سایت وکلای تلفنی چگونه کار می کند؟

گزارش بازرگانی،   4020925059 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

اگر به دنبال سایتی برای انجام خدمات حقوقی خود هستید، بهتر است با اطمینان خاطر سایت وکلای تلفنی را انتخاب نمایید!

در دنیای مدرن کمتر کسی را می توان یافت که برای دستیابی به جواب پرسش های حقوقی خود حاضر باشد، ساعات طولانی را در ترافیک بگذارند. سپس با پرداخت هزینه های هنگفت در جلسات مشاوره حقوقی حضوری شرکت کند. در واقع اکثر مردم ترجیح می دهند تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه های خود روش های جایگزین را انتخاب کنند.

حال برای راحتی بیشتر شما موسسه حقوقی وکلای تلفنی عمده رسالت خود را مبنی بر ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین قرار داده است. با توجه اهمیت این موضوع در این نوشته تصمیم گرفته ایم تا اطلاعات کاملی در مورد سایت وکلای تلفنی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.



سایت وکلای تلفنی چیست؟

در مسیر آشنایی با سایت وکلای تلفنی بایستی بدانید که این سایت با هدف حل معضلات حقوقی شما در تمامی شاخه های حقوق تشکیل شده است. در واقع شما با مراجعه به وکلای تلفنی این فرصت را خواهید داشت تا هم از مشاوره حقوقی تلفنی و و مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شوید و هم جهت نگارش اوراق قضایی اقدام نمایید. به علاوه در صورتی که در روند بررسی پرونده حقوقی و یا کیفری خود به مشکل برخورده باشید، با همراهی وکلای کاردان موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توانید در سریع ترین زمان ممکن به حق و حقوق خود برسید. چرا که در تمامی حوزه های حقوقی و کیفری وکلای متخصص و نکته سنج سایت وکلای تلفنی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

به منظور استفاده از خدمات سایت وکلای تلفنی چه باید کرد؟

حال که با خدمات سایت وکلای تلفنی به خوبی آشنا شدیم. زمان آن فرا رسیده تا به سوال فوق جواب دهیم. اولین راه برای استفاده از خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه به وبسایت vakiltel.org می باشد. شما با مراجعه به این سایت می توانید نه تنها از خدمات مشاوره و نوشتن اوراق قضایی استفاده بکنید، بلکه این فرصت را خواهید داشت تا دانش حقوقی خود را با مطالعه مقالات حقوقی سایت وکلای تلفنی افزایش دهید.

ممکن است در برخی از موارد بنا به هر دلیلی امکان دسترسی به اینترنت وجود نداشته باشد. در این شرایط نیز شما برای استفاده از خدمات سایت وکلای تلفنی می توانید با شماره های 09212242670 و یا 02147625900 برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی تماس بگیرید.

ساعت کاری سایت وکلای تلفنی به چه صورت است؟

یکی از دلایلی که افراد مختلف ترجیح می دهند به جای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی حضوری از مشاوره آنلاین یا تلفنی استفاده کنند، این است که طول روز فرصت کافی برای انجام مشاوره حقوقی ندارند و در اغلب موارد فقط آخر هفته ها زمان کافی پیدا می کنند. حال موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در نظر گرفتن این موضوع خدمات مشاوره حقوقی تلفنی خود را به طور بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل نیز ارائه می دهد. همین خصوصیت باعث شده تا افرادی که به دلیل شیفت کاری طولانی مدت و یا زندگی در سایر کشورها امکان استفاده از خدمات مشاوره حقوقی را نداشتند، برای یافتن پاسخ سوالات حقوقی خود، سایت وکلای تلفنی را انتخاب کنند.

 

روش های دریافت مشاوره حقوقی در سایت وکلای تلفنی

تا به اینجای متن با سایت وکلای تلفنی آشنا شدید، اکنون وقت آن رسیده تا بدانیم چه روش هایی برای دریافت مشاوره حقوقی در این سایت وجود دارد؟ موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در نظر گرفتن شرایط تمامی متقاضیان مشاوره حقوقی امکان استفاده از سه روش برای دریافت مشاوره را ایجاد کرده است. در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

  • مشاوره حقوقی تلفنی: شما می توانید در هر کجای جهان که هستید تنها با یک تماس تلفنی به متخصصان حقوقی متصل شوید و از خدمات مشاوره حقوقی شبانه روزی استفاده کنید. هزینه مشاوره حقوقی با توجه به تخصص وکیل انتخابی شما و مدت زمان مشاوره تعیین خواهد شد.

  • مشاوره حقوقی حضوری: ممکن است با وجود مزایای مشاوره حقوقی تلفنی هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح دهند پرونده های حقوقی و کیفری خود را از طریق مشاوره حقوقی حضوری پیگیری نمایند. چرا که از این طریق می توانند ارتباط بهتری با وکیل خود برقرار کنند و از روند پیگیری او مطمئن تر باشند. برای رزرو نوبت مشاوره با این روش کافی است با شماره های 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید و هزینه نوبت مشاوره خود را پرداخت کنید تا تایم مشاوره شما رزرو شود.

  • مشاوره حقوقی رایگان: سایت وکلای تلفنی برای آن دسته از افرادی که بنا به هر دلیلی ترجیح می دهند از خدمات مشاوره حقوقی فوری و رایگان استفاده کنند، امکان چت در وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی با متخصصان حقوقی به صورت رایگان را فراهم کرده است.

 

وکیل خانم یا آقا؟

سایت وکلای تلفنی سعی کرده همواره تمامی جوانب را برای اینکه متقاضیان بتوانند، تجربه ای خوب از خدمات مشاوره حقوقی داشته باشند، در نظر بگیرد. چرا که ممکن است برخی از افراد با توجه به سلیقه شخصی، موضوع پرونده و یا تجربه های سابق خود تصور کنند که امکان تعیین جنسیت وکلا برای دریافت خدمات مشاوره می تواند تغییر مثبتی در روند پرونده آنان ایجاد کند. در این راستا، موسسه حقوقی وکلای تلفنی به شما این اختیار را داده تا بنا به سلیقه شخصی خود وکیل آقا و یا خانم برای رسیدگی به پرونده هایتان انتخاب کنید.

نگارش اوراق قضایی

در قسمت های فوق گفتیم که یکی از خدمات سایت وکلای تلفنی مربوط به نگارش اوراق قضایی می باشد. در واقع تفاوتی ندارد که شما به دنبال نگارش چه نوع اوراق قضایی هستید. چرا که متخصصان حقوقی سایت وکلای تلفنی خدمات گسترده ای در زمینه نگارش انواع اوراق قضایی به شما ارائه می دهند. به علاوه شما این امکان را خواهید داشت تا با مراجعه به این سایت، نمونه های مختلفی از اوراق قضایی را نیز مطالعه کنید. سپس اطلاعات کافی در مورد موارد مهم ذکر شده در آن بدست بیاورید. با این تفاسیر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نگارش اوراق قضایی اعم از انواع شکواییه، دادخواست، لایحه، اظهارنامه و... می توانید با شماره 09212242670 ارتباط بگیرید.

 

انعقاد قرارداد وکالت

تلاش متخصصان سایت وکلای تلفنی این بوده تا همراه با رشد تکنولوژی در دنیای مدرن، آنان نیز خدمات خود را به روز بکنند. به همین جهت شما این فرصت را خواهید داشت تا به صورت الکترونیکی در این سایت قرارداد وکالت با وکیل انتخابی خود منعقد کنید. فقط کافی است در گام اول در سایت ثنا ثبت نام نمایید. سپس به سامانه قرارداد الکترونیکی قوه قضائیه رجوع کرده و اطلاعات همچون موضوع وکالت، حق الوکاله و حدود اختیارات وکیل و... را مشخص کنید. در مرحله بعد بایستی امضای وکیل و موکل در سامانه ثبت شود.

 

در ادامه نیز ضروری است تا کد رهگیری مبنی بر ثبت قرارداد دریافت شود. بعد از اتمام تمامی مراحل ذکر شده شما می توانید این قرارداد را چاپ کنید و نسخه فیزیکی آن را نیز در دست داشته باشید. همانطور که دقت کردید تمامی این مراحل کاملا شفاف می باشد و امکان سواستفاده هیچ یک از طرفین وجود ندارد. توجه داشته باشید که تعرفه ثابتی برای تعیین حق الوکاله وکیل در سایت وکلای تلفنی پیش بینی نشده است و این سایت توافق فی ما بین وکیل و موکل در قرارداد را اصلی ترین عامل برای تعیین حق الوکاله قرار داده است.

 

 

هزینه خدمات حقوقی سایت وکلای تلفنی

همانطور که می دانید در دنیای امروز هزینه مشاوره با متخصصان حقوقی بسیار بالا می باشد. همین باعث شده تا بسیاری از افراد قید دریافت مشاوره حقوقی را بزنند و سایه بی عدالتی بر جامعه حاکم گردد. حال سایت وکلای تلفنی سعی کرده از ابتدای کار رسالت خود را مبنی بر احقاق حق در جامعه قرار دهد و در این مسیر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود در جامعه هزینه خدمات حقوقی سایت خود را معقولانه قرار دهد. به همین دلیل با در نظر گرفتن پارامترهای گوناگونی قیمت مقرون به صرفه ای بر روی خدمات حقوقی قرار داده است.

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

پرداخت

10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری.

100,000 هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت.

20 دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری.

200,000 هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت.

30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری.

250,000 هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت.

60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری.

350,000 هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت.

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روز







جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

پرداخت

10دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

75000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

15دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

120000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

20دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل.

150000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

30دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

220000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روز





1ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

200,000 هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

مشاوره حقوقی حضوری

500,000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل

150,000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

نگارش نامه ها و دادخواست های اداری

300000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

5 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

50000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت

محاسبه فوری مهریه به نرخ روز

200000هزار تومان

پرداخت آنلاین کارت به کارت





نحوه واریز هزینه

حال که اطلاعات کاملی در مورد هزینه خدمات حقوقی سایت وکلای تلفنی بدست آوردیم، نیاز است تا با نحوه واریز هزینه نیز آشنا شویم. در ابتدا شما خدمات مورد نظر خود را انتخاب می نمایید. سپس بایستی هزینه آن را به شماره کارت 6219861069798741 به نام خانم آناهیتا توکلی واریز کنید. در گام بعدی باید چهار رقم پایانی شماره کارتی که با آن هزینه را واریز نموده اید را به شماره 09212242670 اعلام کنید. بعد از انجام این مرحله در کمتر از پنج دقیقه همکاران ما جهت انجام خدمات حقوقی مورد نظرتان با شما ارتباط خواهند گرفت.



چرا سایت وکلای تلفنی؟

سایت وکلای تلفنی همواره سعی داشته در طول فعالیت خود با متخصص ترین حقوقدانان در سراسر کشور جهت ارائه خدمت رسانی بهتر به متقاضیان همکاری کند. حقوقدانانی که علاوه بر دانش و تخصص، افرادی امانتدار، مطمئن و جسور هستند. وجود این روحیه باعث شده تا موسسه حقوقی وکلای تلفنی بتواند رضایت تمامی کاربران خود را تا به امروز جلب کند.

این روزها تعداد موسسات حقوقی که خدمات آنلاین ارائه می دهند، افزایش زیادی پیدا کرده است. ولی کمتر سایتی را می توان یافت که همچون وکلای تلفنی تمامی خدمات حقوقی را نه تنها پوشش دهد بلکه با سطح کیفی بسیار بالایی این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

یکی دیگر از عوامل موفقیت سایت وکلای تلفنی این است که سعی نموده در تمامی زمینه های علاوه بر ارائه خدمت، محتوای حقوقی معتبر نیز ارائه دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد فقط با مراجعه به این سایت و مطالعه مقالات آن می توانند پاسخ مناسب برای پرسش های حقوقی خود پیدا کنند.

مهمترین مزیت موسسه حقوقی وکلای تلفنی نسبت به برخی از رقبای خود داشتن نماد اعتبار الکترونیکی می باشد. این نماد اثبات می کند که تمامی فعالیت های سایت وکلای تلفنی بر مبنای ضوابط و اصول است. بدین معنی که هیچگونه تردیدی در باب معتبر بودن آن وجود ندارد.

سایت وکلای تلفنی در زمینه فروش کتب معتبر حقوقی با مناسب ترین قیمت نیز فعالیت می کند. کافی است به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید و بر روی آیکون فروش آنلاین کتاب کلیک و در نهایت کتاب محبوب خود را انتخاب کنید.

در نهایت شما قبل از انتخاب متخصص حقوقی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توانید از طریق اطلاعات موجود در این سایت از رزومه و صحت مدارک حقوقی این افراد اطمینان کسب کنید. در نهایت متخصص مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دیدگاه کاربران

,وحید فراست۳۳۲۵۳۱۰۲۲:۲۹:۵۵ ۱۴۰۲/۹/۲۶
سایت وکلای تلفنی واقعاً سایت کاملی است از همه لحاظ با مشاوران و وکلای قوی
بهنام رحمانی فرد۳۳۲۵۳۱۳۲۲:۳۵:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۲۶
باسلام سایت وکلای تلفنی برای تمامی افرادی که دنبال متخصص در زمینه حقوقی کیفری ثبتی و غیره می‌باشند امکاناتی فراهم نموده است که اشخاص بتواننددر این موارد با افراد متخصص مشورت نمایند و در صورت لزوم لوایح حقوقی و همچنین در این موارد با افراد متخصص مشورت نمایند و هم‌چنین وکالت اشخاص را عهده‌دار شوند.
حیدری۳۳۲۵۳۱۶۲۲:۳۸:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۲۶
در دنیای امروز با توجه به اینکه نیاز به مشاوره حقوقی از ملزومات زندگی مدرن شده است استفاده از مشاوره های تلفنی و آنلاین که حداقل هزینه را برای کاربر بدنبال دارند از پیامدها و مشکلات آتی که ناشی از عدم آگاهی از مسائل حقوقی میباشد جلوگیری بعمل می آورد.
mohamad sheykhi۳۳۲۵۳۱۸۲۲:۳۹:۴۴ ۱۴۰۲/۹/۲۶
در دنیای امروز هزینه مشاوره با متخصصان حقوقی بسیار بالا می باشد. همین باعث شده تا بسیاری از افراد قید دریافت مشاوره حقوقی را بزنند و سایه بی عدالتی بر جامعه حاکم گردد. حال سایت وکلای تلفنی سعی کرده از ابتدای کار رسالت خود را مبنی بر احقاق حق در جامعه قرار دهد و در این مسیر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود در جامعه هزینه خدمات حقوقی سایت خود را معقولانه قرار دهد. به همین دلیل با در نظر گرفتن پارامترهای گوناگونی قیمت مقرون به صرفه ای بر روی خدمات حقوقی قرار داده است.
مجید پریدست فومنی۳۳۲۵۳۱۹۲۲:۴۰:۰۱ ۱۴۰۲/۹/۲۶
سلام باتوجه به اینکه آشنایی به حقوق مختلف اعم از حقوق مدنی و کیفری و شهروندی .. از واجبات هرشخصی است که در یک جامعه زندگی مینماید چون عدم آگاهی به این حقوق مسبب ضایع شدن حقوق شخص خواهد شد اما سایت وکلا تلفنی بدون محدودیت زمانی و با کادری مجرب اعم از مدیریت و کادر پشتیبانی و وکلا این مهم را ممکن ساخته که به تمام مردم داخل و خارج کشور در راستای احقاق حقوق مشاوره لازم و دادخواستها و لوایح ....قانونی کمک مینماید
شیرزاد افشاری۳۳۲۵۳۳۰۲۲:۴۶:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۲۶
با سلام موسسه وکلای تلفنی یکی از فعال ترین موسسات حقوقی آنلاین در سطح کشور می باشد، که بصورت اینترنتی خدمات حقوقی تخصصی در اختیار همه افراد جامعه می گذارد . تشکر از موسسه وکلای تلفنی
مجید۳۳۲۵۳۳۷۲۲:۵۵:۴۵ ۱۴۰۲/۹/۲۶
با سلام دنیای مدرن کمتر کسی را می توان یافت که برای دستیابی به جواب پرسش های حقوقی خود حاضر باشد، ساعات طولانی را در ترافیک بگذارند. سپس با پرداخت هزینه های هنگفت در جلسات مشاوره حقوقی حضوری شرکت کند. در واقع اکثر مردم ترجیح می دهند تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه های خود روش های جایگزین را انتخاب کنند سایت وکیل تلفنی بهترین سایت برای ارائه خدمات حقوقی میباشد
علی طریقت۳۳۲۵۳۳۸۲۲:۵۶:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۲۶
من از خدمات این سامانه استفاده کردم و بسیار بسیار راضی بودم و وکلای اونها دلسوزانه و متبحرانه مشکل حقوقی من رو تحلیل و بررسی کردن .
حسنی۳۳۲۵۳۶۴۲۳:۲۷:۵۵ ۱۴۰۲/۹/۲۶
سایت بسیار جالب و کاملیست. وکلا در اسرع وقت بهترین مشاوره رو میدن.سپاس
مرضیه کوکبی۳۳۲۵۵۱۶۰۷:۴۵:۳۰ ۱۴۰۲/۹/۲۷
بزرگترین حسن سایت وکیل تلفنی ۲۴ ساعته آن هست چرا که با توجه به مشغله کاری خیلی ها امکان حضور یا تماس در ساعات کاری رو با وکیل ندارن و با این سایت به راحتی می‌توانند در هر ساعتی از وکیل مجرب مشاوره دریافت کنند
خسروی۳۳۲۵۵۷۸۰۹:۰۴:۳۰ ۱۴۰۲/۹/۲۷
تشکر اززحمات شما خسته نباشید
سیما غفوری۳۳۲۵۵۸۴۰۹:۱۳:۵۳ ۱۴۰۲/۹/۲۷
در زندگی امروزه و جوامع مدرن اکثر کارها به صورت تخصصی انجام شده و برای انجام آن به نیروی کار متخصص نیاز است. همان گونه که برای مشاوره تخصصی سلامت از پزشک نظر می‌ خواهیم، برای مسائل حقوقی نیز مشورت با مشاور حقوقی یا وکیل ضروری است. چرا که اگر افراد بدون مشورت با یک متخصص حقوقی اقدام به شکایت و طرح دعوا نمایند، ممکن است وقت زیادی در فرآیند پرونده از متخصصان قضایی و دادگاه‌ ها تلف شده و این موضوع به اطاله دادرسی می‌ انجامد. همچنین در مسائل حقوقی اصطلاحی به نام اعتبار امر مختومه وجود دارد به این معنی که امکان طرح دعوا دوباره از فرد سلب می ‌شود و اگر طرح دعوا بدون آگاهی از قوانین صورت گیرد، ممکن است محرومیت همیشگی برای فرد به وجود بیاید. بنابراین دریافت مشاوره حقوقی می تواند مانع از طرح چنین مسائلی ‌شود و چه بهتر که دریافت مشاوره دراسرع وقت و در کمترین زمان و با هزینه معقول انجام شود . رویکرد این موسسه نیز دقیقا در همین راستا است .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. من عجله ندارم!

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین