به گزارش تسنیم به نقل از تلگراف، دولت آلمان قصد دارد تا سال 2035 تعداد اعضای پرسنل ارتش را به 460 هزار نفر افزایش دهد.
با این حال، جوانان آلمانی تمایلی به خدمت نظام ندارند.
پس از سال 2022، آلمان با استناد به «تهدید روسیه»، قابلیتهای دفاعی خود را گسترش داده، اما تاکنون نتوانسته است نیروی کافی داوطلب جذب کند.




نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.