شهردار تهران؛ پایتخت با انباشتگی مشکلات مواجه است/توجه به ایمنی شهر

گروه اجتماعی الف،   4010409121

شهردار تهران با عنوان این مطلب که تهران با انباشتگی مشکلات مواجه است و موضوع ایمنی آن تک بعدی نیست، گفت: ایمنی شهر تهران و اثرات آن مانند یک دومینو در سایر قسمت‌ها تسری پیدا می‌کند.

به گزارش مهر، اولین جلسه هیأت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، روز پنج شنبه نهم تیرماه ۱۴۰۱ به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

شهردار پایتخت در این جلسه با اشاره به اینکه برخی از موضوعات نیازمند اشراف است، گفت: اگر از گذشته اقدام‌هایی انجام شده است، ناظر به اجرای برنامه‌ها و اگر هنوز در بخش‌هایی اقدامی انجام نشده باید برای برنامه ریزی آن بحث شود.

وی با تاکید بر اینکه تهران با انباشتگی مشکلات مواجه است و موضوع ایمنی آن تک بعدی نیست، افزود: باید برای برنامه‌های آینده هیأت امنا کمیسیون ویژه با حضور نمایندگان تشکیل شود و ناظر به وضع موجود و بررسی آنکه چه چیزی در گذشته تحویل گرفته شد و شهر در چه شرایطی است، اسناد بالادستی و سایر تکالیف موجود جدول بندی شفاف داشته باشیم.

زاکانی ادامه داد: ایمنی شهر تهران و اثرات آن مانند یک دومینو در سایر قسمت‌ها تسری پیدا می‌کند و ما بیش از همه چیز باید به آن دقت کنیم.

در این جلسه احکام اعضای هیأت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از سوی شهردار تهران (رئیس هیأت امنا) به غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به عنوان عضو حقیقی هیأت امنا، حمیدرضا خانکه عضو حقیقی هیأت امنا سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران در هیأت امنا سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ابلاغ شد.

چالش‌های حوزه «بهسازی لرزه‌ای و مقاوم سازی» و تقسیم وظایف سازمانی در این بخش، سازوکار زمان برگزاری فصلی جلسه هیأت امنا (هر ۳ ماه یک جلسه) و تشکیل کمیسیون ویژه برای پیگیری امور و «گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران» از دیگر موضوعاتی بود که در دستور اولین جلسه هیأت امنای سازمان مدیریت بحران شهر تهران قرار گرفت.

تدوین طرح جامع مدیریت بحران شهر تهران (بررسی RFP)، ارتقا ساختار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و ارتباطات پایدار (از ۱۹ به ۳۲ دکل) از دیگر بخش‌های گزارش عملکرد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین