موج حمایت از راننده قانونمدار اسنپ چگونه به‌راه افتاد؟ + عکس

گروه سیاسی الف،   3980319108 ۱۶۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

راننده اسنپ به دلیل بدحجابی به مسافرش تذکر داده؛ اما مسافر پیاده می‌شود و با انتشار تصویر و مشخصات راننده خواستار برخورد اسنپ با سعید عابد می‌شود. این موضوع سبب واکنش‌های زیادی شده است.

 موج حمایت از راننده قانونمدار اسنپ چگونه به‌راه افتاد؟ + عکس
مهر نوشت: یکی از مشکلاتی که همواره شرکت های خدماتی با آن مواجه هستند برقراری عدالت و رعایت حق و حقوق مشتریان خود است. شرکت اسنپ که خدمات تاکسی اینترنتی ارائه می‌دهد، باید هم حقوق رانندگان را رعایت کند و هم حقوق مسافر را مورد توجه قرار دهند. به همین جهت به نظر می‌رسد بخش رسیدگی به شکایت در این شرکت و شرکت‌های مشابه آن بسیار فعال و شلوغ هستند.

اما نکته‌ای که باعث شد دوباره به سراغ این ماجرا برویم، حاشیه‌ای بود که یک کاربر توئیتر به راه انداخت. او در صفحه خود از برخورد نامناسب یکی از رانندگان اسنپ مدعی شده بود که «به علت بدحجابی راننده اسنپ مرا از خودروی خود پیاده کرد.»

این مسافر همچنین اسم و مشخصات راننده را در توییتر منتشر کرد و مدعی شد برای شکایت با شرکت اسنپ تماس گرفته و آن‌ها گفته‌اند موضوع را پیگیری می‌کنند.

این موضوع سبب واکنش‌های تندی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. چرا که بسیاری از کاربران بر این باورند که راننده اقدام اشتباهی را مرتکب نشده و صرفاً قانون اسنپ را متذکر شده است. انتشار عکس و مشخصات این راننده و نقص حریم خصوصی راننده توسط این مسافر انتقادات زیادی به همراه داشت و سبب شد کاربران در دفاع از حقوق این راننده واکنش نشان دهند. یکی از کاربران در این خصوص نوشته است:

 


سعید عابد راننده اسنپ نیز در گفتگویی که با رسانه‌ها انجام داد، درباره انتشار اسم و مشخصاتش توسط این فرد می گوید: «تا پیش از انتشار این توییت توسط رفتار این خانم به جز خانواده، هیچ‌کس از اقوام و آشنایان نمی‌دانست که من در اسنپ هستم و الان همه از این موضوع با خبر شدند و تماس‌های متعددی در این باره میان دوست و آشنا داشتم. من در این مدت که در اسنپ مشغول بودم حتی درخواست افرادی که در نزدیکی محل سکونت اقوام و دوستانم زندگی می‌کردند را قبول نمی‌کردم، اما حالا این خانم با این کار همه را با خبر کرد. البته من شرمنده نیستم. من بازنشسته هستم و مثل خیلی‌های دیگر که در این شرایط اقتصادی نیازمند درآمد بیشتر هستند، در اسنپ مشغول شدم.»

اسنپ را تحریم کنید!

واکنش‌ها به این ماجرا به اندازه‌ای زیاد بود که حالا با همکاری کاربران فضای مجازی پروژه تحریم اسنپ کلید خورده و خیلی‌ها هم در حمایت از آن برنامه را از گوشی تلفن همراه خود پاک کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند تا حمایت رسمی اسنپ از این راننده قانون‌مدار دیگر از این اپلیکیشن استفاده نخواهند کرد.

 

شرکت اسنپ نیز در توییتر خود جوابیه‌ای در این ارتباط منتشر کرده و گفته که نقش میانجی‌گری را ایفا کرده است. در جوابیه اسنپ آمده:

این جوابیه اسنپ البته خیلی‌ها راضی نکرد و کار را به جایی رساند که در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۱۰ هزار توییت با هشتگ #تحریم_اسنپ منتشر شد. کاربران بسیاری اعلام کردند که اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی را حذف کرده‌اند. موج تحریم اسنپ از امروز صبح نیز وارد اینستاگرام شده و تاکنون بیش از ۳۵۰۰ پست با این هشتگ منتشر شده است.

معترضان از شرکت اسنپ خواسته‌اند به طور رسمی از سعید عابد راننده قانون‌داری که اسم و عکس‌اش در فضای مجازی منتشر شده، دلجویی کند.

دیدگاه کاربران

اصغر۹۴۲۶۷۸۱۳:۲۱:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مطمئن باشيد اگه اسنپ بگريم اين راننده بياد رد ميكنيم.
مهدی۹۴۳۱۰۹۱۵:۳۸:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
شما آژانس بگیر ... دیگه هیچ تاکسی اینترنتی نمیبینی ... پول کم داری از اتوبوس استفاده کن
ناشناس۹۴۳۳۸۵۱۷:۱۷:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
به شما ربط نداره ایشون چی کار بکنه
ناشناس۹۴۳۶۵۹۱۹:۲۵:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
به شما نیز
ناشناس۹۴۳۱۵۷۱۶:۰۰:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اگر مسافر حجابش را رعایت نکنه جریمه گردن راننده است بقیه حرفها هم احساسی و الکیه راننده خوب کاری کرد امیدوارم در بقیه موارد مثل نبستن کمربند و دیگر تخلفات سرنشینان رانندگان ما همین دقت نظر را داشته باشند
ناشناس۹۴۳۸۱۵۲۱:۰۱:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بله ولی سوال اینجاست موقع سوار کردن حجاب ایشون رو ندیده و وسط بزرگراه یه دفعه فهمیده یا ایشون تو بزرگراه کشف حجاب کردن؟
سید جواد۹۴۳۱۵۸۱۶:۰۰:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
انسانهای با غیرت زیادی از همراهی با این راننده خوشحال خواهند شد، نیازی به شما نیست!
ناشناس۹۴۳۳۱۹۱۶:۵۶:۲۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
غیرت ربطی به تار مو دختر مردم نداره
ناشناس۹۴۳۶۷۷۱۹:۴۲:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ای بابا
ناشناس۹۴۳۷۹۲۲۰:۴۲:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بی منطق
ناشناس۹۴۳۹۹۰۲۳:۴۴:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
همش نیست ولی یک بخش مهم هست و داره
مصطفی۹۴۴۰۷۰۰۱:۰۰:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
واقعا؟! میشه غیرت رو تعریف بفرمایید؟ اگر کسی از اینکه ناموس خودش یا هم وطنش در معرض دید نامحرم باشه ناراحت نمیشه چطور میشه بهش گفت غیرتمند؟
ناشناس۹۴۳۲۳۶۱۶:۲۶:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
فردی که اونقدر باشعور بوده که محترمانه گفته شما رو برمیگردونم به مبدا و پول هم نمیگیرم ، حیفه راننده یک مشت نادون مثل این دختر و تو باشه
اسمعیل کاشونی۹۴۳۳۱۱۱۶:۵۰:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
من مخصوصا همین راننده را درخواست خواهم کرد و دست و صورت او را خواهم بوسید چرا که به خاطر خدا پول چنین آدمای لاقیدی را زد
ناشناس۹۴۳۸۹۱۲۲:۱۳:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بخاطر خدا نبوده بخاطر ترس از جریمه بوده .
ایمان۹۴۶۵۷۱۰۶:۱۳:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۲۱
میدونی قانون بی حجابی در ماشین مساوی هست با توقیف ماشین ها؟این خانم بعد از اتمام سفرش میره دنبال کارش اونوقت اگه دوربینی یاافسری این خانم بی حجاب رو توی ماشین دیده باشه بعد از گذشت ۱۰ سال هم بشه اگه ی جایی این راننده مشخصات ماشینش استعلام بشه ماشینش توقیفه؟
ناشناس۹۴۲۶۸۲۱۳:۲۱:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
خب بهتر نبود وقتي ديدن كه خانم حجاب نداره سوارش نميكردن و معذرت خواهي ميكردن ؟؟ به نظرم مساله حجاب يه جايي بايد حل شه مثل مالزي و تركيه و بقيه كشورها بشيم
ناشناس۹۴۳۳۱۲۱۶:۵۱:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
حتما بعد از سوارشدن حجابش روبرداشته
ناشناس۹۴۳۴۷۳۱۷:۵۰:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
احتمالا وقتی سوار شده حجابش رو برداشته!
ناشناس۹۴۳۷۹۳۲۰:۴۴:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بعد از سوار شدن حجابشو برداشته
ناشناس۹۴۴۰۵۰۰۰:۴۴:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
سوارش کرده ، بهش گفته لطف کنین روسریتون رو بذارین . دختره گفته نمیذارم و خودش پیاده شده . تنها چند متر اون ور تر از جایی که سوار شده بوده ! بعد دختره زنگ زده پلیس و گفته این شماره ماشین مزاحم من شده !! بعد هم زنگ زده اسنپ و شکایت کرده اما نمونده اونجا و سوار یک ماشین شخصی شده و رفته !!! نتیجه گیری : همچین دختری رو که با هوچی بازی دنبال آبروریزیه باید حسابی ادب کرد تا دیگه با زندگی مردم بازی نکنه و آبروی یک راننده زحمتکش رو نبره
ناشناس۹۴۲۶۸۴۱۳:۲۲:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
کاش یادمیگرفتیم که به آزادیهای شخصی دیگران احترام بذاریم...
ناشناس۹۴۳۱۰۷۱۵:۳۸:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
کاش اول تعریف آزادیهای شخصی رو یاد میگرفتیم!!
ناشناس۹۴۳۳۴۷۱۷:۰۵:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
آزادی های شخصی یعنی اینکه مثل بقیه ی کشورهای دنیا از جمله اغلب کشورهای اسلامی به مردم در انتخاب پوشش حق انتخاب بدیم نمی شه مردم را مجبور به تبعیت از قانونی کنیم که در هیچ جای دنیا حتی کشورهای مسلمان نیست و به خاطرش این همه از بیت المال هزینه کنیم و مردم را آزار بدهیم و در مقابل هم قرار بدهیم و درگیری و اختلاف درست کنیم ..
ناشناس۹۴۳۶۸۲۱۹:۴۳:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
آزادی شخصی یعنی اینکه مثل برخی کشورهای اروپایی دختران به خاطر حجاب حق ورود به آموزشگاهها را نداشته باشن > آزادی شخصی یعنی اینکه مروه شربینی به خاطر داشتن حجاب با ضربات متعدد چاقو به قتل برسد! آنهم در برابر قاضی !!
زهرا۹۴۴۰۷۱۰۱:۰۱:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
چرا همه طرفداری از بد حجاب ها و بهتره بگم بی حجاب ها رو آزادی می دونن؟ ببخشید من که یک خانم هستم و دوست ندارم همنوع خودم را با این وضع ببینم چه باید بکنم ؟ احیانا ما حق آزادی نداریم؟ اگر بحث آزادی هست ما هم آزادی می خوایم. گناه نکردیم تو ایرانی زندگی می کنیم که باید سر مسائلی که با یکم تفکر درست و غلط بودنش ثابت میشه، با همه سرو کله بزنیم. ما تجربه آزادی حجاب رو داشتیم و متاسفانه تو برهنه کردن صد ساله رو یه شبه طی کردیم. روزنامه و مجله و... قبل از انقلاب تو اینترنت هست.
یک نسان۹۴۷۵۱۳۱۵:۳۲:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۲۱
منم محجبه هستم و واقعا از دیدن بعضی از پوشش ها زجر میکشم. لطفا اگر خانم هستید و متاهل، یه نیم نگاهی به چهره بعضی از آقایون بیندازید و با چشم خودتون ببینید که چطور به این صورتهای عروسکی و اندامهای بیرون زده زل می‌زنن و بعد اسم این کار رو آزادی بذارین. آزادی پوشش، آزادی نگاه، آزادی نابودی بنیان خانواده‌‌ها...آزادی از بین رفتن امنیت
ناشناس۹۴۳۱۱۳۱۵:۴۰:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
محل آزادی شخصی در انظار عمومی نیست. تو خانه خودش هرطور خواست باشه. اجتماع قانون داره.
ناشناس۹۴۳۴۰۸۱۷:۲۳:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مطمئنی میذارن کسی تو خونه ش هم آزاد باشه ؟!
ناشناس۹۴۳۶۸۹۱۹:۴۵:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
الان تو خونه خودت باحجابی ؟ ماهواره نمیبینی ؟ بزن و برقص نداری ؟ سگ نگه نمیداری ؟ خیلی از شماها بابت کارهایی که تو خونه خودتون میکنین اگر خارج بودین بازداشت میشدین به جرم آزار و اذیت همسایه ها و مردم آزاری ولی اینجا از هفت دولت آزادین ، تازه غر هم میزنین !
ناشناس۹۴۳۴۴۱۱۷:۳۹:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
شما که به خونه و ملک شخصی مردم هم کار دارید،..
ناشناس۹۴۳۸۶۴۲۱:۵۵:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
لطفا با ذکر مثال..!!!!!!
پیمان۹۴۶۵۵۵۰۵:۴۱:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۲۱
والا اونی که شما بهش میگی ملک شخصی محل پارتی و فروش مواد مخدره و جور کردن کیس واسه دیسکوهای دبی هست نه ملک شخصی.
ناشناس۹۴۳۷۵۵۲۰:۰۷:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
توییتر فیلتره، دوستان قانون شکن با استفاده از فیلتر شکن می رن توییت میذارن که حجاب قانونه و باید رعایت بشه!
مهران۹۴۳۱۲۶۱۵:۴۷:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پس اگر یه نفر جلوی خانواده شما بدون شلوار هم ظاهر بشه شما میگید جز آزادی شخصی است؟ آزادی شخصی در خونه هست دوست عزیز
ناشناس۹۴۳۳۵۲۱۷:۰۷:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
نه در هیچ جای دنیا عورت نمایی آزاد نیست و یک اختلال روانی محسوب می شه و جرمه و مجازات داره ولی در کل دنیا از جمله اغلب کشورهای اسلامی حجاب اختیاریه
ناشناس۹۴۳۷۹۵۲۰:۴۵:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
به اونجا هم کشیده میشه خیالت راحت
ناشناس۹۴۳۱۶۱۱۶:۰۱:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
آزادی شخصی وقتیه که راننده را جریمه نکنند وقتی راننده باید هزینه عدم رعایت قانون را بده پس حق با راننده است
ناشناس۹۴۳۴۲۱۱۷:۲۷:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
برو عکس های خانم های ایرانی را روی سنگ های تخت جمشید نگاه کن که همه با حجاب هستند ایرانی جماعت ذاتا با حیاست
ناشناس۹۴۳۸۰۷۲۰:۵۳:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
.. اون پارچه ی روی سر زنان هخامنشی خاص زنان اشراف و با زینتهای بسیار گران قیمت برای تزئین بوده و جهت پوش سر استفاده نمی شده عریانی در ایران باستان متداول نبوده ولی حجاب سر هم وجود نداشته
ناشناس۹۴۳۸۹۴۲۲:۱۷:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اون مال 2500 سال پیشه.حجاب فقط تو ایران برای همه اجباریه یعنی بقیه نمیفهمن وایرانیها که ای کیو جهانیشون از متوسط جهانی پایینتره میفهمن.اگه باور نداری برو سرچ کن.
ناشناس۹۴۴۰۴۵۰۰:۳۹:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۲۰
حجاب و حیا الزاما یکی نیستند
ناشناس۹۴۳۱۷۳۱۶:۰۶:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
آزادی های شخص بله آزادی های شخصی در محیط شخصی است آزادی های شخصی نباید نقض حق عمومی افراد آبرومند که میخواهند محیطشان پاک باشد حالا اشخاصی که از عریان بودن دیگران لذت میبرند نظر دیگری دارند با شما همنظر هستند
ناشناس۹۴۳۷۰۸۱۹:۵۲:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
هر کس موهاش معلوم باشه ناپاکه ؟؟ پس کل دنیا ناپاک هستن و فقط شما خوبی !
ناشناس۹۴۳۹۴۶۲۲:۵۳:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
نبود حجاب اسلامی به معنای عریانی نیست.
ناشناس۹۴۳۲۴۴۱۶:۲۸:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
وقتی نصف شب مردم با صدای ضبط امثال تو از خواب بیدار میشن ، آزادی شخصی شماست یا نفهمیدن قوانین شهرنشینی ؟ وقتی یک دختری میخواد تو ماشین عمومی بی حجاب یا لخت باشه ،آزادی شخصی اونه یا مردم آزاری و بی قانونی ؟
ناشناس۹۴۳۷۱۰۱۹:۵۳:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دختر لخت نبوده فقط روسری نداشته این دو با هم خیلی فرق داره
ناشناس۹۴۳۸۰۸۲۰:۵۵:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چطور با بلندگو مردم رو برای نماز بیدار می کنید و یا شبهای احیا تا ۳ شب داد میزنید
ناشناس۹۴۲۷۷۷۱۳:۵۳:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
من هم از آن مسافر خانم و هم از اقدام اسنپ حمایت میکنم. آن راننده هم نه بخاطر انجام فریضه و ...! بلکه بخاطر ترس از جریمه شدن این کار را کرده. آن چیزی که باید ..
ناشناس۹۴۲۷۸۶۱۳:۵۴:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اتفاقا چه بهتر که جماعت زورگو و تندرو از اسنپ بیرون بروند. مگر از تلگرام خارج شدن، بد شد؟ اتفاقا تلگرام بهتر هم شد.
بنده خدا. اصل۹۴۲۸۴۶۱۴:۱۰:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بهتراست اسنپ بخاطر امربه معروف ونهی ازمنکر توسط آقای عابد از وی کتبا تقدیر نماید و پاداش ویژه ای برای این انسان نمونه درنظر بگیرد.
ناشناس۹۴۳۲۴۹۱۶:۲۸:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
از ایشون باید بابت شعور و رفتار قانونمندش تقدیر بشه
ناشناس۹۴۲۸۵۳۱۴:۱۴:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
خواهیم دید به کدام سو خواهد رفت.....بای بای اسنپ
ناشناس۹۴۲۸۵۴۱۴:۱۴:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
کار راننده اسنپ اشتباه بوده !!! مثل اینکه خانه ما دزد بیاد و ما دست دزد را قطع کنیم !!!
ناشناس۹۴۳۱۱۷۱۵:۴۲:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مگه الان راننده اسنپ با این خانم چیکار کرده!! مثال بهتر اینه که خونه شما دزد بیاد شما بیرونش کنی بعد دزده عکس شما رو بزاره توی صفحه اش به پلیس شکایت کنه بگه اینا منو نصف شب از خونه انداختن بیرون!!
ناشناس۹۴۳۲۸۰۱۶:۴۱:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
آفرین . بهترین مثال رو زدی
میثم۹۴۴۰۲۴۰۰:۱۶:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
دمت گرم مثال خوبی بود
ناشناس۹۴۳۳۶۰۱۷:۰۹:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دزدی در کل دنیا جرمه ولی در کل دنیا حجاب اختیاریه دزدی و قتل و جنایت و .... ربطی به حجاب اجباری .. نداره
ناشناس۹۴۳۹۱۳۲۲:۲۷:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مگه هر جای دنیا هر چی قانون شد ما هم باید قانونش کنیم! ما قانون خودمون رو داریم. تا کی نگاه به خارج؟
ناشناس۹۴۳۹۸۶۲۳:۴۲:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اینقدر کل دنیا کل دنیا نکنید. چرا یه سری اخبار فیک که بعضی ها بتون میدن رو هی تکرار میکنید. همون جاهایی که حجاب آزاده اما برای رفتن به بعضی مکان ها مثل کلیسا شما باید پوشش خاصی داشته باشید. همون جایی که موسیقی خیابانی آزاده زمان عروج حضرت مسیح نواختن موسیقی در خیابان و شادی تا ۱۰۰۰ یورو جریمه داره. همه جا رعایت قانون واجبه حالا چه این قانون به نظر شخص درست نباشه. لطفا کمی تحقیق کنید بعد اظهار نظر کنید.
ناشناس۹۴۲۸۶۱۱۴:۱۵:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
این راننده حق سوار کردن و وسط راه پیدا کردن رو نداشته !
ناشناس۹۴۳۰۱۴۱۵:۱۱:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دقیقا/ اگر اتفاقی برای این خانم میافتاد باز هم همین رو می گفتند؟ ایشون یا باید سوار نمی کردند و یا تا مقصد ایشون رو می رسوندن.
ناشناس۹۴۳۲۸۳۱۶:۴۱:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
راننده گفته برت میگردونم مبدا . احتمالا همون اول مسیر هم بوده . پس قصه جنایی درست نکن
ناشناس۹۴۳۵۰۸۱۸:۱۳:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
وسط شهر قراره چه اتفاقی بیوفته براش!؟!؟
ناشناس۹۴۳۷۱۴۱۹:۵۵:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ندیدی چه بلایی سر یه دختر تو بزرگراه میارن؟
ناشناس۹۴۳۸۴۷۲۱:۳۷:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
وسط اتوبان بوده
ناشناس۹۴۳۱۶۴۱۶:۰۲:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
شما از کجا میدونی این خواهر محترم کجا حجابش را از سر برداشته؟
ناشناس۹۴۲۸۶۴۱۴:۱۵:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دخالت در زندگی خصوصی مردم ممنوع
ناشناس۹۴۳۶۵۰۱۹:۲۱:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
زندگی خصوصی مردم وسط خیابون چیکار میکنه؟ از فردا مردها هم می توانند ناجور بیان بیرون بگن زندگی خصوصیمه؟!!!!!
ناشناس۹۴۲۸۶۵۱۴:۱۵:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
درود بر اسنپ. بنده از امروز بیشتر از اسنپ استفاده میکنم
مجید خیرخواه۹۴۲۸۶۶۱۴:۱۵:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ازکاربران بیکار کمال سپاس رادارم.
ناشناس۹۴۲۸۶۷۱۴:۱۶:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
قانون مسخره ای که مردم رو به جان هم انداخته باید اصلاح بشه
ناشناس۹۴۳۲۸۹۱۶:۴۳:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
قانون مسخره ؟ قوانین خیلی کشورها که چرت و پرته فقط به صرف قانون شدن ، محترم فرض میشه ! اونوقت حجاب ؟
ناشناس۹۴۳۲۹۲۱۶:۴۴:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
قانون مسخره ، طرز تفکر امثال توست که هرجا از چیزی خوشتون نیاد بازی درمیارین و بعد دم از قانون و قانون مداری میزنین
ناشناس۹۴۳۲۹۳۱۶:۴۴:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مسخره طرز تفکر جنابعالیه
هوشیار۹۴۲۸۷۷۱۴:۱۹:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
آفرین به راننده اسنپ
ناشناس۹۴۲۸۷۸۱۴:۱۹:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
موج حمایت کجا بود داداش .. ما که هر جا دیدیم دارند به راننده بد و بیراه میگند
ناشناس۹۴۳۲۹۴۱۶:۴۴:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
آدمهای کم عقل زیاد شدن
ناشناس۹۴۳۹۰۰۲۲:۲۰:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
جای معروف ومنکر عوض شده آخر زمانه دیگه،باافتخار میگه بی حجاب بودم
ناشناس۹۴۲۸۸۷۱۴:۲۲:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
شماها تحریم کنید ما استفاده از اسنپ رو بیشتر میکنیم
ناشناس۹۴۳۳۶۶۱۷:۱۱:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
شماها در اقلیت هستید
ناشناس۹۴۲۸۸۸۱۴:۲۳:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
همیشه حق با مشتری هست
ناشناس۹۴۲۸۹۰۱۴:۲۴:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
"بیش از ۱۰ هزار توییت" شما شمردید؟؟!
ناشناس۹۴۲۸۹۲۱۴:۲۴:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اسنپ از راننده که مسافر رو وسط راه پیاده کرده تقدیر کنه ؟ جمع کنید بابا
ناشناس۹۴۳۱۳۶۱۵:۵۰:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اسنپ از راننده ای که قانون رو رعایت کرده تقدیر کنه!
ناشناس۹۴۳۲۹۵۱۶:۴۵:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چه ادبیات باحالی ! کسی بهت نگفته دوره شعبون بی مخ گذشته ؟
ناشناس۹۴۲۹۴۵۱۴:۴۴:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بي حجاب نبوده خانم روسري داشته راننده در اين مورد وظيفه اي نداشته اما در ايران همه در هركاري احساس وظيفه ودخالت مي كنند
ناشناس۹۴۲۹۵۴۱۴:۴۷:۲۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
راننده با غيرت بي حيايي به حدي رسيده كه طرف آزادانه پست مي زاره
رضا۹۴۲۹۵۷۱۴:۴۷:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
میگم موافقید اسم یک خیابونو به نامش کنیم خیلی ادم بزرگیه اون جای تذکر کولر ماشینسشو روشن کنه که مسافر راحت باشه بهتره
علی۹۴۲۹۶۱۱۴:۴۹:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پوشش اختیاری است و راننده اسنپ باید مسافر را در مقصد پیاده میکرد.
ناشناس۹۴۳۰۶۶۱۵:۲۲:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مسافر که ماشین را نخریده که هر طوری دلش خواست عمل کند.
حقوقدان۹۴۳۰۹۲۱۵:۳۴:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
کجای فانون نوشته پوشش اختیاری است؟ سوییس هستید یا ایران؟
ناشناس۹۴۳۲۷۵۱۶:۳۸:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
در جهان سوم هستیم که حتی در لباس مردم هم دخالت میکنند
علی۹۴۳۹۷۹۲۳:۲۸:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
جهان سوم نه، جهان سوم خیلی وقت است از ما جلو زده. ما اصلا در جهان نیستیم و کلا جهان را قبول نداریم.
ناشناس۹۴۳۲۷۷۱۶:۳۹:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دقیقا بخاطر همینه که اون شده سوییس و ما شدیم ایران جهان سوم دیگه
ناشناس۹۴۳۶۹۷۱۹:۴۸:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اون شده سوئیس چون مردمش به حقوق هم احترام میذارن نه مثل شماها که فقط اینجور مواقع یاد سوئیس میفتین
ناشناس۹۴۳۰۹۸۱۵:۳۶:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پوشش را تا چقدر اختیاری می دانید؟ می شه کامل پوشش نداشت اختیاریه؟
ناشناس۹۴۳۳۷۵۱۷:۱۳:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چرا مغلطه می کنی ؟؟ کی خواست کامل پوشش نداشته باشه ؟؟ در کشورهای اسلامی مثل ترکیه و امارات و مالزی و ... شما در خیابان آدم کاملا لخت دیدی ؟؟؟
ناشناس۹۴۳۶۹۹۱۹:۴۹:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
فراوون . تو ندیدی ؟
ناشناس۹۴۴۰۵۲۰۰:۴۶:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۲۰
در مالزی از ایرانی ها بابت بی حجابی بدشان می آید
ناشناس۹۴۳۰۹۹۱۵:۳۷:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
طبق نظر شما یا طبق قانون!؟
ف.خ۹۴۳۱۰۶۱۵:۳۸:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
حجاب در کشور ایران اجباری است و رانندگانی که خود یا مسافرشان آن را رعایت نکنند پیگرد قانونی دارد.
مهران۹۴۳۱۳۲۱۵:۴۹:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پوشش در جامعه اختیاری نیست مثل این میمونه بری پارک یه مرد بدون شلوار بیاد جلوی خانواده شما بعد بگه پوشش اختیاری است
ناشناس۹۴۳۳۸۸۱۷:۱۹:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
در کل دنیا اگه کسی که عورت نمایی کنه دیوانه محسوب می شه و پلیس برای جلب او اقدام می کنه ولی حجاب در کل دنیا اجباری نیست غیر ایران و چند تا کشور .. دیگه حتی در عربستان که مهد اسلامه حجاب فقط در شهرهای زیارتی اجباریه
ناشناس۹۴۳۱۸۸۱۶:۱۰:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پوشش اختیاری نیست چراکه اگر بنده لخت جلوی ناموس شما حاضر شوم شما خوشحال میشوید؟
ناشناس۹۴۳۵۸۱۱۸:۵۱:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
احتمالا به جرم ديوانگي جلب بشي برادر تفاوت بين دو نوع پوشش مورد بحث است كه هر دو پوشيدگي دارد نه عرياني راجع به چي حرف مي زني
ناشناس۹۴۳۲۲۳۱۶:۲۱:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اونوقت اگر برای بی حجابی راننده جریمه میشد چی؟!
ناشناس۹۴۲۹۹۶۱۵:۰۱:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اسنپ باید به راننده بابت اخراج خانم بی حجاب پاداش هم بدهد. امان از دست این خانمهای بی حجاب که حال همه را بد میکنند .
دیوید۹۴۳۰۷۱۱۵:۲۴:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
در اختیار گذاشتن حریم خصوصی افراد جرم محسوب می شود چه راننده چه مسافر و اسنپ این قانون رو نقض کرده است . طبق قانون در حمل و نقل عمومی فاش نشدن اطلاعات شخصی از قوانین است و روزانه اطلاعات زیادی از مسافران و راننده ها در اختیار افراد سودجو قرار میگیرد.
ناشناس۹۴۳۰۸۶۱۵:۳۱:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
چقدر خوبه همه سرشون به کار خودشون باشه
مهدی۹۴۳۱۰۲۱۵:۳۷:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
تاکسی یه محل عمومیه ... خونه نیست که میگی حریم خصوصی ...
ناشناس۹۴۳۳۹۶۱۷:۲۱:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
مگه خانم چکار کرده در کل دنیا برای نداشتن پوشش سر کسی مجازات نمی شه ..
ناشناس۹۴۳۱۱۶۱۵:۴۲:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
همه شدن مجری قانون. حق با اسنپ و آن خانم مسافر است. راننده اگر نمیخواست، از اول نباید سوار میکرد، نه اینکه وسط راه پیاده کنه
ناشناس۹۴۳۲۹۸۱۶:۴۷:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
وقتی سوار کرده روسری داشته .
ناشناس۹۴۳۱۱۹۱۵:۴۴:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
از این جوابیه اسنپ نتیجه میگیریم که بنده خداها دنبال یه لقمه نون هستن اینقدر اذیتشون نکنین.
سامان۹۴۳۱۴۰۱۵:۵۲:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
تشکر از آقای عابد و تشکر بیشتر از این خانم که ما را با این مومن خدا آشنا کردم.
ناشناس۹۴۳۱۸۲۱۶:۰۹:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
متاسفانه لودگی و برهنگی و هرزگی و بی بندو باری و .. آنقدر در کشور.. عادی شده که حتی کسی که خودش کار زشت انجام میدهد مدعی شده است . بله وقتی ما شهید امر به معروف داریم اوضاع از این بهتر نمی شود . بروید شمال کنار دریا و یا در کوچه ها و خیابانهای شهر تصویر برداری کنید و همان را به شبکه های تلویزیونی فاسد ..
میثم۹۴۳۱۸۴۱۶:۰۹:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اسنپ رو باید تحریم کرد تا ناموس مردم چه با حجاب چه بی حجاب رو وسط خیابونو بیابون ول نکنن به امان خدا
ناشناس۹۴۳۳۰۰۱۶:۴۷:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ناموس مردم بهتره توی ماشین ، موقر و متین بشینه نه اینکه برای .. بجنگه
ناشناس۹۴۳۳۰۲۱۶:۴۸:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اونی که این وسط باغیرت بوده آقای راننده بوده . اگه تو ناموس میفهمی بهتره از بی حجابی دفاع نکنی
ناشناس۹۴۳۳۴۴۱۷:۰۵:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
عزیزم بعضا دخترهای الان مثل گرگ هستند شما نگران پیاده شدنشون وسط بیابون نباش .با شرمندگی وپوزش فراوان به بانوان عزیز ایرانی اما بعضی از این دخترها خیلی بی قید وبند وآهن پرست شدند .با هر کسی که پول داره وخرجشون کنه هستند ووفاداری وعشق برای این جماعت معنا نداره
ناشناس۹۴۳۴۸۲۱۸:۰۲:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اتفاقا فلسفه حجاب برای حفظ ناموسه! ضمنا جو الکلی نده بین سوهانک و ونک بیابون نداریم احتمالا این خانم همونجا با یه اسنپ دیگه رفته!!
کاظم۹۴۳۲۱۶۱۶:۱۹:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
راننده بازنشسته کدام اداره بوده ؟
محمد۹۴۳۲۴۳۱۶:۲۸:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
از دیدگاه کاربران می توان دید موج حمایت از کی بوده
ناشناس۹۴۳۲۷۸۱۶:۴۰:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
راننده اسنپ اخلاق وادب را رعایت نکرد این راننده که یک خانم را درمسیر پیاده کرد کار غیر اخلاقی وبدی انجام داد اگر خانم بی حجاب بود درمحلی که مناسب بود پیاده اش میکرد وتاسف بار اینست که عده ای حمایت ازاین عمل خلاف اخلاق کردند وبا اظهار غیرت اینگونه حرفهای که حتی معنی ومفهوم وکاربرد وعملی کردن اینگونه الفاظ که چگونه استفاده شوند را نمی دانند وهمین امور هم درجامعه تشویق وموجب مشکلات اجتماعی واقتصادی شده ونتایج این طرز برخورد ونهایتا خوشونت را در مراجع قضایی شاهدیم. انتظار میرفت رسانها کمک ومشوق اینگونه رفتارها نباشند. بامید روزی که قانون وقانون مداری برای همه ودرهمه شرایط ونه گزینشی اجرایی گردد
ناشناس۹۴۳۳۵۱۱۷:۰۷:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
راننده باید از مسافر به خاطر انتشار مشخصاتش در فضای مجازی در دادگاه طرح شکایت کند.
ناشناس۹۴۳۳۶۸۱۷:۱۲:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
رانندگان حق تذکر بابت حجاب را ندارند اگر این رویه زشت رانندگان اسنپ ادامه یابد این شرکت خدماتی با کاهش مشتری روبرو خواهد شد
ناشناس۹۴۳۹۲۶۲۲:۳۸:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اتفاقا حق دارند چون جریمه می شوند.
ناشناس۹۴۳۹۳۵۲۲:۴۴:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
حق تذکر حجاب ندارند ولی وقتی یه خانمی تو ماشین بیحجاب بشه چهارصدتومن راننده جریمه میشه. عقل میگه راننده باید مسافرشو پیاده کنه . بنده خدا اگه این راننده مایه دار بود راننده انسپ نمیشد
ناشناس۹۴۳۴۷۲۱۷:۵۰:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بی حجابی وبد حجابی جرم محسوب میشود وچون کسی نمیتونه تشخیص بده کجا این خانم بی حجاب شدن حرف راننده معتبر هست.ماشین اونم تاکسی حریم خصوصی نیست که هرکس هر جور دلش خواست رفتار کنه.فقط قانون والا هرج ومرج میشه.خانمایی که قصد خودنمایی وبی حجابی دارن حق سوار شدن اسنپ را ندارن میتونن سوار ماشین شخصی بشن تا پلیس جریمه شون کنه.پس حالا اومدیم یه خانمی دلش خواست .. نه که خیال میکنین راننده خدمه شماست که هیچی نگه.مدعی العموم به شدت باید برخورد کنه با این خانم بی حجاب تا درسی بشه برا اونایی که حد خودشون را نمیشناسن.
ناشناس۹۴۳۴۷۸۱۷:۵۷:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پیاده کردن مسافر وسط راه اشتباه است.
ناشناس۹۴۳۴۷۹۱۷:۵۹:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
بد نيست اين شركتها در مورد انتخاب راننده ها دقت بيشترى كنند و براى آنها دوره آموزشى بگذارند. به هر حال ايشون اجازه نداشتند به مسافر تحت هيچ شرايطى توهين كنند. از كجا معلوم كه ماجرا به همين سادگى بوده و...
پیما۹۴۶۵۶۲۰۵:۵۱:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۲۱
اجازه مردمم هم دست شماست که میگی اجازه نداشته؟
ناشناس۹۴۳۵۰۹۱۸:۱۵:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
طرف رفته یک لقمه نون دربیاره این خانم با پر رویی میخواد بکشوندش دادگاه تا ماشینشو بخوابونن. کاری به درستی قانون ندارم ولی فعلا قانون اینه و حق کاملا با راننده است.
ناشناس۹۴۳۵۲۱۱۸:۲۱:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اتفاقا جناب راننده را انسان با غیرتی نمیدونم چرا که این خانم را وسط اتوبان پیاده کردند و رفتند همین چند روز پیش خبری خوندم راجع به روحانیونی که در ساحل مازندران با اینکه مسابقه داشتند برای مردم، تشخیص دادند که به یک خانم که روسریش افتاده بوده تذکر ندهند آقای راننده اگر از توی آینه نگاه نمیکردی وسط مسیر متوجه پائین افتادن روسریشون نمیشدی اگرهم که از اول بی حجاب بود سوارشون نمیکردی حاشا به غیرتت ...مرد !
ناشناس۹۴۳۷۰۹۱۹:۵۲:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
پرت نگو
ناشناس۹۴۳۵۳۵۱۸:۲۸:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
شما اگر قانون سرت میشه چرا بعنوان یک بازنشسته شاغل هستید!!!؟ پرداخت حقوق بازنشستگی به شما خلاف قانون است ولقمه ی حرام به خانه می برید. طمع کاری افراد دین جوانان را به باد داده نه بی حجابی... اگر جوانان شاغل شوند متاهل هم قانون رعایت می کنند هم اخلاق را . شما مسئول اجرای قانون در مورد دیگران نیستید؟ بلکه مسئول رعایت قانون توسط خودتون هستید.
ناشناس۹۴۳۶۵۵۱۹:۲۳:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اولا کار کردن برای بازنشسته نه جرم است نه حرام ثانیا باید با مسافر قانون شکن برخورد بشه
هموطن۹۴۳۸۱۳۲۰:۵۸:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
شما همه چی را با هم قاطی کردی ،بنده خدا که نرفته که ده جا عضو هیات مدیره بشه راننده هم که حقوق از دولت نمی گیرد !
ناشناس۹۴۳۵۴۵۱۸:۳۳:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اطلاعات شخصی این دختر رو منتشر کنید
علی۹۴۳۹۸۰۲۳:۳۲:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
واسه چی؟ ..
ناشناس۹۴۳۵۸۴۱۸:۵۲:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
متاسفانه این مسئله بیشتر یک مسئله شخصی است که به هیجانات اجتماعی تبدیل شده که جامعه ما در حال حاضر به آن کمتر نیاز دارد.
ناشناس۹۴۳۵۹۹۱۸:۵۹:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۹
این اتفاق ربطی به آزادی پوشش و مخالفت با حجاب اجباری نداره. این خانم مبارزه اش رو ببره توی ماشین خودش انجام بده که اگر عواقبی هم داشت خودش بپذیره نه اینکه توی ماشین مردم روسری رو از سر بندازه بعد برای راننده از پلیس امنیت احضاریه بیاد. این انصاف نیست.
بهرام۹۴۳۶۱۷۱۹:۰۵:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
متاسفانه .. آنهایی که کار رانند را تایید میکنند اشتباه میکنند راننده اسنپ میگوید کسانی که ادرس شان نزدیک منزل ایشان است سرویس نمی دهد چرا اگر این شغل بد است چرا انتخاب کرده دوم شما قبل از سوار کردن مسافر دیدید که چه حجابی داشته چرا سوار کردید همه اینها مواردی است که مستقیم راننده اسنپ متخلف میباشد دوستانی که کار این راننده را احساسی تایید کردند اشتباه میکنند روزی این نوع موارد گریبان خانواده های همه را میگیرد چه با حجاب چه بی حجاب لطفا چشم بسته و احساسی تصمیم نگیرید و نظر تاییدی ندهید بازنده شما خواهید بود
ناشناس۹۴۳۶۲۳۱۹:۰۷:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۹
ظاهرا راننده به این خانم تذکر داده واون خودش گفته بزن کنار موضوع اینه که ما آخرش متوجه نشدیم اسنپ با این برخورد که از هر دو اینها دلجویی کرده آخر کدومو تایید کرده؟؟؟
ناشناس۹۴۳۶۸۷۱۹:۴۵:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
دو قطبی کردن جامعه به غیر از آسیب چیز دیگری نداره داریم مرز بندی میشیم البته قطعا این از برنامه های استکباره
مهدی۹۴۳۶۹۸۱۹:۴۹:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۱۹
سلام چرا پلیس اعلام نمی کنه که دامن زدن به بی حجابی طبق آمار باعث کاهش امنیت اجتماعی زنان در شهر های بزرگ شده؟ تاکید بر این موضوع عکس العمل بازدارنده خود مردم رو در مقابل بی حجابی خواهد داشت. بی حجابها هم دقت کنند که به زودی دود فاسد کردن مردان به چشم اونها خواهد رفت! نباید فراموش کنیم که فرهنگ تقید و مردان مقید هستند که امنیت اجتماعی فعلی رو ایجاد کرده اند و ترویج بی قیدی و بی حجابی، بریدن شاخه زیر پای خودمان است!! متشکرم
ناشناس۹۴۳۷۳۴۲۰:۰۱:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۹
با استخدام این راننده ها اسنپ چشم بازار رو ..
ناشناس۹۴۳۷۵۷۲۰:۰۸:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
هرکس که دراین کشور زندگی میکنه چه مرد وچه زن به خاطر احترام به خونهای پاک شهدا موظف هست شئونات اسلامی رو رعایت کنه ما شهید ندادیم که ناموسمون با نافهمی بدون روسری بیاد جلوی انظار عموم.
ناشناس۹۴۳۷۹۶۲۰:۴۵:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۹
درود بر این راننده با شرف
هموطن۹۴۳۸۰۹۲۰:۵۵:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
من مخالف حجاب اجباری هستم ولی کار این خانم جرم است، به دلیل انتشار عکس یک راننده از قشر متوسط جامعه که هیچ تخلفی هم مرتکب نشده و بنابر این همه عواقب این کار به گردن ایشان هست . حتی اگر همسایه ای به راننده بی احترامی کند ، بازهم گناهش به گردن همان خانم است
ناشناس۹۴۳۸۳۹۲۱:۳۱:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۹
اسنپ هیچ ارزشی به راننده قائل نیست چون من یک مدت راننده استپ بودم
آرش از روستا۹۴۳۸۴۰۲۱:۳۱:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۹
همچین میگی موج حمایت..
ناشناس۹۴۳۸۹۳۲۲:۱۶:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۹
1- همه ما در حد امر به معروف و نهی از منکر زبانی موظف هستیم به شرط احتمال اثر داشتن 2- یک راننده مرد «با غیرت» با خانم مسافر فقط در حد نیاز برای مسیر یابی (اگر لازم باشد) حق صحبت دارد و لاغیر 3- قانون گذار باید این موضوع را حل کند تا راننده تاکسی و اسنپ و ... مسئولیتی در خصوص حجاب مسافر نداشته باشند مگر در حد نوشتن تذکر در خودرو.
ناشناس۹۴۳۹۵۵۲۳:۰۳:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
امروز یک کیلو سیب زمینی نشد که بخرم شما چه بی درد
میثم۹۴۴۰۳۵۰۰:۲۹:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
کار راننده اسنپ درست بوده. بی حجابی طبق قران خلاف شرع محسوب میشه و خب خلاف شرع رو میشه امربمعروف و نهی از منکر کرد. یه واکنش طبیعی هستش که خدا تایید میکنه. اون هم وسط اتوبان رها نشده بوده. توی خیابون بوده. به قوانین جامعه باید احترام گذاشت.
ایران دوست۹۴۴۰۳۶۰۰:۲۹:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اسنپ یکی به میخ زده یکی به نعل...واقعا موقعیت سختی هست..شاید فقط دوست نداره سیاسی بشه..اینقدر همه چیز رو سیاسی نکنیم..همین که اول از راننده دلجویی کرده و سپس از دختر قانون شکن پر رو، ما به همین راضی هستیم.
ناشنا۹۴۴۰۷۵۰۱:۰۷:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
همه اش یک سری افراد می گویند حجاب در دنیا اختیاری است اگر اینطور است چرا دانش آموزان حق استفاده از حجاب در مدارس غربی ندارند آقایان یا خانم های لاابالی
پریسا۹۴۶۵۳۶۰۳:۵۴:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۲۱
اگر دارن َاپ روپاک میکنن به حمایت ازاون خانم بوده نه راننده
پیمان۹۴۶۵۶۴۰۵:۵۴:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۲۱
واقعا چطور بعضی ها متوجه نیستن ممکنه فردایی خواهر.دختر.همسر خودشون دچار انحطاط اخلاقی بشه و هزاران مشکل واسشون ایجاد بشه؟ پس آنقدر از بی حجابی و گسترش فساد تو جامعه حمایت نکنید که به نفع هیچ کسی نیست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین