اعتراف نتانیاهو به تلفات نظامیان اسرائیلی در جنگ غزه

  4020811078

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به هزینه‌های سنگین جنگ در غزه و همچنین تلفات نظامیان صهیونیستی اعتراف کرد.

اعتراف نتانیاهو به تلفات نظامیان اسرائیلی در جنگ غزه

به گزارش فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به هزینه‌های سنگین جنگ در غزه و همچنین تلفات نظامیان صهیونیستی اعتراف کرد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم اما مصمم هستیم به اهداف جنگ دست پیدا کنیم. ما این جنگ را تا زمانی که به پیروزی دست پیدا کنیم ادامه خواهیم داد.»

نتانیاهو علاوه بر این تصریح کرد: «جنگ هزینه‌های اقتصادی دارد و من از تلاش‌های وزارت اقتصاد تقدیر می‌کنم.»

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) عملیات «طوفان الاقصی» را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

در مقابل  رژیم صهیونیستی حمله همه‌جانبه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرد و همزمان برای مهار مقاومت در کرانه باختری، بر شدت یورش‌های خود علیه شهرهای این منطقه افزود و علاوه بر به شهادت رساندن شماری از جوانان کرانه باختری، صدها نفر از آن‌ها را به اسارت گرفت. 

 شبکه المیادین لبنان، امروز (پنجشنبه، ۲ نوامبر) در بیست‌وهفتمین روز عملیات طوفان‌الاقصی، به نقل از یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین در غزه جدیدترین اوضاع میدانی و رویارویی زمینی مقاومت با سربازان اشغالگر که تاکنون موفقیت‌آمیز بوده را تشریح کرد.

این منبع آگاه مقاومت فلسطین افزود: «حرکت نیروهای اسرائیلی در شمال غزه، حکایت از تلاش‌های متعدد برای پیشروی در زمین در چند محور است. اشغالگران در حال پیشروی از سمت شهرک سدیروت هستند و سعی دارند بیت حانون را از ورودی جنوبی آن محاصره کنند و آن را از مناطق شمال نوار جدا کنند. جبهه زمینی در شمال غرب نوار غزه به شدت داغ است. اشغالگران همچنین تلاش دارند تا به سوی مناطق شمالی از اردوگاه "الشاطئ" در منطقه الکرامه پیشروی کنند».

وی افزود: اما ما تاکید می‌کنیم که مقاومت تا به این لحظه، مانع پیشروی نظامیان صهیونیست در تمامی محورها شده است. نیروهای اشغالگر تلاش کردند تا در امتداد جاده دریایی مشرف به اردوگاه الشاطئ پیشروی کرده‌اند زیرا سمت راست و عقب خود را ایمن کرده‌اند و به همین دلیل فرصت مانور در این بخش را دارند. مقاومت نیز از این نقشه و مانورهای اسرائیل آگاه شد و نیروهای خود را برای مقابله با نیروهای اشغالگر بسیج کرد. درگیری نیروهای مقاومت با سربازان اشغالگر در نزدیکی این جاده حیاتی، خسارات زیادی به اشغالگران وارد کرد». 

رسانه‌های صهیونیستی، عصر امروز اعلام کردند که «شلومی حبکه» فرمانده گردان ۵۳ لشکر باراک که یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود در حمله زمینی در شمال نوار غزه کشته شده است.

وی ساعاتی قبل از کشته شدن به دست نیروهای مقاومت، خطاب به صهیونیست‌ها آنها را به اتحاد فراخوانده بود و گفته بود که گردان ۵۳ از لشکر باراک با تمام قدرت و تانک‌های تجهیزات نظامی تلاش خواهد کرد تا در نوار غزه پیشروی کند و ضربه سختی به مقاومت وارد کند. 

لمیادین در ادامه به نقل از این نیروی مقاومت فلسطین نوشت: «نیروهای اشغالگر همچنین در حال پیشروی از محور  "قریش" در جنوب غرب غزه بودند که با مقاومت قهرمانانه و هدف قرارگرفتن مستمر با گلوله های خمپاره مواجه شدند».

وی تاکید کرد که اشغالگران تا به این لحظه از هرگونه پیشروی به سوی خیابان هشتم درمانده‌اند. 

این در حالی است که شب گذشته منابع رسانه‌ای گزارش می‌دادند که درگیری زمینی در محورهای شرق حی الزیتون، شرق خان یونس، شمال غرب نوار غزه و اطراف شهرک نتساریم (جنوب غرب شهر غزه) بشدت ادامه دارد و نظامیان اشغالگر کمتر از نیم مایل یا ۸۰۰ متر با تقسیم نوار غزه به دو نیمه فاصله دارند تا شمال نوار غزه را از ناحیه جنوبی جدا کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. من عجله ندارم!

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین