بررسی و کارشناسی برج های ترنج، نارنج و نارنجستان در منطقه ۲۲ تهران (دریاچه چیتگر)

گزارش بازرگانی،   3991123025 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

منطقه ۲۲ تهران به عنوان یکی از ایده آل ترین مناطق تهران دارای ارزش اقتصادی و همچنین سرمایه گذاری قابل توجه ای است که این موضوع را مدیون آب و هوای ایده آل و بسیار مناسب منطقه، ویوی جذاب دریاچه چیتگر، دسترسی به اتوبان ها و شریان های اصلی تهران یعنی حکیم و همت، دسترسی به مجموعه آزادی، شهربازی و... است.

آشنایی با برج های ترنج، نارنج و نارنجستان در منطقه 22 تهران (دریاچه چیتگر)

به دلیل برخورداری از مزایا و ویژگی هایی که در منطقه 22 تهران وجود دارد، تا به امروز پروژه های عمرانی و ساختمانی متعددی در این منطقه اجرا شده است و هنوز هم برخی آن ها مراحل ساخت و ساز خود را پشت سر می گذارند. در میان انبوهی از پروژه های ساختمانی که هر کدام مزایا و قابلیت های ویژه خود را به همراه دارند، با برج های ترنج، نارنج و نارنجستان به شیوه ای دیگر در منطقه رخ نمایی می کنند که در ادامه اطلاعات کاملی در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

البته اگر به دنبال اطلاعات کاملی در خصوص ارزش گذاری این پروژه ها هستید می توانید به مقاله " ارزش سرمایه گذاری و پیش خرید برج های ترنج، نارنج و نارنجستان در منطقه 22 تهران" مراجعه کنید تا هر آن چه نیاز است در این خصوص بدانید!

 

آشنایی با برج نارنجستان 1-2-3-4 در منطقه 22 تهران

برج های نارجستان یکی از محبوب ترین برج های منطقه 22 به شمار می آیند که دارای ارزش اقتصادی قابل توجه ای در منطقه است که برج های آن از تعداد واحد های متنوع و منحصر به فردی تشکیل شده اندو به عنوان مثال برج 1 نارنجستان دارای کم تعداد ترین واحد در منطقه 22 بوده که تعداد واحد های آن به ۸۴ واحد می رسد.

از سوی دیگر برج 2 نارنجستان یکی از پروژه های فعال موجود در منطقه است که هم اکنون در مرحله سفت کاری و سفید کاری قرار دارد و به دلیل قرارگیری در یک منطقه مناسب و ایده آل در محبوب ترین و ایده آل ترین پروژه های ساختمانی در منطقه 22 تهران از آن یاد می شود.

مابقی پروژه های برج نارنجستان نیز دارای فوائد قابل توجه ای هستند که این موارد آن ها را به عنوان یکی از خاص ترین و ایده آل ترین پروژه های این منطقه تبدیل نموده است.

 

آشنایی با برج ترنج در منطقه 22 شهرک چیتگر

شهرک چیتگر واقع در منطقه 22 یکی از خاص ترین مناطق موجود در تهران است که توسط دژبان ارتش در حال ساخت و ساز می باشد. این برج دارای 25 طبقه مسکونی بوده که هرکدام از آن ها از متراژ های قابل توجهی برخوردار هستند و به دلیل قرارگیری در یک موقعیت جغرافیای مناسب دارای ارزش سرمایه گذاری قابل توجه ای می باشند.

آشنایی با برج نارنج 8 در منطقه 22 (شهرک چیتگر)

از دیگر برج هایی که در منطقه 22 تهران وجود دارد، برج نارنج است که یکی از زیباترین و متنوع ترین برج های این منطقه نیز محسوب می شود. این پروژه که زمان تحویل آن به صورت تخمینی به سال 1401 موکول شده است در حالت کلی دارای 29 طبقه است که از این تعداد 25 طبقه آن مسکونی بوده و مابقی آن به صورت پارکینگ، لابی و.... در اختیار کاربران قرار دارد.

دیدگاه کاربران

بهرام۱۸۲۰۸۰۳۱۶:۰۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
این منطقه 22 قرار بود که نقش ریه برای تنفس را ایفا کند، ولی وقتی در سالهای 91 تا 93 سالانه بیش از سی میلیون مترمربع تراکم برای تأمین هزینه پروژه ای مثل پل صدر که فاقد پشتوانه کار کارشناسی بود هزینه میشود، نتیجه مشخص است! حتی .. هم به امید استفاده از این خوان نعمت به برج سازی روی می آورد. در دهه اخیر هم دولت آقای روحانی و هم شهرداری .. چون تیغه های یک قیچی عمل کرده و قشر مستضعف ساکن تهران را تحت فشار قرار دادند. به دلیل افزایش قیمت زمین و ملک، هزینه سکونت در شهر تهران بالا رفته و خانواده های با درآمد پائین بالاجبار به شهرکهای حاشیه ای و اطراف تهران کوچ کرده و میکنند.
سرباز۱۸۲۱۲۴۶۲۱:۵۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
چی میگی تو ؟؟ میدونی اونجا متری چنده ؟؟؟
مسعود۱۸۲۲۳۵۵۰۰:۳۸:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
منظورش ۲۲ نیست منظورش.. حاشیه تر هستش برای دیدن اون ..ها باید نقشه جداگانه ای خرید
عرفان۱۸۲۲۱۳۶۱۹:۰۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
چی میگی ..؟ می‌دونی قیمت خونه تو اونجا چنده اصلا این منطقه هم رفته بغل لاکچری ها
ناشناس۱۸۲۲۲۷۱۲۲:۱۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
چرا شعر میگی؟؟؟؟ قشر با درآمد پایین میتونه متری ۴۰ تومن به خونه بده؟؟؟؟؟
علی۱۸۲۲۵۵۴۱۰:۰۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
الکی نگو ؟
محمد۱۸۲۱۴۵۶۰۳:۱۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
متاسفانه مردم در هنگام خرید بعلت بی توجهی و عدم دانش کافی به مسائل ایمنی و امکانات مربوط به آن هیچ توجهی ندارند،بنده بنابر شغلی که دارم و در بازدیدها این مسئله بسیار مهم رو در اکثر برجهای مسکونی این منطقه شاهد هستم،که می‌تونه در زمان حوادث و قبل از اون ایجاد بحران و خسارت جبران ناپذیری رو رقم بزنه
سیاوش۱۸۲۱۸۴۹۱۳:۱۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
بنده حقیرهم با توجه ب تجربه ۳۰ سال خودم در صنعت ساختمان ک نقش اساسی د رحفظ جان انسان ها دارد متاسفانه باتوجه ب کاربرد رشوه ببخشید( شیرینی..) ساختمانهابا50درصد مقاومت هم ساخته نمیشوند
مهرداد۱۸۲۲۲۹۰۲۲:۴۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
شما میدانید منطقه 22 چند عدد پروژه و برج مسکونی دارد؟
اصغر همتی۱۸۲۱۵۲۵۰۷:۵۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
کلا نظرها مغرضانه است،منطقه ۲۲برای سکونت جای خوبیه ،درسته که دولت و شهرداری فقط به پول فکر می کنند،اما اینکه مسکن باعث شده هوا به تهران نرسه،حرف مفته
ناشناس۱۸۲۱۵۷۵۰۸:۵۹:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
منطقه ۲۲ منطقه ای گود و در معرض باد آلوده غرب به شرق است و بیخودی مافیایی و گران شده!؟
ناشناس۱۸۲۱۵۹۲۰۹:۱۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
منطقه ‌بدون‌امکانات‌وبدون‌امنیت‌متری‌دوزار‌ هم‌ نمی ارزه‌
ناشناس۱۸۲۱۹۶۳۱۵:۰۳:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
یکی از آشنایان خریده بود. میگفت پر پشه هست. متری 1م هم نمی ارزه ارزانی خودتان! تازه ماشین نداشته باشی هم که کلا نمیشه رفت.
ناشناس۱۸۲۲۳۱۳۲۳:۱۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
امکانات رو قبول دارم ولی امنیتش خدایی خوبه
محمد۱۸۲۱۵۹۹۰۹:۲۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
ما همون شهرکیم متری ۴۰ تومنه
ناشناس۱۸۲۱۶۲۱۰۹:۴۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
سال68 اینجابه مازمین دادن که ویلایی دوطبقه مشترک بسازیم؛ آن موقع این منطقه به شهرک چشمه معروف بود. بعداز روی کار آمدن کرباسچی بعنوان شهردار تهران ساخت ساز ممنوع کرد؛ خلاصه جنگ و دعوا بین شهرداری و ارتش بالاگرفتن تا اینکه شهرداری سال1387 موافقت به ساخت وسازکردآنهم بصورت مجتمع در5طبقات و36واحدی. این شدکه برج سازی در این منطقه شروع شد وشهر داری از این طریق کلی درآمدکسب کرد. طرح دریاچه هم مربوط به دوره پهلوی جهت تصفیه هوای تهرون؛ حالا دریاچه دقیقابین برجهاقرارگرفته و هیچ هوای رد وبدل نمیشه. شرکت‌های تعاونی ارگانهای نظامی و غیرنظامی از این ساخت برجها میلیاردها تومن به جیب زدند؛ متاسفانه قوه قضائیه هم در سکوت بسرمیبرد.
ناشناس۱۸۲۱۹۳۹۱۴:۴۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
کاملا با نظرشون موافقم .من هم از سال ۶۸ ساکن همین محله هستم .کاری که شهر داران بعد از کرباسچی کردند تهران رو نابود کرد .
ناشناس۱۸۲۱۶۵۴۱۰:۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
یک میلیون نفر رو بچپون تو چند تا برج بعد بفهمی مشکل کجاست .
مهدی رستمی۱۸۲۱۶۷۲۱۰:۲۲:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
تراکم فروشی و کسب درآمد از طریق ساخت و ساز در این منطقه ، خیانت نابخشودنی برای شهر تهران بود. مردم تا کی باید گرفتار سیاست غلط و تصمیم گیریهای منعفت طلبانه و اشتباه مدیریت بی کفایت باشند ؟
ناشناس۱۸۲۱۶۷۴۱۰:۲۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
آقایان به ارتش هم ظلم کردند ساخت و ساز ارتش حدود 4کیلومتری دریاچه است 5در صد از کل زمین ها را به ارتش ندادند و همه زمینهای ارتش در اختیار شهرداری و سایر ارگانها قرار گرفت
ناشناس۱۸۲۱۷۰۲۱۰:۴۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
منطقه دور دریاچه مخصوصا شمال دریاچه عالی برای زندگی پراز آرامش با هوای مطبوع و عالی با مرغان دریایی زیبا، پراز هیجان و شور ادم با ترکیه و اروپا اشتباه میگیره، واقعا دست شهردار اون زمان درد نکنه خیلی زیبا طراحی شده
Jef Osun۱۸۲۱۷۴۶۱۱:۱۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
دسترسی به اتوبانهای همت و آزادگان و ....و....اما و اما که زمانیکه تمام این برجهای منطقه ۲۲ تکمیل شد از ساکنین صبح ها و عصر ها تمام راه ها و اتوبانها و بزرگراهها و کوچک گذر ها منتهی به منطقه ۲۲ واقعن از فشار ترافیک دیدنیه ..
حیدر مشیری۱۸۲۱۸۰۵۱۲:۲۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
تو رو خدا سمت منطقه 22 تهران پیش خرید نکنید ، کلاهبرداری و فروش مال غیر خیلی زیاد هست و کسی هم به دادتون نمی‌رسه ( من خودم مالباخته هستم ، سال ۹۶ پیش خرید کردم و الان سه سال است که متوجه کلاهبرداری شده ایم و تمام هست و نیستمان به فنا رفته است ) در خوشبینانه ترین حالت به جای سه سال بعد از ۱۰ ، ۱۵ سال صاحبخانه میشوید اونهم با چند برابر قیمتی که قرار داد منعقد گرده آید ، لذا به نصیحت اینجانب که مالباخته می‌باشم را جدی بگیرید .
ت۱۸۲۱۸۳۱۱۲:۴۱:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
بنده در آ گهی های مسکن میبینم فروش با 230میلیون 60متری چیتگر.با وام بلند مدت.کسی میتونه منو راهنمایی کنه.مگه میشه؟!!!
ناشناس۱۸۲۲۲۷۷۲۲:۳۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
امتیازشو میگن
ناشناس۱۸۲۱۹۲۷۱۴:۲۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
ببخشیدتاریخ اشتباه درج شده. سال 1378 بود که بالای اتوبان همت ساخت شهرک ارتش شروع شد.
احسان۱۸۲۲۰۲۷۱۶:۱۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
.. ، هرجا پا میگزاری میگن برای کارکنان ارتشه . بابا مگه دارن چکار میکنن.
Baran۱۸۲۲۲۴۰۲۱:۳۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
بسیار منطقه خوب آینده داریست وبسیار بسیار ضد زلزله هستن چون بصورت پیچ ومهره ای ساخته شده ومیشوند دستشون درد نکند که بفکر نیروهای مسلح هستن. فقط خدا کند زودتر تمام شود چون 8 ساله که دارد ساخته می‌شود.
مهدی،۱۸۲۲۳۶۷۰۱:۰۶:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
باقیمتهای الان اونجا متری بیشتر نمی ارزد تازه سنددارش .امکانات عمومی ،فرهنگی،رفاهی ندارد پر از موش های بزرگه آینده وحشتناکی داره .
علی۱۸۲۲۵۵۱۱۰:۰۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
این منطقه بسیار زیباست و خیلی دلباز هست مخصوصا املاک دور دریاچه امنیت بسیار بالا ای داره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین