به گزارش تسنیم، فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضای مجازی اعلام کرد:
«شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند، اما شلیکهای ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند.
حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست، جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»




نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.