بررسی و کارشناسی برج های ترنج، نارنج و نارنجستان در منطقه ۲۲ تهران (دریاچه چیتگر)

گزارش بازرگانی،   3991123025 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

منطقه ۲۲ تهران به عنوان یکی از ایده آل ترین مناطق تهران دارای ارزش اقتصادی و همچنین سرمایه گذاری قابل توجه ای است که این موضوع را مدیون آب و هوای ایده آل و بسیار مناسب منطقه، ویوی جذاب دریاچه چیتگر، دسترسی به اتوبان ها و شریان های اصلی تهران یعنی حکیم و همت، دسترسی به مجموعه آزادی، شهربازی و... است.

آشنایی با برج های ترنج، نارنج و نارنجستان در منطقه 22 تهران (دریاچه چیتگر)

به دلیل برخورداری از مزایا و ویژگی هایی که در منطقه 22 تهران وجود دارد، تا به امروز پروژه های عمرانی و ساختمانی متعددی در این منطقه اجرا شده است و هنوز هم برخی آن ها مراحل ساخت و ساز خود را پشت سر می گذارند. در میان انبوهی از پروژه های ساختمانی که هر کدام مزایا و قابلیت های ویژه خود را به همراه دارند، با برج های ترنج، نارنج و نارنجستان به شیوه ای دیگر در منطقه رخ نمایی می کنند که در ادامه اطلاعات کاملی در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

البته اگر به دنبال اطلاعات کاملی در خصوص ارزش گذاری این پروژه ها هستید می توانید به مقاله " ارزش سرمایه گذاری و پیش خرید برج های ترنج، نارنج و نارنجستان در منطقه 22 تهران" مراجعه کنید تا هر آن چه نیاز است در این خصوص بدانید!

 

آشنایی با برج نارنجستان 1-2-3-4 در منطقه 22 تهران

برج های نارجستان یکی از محبوب ترین برج های منطقه 22 به شمار می آیند که دارای ارزش اقتصادی قابل توجه ای در منطقه است که برج های آن از تعداد واحد های متنوع و منحصر به فردی تشکیل شده اندو به عنوان مثال برج 1 نارنجستان دارای کم تعداد ترین واحد در منطقه 22 بوده که تعداد واحد های آن به ۸۴ واحد می رسد.

از سوی دیگر برج 2 نارنجستان یکی از پروژه های فعال موجود در منطقه است که هم اکنون در مرحله سفت کاری و سفید کاری قرار دارد و به دلیل قرارگیری در یک منطقه مناسب و ایده آل در محبوب ترین و ایده آل ترین پروژه های ساختمانی در منطقه 22 تهران از آن یاد می شود.

مابقی پروژه های برج نارنجستان نیز دارای فوائد قابل توجه ای هستند که این موارد آن ها را به عنوان یکی از خاص ترین و ایده آل ترین پروژه های این منطقه تبدیل نموده است.

 

آشنایی با برج ترنج در منطقه 22 شهرک چیتگر

شهرک چیتگر واقع در منطقه 22 یکی از خاص ترین مناطق موجود در تهران است که توسط دژبان ارتش در حال ساخت و ساز می باشد. این برج دارای 25 طبقه مسکونی بوده که هرکدام از آن ها از متراژ های قابل توجهی برخوردار هستند و به دلیل قرارگیری در یک موقعیت جغرافیای مناسب دارای ارزش سرمایه گذاری قابل توجه ای می باشند.

آشنایی با برج نارنج 8 در منطقه 22 (شهرک چیتگر)

از دیگر برج هایی که در منطقه 22 تهران وجود دارد، برج نارنج است که یکی از زیباترین و متنوع ترین برج های این منطقه نیز محسوب می شود. این پروژه که زمان تحویل آن به صورت تخمینی به سال 1401 موکول شده است در حالت کلی دارای 29 طبقه است که از این تعداد 25 طبقه آن مسکونی بوده و مابقی آن به صورت پارکینگ، لابی و.... در اختیار کاربران قرار دارد.