نکات طلایی انتخاب و خرید درب ضد سرقت زیبا و ایمن

گزارش بازرگانی، 212981،   4020629048

ماهیت اصلی درب ضد سرقت ایمن بودن آن است که باعث می شود از سایر درب ها متمایز گردد.

در حقیقت درب ضد سرقت مانعی برای سرقت از منازل است بدین معنا که در مقابل هرگونه تخریب، برش، فشار و اهرم نمودن، ایمن و مستحکم می باشد.

مشخصات درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت متشکل از چند لایه است که یک ورق فولادی با کیفیت در بین دو لایه چوب مرغوب جهت جلوگیری از سرقت قرار گرفته است. در ساختار این گونه درب ها از پشم سنگ نسوز به عنوان عایق حرارتی استفاده شده که باعث می شود در برابر آتش سوزی و حرارت زیاد مقاومت زیادی داشته باشند. استفاده از نوار و یا زه پلاستیکی در اطراف درب مانع ورود گرد و غبار و جلوگیری از اتلاف انرژی در فصول مختلف سال می شود و قابل ذکر است که این درب ها عایق صدا نیز می باشند.

تفاوت درب ضد سرقت

مهمترین تفاوت قفل درب های معمولی با قفل درب ضد سرقت در این است که قفل درب ضد سرقت دارای چندین زبانه می باشد و با چرخیدن کلید در آن، زبانه ها در چندین جهت داخل چهارچوب درب قرار می گیرد و به هر میزان که تعداد این زبانه ها بیشتر باشد مسلما امنیت درب بیشتر است.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، بهترین درب ضد سرقت در وب سایت هیراد درب باید متناسب با محل مورد استفاده ی آن باشد. به طور مثال درب های مورد استفاده در ویلاها، دفاتر، ادارات و کارخانجات باید از ایمنی و کیفیت بیشتری نسبت به درب های آپارتمان، برخوردار باشد یعنی از ورق های فولادی قطور تری در هنگام ساخت استفاده شود.

ویژگی های درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت ممکن است بعد از مدتی تحت تأثیر عواملی مانند ضعف و فرسودگی در لولاها، نشست کردن آپارتمان ، تحمل فشار بیش ازحد و آسیب رسیدن به روکش های درب از حال رگلاژ خارج می شوند. در این صورت باعث ایجاد ایراداتی در قفل و یراق درب می شود.

برای طولانی کردن عمر درب ضد سرقت باید نکاتی را رعایت نمود این نکات عبارتند از :

- تمیز کردن درب با استفاده از دستمال نخی نم دار

- سرویس قفل درب توسط یک تعمیر کار حرفه ای

- روغن کاری لولای درب

قفل درب ضد سرقت

استفاده از قفل ضد سرقت تاثیر بسزایی در افزایش امنیت درب دارد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که هر قفلی که به نام ضد سرقت در بازار ارائه میگردد صرفا ایمن نبوده و برخی ها استحکام و امنیت لازم را ندارند. برای اطمینان از انتخاب صحیح قفل درب ضد سرقت خوب بهتر است قفل مورد نظر از برند های شناخته شده انتخاب شده و کالا را از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

ساختار درب ضد سرقت

ساختار فلزی داخل درب ضد سرقت نیز اهمیت ویژه ای در تامین امنیت درب دارد. استفاده از ورق های فولادی ایمن و مستحکم به همراه قطعات کوچک فلزی که در قسمت های مختلف به ورق فولادی متصل شده باعث افزایش این استحکام می گردد.

در محیط هایی که دارای میزان بارندگی و رطوبت زیادی باشند، استفاده از درب های ضد سرقت ترمو وود و استیل توصیه می شود زیرا که جنس روکش مقاومت بالایی در مقابل رطوبت ایجاد می کند و بهترین گزینه برای چنین مناطقی است.

باز و بسته شدن درب

از مهمترین نشانه های یک درب ضد سرقت با کیفیت، که تشخیص یک درب خوب را برای شما آسان می کند، باز و بسته شدن راحت آن است. درب های ضد سرقت تولید شده در شرکت هیراد، با بهره گیری از متریال درجه یک، ابزار و یراق استاندارد و توجه به تمام نکات برای تولید یک درب ایمن و مقاوم، توانسته است درب هایی با بالاترین کیفیت و ایمنی را تولید کند. این درب های ضد سرقت مجموعه ی هیراد به گونه ای طراحی و تولید شده اند که به راحتی بسته می شوند و در هنگام باز و بسته شدن درب کمترین صدای ممکن، شنیده می شود.

درب ضد آب

برخی مواقع نیاز به درب ضد آب می باشد چرا که محیط پیرامون رطوبت بالایی دارد و یا درب ضد سرقت در محیط باز نصب میگردد. در این موارد باید درب ضد سرقتی انتخاب کرد که روکش بیرونی آن از نوع ضد آب باشد. بهترین نوع این روکش ها روکش ترموود می باشد که مقاومت زیادی در مقابل رطوبت و آفتاب دارد. همچنین اگر درب به عنوان درب ورودی حیاط مورد نیاز است می توان از درب های فلزی با رنگ کوره ای مناسب ورودی حیاط استفاده کرد. این گونه درب ها با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش شده اند و این موضوع باعث افزایش عمر مفید درب در شرایط مرطوب می گردد.

بهترین درب ضد سرقت

بهترین درب ضد سرقت درب هایی هستند که از لحاظ ساختار داخلی مهندسی شده و ایمن طراحی شده باشند و همچنین روکش با کیفیت و خوبی داشته باشند. همچنین قفل و یراق آلات استاندارد و خوبی داشته باشند. فروشگاه های زنجیره ای هیراد درب بهترین درب ضد سرقت متناسب با کاربری شما را برایتان تامین می کند. برای خرید درب ضد سرقت میتوانید به وبسایت هیراد درب مراجعه نمایید.

قیمت درب ضد سرقت

در خصوص قیمت درب ضد سرقت، لازم به ذکر است که متریال با کیفیت شامل فلز، چوب، پشم سنگ نسوز، روکش، رنگ، یراق آلات و علی الخصوص قفل هایی که برای ساخت این درب ها استفاده می شود باعث می شود که قیمت این نوع درب ها نسبت به سایر درب های معمولی بیشتر باشد. البته درب های زیادی در بازار وجود دارند که به نام ضد سرقت به فروش می روند، اما بسیاری از آنها درب طرح ضد سرقت هستند و ظاهری شبیه به درب های ضد سرقت دارند.

با استفاده از درب های ضد سرقت به دلیل ایمن بودن دیگر نیازی به حفاظ های آکاردئونی نیست.

خرید درب ضد سرقت

برای خرید درب ضد سرقت و درب ضد آب اتاق و سرویس بهداشتی می توانید به فروشگاه های هیراد درب در سراسر کشور مراجعه کنید. در فروشگاه های هیراد درب تنوع زیادی از انواع درب های ساختمانی وجود دارد که میتواند تامین کننده نیاز سلایق مختلف باشد. همچنین تنوع در کیفیت و کاربری درب های موجود در فروشگاه های هیراد درب دست شما را در انتخاب درب ایمن و با کیفیت متناسب با کاربری مورد نظر شما باز می گذارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. من عجله ندارم!

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین