چرا باید هر روز کتاب بخوانید؟

گروه فرهنگی الف،   3970210049

برای خواندن کتاب‌های انگلیسی می‌توانید با دانلود کتاب از ایران پیپر و یا برای خرید کتاب از آمازون از ایبوک رالی اقدام کنید.

مطالعه کتاب ذهن شما را برای آشنایی با دنیای جدید آماده می‌کند. در این مطلب به شما می‌گوییم که چرا باید زبان انگلیسی را بیاموزید و کتابهای انگلیسی بخوانید. با ما همراه باشید.

در ابتدای شروع مطالعه کتاب به زبان انگلیسی شاید در ابتدا کمی با سرعت کم کتاب بخوانید اما مطمئنا موثر است. خواندن کتاب‌های انگلیسی باعث خواهد شد که زبان انگلیسی را با سرعت بیشتری بیاموزید.

مزایای مطالعه کتاب‌های انگلیسی

دکتر سئوس (Dr.Seuss) گفته است که : «هرچه بیشتر بخوانید، بیشتر می‌آموزید و هرچه بیشتر بیاموزید، با فضاهای بیشتری آشنا خواهید شد و می‌توانید به شهرهای مختلف دنیا سفر کنید.»

اگر شما عاشق خواندن هستید ولی تابحال هیچ رمان یا کتاب انگلیسی را مطالعه نکرده اید شاید دلهره کمی برای آن داشته باشید. اما نگران نباشید، ما در این نوشته به شما کمک می‌کنیم و شما با هر کتابی که می‌خوانید پیشرفت خواهید کرد. برای شروع، بهتر است از رمان‌های معروف که سخت نیستند شروع کنید. بهرحال این یکی از بهترین روش ها برای ارتقا سطح زبان انگلیسی شما خواهد بود.

مطالعه کتاب خود پاداش است

توانایی خواندن و درک مطالب به زبان انگلیسی موفقیت بسیار بزرگی هست زیرا شما احساس خواهید کرد که با دنیای بسیار بزرگتری می‌توانید ارتباط برقرار کنید و شما خود را در دنیای بزرگتری می‌یابید و مطالبی را از فرهنگ ها و زبان‌های دیگر خواهید خواند که ذهنیت شما را به طور کلی برای پیشرفت تغییر خواهد داد.

مطالعه کتاب تمرینی برای یادگیری زبان است

برای خواندن کتاب‌های انگلیسی کافی است با دانلود کتاب و یا خرید کتاب از آمازون به صورت آنلاین اقدام کنید و سعی کنید دامنه لغات و فهم عمومی خود را ارتقا دهید و دانش بیشتری درباره فرهنگ ها و کشورهای مختلف بیابید. همچنین راه‌های دیگری برای یادگیری زبان و خواندن کتاب ها بوجود آمده است. مثلا پادکست ها و کتاب‌های صوتی یکی از این راه ها است. همچنین تماشای فیلم ها به زبان اصلی سرگرمی جالبی خواهد بود. هرچند که کتاب خواندن لذت دیگری دارد زیرا سرعت مطالعه در اختیار خودتان است که با چه سرعت و دقتی آن را مطالعه کنید.

مطالعه کتاب ذهن شما را باز خواهد کرد

کتاب بهترین آموزگار است. شما با خواندن کتاب سرگذشت انسان ها و تجربیات و شکست ها و موفقیت‌های آن ها را خواهید خواند و از زاویه دید دیگران می‌توانید به زندگی نگاه کنید. چه راهی بهتر برای فهمیدن طرز فکر انسان دیگری می‌دانید؟ با مطالعه کتاب شما حاصل تفکرات و تجربیات یک انسان در طول زندگی را بدست خواهید آورد و مطمئن باشید که یک نویسنده سعی کرده است با صداقت کافی افکار خود را در آثار خود منعکس نماید.

مطالعه کردن کتاب سرگرمی است

به طور کلی، کتاب خواندن لذت بخش و آرامش دهنده است و می‌توانید برای کاهش استرس و اضطراب از کتاب خواندن کمک بگیرید. شاید در انتخاب کتاب کمی مشکل داشته باشید که چه کتابی مناسب شما است. اگر خیلی اهل کتاب خواندن نیستید و می‌خواهید مطالعه را شروع کنید حتما کتاب‌های اولی که مطالعه می‌کنید بسیار خوب و مورد علاقه شما باشند زیرا تاثیر زیادی بروی ادامه روند مطالعه کتاب شما خواهد داشت.

کتاب‌های انگلیسی کلمات را دوباره برای شما تعریف خواهند کرد

شاید در زبان فارسی هرکلمه تعریف مشخصی داشته باشد اما وقتی زبان دیگری می‌آموزید از زاویه دید افراد کشورهای دیگر کلمات را تعریف می‌کنید در این صورت ذهنیت شما با دنیای جدیدی آشنا خواهید شد، مثلا در فارسی شاید آزادی به یک معنا باشد و در زبان انگلیسی مفهوم آزادی به چیزی دیگر تشبیه شود و به این صورت می‌توانید با ذهنی شفاف به فکر کردن بپردازید.

برای خواندن لزومی ندارد که حتما متن کتابی در اختیار شما باشد، شما حتی با دانلود رایگان مقاله که برای فعالیت دانشگاهی خود اقدام می‌کنید در حال مطالعه زبان انگلیسی خواهید بود و یا با دانلود کتاب و یا خرید کتاب از آمازون به جدیدترین عنوان‌های کتاب دست پیدا خواهید کرد.

آیا تابحال کتاب‌های رمان اسکار وایلد را مطالعه کرده اید؟ اگر علاقه به رمان‌های انگلیسی دارید، آثار این نویسنده روشن فکر و معروف دنیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین راه‌های دانلود کتاب و خرید کتاب از آمازون را از لینک‌های موجود دنبال کنید و کتاب‌های مورد علاقه خود را با هزینه بسیار کمی بدست آورید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین