خرید و چاپ ساک دستی پارچه ای در چاپ پانیک

گزارش بازرگانی، 192787،   4020425099 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

خرید و چاپ ساک دستی پارچه ای در چاپ پانیک

ساک دستی پارچه ای یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذار برای برندسازی در نمایشگاه ها و همایش ها به شمار می آید. در فروشگاه های لباس و مزون ها، بعنوان بهترین جایگزین برای نایلون تبلیغاتی، ساک دستی پارچه ای جایگزین شده است. ساک دستی پارچه ای هم ارزان است و هم میتوان آن را به تعداد کم سفارش داد.

یکی دیگر از مزایای ساک دستی پارچه ای، قابل استفاده بودن مجدد آن و بهترین بسته بندی برای حفظ محیط زیست بودن آن است. شما می توانید بر روی ساک پارچه ای لوگو خود را براحتی چاپ کنید. در ادامه شما را بیشتر با ساک دستی پارچه ای، مزایای آن و خرید آن اشنا خواهیم کرد.

چه چیزی ساک دستی های پارچه ای را نسبت به سایر انواع پلاستیک پایدارتر می کند؟

چه چیزی ساک دستی های پارچه ای را نسبت به سایر انواع پلاستیک پایدارتر می کند؟

در چرخه عمر ساک دستی های پارچه ای، مصرف انرژی یا دی اکسید کربن کمی وجود دارد. علاوه بر این، در فرآیند تولید پلی پروپیلن، بیسفنول A وجود ندارد. این ماده شیمیایی است که مدتی است مردم و متخصصان بهداشت را نگران کرده است.

پلی پروپیلن با چگالی کمتری که دارد به رزین کمتری (تا 1/3 کمتر) نسبت به سایر پلاستیک ها برای ایجاد هر گونه کاربرد نیز نیاز دارد. به این ترتیب، تولید پلی پروپیلن و انواع غیر بافته بعدی آن، مقدار منابع تجدید ناپذیر لازم در فرآیند تولید را کاهش می دهد.

دلیل دیگری که چرا ساک دستی های پارچه ای نسبت به سایر انواع پلاستیکی پایدارتر هستند، بخش مدیریت زباله در چرخه عمر آن است. از آنجایی که پلی پروپیلن و پارچه نبافته قابل استفاده مجدد، قابل بازیافت و سمیت کمتری نسبت به سایر مواد است، بار مدیریت زباله را کاهش می دهد.

به عنوان یک نتیجه ‌گیری، ساک دستی های پارچه ای و سایر موارد، از نظر زیست‌محیطی کامل نیستند. فرآیند ساخت آن ها شامل استفاده از منابع تجدیدپذیر و غیر قابل تجدید است. از نظر مدیریت ضایعات، دنیا باید در مورد بازیافت، حتی کیسه خرید خواربار کهنه و فرسوده روزمره و غیره هوشیارتر باشد. وقتی نوبت به مد سازگار با محیط زیست می رسد، وجود دارد.

کاربردهای پایدار ساک دستی های پارچه ای چیست؟

احتمالاً تا به حال می ‌دانید که یکی از رایج ‌ترین کاربردهای پلی‌ پروپیلن نبافته، ساک دستی های پارچه ای، بگ ‌های مد روز و کیف، کوله پشتی‌ های تبلیغاتی ورزشی و غیره است.

با این حال، قبل از اینکه توضیح دهیم چرا و چگونه باید لباس ‌ها و لوازم جانبی بیشتری بپوشید، باید به یک عنصر مهم توجه کنیم. طبق کارشناسان و آمارها، پارچه نبافته پلی پروپیلن بخش عظیمی از بازار را در صنایع مختلف به دست خواهد آورد.

اندازه بازار پارچه های نبافته پلی پروپیلن 27 میلیارد دلار در سال 2019 ارزش گذاری شد و پیش بینی می شود تا سال 2026 از 55 میلیارد دلار فراتر رود. و همچنین ونتیلاتورهایی که توسط گسترش بی سابقه همه گیر COVID-19 در سراسر جهان راه اندازی شده اند. این محصولات مزایای زیادی از جمله مهار باکتری، جذب، فیلتراسیون و گرما را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. این مزایا، همراه با ماهیت ضدآب آن، احتمالاً سهم بازار پارچه های نبافته پلی پروپیلن را تا پایان سال 2026 به بیش از 10 میلیارد دلار افزایش می دهد.

اگر تعجب کردید، پلی پروپیلن نبافته یکی از مواد کلیدی برای تولید ماسک های صورت، تجهیزات محافظ برای پزشکان، به عنوان مثال، و انواع دیگر تجهیزات و لوازم جانبی مورد استفاده نه تنها در پزشکی، بلکه در کشاورزی نیز بوده و هست.

صنعت مراقبت شخصی هم عامل و هم ذینفع محبوبیت پارچه های غیر بافته شده است. همانطور که کارشناسان خاطرنشان می کنند.

پیش ‌بینی می ‌شود که تقاضای بالای محصول از سوی صنعت مراقبت شخصی و بهداشت برای تولید محصولات بهداشتی برای نوزادان، زنان و بزرگسالان باعث رشد صنعت شود. افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد بهداشت شخصی منجر به افزایش تقاضا برای نوار بهداشتی، پوشک، محصولات بی اختیاری، و دستمال مرطوب خشک و مرطوب شده است و در نتیجه بازار را هدایت می کند. انتظار می رود افزایش تقاضا برای لباس های محافظ نیز تأثیر مثبتی بر توسعه بازار داشته باشد. این محصولات دارای استانداردهای بالایی از حفاظت، کیفیت مانع و جلوگیری از نفوذ ذرات گرد و غبار و میکروارگانیسم ها هستند.

با این وجود، صنعت مد اخلاقی همیشه در استفاده و ترویج ساک دستی های پارچه ای و سایر مواد بازیافتی یک قدم جلوتر بود.

چرا ساک دستی های پارچه ای کاربرد زیادی دارند؟

چرا ساک دستی های پارچه ای کاربرد زیادی دارند؟

ساک دستی های پارچه ای نسبت به سایر محصولات جانبی نفت و انواع پلاستیکی پایدارتر است. به طور خلاصه، در اینجا دلایلی وجود دارد که باعث می شود ساک دستی های پارچه ای نسبت به دیگر کیسه های پایدار کاربرد بیشتری داشته باشند:

  • مصرف انرژی و منابع کمتری برای تولید نیاز دارند.
  • می توانید ساک دستی های پارچه ای ساخته شده از پلی پروپیلن را که قبلاً مراحل بازیافت را طی کرده اند، تهیه کنید.
  • این پارچه در برابر تعدادی از عوامل شیمیایی، مکانیکی، فیزیکی و حتی بیولوژیکی بسیار بادوام و انعطاف‌پذیر است و آن را به یکی از قابل استفاده‌ ترین پارچه‌ هایی تبدیل می‌ کند که باید برای سبک زندگی دوستدار محیط زیست خود در نظر بگیرید.
  • ساک دستی های پارچه ای هم در مراحل تولید و هم در مراحل دفع چرخه عمر خود، ضایعات کمتری تولید می کند.
  • ساک دستی های پارچه ای می توانند ده برابر بیشتر از سایر انواع پلاستیکی تجزیه پذیر باشند.
  • اگر ساک دستی های پارچه ای به درستی بازیافت یا دور ریخته شوند، مقدار قابل توجهی کمتری از سموم در هنگام سوزاندن آزاد می شود.
  • انعطاف‌پذیری آن ها در برابر باکتری ‌ها و میکروارگانیسم‌ ها، همراه با هزینه‌ های پایین تولید، ساک دستی های پارچه ای را قابل استفاده مجدد و یا با قیمت مقرون به صرفه در بسته بندی و تبلیغات می ‌سازد.

چرا باید بر روی ساک دستی های پارچه ای چاپ لوگو خود را برای تبلیغات داشته باشید؟

ساک دستی های تبلیغاتی بهترین راه برای نشان دادن نام سازمان شما هستند. ساک دستی های حمل سفارشی جزء اصلی کتابخانه ها، بازارهای کشاورزان، همایش ها، کنفرانس ها و بسیاری موارد دیگر هستند. ساک دستی ‌های شخصی‌ شده برای مهمانی‌ ها و رویدادهای خاص و همچنین فعالیت ‌های روزمره خوب هستند.

آن ها توسط افراد و مشتریان در همه جا استفاده می شوند و به همه ی نقاط شهر می روند. بنابراین می توانند لوگو شما را به افراد بیشتری نشان دهند. آن ها قیمت بسیار مناسبی دارند و با صرف بودجه ای مناسب می توانند در تعداد بالا چاپ شوند، درنتیجه برای تبلیغ برند شما بسیار موثر باشند. آن ها به مدت طولانی استفاده می شوند و لوگو شما را در معرض دید مردم قرار می دهند و مردم با برند شما آشنا می شوند.

چاپ بر روی این ساک دستی ها کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت و مقرون به صرفه خواهد بود. بنابراین هر کسب و کاری با هر بودجه ای می توانند تعدادی از این ساک دستی ها را چاپ کرده و برند خود را به طور موثری تبلیغ کنند. این یک تبلیغات پر سود و کم هزینه می باشد که لوگو شما را در بازار معرفی می کند.

چرا خرید و چاپ ساک دستی پارچه ای از چاپ پانیک ؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (ساک دستی پارچه ای، جعبه آماده یا ساک دستی آماده( را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله بگ پارچه‌ای را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. من عجله ندارم!

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین