معرفی یکی از پر طرفدارترین محصولات کمپانی اپل/ آی پد

گزارش بازرگانی، 189866،   4020418124

یکی از محصولات پر طرفدار کمپانی معتبر اپل، آیپد است. آی پد در واقع نام تبلت یا همان رایانه لوحی است که شرکت اپل آن را ارائه می دهد. این محصول از سیستم عامل گوشی‌های آیفون یعنی آی او اس iOS بهره می برد. کیفیت بالای این دستگاه از زمان تولید تا به امروز باعث محبوبیت آن میان کاربران شده است. آی پد در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که هر کدام از آنها دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند. فروشگاه اینترنتی سافتپل در ادامه انواع تبلت های اپل را به شما معرفی خواهد کرد تا هنگام خرید آیپد، انتخاب مناسبی داشته باشید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

آی پد چیست

همان طور که ذکر شد آی پد تبلتی است که توسط کمپانی آمریکایی اپل تولید و عرضه می‌شود. این محصول دارای انواع iPad، iPad Mimi، iPad Air و iPad Pro است که هر کدام از آنها دارای مشخصات خاصی با نسخه‌های متفاوتی هستند. شما می‌توانید به همین دستگاه کوچک بسیاری از امور روزمره خود را انجام دهید. وب گردی، تماشای فیلم، ارسال ایمیل، انجام بازی، تماس تصویری و گوش دادن به موسیقی تنها بخشی از کاربردهای آیپد می‌باشند. در واقع با نصب اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف قادر خواهید بود بسیاری از کارهای کامپیوتری خود را توسط آیپد انجام دهید.

 

آیپد مینی

از نام این محصول مشخص است که کوچک می باشد و معمولاً از سایر انواع، مقرون به صرفه تر نیز هست. این دستگاه قدرتمند است و عملکرد مطلوبی دارد. اگر بخواهیم از مشخصات آن بگوییم، می توانیم به نسخه آخر آن اشاره کنیم. نسخه آخر آی پد مینی یعنی iPad Mini 6 در سال 2021 معرفی شد. شما با محصولی سبک با ابعاد 195.4 در 134.8 در 6.3 میلی متری رو به‌ رو هستید. جنس پشت و فریم آن آلومینیومی و جنس جلوی آن شیشه است و در رنگ‌های خاکستری، نقره ای، رز گلد و سبز تولید شده است.

نمایشگر این مدل 8.3 اینچی از نوع Liquid Retina IPS LCD است و حداکثر نرخ نوسازی یعنی Refresh Rate آن 60 هرتز می‌باشد. رزولوشن آن 1488 در 2266 پیکسل است. از نسبت تصویر 3:2 و حداکثر روشنایی 500 نیت بهره می برد. پردازنده این آیپد 6 هسته دارد و مدل A15 Bionic است. پردازنده گرافیکی این محصول 5 هسته ای است. آی پد مینی 6 از رم 4 گیگابایتی برخوردار است و حافظه داخلی می تواند 64 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی باشد. دوربین پشت واید و دوربین سلفی اولتراواید در آن 12 مگاپیکسلی هستند. ظرفیت باتری لیتیوم یونی این دستگاه 19.3 وات ساعت است. حسگرهای اثر انگشت، ژیروسکوپ، قطب نما، فشارسنج هوا و شتاب سنج در آن به چشم می‌خورد. برای خرید آپید مینی می توانید از سایت https://softpple.com دیدن نمایید.

 

آی پد ایر

این محصول در پنج نسل به بازار عرضه شده است که نسخه آخر آن آی پد ایر 5 است. اگر بخواهیم کمی از مشخصات iPad Air 5 که در سال 2022 معرفی شد بپردازیم، باید به طراحی و ویژگی های آن اشاره کنیم. این نسخه از لحاظ طراحی نسبت به نسخه قبلی تغییر خاصی نکرده است اما مشخصات داخلی آن چیست؟ این آی پد با ابعاد 247.6 در 178.5 در 6.1 میلی متر، دارای جنس آلومینیوم در پشت و شیشه در جلو است. از رنگ‌های آن می توان به آبی، بنفش، نقره ای، خاکستری تیره و صورتی اشاره کرد نمایشگر 10.9 اینچی آن از نوع Liquid Retina IPS LCD است. حداکثر روشنایی این محصول با رزولوشن 1640 در 2360 پیکسلی، 500 نیت می ‌باشد. این محصول به لطف تراشه فوق العاده M1 بسیار قدرتمند است. با این تراشه قدرتمند شما قادر به اجرای برنامه های سنگین گرافیکی و بازی های سنگین خواهید بود.

این دستگاه با پردازنده 8 هسته ای خود دارای پردازنده گرافیکی 8 هسته ای Apple GPU می باشد. آیپد ایر 5، دارای 8 گیگابایت رم می باشد که در نسخه های 64 و 256 گیابایتی عرضه شده است. درگاه کارت حافظه در ان به چشم نمی‌ خورد. دوربین پشتی واید و دوربین سلفی اولتراواید این دستگاه 12 مگاپیکسلی است. باتری آن با ظرفیت 7600 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلمیری می‌ باشد. علاوه بر حسگر اثر انگشت در بالای آیپد، دارای قطب نما، فشارسنج هوا، شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز هست.

آیپد پرو

نام پرو در محصولات اپل نشان می دهد که آن دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این قضیه در مورد آی پد پرو نیز صدق می کند. اگر به آخرین نسخه ارائه شده بپردازیم، به نسخه‌ ای می رسیم که در سال 2022 معرفی و ارائه شد. نسل ششم iPad Pro در زمان عرضه سیستم عامل iPadOS 16.1 دارد. این دستگاه با ابعاد 280.6 در 214.9 در 6.4 میلی متر، نمایشگر 12.9 اینچی دارد که حداکثر نرخ نوسازی آن 120 هرتز و حداکثر روشنایی آن 1000 نیت است. تراشه بی نظیر M2 به آن قدرت فوق العاده ای بخشیده است که از پس اجرای هر برنامه ای با سرعت بالا بر می آید. این پردازنده 8 هسته ای است. پردازنده گرافیکی این محصول نیز 10 هسته ای می باشد.

مدل هایی که رم 8 گیگابایتی دارند، دارای حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی هستند. اما نسخه هایی که رم 16 گیگابایتی دارند، از حافظه داخلی 1 و 2 ترابایت بهره می‌برند. این دستگاه بی نظیر و با کیفیت دارای دو دوربین واید و اولترا واید پشتی به ترتیب 12 و 10 مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی 12 مگابایتی بهره می برد. باتری 10758 میلی آمپر ساعتی آن، از نوع لیتیوم پلیمری است. حسگر تشخیص چهره سه بعدی یکی از ویژگی های جذاب آن به شمار می آید. شما می توانید قیمت آیپد پرو سافتپل را مشاهده نمایید.

به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی سافتپل مراجعه نمایید و از انواع محصولات جدید و با کیفیت کمپانی اپل از جمله انواع iPad دیدن فرمایید. با تماس با سافتپل، پاسخ سوالات خود را از کارشناسان این مجموعه بخواهید تا با خیالی آسوده و اطمینان خاطر، محصول خود را خریداری نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. من عجله ندارم!

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین