰۸۱۶:۱۶:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ای گفتی
ناشناس۹۴۲۵۴۷۱۲:۴۰:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
وقتی خودشون زندگی خصوصی شون از طریق رسانه و فضای مجازی با مردم به اشتراک میگذارند طبیعتا مردم هم حق نظر دادن پیدا می کنند!
ناشناس۹۴۲۹۲۰۱۴:۳۴:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
موضوع زندگی خصوصی نیست.موضوع ایران ایران کردنشونه و کانادا کانادا زندگی کردنشون....اینها انسانهای دورویی هستند که فقط مردم را مضحکه می کنند..
حمید۹۴۳۳۱۶۱۶:۵۴:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
زندگی سلبریتی هایی مثل ایشان اتفاقا به مردم ربط دارد. مردم نباشند امثال رامبد جوان کیستند؟
ناشناس۹۴۳۴۰۴۱۷:۲۳:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
وطن برای اینها تا وقتی منافع شخصیشون ایجاب کند هست ،وگرنه خبری از گذشت و فداکاری و ایثار برای وطن نیست وطن پرستای ما جوونای تحصیلکرده مثل شهید باکری 20 و چند ساله بودن که میتونستن همون زمان شاه برن اروپا وآمریکا ادامه تحصیل مثل آب خوردن یا یه گوشه با کسی کاری نداشته باشن اما نه تنها خانوادشون زندگی شخصیشون رو فدا کردن جونشون رو هم فدا کردن آره امثال شهید باکری حق دارن بگن مردم عزیز ایران ما خیلی دوستون دارییم خیلیییی که حتی جونمون رو هم میدیم براتون اما کسی که حاضر نیست شناسنامه فرزندش تو وطنش صادر بشه از صبح تا شب بگه ایران معلومه دروغه دروغ حیف که بخاطر بی لیاقتی یه عده مسئول، جوونها و مردم رو از وطن پرستای واقعی مثل شهدا زده کردن که امثال سلبریتیها بیان اونارو بگن وطن پرست
امین۹۴۳۸۶۶۲۱:۵۵:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پس نباید ادعای وطن پرستی بکنه
پدرام۹۴۲۵۵۵۱۲:۴۲:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
سیما اگر ادعای ترویج اقتصاد مقاومتی را دارد باید مجریان این چنینی را اخراج کند
ناشناس۹۴۲۹۴۸۱۴:۴۵:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
هر کی بتونه میره و اینکارو میکنه
ناشناس۹۴۳۲۱۰۱۶:۱۷:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بره ولی نه با حقوق تلویزیون
ناشناس۹۴۳۴۳۲۱۷:۳۴:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ریاکاری رفته تو پوست خون ما. خدایا چی شد که این شدیم؟
ناشناس۹۴۳۷۳۷۲۰:۰۲:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
یادم نمیره هیچوقت ایشون تو یک مسابقه پیامکی گفتند هر کی پیام بده برنده است : مردم ایران همه برنده اید. و هزینه هر پیامک 120 تومان بود. روز بعد بروی مبارک هم نیاوردند که مسابقه ای در کار بوده. حال اگر حداقل ده میلیون نفر پیام داده باشند میشه یک میلیارد و دویست میلیون تازه اونروز دلار چهار تومن بود. یعنی پول تولد بیش از سه فرزند در کانادا. بهمین راحتی با یکشب پول شو جمع کرد.
ناشناس۹۴۲۰۳۴۰۹:۲۵:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پول چند شب اجرای خندوانه است.
ناشناس۹۴۲۴۳۵۱۱:۵۹:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
باید پرسید چرا تلویزیون شبی چندین میلیون تومن به امثال ایشون و باقی بازیگرها و مجریها و ورزشکارها و ... میده تا برنامه های بی محتوا و عامیانه و تکراری بسازن ؟ چرا ملت باید پول ادابازی و مسخره بازی اینها رو بده وقتی بیماران خاص برای تهیه یک قرص یا آمپول ، حقوق یک ماه خودشون رو به دلالهای بی وجدان دارو میدن ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۹۴۲۴۳۶۱۱:۵۹:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پولِ کی ؟ این پول مردم و بیت المال که میریزن تو جیب اینها !
ناشناس۹۴۲۴۴۱۱۲:۰۰:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مثل پول بی زبون بازنشسته ها که صرف ساخت شهرزاد و ولگردی عواملش تو فرانسه و کانادا شد
ف.خ۹۴۳۰۵۹۱۵:۲۱:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
سریال شهرزاد با سرمایه بخش خصوصی ساخته شد ، برنامه های تلویزیون از جیب بیت المال می رود.
ناشناس۹۴۳۲۱۳۱۶:۱۸:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
سرمایه بخش خصوصی یا پولهای دزدی از صندوق فرهنگیان ؟ وقاحت هم حدی داره !
ناشناس۹۴۲۵۷۱۱۲:۴۸:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پول چند دقیقه! انحصار و زد بند نتیجه اش اینه دیگه! پول مفت در بیاری و تو کشوری که رسما با ما دشمنی داره هزینه کنی تا بچه ات بشه شهروند اون کشور تا هر زمان دوست داشتی بری اونجا !!!! از جیب ملت و به کام ..
ناشناس۹۴۳۱۵۵۱۵:۵۹:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
یارانه بچه اش باید قطع بشه!!
ناشناس۹۴۳۱۶۵۱۶:۰۲:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اگر مطمئن بشم که برای بچه شون رفتن کانادا دیگه هیچ برنامه ای از رامبد جوان رو نگاه نمیکنم!
ناشناس۹۴۲۰۳۵۰۹:۲۶:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
همونجا بمونن ما از دستشون و هنر بی هنرشون راحت شیم
ناشناس۹۴۲۴۰۵۱۱:۵۰:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
به قرآن قسم خارج از ایران خبری نیست! آسمان همه جا آبی هست.
ناشناس۹۴۲۹۵۲۱۴:۴۶:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اینجا اسمونش دودیه و سیاه آبی نیست آبی مال اونوریهاس
ناشناس۹۴۳۸۸۵۲۲:۱۱:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اقتصادشون ثبات داره وکشور همیشه در حال بحران نیست.چیزی که اکثر مردم میخوان.
ناشناس۹۴۲۰۳۷۰۹:۲۹:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
طرف دوست داشته بچه اش کانادا به دنیا بیاد به کسی چه ربطی داره؟ مردمی که ناراحت میشید این مسایل رو می شنوید! فارغ از درستی یا غلط بودن این خبر بدونید کم نیستند مقامات دولتی و حکومتی که فرزندانشون رو برای تحصیل و زندگی می فرستند خارج از کشور . همونها که اول انقلاب مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس می گفتن بچه هاشون تربیت شده مدارس و دانشگاههای این دو کشورند. حالا شما گیر بدید به یه بازیگر دست چندم که ارتباطاتش باعث شده به نان و نوایی برسه.
ناشناس۹۴۲۳۰۰۱۱:۱۳:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
احسنت
امیر۹۴۲۳۷۴۱۱:۴۲:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ایشون ایران ایران نکنه، جیب مردمو خالی نکنه، بره هر جا دوست داره به دنیا بیاره.
ناشناس۹۴۲۴۴۳۱۲:۰۱:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مساله اینه که این موضوع به اپیدمی تبدیل شده . نه تنها مسئولین بلکه بازیگرها و خواننده ها و ورزشکارها و ...
ناشناس۹۴۲۴۴۸۱۲:۰۳:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
میدونی قضیه چیه ؟ اینها یاد گرفتن چجوری تو ایران پول دربیارن و برن خارج خرج کنن ! اگر عرضه داشتن و همونجا پول درمیاوردن و خرج هم میکردن به کسی ربط نداشت ! اما اینکه از بی در و پیکر بودن اینجا سوء استفاده میکنن و پول عجیب و غریب درمیارن و بعد میرن میریزن به پای خارجیها ، دیگه خیلی غیر قابل توجیهه !
ناشناس۹۴۲۵۵۰۱۲:۴۱:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بر اساس آمار منتشر شده 11 هزار ایرانی در امریکا مشغول به تحصیل هستند
ناشناس۹۴۳۲۶۳۱۶:۳۳:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پس غلط میکنه دم از عشق به وطن میزنه.
ناشناس۹۴۲۰۴۲۰۹:۳۱:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مقصر مردم هستند که با جانبداری از این طیف ، انها را باد کرده اند..
ناشناس۹۴۲۰۴۸۰۹:۳۴:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
خداروشکر دیدن برنامه های .....تلویزیون ایران رو که همه هم سفارشی هستند 100 درصد حذف کردم. یک مدت به خاطر اسلامی بودن برنامه ها برای این کار شک داشتم ولی دیدم نه ماشالله همه چیز هم پخش میکنند حتی آهنگ های حرام خواننده هارو صداشو حذف میکنند و پخش میکنند چه رادیو چه تلویزیون.....
ناشناس۹۴۳۰۰۷۱۵:۰۵:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چی نگاه میکنی؟
ناشناس۹۴۲۰۵۶۰۹:۳۸:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ریا ، دروغ ،تزویر شغل این باباست ! بهش خورده نگیرید ،شما مشکل دارید که حرفهاشو جدی گرفتید.
ناشناس۹۴۲۱۴۲۱۰:۱۲:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
برای چی ریا ؟ هر چقدر هم مملکت را دوست داشته باشید حاضرید در این کشور پر تنش آینده اتان را به خطربیندازید؟ خدا بهتر میدونه که امثال شما هم اگه داشتند همین کار را میکردند !
ناشناس۹۴۲۳۴۹۱۱:۳۱:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مثلا اونجا آینده تون تامین میشه. همه عمر بهتون بعنوان یک شهروندن درجه چندم نگاه می کنن. بعد هم این کشور پر مدعا کلا کارش جمع کردن پول های .. و آدم های ..ه. بعد ادعای خوب بودن داره دنیا رو بر میداره. هرکی اختلاس میکنه پر میکشه میره کانادا. خیلی جالبه. اینجا مدینه فاضله یک عده از هموطنان ماست.
ناشناس۹۴۲۴۵۱۱۲:۰۴:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
لازم نیست هر شب ایران ایران کنه بعد بره کانادا . میتونست از اول بره کانادا و اگه راست میگفت اونجا برنامه اجرا کنه و اونقدر کانادا کانادا بگه تا ..
ناشناس۹۴۲۴۷۸۱۲:۱۴:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بله حتما این کار رو میکردیم ولی از اون طرف لااقل جلوی چشم مردم لاف وطن دوستی نزنیم .
ستاره۹۴۳۲۱۵۱۶:۱۸:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
تاریخ ۴۰ ساله ثابت کرده که عاشقان واقعی ایران فرزندانشان رو در همین خاک بدنیا آوردند و برای دفاع از همین خاک به کام مرگ فرستادند. آدم های بی ادعا که فریاد ایران ایرانشون هم بلند نیست اما در عمل صف اول هستند
ناشناس۹۴۳۳۹۷۱۷:۲۱:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دوستم، ریا ، دروغ ، و تزویر شغل این روزهای همه ی ماست ! بهش خورده نگیرید ،مشکل از خود ماست که اینهمه خودمونو جدی گرفتیم.
عبدالله۹۴۲۰۵۷۰۹:۳۸:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
یکی ازبزرگترین مشکلاتی که در میان مردم ایران (به مقداری کمتر)و خصوصآ در میان مسئولین و هنرمندان (به مقدار بیشتری ) وجود دارد این است که حرف و عمل و ظاهر و باطن و عمل و رفتار های خیلی متناقض وجود دارد . که ریا و...محصول این تناقض میشود شاید در میان خیلی از کشور های جهان این امر در حد صفر باشد ولی در کشور با فرهنگ غنی و دین ومذهبی کامل و وسیع جای تاسف عمیق دارد.
ناشناس۹۴۲۰۷۰۰۹:۴۳:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
خوب كه چي.دارندگي و برازندگي.ميتوني جلوشونو بگير.هرچي ميشه فردا فقط از ما مردم بد بخت مايه ميذارن
ناشناس۹۴۲۰۸۲۰۹:۴۹:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
خوب ی امر شخصیه
ناشناس۹۴۲۴۵۲۱۲:۰۵:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
امر شخصی با پول مردم ؟!
ناشناس۹۴۲۸۵۶۱۴:۱۴:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پول مردم ؟؟؟؟؟؟؟ مگر ایشان مجانی پول گرفته بابت هنرش پول گرفت
ناشناس۹۴۳۲۱۹۱۶:۲۰:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
هنر ؟ چند سال مسخره بازی به اسم ادا بازی ؟ اینه ؟
حامی۹۴۲۰۸۵۰۹:۴۹:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
زنده باد وطنم ایران
ناشناس۹۴۲۰۸۷۰۹:۵۱:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پس فهمیدیم که همه حرفهای رامبد باد هوا بوده البته ما خیلی وقته میدونیم ولی اونایی که نمیدونستن فهمیدن !! مردم شریف ایران ما خیلی دوستتون داریممممممممممممممممم
ناشناس۹۴۲۰۹۵۰۹:۵۵:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
البته ایران دوست بودن مغایرتی با مهاجرت نداره. کسی که از راه درست پول در بیاره می تونه هر جور دلش بخواد خرج کنه. 500 میلیون هم هزینه یه ماشین معمولیه (در کلاس جهانی). منم می تونستم برای بچه ام همین کار رو می کردم. بمونه ایران با این همه سختی که چی؟ البته انتقادها به ایشون بابت اینکه این همه می گفت مردم ایران خیلی خوبید و ..کاملا وارده.
ناشناس۹۴۲۳۴۷۱۱:۳۰:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
هر جای دنیا بخوای کار کنی سختی داره..مهم اینه که این افراد از بیت المال ایران میخورند، اما خرج کردنشون جای دیگه دنیاست..این آقایون اگر بخوان توی کانادا کار کنند، فوقش راننده بشن و با سختی زندگی کنند..
سحر خانم۹۴۲۱۰۳۰۹:۵۹:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دو مورد به ما چه و به شما چه. سرمونو از زندگی شخصی مردم بیرون بیاریم
ناشناس۹۴۲۱۱۹۱۰:۰۶:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
...ریا پروری نتیجش میشه این. تازه این بابا که نه ادعای دینداری داره نه چیزی و بیزینس منه. اونی که با چفیه هزاران میلیارد دلار برداشت برد کانادا را بچسبید.
ناشناس۹۴۲۱۲۵۱۰:۰۷:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
راحت ترین نوع برنامه سازی و پر درآمدترین آن همین نوع برنامه هایی نظیر خندوانه و دورهمی است. که با عوامل کم سر مردم رو گرم می کنن و درآمد سرشاری نصیب کارگردان و تهیه کننده این نوع برنامه ها می شود. کار این برنامه ها شده یک بازیگر یا خواننده رو بیارن و یک ساعت وقت مردم و سیما را با سوالات و حرفهای تکراری بگیرن. حتی سوژه و شکل و محتوای برنامه ها در طول یک فصل تغییر نمیکنه. در حالیکه بسیاری از هنرمندان و بازیگران بزرگ بیکارن و در خانه نشسته اند. صدا و سیما باید فکری برای تولید برنامه های فاخر و اشتغال هنرمندان بیشتر در صدا و سیما بکنه.
ناشناس۹۴۲۴۵۷۱۲:۰۶:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
صداوسیما خودش باعث اشاعه این بی فرهنگی و ابتذاله
ناشناس۹۴۲۱۲۸۱۰:۰۸:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
.. به کسی چه که هر کسی فرزندش را کجا به دنیا بیاورد ؟ حتی خدا هم این موضوع را آزاد قرار داده است اما ما کاسه داغ تر از آش شدیم
ناشناس۹۴۲۱۳۹۱۰:۱۲:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
کار خیلی خوبی کرده. مگه سیاستمدارای ما بچه هاشون را نفرستادن خارج. کی هست که ندونه ..آینده ای با این شرایط موجود در ایران برای فرزندان ما وجود ندارد.
ناشناس۹۴۲۶۴۴۱۳:۱۴:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
باشه انجام بدن ولی ریاکاری نکنند ! چقدر در برنامه هاش عکس این عمل رو تبلیغ کرده ، به این دلیله که این همه بر علیه ش بلند شدند ، خیلی از این قماش این کار رو کردند ، اینطوری کسی بهشون ایراد نگرفته.
ناشناس۹۴۲۱۴۳۱۰:۱۲:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دلش خواسته, چیکار به زندگی مردم دارین ?
na۹۴۳۶۲۸۱۹:۰۹:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
رامبدانه از ساخت برنامه هاي آبكي ماشالله راه پول درآوردن را بلده. ٥١٠ مليون براي ايشون و خنده هاي كاملا مصنوعي ايشان پول خورده.
علی۹۴۲۱۵۹۱۰:۱۷:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
متاسفانه بخل و حسد و تجسس در زندگی مردم به یک بیماری همگانی تبدیل شده به ما چه ربطی داره که چرا رفتند کانادا ؟ حتما دلیل شخصی داشتند و رفتند چرا به آن دزدان میلیارد دلاری که هزار تا هزار تا از پول مردم را دزدیدند و رفتند چیزی نمی نویسید ؟ اینها دو تا هنرمند هستند و مردم برنامه شان را دوست داشته و ثروتی جمع کردند و رفتند اگر دوست ندارید نگاه نکنید .
م۹۴۲۱۷۴۱۰:۲۲:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اگر این خبر راست باشه واقعا باید صداو سیما رامبد و نگار را برای تلویزیون ممونوع الکار و ممنوع التصویر کنه چرا مردم را احمق ناآگاه فرض میکنن . توهین میکنن . یک ورزشکار نوجوان از ارزشهای دینی و انسانی دفاع میکنه و با اسراییلی مسابقه نمیده اینا میرن کانادا برای به دنیا آوردن بچه بعد میگن کانادایی هستیم ضمنا نباید به اینا در مراکز دولتی کار سفارش داد
ناشناس۹۴۲۱۸۲۱۰:۲۷:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
هر كسي ازاده كجا اقامت كنه در اين شكي نيست ولي همونطور كه بقيه دوستان در شبكه هاي اجتماعي اشاره كردند رامبد خيلي ايران ايران ميكرده تو برنامه هاش و چون ميدونسته اگه بره كانادا بخاطر نزديك بودن به زمان زايمان نگار اجازه ي پرواز بهش نميدن نبايد اصلا ميرفت و ميموندن ايران پس از زايمان بچه ميرفتن دنبال نمايش فيلم و تفريخ و وفلان
ناشناس۹۴۲۴۵۹۱۲:۰۷:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اون اصلا رفته که بچه ش ایرانی نباشه
ناشناس۹۴۲۱۸۹۱۰:۲۹:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
در این سیما رو که این هنرپیشه های بی هویت رو اعتبار میده گل بگیرن.
ناشناس۹۴۲۱۹۶۱۰:۳۱:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
حقمون
ناشناس۹۴۲۱۹۹۱۰:۳۴:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
خیلی وقته که برخی دوست دارند خارجی باشند نه ایرانی
نوشین۹۴۲۴۵۰۱۲:۰۴:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
این بخاطر وعده رئیس جمهور است که گفت عزت را به پاسپورت های ایران بر می گرداند بهتر است رای دهندگان به ایشان توبه کنند
ناشناس۹۴۲۲۰۱۱۰:۳۶:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
هزینه ها را تقریبا دو برابر حساب کردید و این یعنی مقرضانه به موضوع نگاه میکنید. علاوه بر آن چرا به خودتان اجازه میدهید در زندگی خصوصی افراد وارد شوید و آنها را قضاوت کنید !!!
ناشناس۹۴۲۶۶۴۱۳:۱۸:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بشرطی که با یک پر حرف و مدعی ایران و ایرانی دوستی مواجه نباشیم . خالی از لطف نیست که چند دقیقه با برادر ایشان همصحبت شودید تا شخصیت رامبد جوان را بیشتر بشناسید .
رضا۹۴۲۲۱۹۱۰:۴۱:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ميگن دارندگيو برازندگي---اون خانم كه بچه پولداره واين آقا هم كه با يه برنامه مسخره وبي هويت پول به جيب زده--خب حقشونه كه برن كانادا بچه شونو بدنيا بيارن--خودش نميخاد بچه ي اونم مثل ماها عقلش تا اون حد برسه كه بشينه يه برنامه مسخره مثل خندوانه رو ببينه
ناشناس۹۴۲۲۴۳۱۰:۵۴:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اگر از اینگونه افراد فقط یک میلیون تومان برای کمک به فقرا درخواست کنید هزار بهانه خواهند گرفت که آیا به دست آنها خواهد رسید آیا محتاجند چرا کار نمی کنند وووو ولی در مقابل میلیونها تومان برای تجملات هزینه می کنند.
احمدرضا۹۴۲۲۵۵۱۰:۵۸:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
سلام قطعٱ ریا کاری و دروغگویی از بدترین گناهان شرع مقدس در هر موضوعی. منتها شرع مقدس یک طرفه با قاضی رفتن رو هم نمی‌پذیرد. پس به جای قضاوت اجازه بدیم رامبد جواب این کارش رو بده بعد نتیجه گیری کنیم. ایشالا همه عاقبت بخیر بشن
ناشناس۹۴۲۲۵۶۱۰:۵۸:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
۱۵ هزار دلار؟ یعنی ۲۰۰ میلیون تومن؟ صد رحمت به پزشکای ایرانی
reza۹۴۲۵۰۲۱۲:۲۲:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
حالا اگر ناراختی که 200 میلیون تومان برای هزینه زایمان به پزشکهای محتر م بدیم . البته با حقوق ماهی 2 میلیون تومان
ناشناس۹۴۲۸۸۱۱۴:۲۰:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
۱۵۰۰۰ دلار برای مسافران به کانادا نه شهروندان کانادا....اینجا غیر از دارو همه چیز مجانی است البته از مالیات بر خرید کالا و خدمات تامین مالی میشه
ناشناس۹۴۲۲۷۲۱۱:۰۳:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
هنوز که بچه‌ای به دنیا نیومده! اگر قبل از وضع حمل به ایران برگشتند چه؟!
ناشناس۹۴۲۴۰۷۱۱:۵۰:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
عمرن برگردن؛ ولی اگه برگشتن اونوقت ما هم براشون دست میزنیم
ali۹۴۲۴۷۵۱۲:۱۳:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
با هیاهویی که راه افتاده انشالا بچه سالم یه دنیا بیاد . خوب ایشون هم از اقا زاده ها یاد گرفته .
ناشناس۹۴۲۶۳۲۱۳:۱۱:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
شما با کبک ها برو زیر برف تا سال دیگه !
ناشناس۹۴۲۶۴۵۱۳:۱۴:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دو کلمه حرف حساب ، اگر خودت در این موقعیت مالی و شرایط شهروندی کانادا بودی ، می ایستادی تا بچه ات در ایران بدنیا بیاد ؟
رامبد جهان۹۴۲۳۳۳۱۱:۲۵:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مردم ایران شما خیلی خوبید , ما شما را خیلی دوست داریم ....
ناشناس۹۴۲۳۴۸۱۱:۳۰:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ریا، دروغ ، و تزویر! شغل این روزهای همه ی ماست ! بهش خورده نگیرید ،ما مشکل داریم که خودمون، خودمونو جدی گرفتیم.
ناشناس11۹۴۲۳۵۰۱۱:۳۱:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پول هنگفتی که خیلی از بازیگران به برکت کارهای تلویزیونی (سریال) به جیب زدند خصوصا امثال رامبد که همه کاره یک برنامه بوده ، خودبه خود آنها رو متمایل به یک زندگی اشرافی میکنه، نباید توقع داشت آنها مانند مردم عادی زندگی کنند. رامبد می تونست بچه شو در یکی از بهترین بیمارستانهای تهران بدنیا بیاره و مقداری از این پول رو صرف مردم سیل زده و گرفتار کنه ، اما بین حرف تا عمل بازیگر و لاکچریها خیلی فاصله است.آنها همانی که جلوی دروبین هستند - نیستند.
ناشناس۹۴۲۳۵۳۱۱:۳۴:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
نویسنده محترم معلومه تا حالا هواپیما سوار نشده‌... نوشته هزینه بلیط رفت و برگشت... بعد نوشته برای ۴ نفر یعنی رفت وبرگشت رو جدا حساب کرده و هزینه دوبرابر شده....
علی۹۴۲۳۵۴۱۱:۳۴:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
نویسنده مقاله راه را اشتباه رفته. کلی در مورد هزینه ها نوشته و در آخر اشاره ای به شعارهای ایران دوستی آقای رامبد جوان کرده. اولا که هزینه را اشتباه محاسبه کرده اید: ۱- هزینه بلیط رفت و برگشت را گفته اید ۲۵ میلیون در نظر می گیرید بعد به جای آنکه آن را در ۲ ضرب کنید در ۴ ضرب کرده اید و نتیجه گرفته اید هزینه بلیط دونفر شده ۱۰۰ میلیون تومان. نه عزیزم طبق مفروضات شما می شود ۵۰ میلیون تومان. جهت اطلاع هم عرض کنم که هزینه بلیط رفت و برگشت کانادا حدود ۱۹ میلیون برای هر نفر است. ۲- هزینه اجاره آپارتمان را ۳۰۰۰ دلار و هزینه رفت و آمد و خورد و خوراک را ۴۰۰۰ دلار محاسبه کرده اید. اشتباه است. هزینه خانواده دو نفره در کانادا روی هم ۴۰۰۰ دلار است. اما به ما و شما چه ربطی دارد که ایشان چقدر هزینه کرده. پول دارد و هر طور دلش بخواهد هزینه می کند. مطلب مهم که از نظر نویسنده مقاله ظاهرا کم اهمیت بوده مسئله شعار دادن های آقای جوان در مورد ایران دوستی است که باید این مطلب را ذکر می کردند و در این مورد که شعار و عمل ایشان یکی نیست صحبت می کردند.
ناشناس۹۴۲۳۶۲۱۱:۳۸:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
حداقل از جیب خودش میده و از بیتالمال بر نداشته ..
ناشناس۹۴۲۳۶۷۱۱:۳۹:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چرا حساب کتاب پولی که از مملکت برده شده و دارند خرج میکنند را نمیکنید؟ ایشون کار کرده زحمت کشیده و داره پولشو اینطوری خرج میکنه(نه اینکه طرفدار ایشون یا فرد خاصی باشم) ولی کاش یک کم از خاوریها می نوشتید که چطور ساعت به ساعت داره هزینه میکنند.
نوشین۹۴۲۴۳۸۱۱:۵۹:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
همه نظرات درست نباید در زندگی خصوصی کسی سرک کشید (هر چند اینجور افراد خودشون انتشار میدن) هرکسی حق انتخاب آزاد داره و میتونه تصمیم گیری کنه اما حرف اکثریت اینه که نباید منافق بود و به شعور مردم توهین کرد یعنی در حرف یک چیزی را بگویی و در عمل چیز دیگری را عمل کنی حالا در هر جایگاهی که باشند مسئول ، هنرمند یا ...
ناشناس۹۴۲۴۴۰۱۲:۰۰:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
سبک زندگی شخصی یک فرد به خود او مربوط است.
امیر۹۴۲۴۶۸۱۲:۱۱:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
میدانید مشکل از ماست. ما هستیم که میشینیم پای برنامه های مزخرفی مثل خندوانه و یک مشت اراجیف را میبینیم و باعث میشیم پول های یا مفت به جیب این گونه افراد سرازیر بشه. از ماست که بر ماست.
ناشناس۹۴۲۴۷۲۱۲:۱۳:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پس مشخص میشود انرژی و نیروی محرکه اون خنده های زوری والکی در برنامه خندوانه از کجا می آید.
ناشناس۹۴۲۴۹۱۱۲:۱۸:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
زندگی شخصی مردم به کار حرفه ایش چه ربطی داره؟
ناشناس۹۴۲۵۰۴۱۲:۲۳:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چه اشکالی داره؟ همه چی باید برای آقازاده ها باشه؟ ضمنا شما از زندگی خصوصی ایشون چه میدونی؟ شاید به اصرار همسرش بوده ( با فرض اینکه کارش خلاف بوده که نیست ) وقتی مسئولین .. عرضه ندارن به پاسپورت ایرانی اعتبار بدن، بقیه چی کار کنن؟ منم پول داشته باشم همین کار رو میکنم.
صمصام۹۴۲۵۲۴۱۲:۳۲:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
یکی از معضلات تاسفبار و حل ناشدنی رسانه در کشور ما این است که رسانه ها به خودشان اجازه میدهند در جزییات زندگی خصوصی مردم دخالت کنند چرا؟؟؟ به اخبار زیر نگاه کنید: ازدواج فلان بازیگر با آن یکی بازیگر در فلان هتل یا کشور تولد فرزند فلان فوتبالیست طلاق فلان بازیگر از فلان بازیگر تازه اینها واقعیات است ببینید چقدر اخبار دروغ راجع به ازدواج و مرگ و طلاق و.. بازیگران و ورزشکاران پخش میشود واقعا رسانه ها و پایگاههای خبری آنقدر بیکارند که با آب و تاب این اخبار را نشر میدند ؟ اصلا چه اهمیتی دارد که رامبد جوان چرا رفته کانادا ؟به کسی چه ربطی دارد که چرا فرزندش را در کشور کانادا دنیا میاورد ؟ ...
ناشناس۹۴۲۵۵۴۱۲:۴۲:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
تا کی می خواهید در زندگی شخصی دیگران سرک بکشید. آخر به من و شما چه ؟ آیا در جوامع دیگر هم همین قدر در زندگی خصوصی همدیگر دخالت می کنند؟
ناشناس۹۴۲۵۷۵۱۲:۴۸:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اگه با 500 م بشه شهروندی کانادا رو گرفت ، منم بچمو میبرم اونجا بدنیا میارم . چون اگه بخوای بعدا اقامت بگیری باید بیشتر هزینه کنی !! این همه تعصب برای چیه دیگه ... میخاد بچش راحت زندگی کنه . آفرین به این پدر و مادر
سعید۹۴۲۶۲۵۱۳:۰۸:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دقیقا این که چقدر هزینه کرده برای خانوادش به الف و نویسنده چه ارتباطی می تونه داشته باشه؟ اگر قرار باشه اینطوری فکر کنیم اگر یکی تو ایران هم بره بیمارستان خصوصی باید یکی پیدا بشه بگه چرا بیمارستان دولتی نرفت پولشو نداد سیل زده ها. ول کن آقا
ناشناس۹۴۲۶۲۹۱۳:۱۰:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اگر شبکه های اجتماعی وجود نداشت ، هیچکدام از این اطلاعات را تأیید یا تکذیب نمی کردید ؟
ناشناس۹۴۲۶۳۰۱۳:۱۰:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چرا به جای چرتکه انداختن این موضوع را بررسی نمیکنید که دلیل این کار چیست ؟!
ناشناس۹۴۲۶۳۴۱۳:۱۲:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
تا خر نباشد، خر سوار نیست . ملتی که واسه یه مشت سلبریتی غش و ضعف می کنن باعث می شن اینا پولدار بشن و با برنامه سازی و فیلم سازی ثروتمند بشن و عشق و حال کنن. دم آقای رامبد جوان گرم
ناشناس۹۴۳۶۳۲۱۹:۱۱:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دقیقا.
ناشناس۹۴۲۶۶۱۱۳:۱۷:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ماه پشت ابر نمیمونه عاقبت چهره واقعی همه بر ملا میشه. بالاخره رامبد هم تا ابد نمی تونست نقش بازی کنه یک روز باید خودشو نشون میداد
محمد مهدی۹۴۲۶۶۵۱۳:۱۸:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
متولد ایران بودن اینقدر بده که باید بری خارج ؟
ناشناس۹۴۲۷۴۰۱۳:۴۴:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
رامبدجوان هم نشون دادمثل بقیه به اصطلاح سلبریتی ها فقط ایران رو واسه پول در آوردن دوست دارن
ناشناس۹۴۲۸۰۶۱۳:۵۹:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
الان حسودیتون شد نه ؟ شمام سع کنید مثل انها باشید !
یک اشنا۹۴۲۸۰۷۱۳:۵۹:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پروفسور حسابی وقتی می خواست به ایران بیاد بهش گفتند بزارید یه ویزایی چیزی برای شما بگیریم خواستید بیایید امریکا مشکلی نباشه در جوابشون میگه اگه من ویزا بگیرم و یه روزی اتفاقی بین ایران و امریکا بیفته اونوقت چی؟ مشکل این نیست که آقای ایکس یا هر کسی میره بچشو توی یه کشور دیگه به دنیا میاره اصلا اشکالی نداره تو بچتو جایی دیگه بدنیا بیار بره استفاده کنه رشد کنه بیاد به مردم خودش خدمت کنه اما مشکل اینجاست که الگو های جامعه ما عضو شده.به جای اینکه توی صدا و سیمای ما افرادی مثل پروفسور حسابی و ... دعوت بشن که قلبشون واقعا برای ایران می تپید کسانی دارند کار می کنند که به حرف هایی که می زنند اعتقادی ندارند و همین خواننده ها و بازیگران می شوند الگو جامعه(البته اگه هنرمند واقعی الگوی نسل ما بشه خوبه اما هنرمند واقعی) الگوی نسل جوان و در انتها و کم کم ذائقه مردم عوض میشه .میشن کسانی که موسیقی مورد علاقشون میشه ساسی مانکن و البته با ورزش در مدارس هم چفت و جور میشه و عمق فاجعه زمانی اتفاق می افتد که ملت که ذائقش عوض شده و دیگه فرهنگ اصیل خودش را نداره میره در انتخابات شرکت میکنه یعنی قراره سرنوشت کشورشو تعیین کنه.خوب به کی رای بده؟ به اون کسی که اون خواننده و بازیگره رای داده و قصه تمام.جامعه ای که آرمان های اون آرمان های متعالی اسلام است و انسانیت در راس آن است را کسانی مدیریت خواهند کرد که در اندیشه های آنان سکولار و لیبرال موج میزنه.
رضا۹۴۲۸۵۸۱۴:۱۴:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
عزیز قانون اعطای تابعیت به فرزند خارجی ها در کانادا در زمان استفان هارپر لغو شده است و کل این مقاله مجموعه ای از ادعاهای مهمل است.
ناشناس۹۴۲۹۱۰۱۴:۳۰:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بعید میدانم هیچ کدام از ما کامنت گذارها بتواند ادعا کند زندگی دو رویه ندارد . همه ما دو چهره داریم .
ناشناس۹۴۲۹۴۱۱۴:۴۲:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دلار ده هزاری از کجا خریدند؟ از کدام صرافی یا بانک، میشه نشونیش رو بدید؟ متشکرم
ناشناس۹۴۳۱۶۶۱۶:۰۲:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دلار کانادا نه دلار آمریکا
رضا۹۴۳۲۴۸۱۶:۲۸:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
.. مراد دلار کاناداست نه آمریکا
ناشناس۹۴۳۰۴۷۱۵:۱۸:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چيزي که مردم رو ناراحت ميکنه به دنيا آوردن بچه يه مجري و بازيگر توي کانادا نيست. پول داشتن نيست.رفتار اين شخص به عنوان يک الگوي داراي تريبونه که هر شب به مردم به حجم عظيمي از تماشاچي ها ميگفت به ايراني بودنتون افتخار کنيد.و تمام قد مي‌ايستاد.اتفاقا مردم ايران زمين چشم به دارايي يک مجري تلويزيون نبستن مناعت طبع دارن دروغو دو رنگيه که ناراحتشون ميکنه. مثله رفتار خانم مشابهي که مي‌گفت خدا رو شکر چادريم!! کاش ياد بگيريم اول خودمون به باور و يقين دروني برسيم بعد به دنبال خوراندن باورهامون به بقيه باشيم.
ف.خ۹۴۳۰۸۴۱۵:۳۰:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اکثر ایرانی های مقیم کانادا ایران پول در می آورند و آنجا خرج می کنند. بچه در خارج بدنیا آوردن هم بین خیلی ها که شرایط مالی مناسب دارند رایج است منتهی چون چهره ها و سلبریتی ها تابلو هستند انعکاس وسیع پیدا می کند.
ناشناس۹۴۳۰۹۰۱۵:۳۳:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
کاش مقداری پول داشتم که اول انقلاب میرفتم آمریکا تحصیلات عالی میکردم و ثروت زیادی رو بابت ایده هایم از راه درست بدست میاوردم و موقعی که بچه ام میخواست بدنیا بیایدمیامدم در ایران و بچه ام را بدنیا میاوردم و شناسنامه و پاس ایرانی میگرفتم .حیف نشد؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس۹۴۳۱۰۳۱۵:۳۷:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بايد بررسي شود چرا اين افراد كشور خودشان دوست ندارند كه براي فرزند شيرخواره هم تصميم مي گيرند شايد بقول آن هنرپيشه كه چنين تصميمي را هديه به فرزندش مي دانست
ناشناس۹۴۳۶۱۳۱۹:۰۴:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ظاهرا کشورشان را خیلی دوست دارند، اما موقعیت و امکانات کانادا را هم دوست دارند. هر دو با هم.
ناشناس۹۴۳۱۰۴۱۵:۳۷:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بخند خندوانه، بخند،بخند، بریم بیایم،رفتیم اومدیم،رفتی بیایی
ناشناس۹۴۳۱۴۱۱۵:۵۲:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
رامبد جوان و امثال او نفاق و دورویی و فریبکاری را هر شب تبایغ میکنند .
ناشناس۹۴۳۲۰۳۱۶:۱۵:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
کدام مذهب و دین و مسلک و مرام و ............... اجازه قضاوت در امور بسیار خصوصی زندگی دیگران را داده است ؟
ناشناس۹۴۳۳۹۸۱۷:۲۲:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
از اینکه آنقدر مارا خنداند که در این مملکت روده بر و زمینگیر شدیم، و خودش فرزندش را از اینجا نجات داد، خیلی خندیدیم!
باهر۹۴۳۴۱۹۱۷:۲۶:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
یک .. دو تابعیتی دیگر اضافه شد.شاید هم یک خاوری دیگر!!!
ناشناس۹۴۳۴۹۱۱۸:۰۸:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
در برنامه دورهمی مهران مدیری از رامبد جوان پرسید پولداری؟ رامبدجوان گفت نه
ناشناس۹۴۳۵۰۳۱۸:۱۲:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ایشون قبلا هم که برای کالای ایرانی تبلیغ می کرد، توی یک مصاحبه گفت که تمام لوازم خونه اش خارجیه.
ناشناس۹۴۳۵۱۵۱۸:۱۷:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
برای بقیه مردم ایران دوستی رو فریاد می زنند.ولی همه این ها ظاهری است و فقط برای پول است. کسی که عرق ایرانی داشته باشد تحت هیچ شرایطی اینکار را نمیکند.البته کم نیستند از این دست بازیگران.عیبی هم ندارد ولی دیگر اسم ایران رو فریاد نکشند. باید از صدا و سیما تشکر کرد که به بهانه مبارزه با ماهواره دست برخی ها را باز می گذارد و همین امر موجب ثروت اندوزی یک قشر خاصی میشود و آخرش هم اینگونه باعث ریشخند صدا و سیما که به اینان میدان داده است می شود.
از ماس که بر ماس۹۴۳۵۴۸۱۸:۳۶:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
خود ما هستیم که افرادی مث این اقا رو مطرحشون میکنیم .مشکل اصلی رو باید در خودمون بیابیم رفقا
ناشناس۹۴۳۵۷۹۱۸:۵۰:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مردم ایران! ما شما را خیلی دوست داریم!!! خییییللللی!شما برای ما خیلی عزیزین!!! خییییللللی!
ناشناس۹۴۳۵۸۳۱۸:۵۲:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
آدم چقدر از نظر فرهنگی باید سقوط کند که تولد فرزندش در خارج کشور باعث فخرش شود. یعنی کانادایی ها اینقدر جمعیت شان کم شده که با تولد یک فرزند از خانواد ای که تبعیت کانادا را ندارند اقامت دهد. باید به حال ملتی که بیش از شش هزار سال قدمت دارد گریست وقتی هنرمندان آن به این حد از انحطاط رسیده باشند.
ناشناس۹۴۳۵۹۸۱۸:۵۸:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
به هر حال کانادا جزو امن ترین کشورهای جهان با اهمیت فوق العاده به محیط زیست است. رامبد هم این حق را دارد. البته بعدا ایشان باید بگویند ما کانادایی ها خیلی خوبیم!!
ناشناس۹۴۳۶۰۱۱۸:۵۹:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
در مورد برنامه ایشان بعنوان حرفه می‌توانیم انتقاد کنیم اما زندگی شخصی ایشان مربوط به خودشان است البته ناگفته نماند بسیاری هم از اینکه به طرق مختلف مطرح و سوژه شوندچنان هم بی رغبت نیستند
علی۹۴۳۶۱۱۱۹:۰۳:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پول حلال دربیاره و حلال خرج کنه به شما مربوطه؟ مگه رئیس جمهور کشوره؟ پاسپورت ایرانی هم می گیره برای بچه اش مثل همه دو پاسپورته ها.
ناشناس۹۴۳۶۳۰۱۹:۱۰:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
متاسفانه از آنجایی که یکسری افراد که اسم خودشان را هنرمند گذاشته اند هیچ کجا مثل ایران نمی توانند پول با پارو جمع کنند از این قبیل حرفهای وطن پرستانه می زنند ولی فقط برای پول پارو کردن از بیت المال اصل زندگیشان را آن ور آب بنا نموده اند این هم بگم هیچ کجا مثل اینجا بدون حساب و کتاب و بدون پرداخت مالیات پول جمع نمی کنند.
ناشناس۹۴۳۶۳۹۱۹:۱۵:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
فرزندشان وقتي متولد كشور كانادا باشد براي مهاجرت واقامت گرفتن امتياز بزرگي براي فرزندشان هست وكم نيستندكسانيكه از عهده اينكار برمي ايدبراي فرزندش انجام ميدهند وقضاوت خوب يا بد بودن موضوع در اين خصوص درست نيست
ناشناس۹۴۳۸۳۸۲۱:۲۲:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
موضوع زایمان و گرفتن تابعیت امریکا نیست که حق هر کسی است لیکن موضوع رفتار دوگانه و دورویی و دروغگویی این آقا است . در برنامه چیز دیگری می گوید و در زندگی چیز دیگری عمل می کند .رسانه ملی می بایست درستکاری و صداقت در گفتار و کردار را تبلیغ کند .با نشان دادن آدمهایی مثل رامبد کم کم دوگانه زیستن دوگانه رفتار کردن دوگانه سخن گفتن و..... در جامعه نهادینه می شود همچنان که شده است اینکه در ظاهر یک جور و در باطن چیز دیگری باشی از بدترین و خطر ناک ترین آفت های اجتماعی است که متاسفانه بخش زیادی از جامعه را فرا گرفته است
علیرصا۹۴۳۸۰۱۲۰:۴۹:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
سلام ظاهرا ما یاد گرفتیم در مورد همه نظر بدیم ی شخص موفق فرهنگی خاسته بهر دلیل فرزندش در خارج از کشور بدنیا باید درست یا غلط از محل بیت المال نیست ولی هستند افرادی ک با پول بیت المال ب اسم صنعت در خارج املاک میلیاردی خریدن و هیچ همت واقعی نیست ک جلو دزدی روشن این افراد رو بگیرند ک مردم هر روز فقیر تر نشند.
ناشناس۹۴۳۸۱۶۲۱:۰۲:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
.. به تو چه ربطی داره. هر کی زندگی شخصی خودش رو داره و دوست داره اینجوری زندگی کنه. کجای قانون گفته یه سلبریتی نمی تونه بره خارج از کشور بچه اش رو بدنیا بیاره. برو به جای سرک کشیدن توی زندگی خصوصی مردم در مورد اونایی مقاله بنویس که هزار بار قانون و زیر پا میزارنو کسی ککش نمی گزه.
جاوید۹۴۳۸۲۸۲۱:۱۰:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
همه دوست دارند اقامت و تابعیت چندگانه خصوصا آمریکاو کانادا و اروپا رو داشته باشن. هرکی بگوید نه یا ساده است یا تظاهر می کند به وطن پرستی، شنونده همیشه عاقل باشد لطفا. حالا اینها که هنرپیشه هستند و خوبتر از همه می توانند نقش بازی کنند. شنونده باید عاقل باشد عزیزم. ساده هم نباشید لطفا. حداقل از این به بعد عاقل باشید.
ناشناس۹۴۳۸۴۶۲۱:۳۷:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
سلام رامبد جان. من وقتی کسی را دوست دارم، دلم می‌خواد تو همه چیز تمام و کمال باشه. این که فرزند شما کجا به دنیا بیاد یه مساله‌ی شخصی بین شما و همسرتان است. اما چون دوست دارم شما بهترین باشی چه بهتر بود که همین ایران خودمون به دنیا می‌اومد. در هر صورت امیدوارم فرزند شما هم برای ایران بهترین باشد.
ناشناس۹۴۳۹۳۸۲۲:۴۵:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مردم بيچاره مجبورن از صبح تا شب مدام اين ادمهاى دروغ گو وريا كار را ببينن وتحمل كنن البته منظورم تنها اين مثلاً هنرمند ..نيست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین