۶ كلمه در مورد دستاوردهاي انقلاب اسلامي

محمدکاظم انبارلویی،   4021115101 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
۶ كلمه در مورد دستاوردهاي انقلاب اسلامي

1- يكي از بزرگ‌ترین دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي، ايجاد حكومت ديني است. مردم ايران جزء دين‌دارترين مردم جهان هستند. مردم در زمان طاغوت از خود سؤال مي‌كردند چرا بايد یک‌مشت افراد شراب‌خوار و فاسد و ظالم بر ما حكومت كنند. مردمي كه در محرم و صفر در پاسداشت مقام و مرتبت امام حسين(ع) و تعظيم به شعائر عاشورا سنگ تمام مي‌گذاشتند، از خود سؤال مي‌كردند چرا بايد يك فرد بی‌قیدوبند به ما حكومت كند؟ چرا یک فرد و نظام دین‌مدار، حاکم نباشد؟ امام خميني (ره) همين مطالبه را در قالب نظريه ولایت‌فقیه تئوريزه كرد و مردم هم زير پرچم آن از همه هستي خود مايه گذاشتند. لذا جمهوري اسلامي شكل گرفت.
جمهوري اسلامي يعني مردمي كه مسلمان هستند و مي‌خواهند خدا بر آن‌ها حكومت كند و پيروزي انقلاب اسلامي يعني آغاز حكومت الله در ايران و ان شاالله در جهان!
از آن زمان تاكنون آمريكا بي‌پرده و صريح در برابر اسلام و ملت ما ايستاد و اكنون بيش از 4 دهه است از اين موضع پايين نيامده است.

2- استقلال و تماميت ارضي كشور در دو قرن اخير يكي از اصلي‌ترين مطالبات ملت ايران و از آرمان‌هاي ايرانيان بوده است كه در دوران قاجار و پهلوي مورد تعرض قدرت‌هاي جهاني قرار گرفت. ايران امروز یک‌سوم ايران اوايل قاجار است.
انقلاب اسلامي نقطه پاياني بر پايان سلطه و دخالت بيگانگان در امور و مقدرات كشور بود و از همه مهم‌تر آغازي بر حفظ تماميت ارضي و گسترش عمق نفوذ و راهبردي ايران در منطقه و جهان.
امروز استكبار جهاني زير چكش حاميان ايران اسلامي در غرب آسيا و هجوم سياسي و حقوقي در سراسر جهان است.
امامين انقلاب، پرچم‌دار عزت ايرانيان در جهان و استقلال و تماميت ارضي كشور هستند و اين در تاريخ معاصر ايران ثبت‌شده است. امروز تمام ناظران جهانی اعتراف دارند ایران سیاسی، فرهنگی، نظامی بزرگ‌تر از جغرافیای طبیعی این سرزمین است.

3- ايران امروز صاحب مردمي‌ترين حكومت و آزادترين كشور جهان است. آزادي يك گوهر گمشده در دوران پهلوي و قاجار بود. كرامت انسان‌ها در زير چكمه استبداد لگدكوب شده بود. امروز مخالفان آزادي و طرفداران استبداد كوچ كرده‌اند به اوطان اصلي خود يعني آمريكا، انگليس و فرانسه؛ رفته‌اند و عربده‌هاي خود را از 250 بوق تلويزيوني و ماهواره‌اي با سرمايه‌گذاري سيا و موساد و ام آي 6 در فضاي ايران مي‌پراكنند.
برگزاري بيش از 40 انتخابات در ايران پس از انقلاب، مردم‌سالاری ديني را تحكيم بخشيده و استبداد را از ايران بيرون كرده است.

4- ايران امروز در سايه استقلال و آزادي به قلل رفيع علم راه‌یافته است و در اغلب رشته‌هاي گوناگون علمي جزء 10 كشور برتر جهان است. اين سرعت علمي بالا باعث شده است دشمن به ترور دانشمندان ايران روي آورد و عمق خيانت خود را بیش‌ازپیش نشان دهد. پيشرفت‌هاي علمي در حوزه‌هاي دفاعي تا آنجا پيش رفته كه دشمنان قسم‌خورده ايران اعتراف دارند با ارتش و يك سازمان رزمي روبه‌رو هستند كه از مرز «بازدارندگي» عبور كرده است و در مرز اقدام «پيشدستانه» براي حضور ناتو در منطقه شاخ‌وشانه مي‌كشد!

5- گسترش حوزه‌هاي علميه و توسعه مساجد و ‌حسينيه‌ها در سراسر كشور در تاريخ ايران بي‌سابقه است. اكنون مراكز استان‌ها و حتي شهرهاي كوچك داراي حوزه علميه است. تربيت طلاب جوان و انقلابي در دستور كار نظام آموزشي ديني است. طلاب بيش از یک‌صد كشور جهان در قم و مشهد و ديگر شهرهاي بزرگ در حال تحصيل هستند. امسال بیش از یک‌میلیون نفر در 70 هزار مسجد در سراسر كشور در مراسم اعتكاف شركت كردند. آن‌ها پس از سه روز اعتكاف فضاي معنوي و روحي كشور را به عطر عبادت خود خوشبو كردند.

6- دشمن براي از پاي درآوردن ملت، تحريم‌هاي شكننده و فلج‌كننده را در دستور كار خود قرار داده است. زير همه قول و قرارهاي برجامي زده است. امروز دولتي سر كار است كه به اراده مردم تحريم‌ها را دور زده است. بدون FATF نفت مي‌فروشد پول آن را به كشور برمي‌گرداند و پنجه در پنجه كارتل‌ها و تراست‌هاي دشمن، بنگاه‌هاي اقتصادي تعطیل‌شده و نيمه تعطيل را راه انداخته و چرخ توليد را مي‌چرخاند و اعتنايي به تهديدهاي توخالي دشمن نمي‌كند. دستاوردهای انقلاب اسلامی از شماره خارج است. 6 مورد یادشده ملموس‌ترین، شفاف‌ترین و دم‌دستی‌ترین دستاوردهایی است که می‌شود از آن یادکرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۷۹۲۳۱۰۲:۳۴:۲۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
مشکلات در کشور هست ولی حفظ نظام اسلامی از اوجب واجباته
ناشناس۳۳۷۹۲۷۷۰۷:۱۴:۰۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
پيروزي انقلاب اسلامي يعني آغاز حكومت الله در ايران.
ناشناس۳۳۷۹۷۰۸۱۳:۵۶:۰۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
و پایان حکومت مزدور اجنبی
فرشید۳۳۷۹۳۳۸۰۸:۳۱:۴۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
آقای انبار لویی اولا شما بجای 6 کلمه دهها کلمه ردیف کردید ثانیا دستاوردهای انقلاب اسلامی فقط یک کلمه است.
ناشناس۳۳۷۹۳۵۱۰۸:۴۴:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
بند ۳ مورذ تایید همه است
ناشناس۳۳۷۹۴۱۲۰۹:۴۹:۵۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
در ضمن فراموش نکنید یکی از ثروتمند ترین کشور دنیا هستیم و بی ارزشترین پول رو هم داریم.
ناشناس۳۳۷۹۵۰۸۱۱:۱۹:۵۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
ارزش پاسپورت را پایین اورده اید
ناشناس۳۳۷۹۷۱۲۱۳:۵۸:۵۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
چقدر هم آن زمان با نوکری برای آمریکا و مثلا پاسپورت با ارزش بود که همه دست و پا می شکستند برای سفر به ایران خصوصا نخبه ها و تحصیل کرده ها!!!!!!!
ناشناس۳۳۷۹۵۰۹۱۱:۲۱:۳۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
برای بررسی دقیق دستاوردها نمی‌شود کلی گویی کرد یا شعار داد، باید دقیقاً به این سوال پاسخ دهیم که وضعیت مواردی چون، «ازدواج»، «طلاق»، «بیکاری»، «تعداد زندانیان»، «اعتیاد»، «اختلاس»، «رشد اقتصادی»، «رشد جمعیت»، «تورم»، و ... به چه میزانی بهتر شده است؟
ناشناس۳۳۷۹۵۵۰۱۱:۵۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
مهاجرت شدید نخبگان و تحصیل کردگان رو فراموش کردی !
ناشناس۳۳۷۹۸۸۰۱۶:۴۹:۳۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
اون آدمی که به هر عنوان مهاجرت می‌کند نخبه محسوب نمی‌شود. نخبه در کشور خودش به مردم خودش خدمت می‌کند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  16. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  22. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  23. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین