افشین واقعی سریال خانه امن کیست؟ + عکس

فرهنگی،   3991009039 ۳۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

گفته می شود افشین واقعی سریال خانه امن، شهید سید علی حسینی می باشد.

افشین واقعی سریال خانه امن کیست؟ + عکس

تابناک جوان نوشت: شخصیت «افشین» یکی از ماموران امنیتی و مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی خانه امن، بین مخاطبان حسابی به چشم آمده است. امین زندگانی بازیگر نقش افشین در گفت‌وگو با روزنامه خراسان گفت: در دوره بازنشستگی به نقش افشین افتخار خواهم کرد. معتقدم یک بازیگر شاید تعداد کار زیادی در مدت بازیگری اش انجام دهد، ولی تعداد نقش‌هایی که تاثیرگذار و ماندگار باشند شاید به سختی از تعداد انگشتان یک دست فراتر بروند.

چالش های نقش امنیتی

امین زندگانی از چالش بازی در نقش امنیتی می گوید: متاسفانه در چنین کار‌هایی خیلی نمی‌توانی شخصیت‌های واقعی را پیدا کنی و بیشتر به فیلم نامه و صحبت‌هایی که با احمد معظمی و مشاور کار داشتم، رجوع کردم. جا‌هایی به تفاهم می‌رسیدیم و گاهی من نظر می‌دادم و تعامل خوبی داشتیم. احمد هم شهامت به خرج و اجازه داد جا‌هایی متفاوت به این شخصیت نگاه کنم و این موضوع سبب شد شخصیت «افشین» اندکی دورتر از تصویر‌های همیشگی از چنین مامور‌هایی باشد.

افشین واقعی سریال خانه امن کیست؟

ویژگی های نقش امنیتی افشین باعث شده تا این نقش را به یکی از شهدای سرباز گمنام امام زمان (عج) به نام شهید سید علی حسینی، نسبت دهند. شهیدی که حتی نام محل شهادتش نامعلوم است و روی سنگ مزارش نوشته شده:

محل شهادت: بلاد کفر

تصویری از مزار شهید حسینی

شهید سید علی حسینی کیست؟

شهید «سید علی حسینی» سرباز گمنام امام زمان (عج)، فرزند شهید «سید ابوالقاسم حسینی» شهید دوران جنگ تحمیلی است. او متولد یکم بهمن ماه 1341 و از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که طی ماموریتی که در خارج از کشور بسر می‌برد، دستگیر شده و در تاریخ بیست وسوم دی ماه 1392 به شهادت رسید. مزار او در قطعه 26 بهشت زهرای تهران است.

«معصومه عبدی» همسر شهید حسینی گفتگویی در سال 98 داشت.

این همسر شهید گفت: شهید حسینی، در زمان حیات خود، ارادت زیادی به شهدای گمنام داشت و اکنون نیز مزارش در قطعه‌ای از بهشت زهرا (س) است که بیشترین شهید گمنام را دارد. پدر همسرم نیز در قطعه 24 شهدای بهشت زهرا (س) دفن شده است و او نیز از شهدای دفاع مقدس است. از این رو، ما همیشه تردد زیادی به بهشت زهرا (س) داشتیم. وقتی بر سر مزار پدرش و دیگر شهدا می‌رفتیم، همسرم همیشه می‌گفت: "جای من اینجا خالی است". طی مدت پنج سالی که همسرم به شهادت رسیده، از بابت فقدان او هنوز متاثریم، اما از بابت اینکه خودش به آرزویش رسید، خوشحالیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید حسینی به واسطه شغل و خدمتش به وطن، همیشه در ماموریت‌های پُرخطر شرکت داشت. او مدتی را در غربت و اسارت بسر می‌برد. به عقیده من، رنجی که شهید حسینی در راه خدا و پاسداری از وطن کشید، به درجات او می‌افزاید و توفیقی بود که نصیب او شد.

خانم عبدی ادامه داد: او به ماموریت رفت و سه هفته بعد از دستگیری، خبر شهادتش آمد. سوال‌های زیادی درباره شهادت همسرم، برای من و فرزندانم بی جواب باقی مانده است.

وی درباره ویژگی‌های اخلاقی این شهید گفت: شناختی که سال‌ها زندگی با او به من داد، این بود که او اصلا اهل دنیا نبوده و فردی کاملا وارسته بود. هیچ تعلق خاطر دنیوی در وجود او ندیدم. بسیار متواضع و امانتدار بود. بسیار محفوظ به حیا بود. علیرغم موقعیت و مرتبه کاری بالایی که داشت، هرگز اهل هیاهو و دیده شدن نبود. زیرا این افراد هرچقدر از نظر اداری، دارای پُست و مقام و درجه باشند، بازهم همان سربازان ساده و گمنام امام زمان (عج) هستند. به انجام تکالیف دینی اش بسیار مقید بود و حتی در ماموریت‌هایی که در ماه مبارک رمضان می‌رفت، روزه اش را کامل می‌گرفت و می‌گفت: طاقت ندارم به خاطر کار و ماموریت، روزه ام را بشکنم. شاید یکی از علت‌هایی که شهادت قسمتش شد، همین خصوصیات اخلاقی باشد.

این همسر شهید، درباره سی سال زندگی مشترکش گفت: ما تیرماه سال 1362 ازدواج کردیم و حاصل این زندگی، 2 دختر و 2 پسر است. البته سی سال زندگی مشترک، بیشتر در کلام است. زندگی واقعی من با او کمتر از این حرف‌ها بود، زیرا شهید حسینی به خاطر شغلش، حضور کمرنگی در خانه داشت و همیشه فرصت‌ها برای اینکه در خانه و در کنار من و فرزندانم حضور داشته باشد، کم بود.

خانم عبدی درباره آنچه که شهید حسینی و امثال او را ترغیب می‌کرد تا زندگی خود را در چنین مسیری پیش ببرند، گفت: این موضوع به ایده‌ها و افکار این سربازان گمنام، بازمی گردد. از ابتدای شکل گیری این نهاد، این سربازان به شدت پیرو خط امام خمینی (ره) بودند و انگیزه اصلی این افراد، حفظ وطن از تجاوز دشمن، دوری از بی بندوباری و فساد‌های گوناگون بود. در سال‌های اخیر پیش از شهادت، شهید حسینی از تغییر آرمانها، کمرنگ شدن خط و مشی امام خمینی (ره)، فراموش شدن اصل درستکاری و خدمت به مردم در مسئولان، بی توجه شدن به آسایش و رفاه مردم، خیلی ناراحت بود و بار‌ها می‌گفت؛ "ما از آرمان‌های اولیه انقلابمان بسیار دور شده ایم. "

این همسر شهید افزود: شهید حسینی بسیار مقید به خط امام خمینی (ره) بود. حتی در دوران جنگ تحمیلی، بار‌ها می‌خواست وارد میدان نبرد شود، اما به او اجازه نمی‌دادند و می‌گفتند کاری که شما انجام می‌دهید برای کشور، کمتر از سربازان میدان جنگ نیست. اما با این حال، شهید حسینی در سه عملیات جنگ هم شرکت کرد.

وی درباره خاطرات زندگی اش با شهید حسینی گفت: طی سی سال زندگی، مدام از ما خداحافظی می‌کرد و به ماموریت می‌رفت که سراسر خاطره همراه با اضطراب بود. در خداحافظی آخرین سفرش، فکر نمی‌کردم که این آخرین دیدار ما باشد. ذهن من پر از خاطرات مختلف از زندگی با ایشان است. گاهی خاطراتی هستند که ماندگارتر می‌شوند. یکی از چیز‌هایی که همیشه در ذهن من مانده، اهمیت فوق العاده‌ای بود که همسرم برای دخترانش قائل می‌شد و محبت ویژه‌ای به دو دخترش داشت. وقتی من توجه خاص و حمایت او را به دخترانم می‌دیدم، برایم شیرین بود. حال تصور کنید از دست دادن پدر برای دختران من چقدر سخت است.

همسر شهید در پایان گفت: در این پنج سالی که همسرم شهید شد مشکلات زیادی داشتیم، اما راضی به رضای الهی هستیم. از دست دادن یک عضو خانواده از یک سو و جوّ جامعه از سویی دیگر، ما را ناراحت می‌کند. برخی در جامعه، تصورشان این است که خانواده‌های شهید، از خدمات بنیاد و سهمیه دانشگاه و ... سوء استفاده می‌کنند. گاهی این حرف‌ها دل انسان را به درد می‌آورد. زیرا ما عزیزترین عضو خانواده خود را از دست داده ایم و خلاء او هرگز با هیچ کمک مادی جبران نمی‌شود. حتی با گذشت زمان، جای خالی او بیشتر حس می‌شود. البته شهدا از نظر معنوی خانواده خود را همراهی می‌کنند و تنها نبود فیزیکی آن‌ها باعث ناراحتی خانواده است. ما بار‌ها این حس را داشته ایم که او در کنار خانواده است و کمک می‌کند.

***

کی رفته‌ای زدل که تمنا کنم تورا
شهادت تنها مزد خوبان است

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۵۴۱۱۷۱۰:۳۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدایت بیامرزد شهید بزرگوار.
ناشناس۱۷۵۴۵۵۱۱۴:۲۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چ خون هایی به خاطر این ملت و این مملکت ریخته شده محشور با ائمه باشی ای مرد
ناشناس۱۷۵۵۱۳۵۱۷:۵۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحت شاد یادت گرامی
ناشناس۱۷۵۴۷۱۳۱۵:۱۰:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
با امام حسین محشوربشن
ناشناس۱۷۵۵۷۳۲۲۳:۵۲:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوش بحال شهدا بدا به حال ما شهدای اطلاعات مظلوم ترین هستن حتی خانوادشون هم نمیدونن چکاره ان خدایا به درجاتون بیفزا و مارو هم جزو رهرویان انها قرار بده و مرگ مارو شهادت در راه خودت قرار بده الهی امین
ناشناس۱۷۵۴۷۹۳۱۵:۴۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
اونها وقتی بچه های ما رو میگیرن ، به فجیع ترین شکل ممکن شکنجه میکنن و به شهادت میرسونن . اما دولت ایران جاسوسهایی رو که تا اتاق کار هم نفوذ دارن و از میزش عکس گرفتن ، با خنده و شوخی و به همراه قالی و زعفرون و هدایای دیگه ، دو دستی تقدیم سفارت سوئیس میکنه .
ناشناس۱۷۵۵۶۸۲۲۳:۱۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
واقعاً همینه، اخیراً همین خانم اسراییلیه جاسوس با بدرقه و خوش و بش مسئولین ایران راهی کشورش شد
رضوی۱۷۵۵۷۹۷۰۰:۳۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خائن شما منافقانی هستید که دودستگی وهرج ومرج و نفاق می کنید. الکی منتشر می کنید واین شهدای گمنام هم به خاطر اتحاد و همدلی این مردم ودولت خونشان را نثار میکنند.
ناشناس۱۷۵۶۲۶۴۱۱:۱۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
متاسفم برات واقعا از نوشتنت خجالت نکشیدی
ناشناس۱۷۵۶۰۴۵۰۸:۴۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
احسنت
علی۱۷۵۶۸۱۰۱۸:۱۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعا درست میگی مثل جیسون رضائیان
ناشناس۱۷۵۵۲۱۷۱۸:۲۴:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ان شالله در زمان رجعت باز می گردد و امام زمان را یاری میکند درود برشرفت ای بزرگ مرد خدا به خانواده اش صبر بدهد
ناشناس۱۷۵۵۳۸۲۲۰:۱۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحت شاد مرد بزرگ
ناشناس۱۷۵۵۵۲۵۲۱:۳۴:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
دم همچین کسایی گرم
آذر۱۷۵۵۶۴۹۲۲:۵۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشابه سعادت مردان بزرگی که بی ادعاودرگمنامی جان عزیزخودرافدای این خاک واعتقاداتشان کردند.ازخداوندبزرگ می‌خوام که آخروعاقبت ماراهم مثل این عزیزان ختم به خیر بفرماید.ان شااله
ناشناس۱۷۵۶۷۲۱۱۶:۴۰:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
من خیلی ناراحت هستم
ناشناس۱۷۵۵۶۷۵۲۳:۱۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدابیامورزد
ناشناس۱۷۵۶۴۱۱۱۲:۳۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
شهادت فقط مخصوص انسانهای خاص میباشد
یاور۱۷۵۶۷۰۸۱۶:۲۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحشان شاد، انسان وقتی می ببینه چنین انسانهایی که از جانشان که ارزشمندترین چیز است در راه اعتلای کشور عزیزمان و مردم و آرمانهای امام و رهبری و انقلاب می گذرند احساس خوبی بهش دست میده و ان شاءالله همراه با سید الشهدا و شهدای اسلام، امام عزیز، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم محشور بشوند.
ناشناس۱۷۵۴۲۳۱۱۱:۴۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
من همیشه به این چهرها با اون چشمها اعتماد میکنم
محمد۱۷۵۵۸۳۲۰۱:۰۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
هزار افرین برمادرش که چنین شیر مردی به ایران تقدیم کرده روحش شاد
ناشناس۱۷۵۵۸۸۳۰۱:۴۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدایااینها رختی کشیدن ماراحت باامنیت زندگی کنیم پاداششان باشماست
ناشناس۱۷۵۴۳۰۹۱۲:۲۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند بر علو درجات این شهید شهیدزاده بیفزاید
میرخانی۱۷۵۴۳۵۹۱۲:۵۱:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشا به سعادت شهدا و این شهید گرانقدر که چه مظلومانه مانند جدش امام حسین علیه السلام به شهادت رسید. خوشا به سعادتش
ناشناس۱۷۵۴۸۳۴۱۵:۵۸:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
واقعا خوشا ب سعادتشان ،انشالله روز جزا مارو هم شفاعت کنند
عماد۱۷۵۵۶۹۲۲۳:۲۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
برادر شما هم تلاشتون کن ک توی این راه باشی تا نیازمند شفاعت خدا باشی ن بندش^_^
ناشناس۱۷۵۶۳۸۵۱۲:۱۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
نمیدونم کی هستی درسته کارخودش بایددرست باشه ولی این رابدون اگرنمیدونی شفاعت شهدا لازمه
محمد۱۷۵۶۶۸۱۱۶:۰۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
وا خدا که شفاعت نمی کنه. بنده های خدا البته با اذن خدا، شفاعت می کنند. من ذا الذی یشفع عنده الا باذنه.. و بعد هم خداوند، شفاعت خوبان رو قبول می کنه می تونستی بگی تو هم خوب باش تا شفاعت کننده باشی ..
ناشناس۱۷۵۵۳۴۳۱۹:۴۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوش به سعادتش که. رستگار شد خدایا روزی من و فرزندانم کن شهادت در را خودت را ان شاء الله
سمیرا فتحانی۱۷۵۴۳۶۲۱۲:۵۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام عرض ادب خدا قوت به حرمت خون شهدا بیشتر از این فیلم ها بسازید شهدا غریبند باز شهدا گمنام غریب ترن ان شالله مدیون خون شهدا نباشیم
ناشناس۱۷۵۴۹۵۰۱۶:۳۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام ما دینی داریم نسبت به شهدا که هیچوقت بطور وافعی ادا نخواهد شد روحشون شاد
شهروند۱۷۵۴۳۶۹۱۲:۵۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
راهت ادامه دارد.
زارع۱۷۵۴۴۲۲۱۳:۲۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود به شرف ش
ناشناس۱۷۵۴۴۳۵۱۳:۳۱:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
هدیه به روح شهیدان صلوات. همیشه شرمنده شهداییم نکند درامانتداری میراثشان کوتاهی کنیم. ما به نظرشان محتاجیم که یاری کنند تا ابد انقلاب را ان شالله
ناشناس۱۷۵۵۱۴۶۱۷:۵۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلا م تسلیت میگم
محمد جواد۱۷۵۴۴۶۴۱۳:۵۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما مدیون زحمات اینگونه افرداد در جامعه هستیم ، اگر امثال این بزرگوارن نبودند معلوم نبود کشور ما هم مثل شرایط سوریه و عراق بود
ناشناس۱۷۵۴۸۷۶۱۶:۱۵:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خیلی مردی،به مولا
محمد کریم بهرامیان۱۷۵۵۱۳۱۱۷:۴۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
بسم الله الرحمن الرحیم بسم رب الشهدا والصدیقین خوشا به سعادتتان و لعنت بر اختلاس گران و دزدان بیت المال که خون مردم را در شیشه کرده اند. اللهم الرزقنا توفیق الشهاده
ناشناس۱۷۵۵۷۱۰۲۳:۳۸:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد مایه افتخارمایی
حسین۱۷۵۴۵۰۱۱۴:۰۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام و درود خدا بر شرف این مردان مرد ، دلیرمردان و جان نثاران روزهای سخت ، یاوران مهدی صاحب زمان و رهروان اباعبدالله الحسین علیهم السلام ، رفتند که ما و ایران آسوده باشیم . خدا به خانواده همه شهیدان عزیز صبر و اجر شهدا را عنایت فرماید .
علی۱۷۵۴۵۰۷۱۴:۱۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
رحمت الهی و علو درجات نصیبشان باد درود به شرافت و وطن پرستی
ناشناس۱۷۵۴۵۱۶۱۴:۱۲:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
بنظر من بایستی گشت نفوذی رو پیدا کرد یک یا چند نفر از داخل موقعیت این شهید والا صفت رو لو داده بودن قطعا که امروزه کسی حاضر به اشاره در جهت مبانی علل آن نیست و بنظر من یکیش اتفاقا عدم تامین مایحتاج این دست نیروها هست که کار رو به اینجا میرسونه
ناشناس۱۷۵۴۵۱۹۱۴:۱۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوش به سعادتت
محسن۱۷۵۴۵۳۰۱۴:۱۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
معلوم نیست اسراییل چقدر شکنجه بهش داده تا به شهادت برسد.اون لحظات آخر چه دردهایی را تحمل کرده که حتی از فکر کردن به اونها تن و روح آدم به درد میاد.کاش مردم بیشتر می فهمیدند که چه کسانی چه چیزهایی برای آرامش و آسایش اونها پرداخت می کنند.در زمان زنده بودن مظلوم.در زمان شهادت مظلوم.بعد از شهادت هم مظلوم.خدایا خودت بر درجه و مقام این شهیدان گمنام بیافزا و به بازماندگانشان صبر عنایت بفرما.
ناشناس۱۷۵۶۴۶۱۱۲:۵۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خیلی دقیق گفتی آفرین
سید مهدی۱۷۵۴۵۳۴۱۴:۱۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ای کاش میشد خدا یه نگاهی به ما کنه ..وقسمت منم شهادت فی سبیل الله بشه مثل شهید عزیزم........ آرمین...
احسان۱۷۵۴۵۴۰۱۴:۲۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
دم تک تکشون گرم
ناشناس۱۷۵۴۵۴۴۱۴:۲۱:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحشان شاد خدا بیامرزه ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
لی مین هو۱۷۵۵۶۱۴۲۲:۳۳:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد
ناشناس۱۷۵۴۵۵۷۱۴:۲۵:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهدا واقعاشمع محفل بشریت هستند آنها جانشان را برای اسلام وامنیت فدا کردن افسوس که عده ای به میز ریاست چسبیده اند وبه فکر منافع خود واطرافیانشان هستند واز خون شهدا خجالت نمی کشند
احمدیان۱۷۵۴۵۶۱۱۴:۲۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
تاابد مدیون خون شهدا هستیم. شهدا شرمنده ایم خانواده شهدا حلالمو ن کنید.
حسین۱۷۵۴۵۶۷۱۴:۲۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ژن خوب واقعی این شهدا هستند ن اون ....زاده های گرین کارتی چند تابعیتی...
مهر۱۷۵۴۵۶۸۱۴:۲۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
اجر تمام کمال برای همه شهیدان مخلص ارزومندم
سرباز گمنام۱۷۵۴۵۸۵۱۴:۳۴:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
راهت ادامه دارد سردار تا انتقام خون شما
ح-ش- ک۱۷۵۴۵۹۷۱۴:۳۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهیدان زنده اند و نظاره گر اعمال و کردار ما هستند، به خصوص این شهیدان که در دنیا گمنام و در همه شئون زندگی حتی مزد خانواده در گمنامی به سر می برند اما در نزد خدا از اجر و پاداش بزرگی برخوردار هستند و به معنای واقعی بخش عظیمی از امنیت مدیون این عزیزان هستیم خدا این عزیزان را حفظ کند و خدا این شهید عزیز و دیگر همرزمانش بیامرزد
مصطفی۱۷۵۴۶۰۱۱۴:۳۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
همه ایران به تو افتخار میکنند تو مایه مباهات مایی شفاعت ما رو پیش آقا سید الشهدا بکن سید بزرگوار خدایش بیامرزد
ناشناس۱۷۵۴۶۰۳۱۴:۴۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند همه شهیدان رو قرین رحمت قرار بده و بهشت جایگاهشون باشه واقعااااا همه ما مدیون شهدا و خانواده های صبورشون هستیم
جواد۱۷۵۴۶۰۴۱۴:۴۰:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام.شهدا ما را هم دعا کنید عاقبت بخیر شویم
حمیدرضا۱۷۵۴۶۰۷۱۴:۴۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا بیامرزه و درود و صد درود ب شرفش
مریم۱۷۵۴۶۱۰۱۴:۴۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشا به حالت بزرگ مرد
محمدرضا۱۷۵۴۶۱۵۱۴:۴۳:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شرمنده ایم
ناشناس۱۷۵۴۶۲۵۱۴:۴۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
بازی امین زندگانی اصلا حرفه ای و جالب نبود!!!!!!!!!!!!!
مسیبی۱۷۵۴۶۲۶۱۴:۴۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود به ایشان و همه شهدادرست است که مشکلات زیادی در کشور وجود دارد ولی فراموش نکنیم ستاره های درخشان که از جان ومال وناموس مملکت دفاع کردن به خصوص شهدای گمنام مثل ایشان که به ما اعتماد کردن که خونشان پایمال نمی شودشادی روح تمامی شهدا صلوات
رضا۱۷۵۴۶۲۷۱۴:۴۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سربازان گمنام امام زمان واقعا مظلوم وغریبن.چون همیشه گمنام هستن.لبیک یا خامنه ای
محمد۱۷۵۴۶۴۳۱۴:۴۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا میداند در آن سه هفته از دستگیری تا شهادت، چه بر این مجاهد گمنام گذشت؟! خداوند با اولیاءالله محشورش کند.
علی یعقوبی۱۷۵۴۶۴۴۱۴:۴۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود به غیرت و شرف این شیر مردان که در این عصر و زمان وانفسا، مردانه جنگیدند به شهادت رسیدند.
ناشناس۱۷۵۴۶۵۰۱۴:۵۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چند نفر این سریال را می بینند؟!!!
ناشناس۱۷۵۵۶۴۱۲۲:۵۵:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما که میبینیم لذت میبریم
ناشناس۱۷۵۵۶۶۱۲۳:۰۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
زیاد خیلی زیاد
علی یعقوبی۱۷۵۴۶۵۱۱۴:۵۲:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود به غیرت و شرف این دلاور مردان که دراین دنیای وانفسا،مردانه جنگیدند و به شهادت رسیدند.
ناشناس۱۷۵۵۳۳۷۱۹:۴۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
اتفاقا اکثر مردم این سریال رادنبال می‌کردند اون وقتی که برخی سریال‌های ترکی می‌دیدن
ناشناس۱۷۵۶۰۷۷۰۹:۲۱:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ساخت چنین سریالهایی ابعاد وسیع شیطنت ها و عمق کینه دشمنان کشور و مردم ایران را برای همگان روشن می سازد
F۱۷۵۶۲۴۳۱۱:۰۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
فقط کاش فیلم‌نامه کمتر به حاشیه می‌رفت
علیرضا۱۷۵۴۶۵۶۱۴:۵۴:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا رحمتت کنه مرد بزرگ
یوسف۱۷۵۴۶۶۵۱۴:۵۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
به این عزیزان با تمام وجود افتخار میکنم حالا متوجه زحمات و ایثار گمنامان بی نام و نشان میشوم 'درود به روان پاکشان و سلامتی یاران همیشه در سنگر شام '
ناشناس۱۷۵۴۶۶۶۱۴:۵۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوش بحالتان که چنین افتخارانه زندگی کردید وچنین با شهامت دعوت حق را لبیک گفتید کاش بعضی از مسئولین هم مثل شما بودند که اگر بودند الان کشورمان بهتر از این پیش میرفت شهادتت مبارک
محمدعلی۱۷۵۴۶۶۹۱۴:۵۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشا به سعادتش
ناشناس۱۷۵۴۶۷۴۱۴:۵۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
مورد عبرت دزدان و اختلاسگران بیت المال و عاشقان قدرت و ثروت دنیوی .مسئولان لطفا خجالت بکشید بخدا قسم اگر سنگ توان شنیدن و دیدن این واقعیات را داشت از خجالت آب میشد .
رضا کشاورز۱۷۵۴۶۷۶۱۴:۵۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهید سعید است و شهادت سعادت... خو‌شا ب سعادتش... راهشان تا ابد ادامه دارد.. روحش شاد و یادش تا ابد ماندگار...
سیده محبوبه۱۷۵۴۶۹۰۱۵:۰۴:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
مدیون خون این شهیدان گرانقدریم خداوند به شهدا و خانواده با عزتشان خیر کثیر عطا فرماید و بر علو درجاتشان بیفزاید شادی روحشان صد صلوات اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنها و سر مستودع فیها بعدد ما أحاط به علمک تقدیم شد
امیرمهدی مهدوی۱۷۵۴۶۹۲۱۵:۰۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحشان شاد .من هنوز 13سال بیشترندارم ولی ارادت خاضی به حاج قاسم سلیمانی سرداردلها..وشهدا وشهدای گمنام دارم .همیشه شهدارا یادمیکنم .یه روزی بزرگ میشوم راهشان راادامه میدم ..
ناشناس۱۷۵۴۶۹۳۱۵:۰۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا حق این بزرگوار را به ما حلال کنه.ما قدر دان این عزیز و همه شهدا و سربازان گمنام امام زمان هستیم.یا علی
فرهاد۱۷۵۴۶۹۵۱۵:۰۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
... السلام علیکم یا انصار ابیعبدالله و رحمه الله و برکاته.
مریم۱۷۵۴۶۹۸۱۵:۰۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحشون قرین رحمت.دست خدا بر روی خانواده صبورش.ای کاش از این جور آدمها زیاد بودند .
مجید۱۷۵۴۷۰۸۱۵:۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
با سلام حرف های خوب را دیگران گفته اند بنده فقط اضافه می کنم که بیایید از روح قدرتمند این شهیدان مدد بگیریم و با التماس از این ارواح طیبه بخواهیم که نظری به سوی ما آلوده دامن ها بیندازند تا بلکه قلب هایمان را از این همه تعلقات کثیف دنیایی پاک کنند . با قرائت فاتحه و هدیه دادن به این پاک دامنان امیدوارم مشمول شفاعت این عزیزان شویم . والسلام
یاران امام حسین۱۷۵۴۷۱۰۱۵:۰۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
بنازم ب این شهدا ک اگر نبودن معلوم نبود سرنوشت ما چی میشد درود بر شما عزیزان ایران زمین
احمد نیک طبع۱۷۵۴۷۱۶۱۵:۱۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
کاش میشد با گفتن جمله حرف دل رو زد؛ اخ که شما چقدر بزرگید و ما چقدر حقیر
ح۱۷۵۴۷۱۹۱۵:۱۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درد و بلای امثال این شهدا تو سر باصطلاح آقا و آقازادهای دزد
سجاد۱۷۵۴۷۲۴۱۵:۱۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما را هم شفاعت کن
ناشناس۱۷۵۴۷۳۰۱۵:۱۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود بر این مرد عزیز
ناشناس۱۷۵۴۷۳۳۱۵:۱۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
فقط اوست که می ماندوبس وما همه مسافرانی هستیم که ازاو برمی آییم و به برمیگردیم
مریم سادات۱۷۵۴۷۴۵۱۵:۲۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
اگر این افراد نبودند تحمل دنیا و سختی هاش خیلی سخت میشد شهدا به ما یاد میدهند که دنیای ما بسیار فانی هست خدا همنشین امام حسین قرار شان بدهد به ما هم کمک کند تا از راه صحیح منحرف نشویم
Armita۱۷۵۴۷۴۷۱۵:۲۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدایا چی میشد ما هم مثل اینا شهید شیم اللهم الرزقنا شهادة خدا رحمتش کنه
م۱۷۵۴۷۵۰۱۵:۲۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود بر غیرت سربازان امام زمان ،سربازان وطن که لحظات امنیت مان را مدیون آنها هستیم اجرشان با حضرت بقیه الله
ناشناس۱۷۵۴۷۵۱۱۵:۲۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحتان شاد تمام مردم مدیون شما شهدا‌هستند خدا یا کمکمان کن که قدر دان زحماتشان باشیم شهدا برای ایران وایرانی مخصوصا جوانها دعا‌کنید
هوشنگ حسینی۱۷۵۴۷۵۶۱۵:۲۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند روح این عزیزان را قرین رحمت خود کند ان شاالله واقعا اگه این سربازان گمنام نباشند سنگ روی سنگ بند نمیاد
ناشناس۱۷۵۴۷۵۹۱۵:۲۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا با شهدای کربلا محشور گرداند ان شاالله
ناشناس۱۷۵۴۷۶۰۱۵:۲۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما امنیت مان را مدیون این عزیزان هستیم روحشان شاد.
عاشق وطنم۱۷۵۴۷۶۳۱۵:۳۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام خواهش میکنم برای پسر من هم دعا کنید و همه ی فرزندان این مملکت که عاقبت بخیر شوند انشاالله که این آرزوی قلبی هر پدر و مادریست
یاس کبود۱۷۵۴۷۶۴۱۵:۳۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشا به حالشان وبدا به حال ما که ماندیم وهر روز شاهد بد عهدی ها وفاصله گرفتن های مسئولین از ارمان های شهدا. وامام راحل مان هستیم خدا روحشان را با سید الشهدا محشور بگرداند
حمید حسین فشم۱۷۵۴۷۶۷۱۵:۳۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند متعال انشاالله روحشان را با ارواح امامان معصوم علیهم السلام اجمعین و شهدای کربلا محشور بگرداند امنیت امروز حاصل خون امثال شهید سید علی حسینی میباشد جان مولا از ما شفاعت کن
سیده پریسا شرعی زاده۱۷۵۴۷۷۳۱۵:۳۴:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
لعنت بر کسانیکه پا روی خون شهدا گذاشتند. روحشون شاد
ناشناس۱۷۵۴۷۷۸۱۵:۳۶:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
از نظر سنی که نقش زندگانی به این شهید نمی خورد.تو سریال میگه من دو بچه ۱۰ و ۸ ساله دارم.
ناشناس۱۷۵۴۷۸۰۱۵:۳۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
راهت پر رهرو باد
سیده پریسا شرعی زاده۱۷۵۴۷۸۴۱۵:۳۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شجاعترین و باغیرت ترین و با شرفترین و فداکارترین و وفادارترین انسانها تاریخ فقط شهدا هستند و رهروان راستین شهدا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و ننگ بر غربزدگان بی غیرت.
نصراله هاشمی۱۷۵۴۷۹۱۱۵:۴۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام شهید عزیز چون طبق فرموده ی خداوند ، زنده و حاضر هستی اینگونه تو را خطاب میکنم ؛ وقتی به زیارت اربابمان حسین مشرف میشوی ، برای ما هم طلب شفاعت کن برای ما که از قافله ی شهدا جا مانده ایم جا مانده ام مسافر شهر شهادتم
ناشناس۱۷۵۵۶۹۹۲۳:۲۸:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چه خوب خطاب قرار دادی شهیدرو خدا کند ما از مسیر شهدا وانقلاب کج نشیم وفرزندانی شهید تربیت کنیم به قول شهید سلیمانی تا شهید نباشی شهید نمی شوی
عاطی۱۷۵۴۷۹۸۱۵:۴۵:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحت شاد ویادت گرامی . سلام مارا به امامان معصوم وشهدا برسان . ای کاش بتوانیم ذره ای جان فشانی های شما را درک وجبران کنیم . ای کاش نام شما ها در کتاب هایمان بود . ای کاش رسم زندگی شماها الگوی مردم سرزمینم بود . ای کاش عشق شما در وجود تمام سلبریتی ها و مسئولین کشورم بود.
حمید۱۷۵۴۷۹۹۱۵:۴۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
مرد ماندگار ایران زمین درود خدا بر روان شادش
کمالی دهکردی۱۷۵۴۸۰۱۱۵:۴۵:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
امثال این شهید عزیز جز فرشتگان مقرب درگاه خداوند هستند،،، یادش همیشه سربلند خواهد ماند
ناشناس۱۷۵۴۸۰۶۱۵:۴۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحت شاد ویادت گرامی
علمدار۱۷۵۴۸۰۷۱۵:۴۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود بیکران بر این شهدا واقعا تو این دنیای بی ارزش،، این بزرگواران هستند که به آدم امید میدهند
جهانفردانش۱۷۵۴۸۱۳۱۵:۴۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
کشور و همه ما مردم مدیون ایثار و رشادت سربازان گمنام هستیم . امنیت و افتخار امروز مرهون جانفشانی آنان است . و چقدر زندگی در گمنامی سخت است بخصوص برای خانواده یشان .درود خدا بر شهیدان
Iman۱۷۵۴۸۱۶۱۵:۴۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
مردان بی ادعا روحت شاد
شراره حسینی۱۷۵۵۳۸۸۲۰:۱۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
راهت ادامه دارد سردار
انور فیضی یایچی۱۷۵۴۸۱۹۱۵:۵۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا رحمتش کنه انشاالله به برکت خون شهدا خدا همه ما را مثل شهدا عاقبت بخیر کنه
ناشناس۱۷۵۴۸۲۱۱۵:۵۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
راهشون پر ره رو
نجمه۱۷۵۴۸۲۲۱۵:۵۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما مدیون شهدا هستیم ....زبانم قاصراست از بیان بزرگی آنان
ناشناس۱۷۵۴۸۲۳۱۵:۵۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
ناشناس۱۷۵۴۸۲۴۱۵:۵۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
انشاءالله جوری زندگی کنیم و یادشونو زنده کنیم تا از شفاعتشون بهره مند بشویم
ناشناس۱۷۵۴۸۲۵۱۵:۵۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام واقعاهمیشه خواندن زندگینامه شهدای فداکار بخصوص شهدای گمنام باعث تاثر خاطر همه وطن پرستان می‌شود بخصوص شهدایی مثل عزیز سفر کرده ای چون ایشان بسیار دردناک است از اعماق وجودم برای خانواده محترمش طلب صبر میکنم و به این سید بزرگوار تاسی کرده و سعی میکنم راهش را ادامه دهم
ناشناس۱۷۵۵۷۰۴۲۳:۳۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ببخشید زندگینامه شهدای گمنام و چجوری میخونیین؟؟
مجتبی۱۷۵۴۸۲۷۱۵:۵۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند بر علو درجاتش بیافزاید. و روحش با اولیای الهی محشور شود. درود بر غیرت، شرف و میهن پرستی ات ای دلاور همیشه ملت ما به امثال شما افتخار می کند
ناشناس۱۷۵۴۸۲۸۱۵:۵۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود به روان پاکش
امد۱۷۵۴۸۳۰۱۵:۵۴:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
غریب تر از غریب ای عزیزان و سربازان گمنام هستند.مثل مادرمان فاطمه سلام الله علیها روحش دعاگوی ما باشد.انشاالله
ناشناس۱۷۵۴۸۳۳۱۵:۵۷:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداروحشان راشاد وبااولیاءالله هم نشین کند ان شاءالله ماهم از پیروان واقعی راه خدا باشیم به برکت این شهیدان دست ماهم بگیرید که غریب نباشیم التماس دعا ای شهیدان و بندگان واقعی خدا خوش به سعادتتان لباس زیبای شهادت مبارکتان
ابراهیمی۱۷۵۴۸۳۶۱۵:۵۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشا به سعادتش ،خدا رحمتش کنه روحشان شاد باشه و یادشون گرامی، نتیجه زحمات همچین شهدایی است که ما در آرامش زندگی میکنیم
هستی۱۷۵۴۸۴۱۱۵:۵۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا بیامرزتشون,واقعا شهدا خدا رو حس کردن.
منصور۱۷۵۴۸۴۳۱۶:۰۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشابحالت شهیدبزرگوار راهت راه ادامه می دهیم ای شهیدبه برکت راه شماست که ایران خانه امن است
سجاد۱۷۵۴۸۴۴۱۶:۰۰:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درودبرشرف. وغیرت این عزیزان.روحت شاد.
ناشناس۱۷۵۵۱۸۲۱۸:۱۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما مدیون همه شهدا هستیم تاابد وبا این همه مکر وحیله کسانی درمسند ، نشسته اند خیانت به این خانوادهای شهدا می کنند چگونه جواب خواهند داد
ناشناس۱۷۵۴۸۴۷۱۶:۰۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند روحش را شاد کند شنیدن اینکه کسی در اسارت و در غربت کشته شود دردناک است تن آدم میلرزد
طاها۱۷۵۴۸۵۴۱۶:۰۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا رحمتتون کنه شماها آبرو دارین وخون پاک شما شهدای عزیز این مملکت رو نگه داشته ان شاالله که مدیون خون شهدا نباشیم.شرمنده ایم بی حجابی وبی عفتی واختلاسگران همه پاسخگوی خون شما هستند در محضر خداوند
حامد۱۷۵۴۸۵۷۱۶:۰۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند تمامی سربازان گمنام امام زمان را محفوظ بدارد..
ناشناس۱۷۵۴۸۶۱۱۶:۰۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم والعن اعدایهم
فاطمه۱۷۵۴۸۶۲۱۶:۰۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
مدیونیم
ابطحی۱۷۵۴۸۶۴۱۶:۱۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما همیشه مدیون شهدا بخصوص خوانواده این شهیدان هستیم انشاالله که بتوانیم خوب امانتداری کنیم
ناشناس۱۷۵۴۸۸۷۱۶:۱۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شادی روح مطهر صلوات
فاطمه۱۷۵۴۸۹۰۱۶:۱۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چه کسایی زحمت کشیدند وهیچ اثری ازشون نیست
ناشناس۱۷۵۴۸۹۳۱۶:۱۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام و درود و رضوان الهی بر شهدای اسلام مخصوصا شهید عزیز سید علی حسینی ما لحظه لحظه زندگی مان را مدیون رشادتهای آنها هستیم
Somaye.hatami۱۷۵۴۸۹۵۱۶:۱۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا رحمتت کنه ای بزرگوار
ناشناس۱۷۵۴۸۹۶۱۶:۲۰:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ی سایت خبری دیگه همین موضوع گذاشته ولی فقط تو ۲ سطر اونم نوشته بعد از شناسایی توسط عوامل موساد سر بریده شد ،به همین سادگی و راحتی سر بریده شد اشکم در اومد ایکاش اون سردبیر محترم لااقل کمی توضیحات تکمیلی میداد درباره گنجیشکم اینقدر راحت خبر سربریدن نمیدن
ناشناس۱۷۵۴۹۰۰۱۶:۲۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهدای گرامی دعا کنید جوانان ما درصراط مستقیم قرار بگیرند و راه شما را ادامه بدهند دستمان را بگیرید تا این دنیا سرگرممان نکند انشاالله باشهدای کربلا محشور باشید،
خالو۱۷۵۴۹۰۸۱۶:۲۲:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
احتمالا تو همین جریان قسمت آخر ک میخاست داخل ی گروهی بشه دستگیر شده و ب شهارت رسیده
ناشناس۱۷۵۴۹۱۱۱۶:۲۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوش به سعادتشون
محمد صدرا۱۷۵۴۹۱۲۱۶:۲۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحتان قرین رحمت الهی... و سیراب به شراب بهشتی....
ناشناس۱۷۵۴۹۱۳۱۶:۲۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدایش رحمت کند.با زحمت و جهاد این دست از عزیزان است که مابا طیب خاطر در آرامش زندگی میکنیم
ناشناس۱۷۵۴۹۱۶۱۶:۲۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهدا ما مدیون شماییم
بهداد۱۷۵۴۹۲۱۱۶:۲۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
با عرض سلام. اینگونه افراد باید برایمون شاخص و گرامی باشند. نه کسانی مثل فردوسی پور
حسینی۱۷۵۴۹۲۲۱۶:۲۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهدا ابرو عزت ملتها بوده و هستند از حرف بی.....دلگیر نباش معامله با خدا وبرای پایداری اسلام افتخار است موفق باشید در پناه خداوند متعال
علیرضا فریدونی۱۷۵۴۹۲۳۱۶:۲۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
یکی در لوزان با جان کری قدم زنان مملکت رو به باد داد یکی هم مثل شهید حسینی جونش رو برای وطنش گذاشت
ناشناس۱۷۵۵۳۹۹۲۰:۲۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
اینکه این عزیزان باغیرت ومردانه از دین وناموس میهن دفاع کردن جای هیچ گفتاری ندارد اما اگر در دیگر عرصه ها سربازان شجاع ودانا نداشته باشیم از دیگر جهات شکست خواهیم خورد وظریف سربازی شجاع وکاردان است
ناشناس۱۷۵۴۹۲۶۱۶:۲۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چی بگیم آدم مات و مبهوت میشه
ناشناس۱۷۵۴۹۵۲۱۶:۳۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما هیچگاه قدر این شهدا را نمیدانیم.حقیقتا امنیت ما وامدار از خودگذشتگی چنین افرادیست.ما شرمنده شماییم.روحت شاد شهید عزیز
ناشناس۱۷۵۴۹۵۵۱۶:۳۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام وخسته نباشید، لطفا از این نوع فیلم بیشتر بسازید احتیاج هست که بیشتر از شهدای گمنام بدونیم
شهلا۱۷۵۴۹۶۹۱۶:۴۲:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
مازندگی خود را مدیون همه ی افراد گمنامی هستیم که برای آسایش همه ی ایران شب و روز جان فشانی میکنند
حمیدزارعی۱۷۵۴۹۷۷۱۶:۴۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
اینها جان فدای ایران هستن نه اصلاح طلبهای خائن.ما به تمام شهدایمان افتخار که باعث سربلندی ایران اسلامی هستن افتتخار میکنیم
جانی۱۷۵۴۹۸۰۱۶:۴۵:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
الکی هست امین زندگانی
نجفی۱۷۵۴۹۸۱۱۶:۴۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
امنیت اتفاقی نیست . برای لحظه های آرامش من وشما این عزیزان هستند که جانفشانی می کنند روحشان شاد و یادشان گرامی بزرگ مردان تاریخ
ناشناس۱۷۵۴۹۸۴۱۶:۴۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا قوت به سربازان گمنام امام زمان عجل واقعا دوستتون داریم
امیر حسین۱۷۵۴۹۸۹۱۶:۴۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
فقط می تونم بگم شهدا شرمنده ایم... شادی روحش فاتحه مع الصلوات.
سارا بیسش۱۷۵۴۹۹۰۱۶:۴۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
راهت ادامه دارد
رضا فرخی۱۷۵۴۹۹۷۱۶:۵۲:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهدا درقهقه مستانه شان ودرشادی حضورشان عندربهم یرزقونند سلام و درود برشهدای گمنام امام زمان (عج) بالاخص این شهید عزیز
ناشناس۱۷۵۵۰۰۸۱۶:۵۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام ودرود به روح بلند شهدا...
ناشناس۱۷۵۵۰۱۶۱۶:۵۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
هدیه به روح شهیدان صلوات. همیشه شرمنده شهداییم نکند درامانتداری میراثشان کوتاهی کنیم...
عباس۱۷۵۵۰۲۷۱۷:۰۵:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود به شرف اینچنین مردان بزرگ کشورم
مجتبی۱۷۵۵۰۲۸۱۷:۰۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
کاش طوری رفتار کنیم که فردای قیامت شرمنده این لبخندهای زیبا و خون پاک شهدا نشویم.شادی روح پرفتوح شهدا صلوات.
ناشناس۱۷۵۵۰۳۵۱۷:۱۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
امنیتمان را مدیون این شهدائیم که بدون ذره ای چشمداشت جانشان را فدا کردند که ما در امنیت زندگی کنیم شهدا شرمنده ایم
مائده کربلائی میرزائی۱۷۵۵۰۳۶۱۷:۱۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهدا شرمنده ایم
امین۱۷۵۵۰۴۴۱۷:۱۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام روحشان شاد و یادش گرامی باد
فرامرز یادگاری۱۷۵۵۴۴۶۲۰:۴۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
امام خمینی فرمود هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا وایثارگران است .خوش به سعادت این شهید عزیز.
صالحی۱۷۵۵۰۴۹۱۷:۱۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
یادشان گرامی و راهشان پر رهروباد خدایا مارا شرمندشون نکن
فاطمه۱۷۵۵۰۵۰۱۷:۱۴:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
امنیتمان را مدیون غیرت واخلاص و تلاش شبانه روزی شما هستیم.خداوندحافظ شمادرهرکجاهستیدباشد.
محمدچراغچی۱۷۵۵۰۵۲۱۷:۱۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
مامدیون زحمات شهدا هستیم با اربابت محشورباشی
محمدرضا۱۷۵۵۰۶۱۱۷:۱۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
انشاالله خداوند به خانوادشون صبر بده
جواد۱۷۵۵۰۶۵۱۷:۱۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد افتخار ایران بودن
هما۱۷۵۵۰۸۲۱۷:۲۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند با ائمه محشورشان بفرماید .آمین
ناشناس۱۷۵۵۴۵۶۲۰:۵۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهیدان زنده اند،چهره های نورانی دارند،و با نگاه به آنها به یاد خدا می افتی ،خوشا به سعادتشان
ناشناس۱۷۵۵۵۸۹۲۲:۱۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا قوت به سربازان گمنام و بی نام و با نام ..این مملکت که برای ایران خون دادند ..
ناشناس۱۷۵۵۰۸۶۱۷:۲۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
تو فیلم کسی که پاشو از دست داد خانم بود که؟؟!
حسین۱۷۵۵۰۸۷۱۷:۲۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شما ها همیشه باعث افتخار کشور و ملت شهید پرور هستید
مرتضی خامنه۱۷۵۵۱۰۵۱۷:۳۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند انشالله به خانواده این شهید بزرگوار صبر عنایت بفرماید ای کاش همه مردم قدر این بزرگواران رابدانند و به خانواده این عزیزان زخم زبان نزنند یا علی
محمد۱۷۵۵۱۰۷۱۷:۳۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهادت سربازان امام زمان سلام الله علیه نیزغریبانه است تلاش این عزیزان مایه آرامش جامعه و امنیت پایداراست
مهدی۱۷۵۵۱۲۵۱۷:۴۶:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند شهید.حسینی را رحمت کند .ما مدیون شهدا‌ هستیم.
سید احمد۱۷۵۵۱۳۸۱۷:۵۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ایران، امنیت ، آرامش و ثبات خود را در میان این همه آشوب منطقه از خون و ایثار وفداکاری و غیرت شهدایی دارد که از آرامش خودگذشتند تا ایرانیان، عزیز و سرافراز ومقتدر باقی بمانند. ما امنیت مان را مدیون تمام شهدای عزیزمان هستیم . نه برجام و اف ای تی اف ومذاکره با آمریکا و ..
حمید سعادت۱۷۵۵۱۴۲۱۷:۵۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
دمشون گرم خیلی مرد بودن
ابونافع۱۷۵۵۱۵۵۱۷:۵۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سر تعظیم فرود می آوریم در پیشگاه مقدس شهدای والامقام که تمام وجودشان را در راه اسلام و ایران سرافراز دادند تا ما در امنیت باشیم. ما مدیون شما هستیم. سعی می کنیم راه شما را ادامه دهیم. دست ما را بگیرید.
شریف۱۷۵۵۱۵۶۱۸:۰۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا خیرشون بده من با دیدن این فیلم با شهید کمال و شهید حسینی آشنا شدم ان شاءالله شهدا دست مارا هم بگیرن روحشان شاد
حسین۱۷۵۵۱۵۸۱۸:۰۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهدا باعث افتخار وسربلندی کشورند
معصومه۱۷۵۵۱۶۰۱۸:۰۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
من همیشه به شهدا افتخار می کنم کاش ما مردم و مسئو لین می دانستیم این شهدا هم مثل ما آرزو داشتن آنها مثل همه ما خانواده دارند و دست از همه آرزوها و خانواده خود کشیدند و برای اسلام ودین و مملکت رفتند کاش ما هم به اندازه یک قطره خون احساس مسئولیت می کردیم و بدانیم که در آن دنیا به اولین کسانی که باید جواب دهیم همین شهدا هستند.
ناشناس۱۷۵۵۱۶۸۱۸:۰۴:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
واقعا دمشون گرم.خیلی با وجودن.
ناشناس۱۷۵۵۱۷۱۱۸:۰۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما تا قیام قیامت مدیون شهدا هستیم وامنیت ما از وجود خونهای ریخته شده شهداست پاس میداریم هرثانیه یاد شهدا را خصوصا شهید راه خدمت و وطن حسینی
ناشناس۱۷۵۵۱۸۱۱۸:۱۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدایا به حرمت خون شهدای سر از تن جدا، ما را مدیون خونشان نکن
ناشناس۱۷۵۵۲۲۴۱۸:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا کند مسئولان و مردم ارزش خون شهدا را بدانیم زیرا اینان در مقابل کاری که برای ما انجام دادن وظیفه بزرگی بر گردن ما نهادند
کاظم۱۷۵۵۲۲۷۱۸:۳۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد و یادش گرامی باد
امير حيدر۱۷۵۵۲۲۹۱۸:۳۵:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوندا روح شهيدان عزيز ما را با حضرت ابالشهدا وجود مقدس ارباب غريب محشور بفرماي، بارالها شاهد باش و ما را ياري بفرماي تا از جان و دل بر پيمان خويش با شهيدان استوار بمانيم.
امید۱۷۵۵۲۴۱۱۸:۴۵:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشا به حال شما... و وای به حال مفسدین... انشاالله با ائمه محشور باشی و خدا به خانواده محترمتان عزت و سربلندی نصیب نماید
ناشناس۱۷۵۵۲۴۷۱۸:۵۱:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چگینی درود خدا بر شما شما باعث افتخار این کشور هستید
ناشناس۱۷۵۵۲۵۰۱۸:۵۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود خداوند بر روح پاک این شهیدان وطن که از خون مایه گذاشته اند برای امنیت ما.. ای کاش مسئولین اندکی .. از این شهدا داشتند و کمتر در مادیات غرق می شدند.
علی۱۷۵۵۲۵۲۱۸:۵۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
با ائمه محشور شوند ان شاء الله. از سازندگان سریال و صدا و سیما هم که باعث شناساندن این سربازان گمنام به ما شدند تشکر می کنم. جا دارد همه ما نشانی مزارش را یادداشت و به محضر این شهید عزیز عرض ادبی بکنیم.
حسین۱۷۵۵۲۵۵۱۸:۵۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
نام شما تا ابد ماندگار خواهد ماند
فرهنگی۱۷۵۵۲۵۹۱۸:۵۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند کند درقیامت ما راهم شفاعت کنید تک تک ما ایرانیان مدیون خون شهدای گمنام آقا امام عصر هستیم یادشما در قلب وجان ما جاودانه است .
مرادی اژ زنجان۱۷۵۵۲۶۰۱۸:۵۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهادت هنر مردان خداست نصیب هر کسی نمی شود. مردانی چون سلیمانی ها، فخری زاده ها، حججی ها و این شهید عزیز لایق این راه پر افتخارند. انشاالله خداوند در بهشت با اولیاء اش هم نشین بفرمایند انشاالله
احمد۱۷۵۵۲۶۲۱۹:۰۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهداء شرمنده ایم شرمنده آرزوی ما پیوستن به شماست .
همدل۱۷۵۵۲۷۱۱۹:۰۶:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا میدونه ما چقدر از این شهدای غریب اسارت کشیده داریم و هیچی ازشون نمی دونیم. واقعا امنیت اتفاقی نیست. مدیون رنج های شما و خانواده های صبورتون هستیم.
ناشناس۱۷۵۵۲۷۳۱۹:۰۶:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
رحمت الله علیه
علیرضا۱۷۵۵۲۸۱۱۹:۱۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
اینها کسانی بودن که از جان خود هیچ دریغی نکردند. تا من وامثال من براحتی در آسایش باشیم. پس از صمیم قلب به ایشان و همه شهدا درود میفرستم. راهشان پر رهروباد. انشاالله.
زهرا۱۷۵۵۲۸۲۱۹:۱۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحشون شاد. ما به وجود چنین مردانی افتخار می کنیم.
ناشناس۱۷۵۵۲۸۶۱۹:۱۴:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما هرگز نمی‌توانیم فقدان این عزیزان را برای خانواده‌شان جبران کنیم. اما در خصوص این جمله «برخی در جامعه، تصورشان این است که خانواده‌های شهید، از خدمات بنیاد و سهمیه دانشگاه و .. سوء استفاده می‌کنند» خدمات بنیاد شهید نمی‌تواند جبران این عزیزان از دست رفته باشد. کما این که من شاهد بوده‌ام که خیلی از عزیزان ایثارگر به حداقل حقوق خود نمی‌رسند. اما سهمیه کنکور و سهمیه‌‌های شغلی چه سهمیه شاهد چه ایثاگر چه هیئت علمی درست نیست.
****۱۷۵۵۳۱۰۱۹:۲۴:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
دورود به شرفشآن خدایی خیلی مردن کار هرکسی نیست به خاطر خدا و وطن از همه چیزش بگذرد
Shafiee۱۷۵۵۳۱۳۱۹:۲۵:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چقدر راحت از این دنیا و تعلقاتش دل می زنند.ای کاش یکی از شما ها جای مسئولین کنونی بودید و جامعه رو هم مانند وطن حفظ می کردید.روحتان شاد
ناشناس۱۷۵۵۳۱۴۱۹:۲۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا رحمتت کنه مرد بزرگ قهرمانان ایران روحت قرین آرامش خداوند به خانواده عزیزت صبر عنایت بفرماید
حیدری۱۷۵۵۳۱۸۱۹:۲۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد و یادش گرامی انشاالله خداوند متعال با ائمه اطهار علیهم السلام مهشورشان گرداند (آمین)
شهین سجادی۱۷۵۵۳۲۰۱۹:۳۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
بزرگ مرد سرزمینم ,زبانم قاصر است در توصیف شما
ناشناس۱۷۵۵۳۲۳۱۹:۳۲:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
كاش همه اين سربازان گمنام اينگونه بودند
ریحانه۱۷۵۵۳۲۷۱۹:۳۶:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداروشکرمیکنم که درکشوری زندگی میکنم که اینچنین جان برکفان شجاعی داردکه باعث افتخار همگان هستندواماخیلی دلگیرازاینکه چنین دشمنان خبیث وبی ذاتی داریم. خدالعنتشون کنه که امنیت وراحتی روازمامیگیرن. وخیلی شرمنده خانواده شهدای عزیزمون هستیم که هرگزنمیتونیم حقشونواداکنیم. فهم اینکه این امنیتومدیون اونهاهستیم خیلی سخته،چون ماداعش روبالای سرخودمون ندیدیم وترس چنین لحظه‌ای هرگز به جانمان نیفتاده
حسین حبیبی۱۷۵۵۳۳۵۱۹:۴۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
به پاس هر وجب خاکی ازاین ملک خدا داند چه افسر ها که رفتند فقط خدا می داند برای حفظ امنیت چه شیر مردانی از این سرزمین قربانی شدن که بعضی قدر نمی دونن نمک نشناسن
ناشناس۱۷۵۵۳۴۱۱۹:۴۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود به شرف شهیدان و خانواده های محترم شهیدان
یاعلی۱۷۵۵۳۴۹۱۹:۴۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدایا شهادتت و این عزت را نصیب من و فرزندانم کنم آمین. یا رب العالمین ما مدیون این شهدا هستیم خوش به سعادتشان
ناشناس۱۷۵۵۳۷۸۲۰:۰۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
این شهدا چقدر مظلومند
ناشناس۱۷۵۶۷۴۱۱۷:۰۲:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام خدا ورسولان خدا وهمه مردم بر چنین شهیدان عزیز و بینام درعین بینامی ما کجا این عزیزان کجا که شجاعت را شهامت را عزت را سربلندی را شرمنده خود کردند فقط ما شرمنده انها هستیم از خدا توفیق شفاعت انها را درروز قیامت مسئلت داریم
ناشناس۱۷۵۵۳۸۴۲۰:۱۱:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما به شهدا افتخار میکنیم روحت شاد.
قهرمانی۱۷۵۵۳۸۷۲۰:۱۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهدا شرمندایم
مجمد۱۷۵۵۳۸۹۲۰:۱۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدایا به حق شهدا همه مارا از شر شیطان نجات ده خصوصا مسئولین را
مصطفی۱۷۵۵۳۹۰۲۰:۱۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحشون شاد تا ابد آرامش و امنیتمون رو مدیون شهدا هستیم امیدوارم که همه از ته قلب به این باور برسیم
ناشناس۱۷۵۵۳۹۲۲۰:۱۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شما شهدا همیشه در دل ملت بزرگ ایران هستید روح تان شاد
ناشناس۱۷۵۵۴۰۱۲۰:۲۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحشون شاد.نامشون جاودان
ناشناس۱۷۵۵۴۰۴۲۰:۲۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند خودش به ما که غافل از اهمیت فداکاریهای شهدا و خانواده های آنها هستيم رحم کند که این ناسپاسی ها دامن ما را نگیرد
سعید بهانیان۱۷۵۵۴۳۰۲۰:۳۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشابحالشان که راهشان را انتخاب کردنند و رفتند یا حسین علیه سلام
فاطمه۱۷۵۵۴۳۶۲۰:۳۸:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهادت مرگ سرخی ست که زیبنده امثال این عزیز است ای کاش زودتر با این عزیزان وزندگی علی وارشان آشنا میشدم ،برای خانواده بویژه همسر عزیزشان صبر و ارامش از درگاه خداوند متعال آرزومندم ،مارادرقیامت شفاعت کنید،چون بسیار شرمنده ایم،،،،
رضا۱۷۵۵۴۴۸۲۰:۴۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحت شاد پهلوان وطن ونامت همیشه جاودان باد وبا مولا علی (ع) محشور شوی بزرگ مرد
اشرف۱۷۵۵۴۵۳۲۰:۵۰:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند متعال مارا یاری کند راه این عزیزان روادامه دهیم ما هر چه داریم از خون این شهداء عزیز است
ناشناس۱۷۵۵۴۶۲۲۰:۵۴:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
داداشی مارم دعا کن شهید شیم
منتظر۱۷۵۵۴۷۳۲۱:۰۰:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چقدر مظلومند شهدای امنیت و چقدر بی خبریم ما از ارزش این امنیت که با خون شهدا به دست اومده. و در طول این سالها چقدر در شناساندن این شهدا به مردم جفا شده است. برای خوشنودی دل امام زمان لااقل بیشتر درباره شهدای مظلوم امنیت فیلم بسازید. خدا به سازندگان فیلم های ارزشی قوت دهد.
علی۱۷۵۵۴۷۸۲۱:۰۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام ودرود بر شهیدان و این شهید بزرگ.واقعا وقتی ماموریتهاش رو تو سریال خانه امن میدیدم براش دعا میکردم واقعا خبر نداشتم شهید شده. آخه نمیشناختمش.خیلی ناراحت شدم بخدا اشکم در اومد.خدا خودشو وپدربزرگوارشو رحمت کنه.ما چطوری حق این شهیدان رو ادا کنیم خدامیدونه .خدا لعنت کنه خیانتکارها رو..خدا خانواده این بزرگوار رو سلامت داشته باشه.یاحق
درچه۱۷۵۵۴۷۹۲۱:۰۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند رحمتش کند ان شاالله ما هم با این شهید بزرگ وار وسرداردلها حاج قاسم محشور و ادامه دهنده راهشان باشیم.
ناشناس۱۷۵۵۴۸۱۲۱:۰۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحتان شاد شمع روشنایی ایران و اسلام
م.توتونچی۱۷۵۵۴۹۴۲۱:۱۱:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
الهی خداوند بهترین ها را برای خانواده شون تقدیر فرماید ولی نمیدونم کسانی که مملکت را می چاپند چگونه میتونند جواب خون این شهدا را بدهند روحش شاد وبا اجداد طاهرینش محشور باد
محمد۱۷۵۵۵۰۶۲۱:۲۰:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
جمله ای که شهید مطهری فرمودند شهدا شمع محفل بشریتند روح این شهید عزیز وشهدای گرانقدر اسلام شاد و برای بازماندگانشان صبر جزیل از خداوند منان خواستارم
فهیمه۱۷۵۵۵۱۱۲۱:۲۶:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
من به سربازانی مثل شما افتخار میکنم
اسماعیل کاوسی۱۷۵۵۵۱۸۲۱:۲۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
باسلام برشهدای اطلاعات که در گمنامی زندگی می کردند و در گمنامی به شهادت رسیدند، درود خداوند برشما.
ناشناس۱۷۵۵۵۲۰۲۱:۳۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوش به سعادتش کاش شهادت نصیب من هم میشد
ناشناس۱۷۵۵۵۲۳۲۱:۳۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا همه مردان بزرگ و آزاد را دوست دار د و همیشه با آنها هست
ناشناس۱۷۵۵۸۱۶۰۰:۵۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
امنیت را مدیون شما هستیم
کارگرزاده۱۷۵۵۵۲۷۲۱:۳۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوندبه همسروفرزندان این شهیدبزرگوارصبربدهد. امیدوارم زحمات وجانفشانی شهیدان گمنام راضایع نکنیم.
علی۱۷۵۵۵۳۴۲۱:۳۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوشا بحالت دلیر مرد
علی۱۷۵۵۷۹۶۰۰:۳۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحت شاد مرد بزرگ...
شهرام۱۷۵۵۵۴۵۲۱:۴۷:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
واقعا مرسی که شماها هستید
ناشناس۱۷۵۵۵۵۰۲۱:۵۱:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شهادتتان مبارک راهتان پر رهرو باد ان شا الله فردای قیامت شفیع همه ما باشید
ناشناس۱۷۵۵۵۵۲۲۱:۵۱:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد
محمد۱۷۵۵۵۵۹۲۱:۵۵:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خون شهدای عزیز دامن مدیران بی لیاقت ودزد رابگیرد. انشأالله
سلام۱۷۵۵۵۶۶۲۲:۰۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
رضوان الله عليكم ای گمنامان خوشنام و شرمنده شما و امیدوار به شفاعت شماییم
ناشناس۱۷۵۵۵۶۷۲۲:۰۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
مایه عزت وفخر ایران،روحت شاد.
علی۱۷۵۵۵۷۱۲۲:۰۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدایا ما کجا واین شهدا کجا خدایا مارا شرمنده این عزیزان نگردان
ناشناس۱۷۵۵۵۷۵۲۲:۰۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
یک کلام دم همه شهدا گرم
ناشناس۱۷۵۵۵۸۴۲۲:۱۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شادی روح این شهید گرانقدر و شهدای اسلام صلوات
مهدی۱۷۵۵۵۹۲۲۲:۱۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
نزدیکه نابودی اسرائیل خیلی نزدیک ان شاءآلله
منصور۱۷۵۵۵۹۷۲۲:۲۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
والسابقون السابقون اولیک المقربون شهرت در گمنامی است روحش شاد
رضا۱۷۵۵۵۹۹۲۲:۲۲:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد باشد این مرد باغیرت
ناشناس۱۷۵۵۶۰۳۲۲:۲۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود بر شرفت ای فرزند حسین که همچون جدبزرگوارت غریبانه به شهادت رسیدی
سلام ۱۳۵۷۱۱۲۲۱۷۵۵۶۰۴۲۲:۲۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد یادش گرامی یاران چو غریبانه رفتند از این خانه هم سوخت شمع و هم پروانه واقعا سربازان گمنام امام عصر عج مظلوم هستند که غریبانه خدمت می کنند و غریبانه به شهادت می رسند
محمد۱۷۵۵۶۰۶۲۲:۲۷:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
از راه دور سلامت میکنم شهید عزیز.
ناشناس۱۷۵۵۶۰۸۲۲:۲۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود و رضوان خدا بر شهید سید علی حسینی
حسین۱۷۵۵۶۱۳۲۲:۳۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۹
وقتی عاشقان حسین اینگونه پر پر میشه جگر ادم اتیش میگیره ایشاله با حضرت علی و حضرت فاطمه همنشین باشه و خانواده بزرگوارش سالم باشن
بنده خدا۱۷۵۵۶۲۱۲۲:۴۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
من به این همه شجاعت ، ایمان ، و ایثار که این شهید والا مقام داشتند حسادت می کنم ، خداوند با اربابمون امام حسین (ع) محشورشون کند ، و امیدوارم منه گناه کار رو هم شفاعت بفرمایند .
ناشناس۱۷۵۵۶۲۳۲۲:۴۲:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چرا آقازاده ها شهید نمیشن
اسماعیل۱۷۵۵۶۲۵۲۲:۴۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام سر تعظیم فرود میاورم بر شهید عزیز؛ از خدا آرزو میکنم چنین درجاتی به ما عطا کند.
محمود۱۷۵۵۶۳۰۲۲:۴۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحت شاد ای جوانمرد.شهادتت مبارک
ناشناس۱۷۵۵۶۳۶۲۲:۵۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۹
علی خوش به سعادت شهید ایکاش شهادت هم نصیب ما بشود
محمد۱۷۵۵۶۴۵۲۲:۵۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود بر پاسداران میهن و سربازان گمنام امام زمان.
ناشناس۱۷۵۵۶۵۱۲۳:۰۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما سینه زدیم بی صدا باریدن از هرچه که دم زدیم آنها دیدن ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدن
جمال۱۷۵۵۶۵۵۲۳:۰۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
السلام علیکم ایهالشهدا السلام علیکم یا انصار ابی عبدالله الحسین (علیه السلام) و رحمه الله و برکاته
ناشناس۱۷۵۵۶۵۷۲۳:۰۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
واقعا شهدا برا دین و ناموس و مملکتشون از همه چیزشون گذشتند و ما رو شرمنده خدشون کردنند ان شاء الله این شهید والامقام و بزرگوار با امام حسین علیه السلام محشور بشن و مارو دعا کنند ان شاء الله خداوند مارو از فیض شهادت بی نصیب نذاره ان شاءالله
خورشید۱۷۵۵۶۷۰۲۳:۱۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحشان شاد و یادشان تا ابد گرامی ان شاءالله راهشون هم تا ظهور آقا پر رهرو باد .
افسانه۱۷۵۵۶۷۶۲۳:۱۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
چه بسیارمایه ی افتخاروسربلندیست داشتن چنین دلاوران وسرافرازانی دراین مملکت روح شان قرین رحمت الهی
رضا۱۷۵۵۶۹۶۲۳:۲۶:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خدا همچین عزیزانی رو بیامرزه که تو خارج برا وطن شهید میشن ولی با عدم رسیدگی به اختلاس گران داخل وطن به خون این افراد بی حرمتی میکنن
گمنام۱۷۵۵۷۰۰۲۳:۲۹:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
سلام ودرود برمردان بزرگ،صد افسوس که مسئولین بی کفایت قدر خون این بزرگ مردان را نمیدانند
ناشناس۱۷۵۵۷۰۲۲۳:۳۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
باعرض ارادت خدمت خانواده شهدا روحشان شاد یادشان گرامی اللهم صل علی محمد وال محمد اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۱۷۵۵۷۰۳۲۳:۳۲:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحشان شاد.. من میخام ازتون خاهش کنم اینقد نگید شهید شید بمونید و به مردم خدمت کنید اینم کم از شهادت نیس... هر کی خوبه میره و ی موشت دزد میمونند وخون مردم را توشیشه میکنند.. بعد از 100سال شهید بشید بخدا مردم گناه دارند
محمد۱۷۵۵۷۰۹۲۳:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خوبه از همون اول سریال میگه که 《 تمام اشخاص و وقایع اتفاقیه 》 آخه مگه نمی بینید سریال رو
amini۱۷۵۶۸۱۱۱۸:۱۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
چه ربطی داده برادره من اون منظورش اسامی و مکان هاست مثل سریال گاندو.. اتفاقات واقعین اما اشخاث و مکان ها غیر واقعی برای اینکه دیگه وارد حوزه امنیتی میشه و نمیشه در ملع عام قرار این اطلاعات رو.
ناشناس۱۷۵۵۷۱۲۲۳:۴۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۹
دست ما رو هم بگیرید.
نیره۱۷۵۵۷۱۶۲۳:۴۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما به شما دلاور مردان سرزمینم ،افتخار میکنیم ،،با وجود شما شهدا اللخصوص شهید منطور ،،ایران همیشه سرافراز است ،، من تمام قد ایستاده ادای ،به روح بلندت،ادای احترام میکنم روحت شاد ونامت ماندگار
Ruhollah۱۷۵۵۷۱۸۲۳:۴۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود بر رشادت های شما عزیزان امیدوارم که شرمنده این بزرگواران نشینم که جونشون را فدای این سرزمین کردند
معین۱۷۵۵۷۲۳۲۳:۴۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما مدیون شهداییم
بی نام۱۷۵۵۷۲۶۲۳:۴۹:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۹
ما گر ز سر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
ناشناس۱۷۵۵۷۳۰۲۳:۵۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۹
شادی روح همه شهداصلوات
ناشناس۱۷۵۵۷۳۴۲۳:۵۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد همنشین اولیاالله ان شاءالله
ناشناس۱۷۵۵۷۳۶۲۳:۵۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۹
درود به روان پاک شهدا بخصوص شهیدان گمنام
محسن۱۷۵۵۷۳۸۲۳:۵۳:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۹
روحش شاد یادش گرامی
حمید۱۷۵۵۷۴۰۲۳:۵۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۹
خداوند روح ملکوتی این عزیز حافظ امنیت را با شهدای صدر اسلام و سید وسالار شهیدان محشور نمایدعظمت واقتدار ایران اسلامی به واسط وجود امثال سردار سلیمانی و همه این عزیزان مدافع امنیت و حریم ولايت است روحشان شاد
بخمن احمدزاده۱۷۵۵۷۷۵۰۰:۱۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خداوند روح این شهید عزیز را با اولیاء و اوصیاء و صالحین محشور نماید و ما را هم مشمول دعای خیرشان قرار دهد تا بتوانیم از کشور عزیزمون حراست نماییم.
داوود۱۷۵۵۷۷۶۰۰:۱۸:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
با سلام خدمت خانواده محترم شهدای عزیز از اینکه بعضی ها متلک و کنایه و حرفهای مفت میزنند به خانواده شهدا و جانبازان و مدام دل این خانواده ها را میشکنند از خدا میخواهم آنها هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند خداوند تا ابد آنها را لعنت کند.
مجید۱۷۵۵۸۰۸۰۰:۴۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحت شاد وراهت پر رهرو باد ای بزرگ مرد
ناشناس۱۷۵۵۸۱۳۰۰:۵۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحت شاد یادت گرامی
محمد۱۷۵۵۸۱۴۰۰:۵۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدا رحمتش کنه روحش شاد یادش گرامی باد همچنین شهدایی واقعا گمنامن حقا که گمنامی برازنده ات هس
ناشناس۱۷۵۵۸۲۶۰۱:۰۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
شهید حسینی تاریخ شهادتشون سال ۹۲ هست ولی سریال فک کنم جدید تر باشه ، مثلا اسم ترامپ معلون آورده شد یا بازی دربی ۲-۲ مال سال ۹۸ بود.
ایرانی۱۷۵۵۸۲۸۰۱:۰۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خداوند بزرگ به خانواده این شهید عزیز صبر عنایت بفرمائید وما را شرمنده آنان نفرماید
ناشناس۱۷۵۵۸۳۴۰۱:۰۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ماروشفاعت کنین ای شهدای عزیزوطن
زواره۱۷۵۵۸۳۹۰۱:۱۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام و درود به روان پاک شهدای گمنام سربازان امام عصر ( عج ) که آزادی امروز ما مرحوم جان فشانی این شهیدانند ، خدا بیامرزدشان . آمین
ناشناس۱۷۵۵۸۴۷۰۱:۱۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحشان شاد ویادشان ماندگار ما مدیون این شهدای مخلص خدا هستیم
ناشناس۱۷۵۵۸۴۹۰۱:۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحش شاد
حمیدرضا۱۷۵۵۸۷۷۰۱:۳۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
آرامش مردم این سرزمین مرهون و مدیون رشادت ها شجاعت ها ایثار و فداکاری این شهیدان و صبر و بردباری خانواده هایشان است
ناشناس۱۷۵۵۹۱۵۰۳:۱۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
آرزوی شهادت داشتن با به شهادت رسیدن فاصله اش بسیار است شهادت نصیب وارستگان می شود نه چون منی که غرق دنیای خویشم ولی خدا می داند که آرزویم شهادت است فقط شهادت از خدا در نمازهایمان می خواهیم که ما را به راه راست هدایت فرماید به نظرم راه راست همان شهادت است خدایا مرا در راه شهادت در مسیر حق و رضای خودت قرار ده عادت خوبان شهامت است و شهادت درست است که خیلی بدم ولی خوشحالم که تو خوب مطلقی و بدی را با بدی پاسخ نمی دهی شهادت را قسمتم کن به حق انبیاء والمرسلین و چهارده معصوم علیهم السلام آمین
مهدی نوری۱۷۵۵۹۱۸۰۳:۳۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحت شاد شهید عزیز..و راهت پر رهرو باد ..خداوند به خانواده این عزیزان که جونشون رو برای وطن گرو گذاشتند..صبر و اجری اخروی عنایت بفرماید
العبد۱۷۵۵۹۲۱۰۳:۴۳:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
آهای کسانی که اختلاس میکنید.... و آهای آنهایی که تشنه ی قدرت هستید.... و برای رسیدن به قدرت از نفوذ و هر آنچه میتوانید استفاده میکنید!!! از خون به ناحق ریخته ی شهداء عزیزمان که از جانشان مایه گذاشتند برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و امنیت مردم نجیب کشورمان بترسید بترسید بترسید از خون شهداء خجالت بکشید که امثال خاوری بدانند دیر سوز داره اما سوخت سوز ندارد به قول شاعر نگاه نکن دلش خوشه شاهنامه آخرش خوش است...آخر عاقبت خاوری و امثالش فقط ببینید خون شهداء عزیزمان با آنها چه میکند!...
حمید۱۷۵۵۹۲۲۰۳:۴۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام وتحیت خداوند به روح وجسم مبارکش من حتی لیاقت این راندارم که در مورد این شهید والا مقام اظهار نظری بکنم وخدا را قسم میدم به خون به ناحق ریخته ی این شهید که دل مادران وهمسران وفرزندان شهدا را با پیروزی بر دشمنانشان شاد بگرداند الهی امین
عبدالله۱۷۵۵۹۳۰۰۴:۳۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
به وطنم و خودم افتخار میکنم که چنین هموطنایی دارم، متاسفانه اشکهایم نوشتن را برایم سخت کرده، عذر خواهی میکنم
م و۱۷۵۵۹۳۷۰۴:۵۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روح تمام شهدا شاد راهشان ادامه دارد تا ظهور مهدی موعود ان شاالله که روز قیامت دست ما هم بگیرند
رضایی۱۷۵۵۹۴۹۰۵:۳۷:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
اسم واقعی این عزیزان مشخصه سربازان گمنام امام زمان ان شاالله به حق این عزیزان ما هم از سربازان آقا باشیم
عبدالرضا شمسایی۱۷۵۵۹۵۳۰۶:۱۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ای بلند اوازه تربن انسانهای تاریخ نامتان تا ابد بر تارک تاریخ می درخشد گمنام ماییم شما نامتان روشن ودرخشان است راهت ادامه دارد. لعنت بر کفر الحادی
حسن۱۷۵۵۹۵۵۰۶:۳۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خداوند رحمتت کنه شهید سید علی درود به شرفت
ناشناس۱۷۵۵۹۵۶۰۶:۴۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحش شاد واقعاً یه عده ای چه شجاعتی به خرج میدن که ما بتونیم تو امنیت زندگی کنیم.بعدش یه عده ای هم تمام زحمات این شهدا رو پایمال میکنن
مهدی۱۷۵۵۹۶۰۰۶:۴۶:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مقام و درجه شهدا غیر قابل وصف است.درود بر شما که بدون هیچ ترسی شجاعانه پیکار کردید تا ما بمانیم شهدا سربازان گمنام امام زمان بسیار مظلوم هستند.برای شادی روحشان فاتحه مع الصلوات
یه بنده خدا۱۷۵۵۹۷۱۰۷:۰۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خوش به حالش که به آرزویش رسید به امید شفاعت
ناشناس۱۷۵۵۹۷۳۰۷:۱۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
السلام علیک یا ابا عبدالله سلام بر تمام شهیدان جاودانه های آفرینش در حلقه یاران حسین بودند و در حلقه یاران حسین محشور شوند ان شاا....
نادر۱۷۵۶۰۱۳۰۸:۰۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعا ما به خاطر بی اطلاعی از جانفشانی وفداکاری سربازان گمنام وعزیزخودمان، غافل هستیم، این شهید عزیز وقتی گوشه ای از ایثار و شهامت وجسارتش را متوجه میشویم، تازه میفهمیم که چه جانهای عزیری به خاطر حفظ ایران عزیز وحراست ازمرز وبوم ومردم وملتمان به خاک وخون کشیده شده اند، درود بروان پاک این شهیدعزیروتمامی عزیزانی که دراین راه ویا به هر طریقی جان برکف درمقابل این همه دسیسه وخطر استاده اند تا ما راحت سر به بالین بگزاریم شرمنده ومدیون این عزیزان وخانواده های محترمشان هستیم
فرزاد۱۷۵۶۰۲۰۰۸:۱۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ما همه نفس کشیدنمون رو مدیون نظامیان هستیم.
حسین۱۷۵۶۰۲۹۰۸:۲۹:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
شفیع ما باش در روز قیامت. لعنت خدا به اشخاصی که خون امثال شما را پایمال می کنند. حالا معنی سرباز گمنام امام زمان را فهمیدم. واقعا گمنام و مظلوم بودی. شماها به خاطر کشور از بچه هاتون، همسرتون و زندگیتون می گذرید ولی یکسری چطور فکر می کنم نمی دانم. خوشا به سعادتت
ناصر۱۷۵۶۰۷۵۰۹:۲۰:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
در مکتب عشق آخرین جایگاه شهادت است. انشاءالله همه عاشق ها به جایگاه شهادت برسند.
دکترکوشکی۱۷۵۶۰۸۴۰۹:۲۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خداوندروح این شهیدوالامقام وروح همه شهدای اسلام راشادگرداند به دریارفته میداندمصیبتهای طوفان را سالهاست درمحضر این دلاوران گمنامم ومیدانم این انقلاب مدیون خون شهداست
ناشناس۱۷۵۶۱۷۳۱۰:۱۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام وصلوات به روح پر فتوح تمامی شهدا وامام شهدا وسلامتی مقام معظم رهبری وتمامی عزیزان پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی وخاک ایران اسلامی وموفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج)انشاالله همیشه در زیر سایه حضرت ولی عصر عج روحی فداه پیروز باشید یا علی ع مدد
ناشناس۱۷۵۶۱۷۷۱۰:۱۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
نا شناس۱۷۵۶۱۹۱۱۰:۲۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
افتخار ما هستین.در هیچ مکتبی همچین انسانهای وارسته ای تربیت نمیشن
بهرام۱۷۵۶۲۰۴۱۰:۴۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
شهدا در قهقه مستانشان بی حساب روزی می خورند خوشا بحال همه شهدا که با خو نشان این انقلاب رو نگه داشتن اما افسوس که برخی مسئولین به جای خدمت تیشه به ریشه نظام میزنند من خودم برادر شهید هستم جا دارد یادی کنیم به مالک زمانه سپهبد شهید ( حاج قاسم سلیمانی) و دیگر همراهان که به حق تا دنیا هست نام انها در یاد و خاطر م می ماند (شادی روح همه شهدا صلوات)
احمد۱۷۵۶۲۰۵۱۰:۴۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
من نوکر تمام شهدا وسید هستم
ناشناس۱۷۵۶۲۱۷۱۰:۴۸:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خداوندا رو ح این شهیدان را با سرور بزرگ شهیدان امام حسین (ع) محشور بفرما وعزت وصبر جزیل به خانواده های بزرگوارشان عنایت بفرما.
احمدی۱۷۵۶۲۲۸۱۰:۵۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدا کنه همه جونامون به جای کارای بیهودشون زندگی این بزرگواران بخونن درس بگیرن که اگه الان دارن خودشون وخانوادشون با آرامش زندگی می کنند تواین کشورعزیزمون به لطف شهادت این عزیزان که بانثارجونشون نگزاشتن دشمنانی کوردل آرامش ایرانو بهم بزنن روحشون همیشه شاد باشه
ناشناس۱۷۵۶۲۴۶۱۱:۰۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
واقعا که همه سید علی‌ها مظلوم اند
ناشناس۱۷۵۶۲۵۰۱۱:۰۷:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
درود برهمه ی کسانی که در جهت امنیت این مرز وبوم تلاش میکنند .غفران ورحمت الهی نصیب سردار دلها واین شهید عزیز باد .
ناشناس۱۷۵۶۲۹۱۱۱:۲۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
من فیلم خانه امن رو دوست دارم و حتی من خودم یک مامور هستم
صدیقه۱۷۵۶۳۳۱۱۱:۴۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدایش رحمت کند شهید بزرگوارم ن سید علی حسینی وآرزوی صبر جزیل برای خانواده محترمش
یاسر۱۷۵۶۳۷۴۱۲:۰۶:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
از برکت خون سید علی حسینی ها ‌‌(افشین) و سلیمانی هاست که ایران بر روی پای خود استاده حاج قاسم با دل شیر در صف اول ابوبکر بغدادی می ایستاد و نمی ترسید سید علی حسینی (افشین ) سریال خانه امن با دل شیر به قلب موساد رفت ودر اسرائیل به شهادت رسید ایران همه به شما بزرگواری ها افتخار میکنه ای کاش ..
ناشناس۱۷۵۶۳۸۷۱۲:۱۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحش شاد انا فتحنا لک فتحا مبینا
علی۱۷۵۶۵۰۵۱۳:۲۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
افتخار ملتید
ناشناس۱۷۵۶۵۲۱۱۳:۳۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خداوند تمامی شهدا را بیامرزد اگر اینها نبودند الان ما اینجا نبودیم
سیما۱۷۵۶۶۰۲۱۴:۳۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خون های زیادی برای امنیت کشور ما ریخته شده. کاش قدردان این خون ها باشیم .
سرباز گمنام۱۷۵۶۶۰۹۱۴:۴۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
اجرتان باحضرت زهرا فدائیان امنیت
Mohsen۱۷۵۶۶۱۷۱۴:۴۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
کاش میشد منم سرباز گمنام باشم برم انتقامشو بگیرم.
ناشناس۱۷۵۶۶۳۵۱۵:۰۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
☘اللهم☘صل☘علی☘محمد☘وآل☘محمد☘وعجل☘فرجهم☘
وحدت از همدان۱۷۵۶۶۴۳۱۵:۱۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ای مرد شجاع سلام و درود ملت بر همچین انسانهای والایی روحت شاد
ناشناس۱۷۵۶۶۸۰۱۶:۰۲:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام بر شهدای عزیزمان خوش به حال شما که در راه دین و انقلاب اسلامی از جان عزیزتان گذشتید
سکینه سلامت۱۷۵۶۷۲۶۱۶:۴۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدا رحمتت کنه ،ان شاءالله خود ائمه میزبانت باشن،شهید عزیزم دعا کن که شرمنده ی خون شما نشیم و اون دنیا شفاعتمون کنید ،خیلی التماس دعا دارم از شما برای فرج آقامون امام زمان علیه السلام .
داود۱۷۵۶۷۳۸۱۶:۵۶:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدایش رحمت کند و ما را هم قرین آمورزش
ناشناس۱۷۵۶۷۷۴۱۷:۴۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدایا ماروببخش اگر کوتاهی درحق شهداکردیم اگرچه افرادی هستن که به نظام ومملکت خیانت میکنن ولی امثال شهید حسینی ها هم کم نیستن که بصورت سربازگمنام برای این مرزوبوم خدمت کردندومیکنن خدا حفظشون کنه دعای خیر ماهمیشه پشت سرشون هست
علی۱۷۵۶۸۰۴۱۸:۱۵:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
به راستی که جزای دنیوی این بزرگان چیزی بهتر از شهادت نیست روحشون شاد و یادشون گرامی خدا ما رو با این شهدا محشور کند انشالله.
سیدحسن هاشمی۱۷۵۶۹۲۳۱۹:۵۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
بیحسرت از جهان نرود هیچکس بدر الا شهید عشق به تیر از کمان دوست
محمد۱۷۵۷۰۵۰۲۱:۲۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
روحت شادویادت گرامی ای شهیدعزیزدمت گرم که باخون خودتون ایران عزیزرابیمه کردیدتودهنی زدین به کسانی که دشمن این مملکتن مثل خائنی(زم) که اخیرا اعدام شد درودبه رهبرعزیزامام خامنه ای
ناشناس۱۷۵۷۲۰۳۲۳:۳۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدا رحمت کند روحش شاد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین