خرید درب ضد سرقت

گزارش بازرگانی، 176344،   4020230018

درب ضد سرقت مدرن

درب ورودی منزل یکی از اصلی ترین موارد زیبایی است . خرید درب ضد سرقت به شما کمک میکند علاوه بر داشتن منزلی زیبا ، امنیت لازم و کافی را در آپارتمان خود داشته باشید. انتخاب درب ضد سرقت ایرانی یا خارجی از مواردی است که ارتباط مستقیم با قیمت درب ضد سرقت دارد. شما با در نظر گرفتن بودجه ای که مد نظرتان است می توانید مدل درب ضد سرقت رو با توجه به جنس و کیفیت و کشور ساخت انتخاب کنید .

اگر بخواهبم در بازار به جست و جو برای خرید درب ضد سرقت بپردازیم ، شما شاهد این خواهید بود که اخیرا درب های ضد سرقت ایرانی با توجه به قیمت و کیفیت و متریال استفاده شده در آن ، برابر با درب های ضد سرقت ترک است . اگر به طور کلی بخواهیم بررسی کنیم در بازار درب های ضد سرقت ترک بهترین کیفیت را دارند و همچنین محبوبیت درب ضد سرقت ترک به دلیل کیفیت بالا در بازار ایران بهتر از کالاهای ایرانی است .

درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

مسلما قیمت درب ضد سرقت یکی از اولین نکاتی است که توجه مشتریان را به خود جلب می نماید ، قیمت درب های ضد سرقت با توجه به نوع جنس و کیفیت آن بسیار متغیر است. با توجه به قیمت و نوسانات ارز و دلار ،خرید درب های ضد سرقت چینی که عمدتا از قیمت بالایی برخوردار هستند به صرفه نیستند. زیرا با همین قیمت میتوان از درب های ضد سرقت ایرانی که قیمت بسیار مناسب و در عین حال دارای کیفیت فوق العاده ای هستند خریداری نمود . روکش درب های ضد سرقت بیشترین تاثیر را در قیمت آنها دارند و تفاوت کلی یک درب ضد سرقت قیمت بالا و یک درب ضد سرقت ارزانتر در روکش آنها است. هر چه روکش دارای طرح خاص تری باشد و جنس با کیفیت تری داشته باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. لایه های فولادی نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارند ، در واقع هر چه لایه فولادی درون درب و شبکه بندی آن ضخیم تر و مستحکم تر باشد قیمت درب ضد سرقت بیشتر خواهد شد.



به طور کلی می توان گفت که قیمت درب های ضد سرقت داخلی ایرانی بسیار بسیار مناسب بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد. شاید برای شما ، در نگاه اول بسیار جالب به چشم بیاید اما در واقعیت با توجه به شرایط فعلی تحریم های ظالمانه و بالارفتن قیمت ارز، یکی از بهترین و مناسب ترین پیشنهادات از نظر قیمت درب های تولیدی داخلی هستند و همچنین یکی از علت هایی که قیمت درب های ضد سرقت ایرانی را بسیار مقرون به صرفه کرده است وجود تامین کنندگان آهن و فولاد تولید داخل بوده که قیمت ساخت چارچوب و لایه های فولادی درون درب را مناسب کرده است .

قیمت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ایرانی

برند راشا ، پیشرو در درب ضد سرقت داخل ایران به دلیل کیفیت بالا آن بوده و این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.



درب ضد سرقت راشا با ظرفیت سنجی بازار مصرف ایران و در نظر گرفتن نیازهای یک مصرف کننده ایرانی در کنار طراحی متناسب با فرهنگ اصیل آریایی توانسته درب ضد سرقت ایرانی با کیفیت را به صورت انبوه تولید نماید و علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی اقدام ، به صادرات به کشورهای همسایه نیز نماید.

خرید درب ضد سرقت

درب لابی ضد سرقت

درب های لابی به شکل سه لنگه و دو لنگه در مدل های گوناگون و متفاوت ساخته می شوند. شایان ذکر است که استفاده از مواد اولیه و یراق آلات با کیفیت در ساخت و تولید این درب ها، طول عمر آنها را افزایش می دهد. درب های لابی باید استحکام و مقاومت قابل توجهی داشته باشد.



درب لابی چوبی

داراي ابعاد متفاوتي است معمولاٌ روال بر اين است كه عرض كمتر از 145 سانتي متر به عنوان درب لابي يك و نيم شناخته شود. بازشو اصلي درب لابي يك و نيم لنگه مي تواند 95 و 35 سانتي متر براي لت كوچك در نظر گرفته شود ولي با توجه به نوع ساختمان ها معمولاٌ عرضهاي متفاوتي براي درب لابي چوبي مورد استفاده قرار مي گيرد. درب لابي چوبي با عرض هاي بزرگ مي تواند محدود به ابعاد مشخص باشد ولي ساختمان سازان با توجه به شرايطي كه دارند دربهاي خودشان را با ابعاد سفارشي، سفارش مي دهند. درب لابي ورودي ساختمان با عرض هاي پشت تا پشت چهارچوب 195 سانتي متر براي دربهاي تك لنگه با كتيبه هاي كناري، درب با عرض 250 سانتي متر براي دربهاي دو لنگه با دو كتيبه هاي كناري ابعاد استاندارد مي باشد. ارتفاع طول نيز براي درب لابي چوبي وجود دارد و ارتفاع زير ساب فريم تا كف فينيشينگ نبايد بيشتر از 215 سانتي متر باشد.

برای افزایش امنیت درب های لابی، می توان در ساختار آنها از ورق های فلزی سرتاسری، پروفیل های آهنی و انواع قفل های ضد سرقت و هوشمند استفاده کرد. این ویژگی باعث می شود تا درب لابی به صورت عایق صدا و عایق حرارت شود.

درب لابی در اشکال مختلفی در بازار موجود است . از جمله چوبی و فلزی و ... . از انواع درب های لابی می توان به درب لابی ضد سرقت اشاره کرد . درب های لابی ضد سرقت راشادر علاوه خاصیت ضد سرقت بودن و استحکام ، زیبایی قابل توجهی را دارد . درب لابی راشا از سه نوع قفل ضد سرقت تشکیل شده است که دو مدل قفل آن در بغل درب ثابت است و ضامن آن در وسط است که برای رفت و آمد باز و بسته می شود.

تفاوت چارچوبهای راشا درب با دیگر محصولات بازار

پروفیل عرضی 20*20

2 عدد پروفیل در محل بین 2 قفل می باشد که از خم شدن از طریق دیلم جلوگیری میکند.

لچکی در گوشه های لنگه

لنگه به صورت کانال دار که با دستگاه رول فرمینگ تمام اتوماتیک تولید شده که رویه به صورت کشویی داخل لنگه قرار گرفته و هیچ جای رویه درب امکان بازی ندارد

این نوع لنگه حداقل 3 کیلو از لنگه های موجود در بازار سنگین تر می باشد . لولا درب ها سایز 20 و تولید شرکت راشا درب می باشد که بیشتر همکاران با سایز 18 و 16 تولید میکنند.

ورق داخلی سرتاسری و کرکره ای می باشد با ضخامت 0.5 و در گوشه های لنگه جوش داده شده و تقریبا به لنگه دوخته می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

مدیر فروش : آقای علیشاهی

02166593911 ، 09122933479

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین