عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم برای قطعی اینترنت/ هدیه وزیر به مشترکان

گروه سیاسی الف،   3980903004 ۷۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباطی ویدیویی از عموم مردم به دلیل قطع اینترنت و مشکلات ناشی از آن در یک هفته اخیر عذرخواهی کرد.

عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم برای قطعی اینترنت/ هدیه وزیر به مشترکان

به گزارش ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در این ویدیو، اظهار کرد: قطع شبکه بین‌المللی اینترنت مشکلات بسیاری را در زندگی مردم ایجاد کرد و از مشکلات عدیده ایجاد شده در یک هفته اخیر به واسطه تماس‌های فراوان مطلع هستم.

به گفته وی،‌ خانواده‌های خارج از کشور از حال عزیزانشان در ایران باخبر نشدند و دانشجویان و اساتید که در این مدت از دسترسی به منابع علمی بین‌المللی محروم بودند و برخی شرکت‌های صادراتی و وارداتی نیز دچار خسارت شدند.

وی ادامه داد: مسوولیت خطیر حفظ امنیت و آرامش کشور با مراجع عالی امنیتی است و تصمیم محدودیت اینترنت به دلیل حفظ آرامش جامعه اخذ و به اپراتورها ابلاغ شد، به عنوان وزیر ارتباطات، دغدغه حفظ دسترسی آحاد مردم و تامین نیاز کارهای مبتنی بر کسب کار اینترنتی را داشتم و معتقدم زندگی بدون فضای مجازی و شبکه جهانی قابل تصور نیست.

آذری جهرمی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: برای گردش آزاد اطلاعات و جلوگیری از اختلال در فعالیت خبرنگاران برای جمع زیادی از آنان دسترسی به اینترنت ایجاد شد، همچنین اغلب دفاتر خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و روزنامه‌ها را به اینترنت متصل کردیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در مرحله بعد، برای آنکه کسب و کارها و احتیاجات اولیه مردم مختل نشود اقداماتی صورت گرفت تا بانک‌ها طبق روال معمول به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: تاکسی‌های اینترنتی که ۲.۳ میلیون راننده و ۱۰ میلیون متقاضی دارند، فروشگاه های اینترنتی و یا سرویس فروش بلیت مسافرتی از جمله مواردی هستند که اگر در آنها اختلال ایجاد می‌شد زندگی مردم نیز دچار مشکل می شد؛ این کار بزرگی بود و وزارت ارتباطات در زیرساخت تلاش های بسیاری انجام داد و هدف از زیرساخت شبکه ملی اطلاعات، حفاظت از منافع مردم در این شرایط بود نه قطع ادامه ارتباط با شبکه جهانی.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این ارتباط ویدویی گفت: پیگیری های زیادی داشتیم تا با رفع محدودیت، اینترنت را به زندگی مردم برگردانیم؛ شخصا از ساعت اول محدودیت، پیگیری ها را انجام دادم و از پنجشنبه گذشته شرکت ها، دانشگاه ها،ادارات و دفاتر خدمات عمومی به اینترنت متصل شدند، امروز اینترنت ثابت خانگی برقرار شد و این پیگیری‌ها در تعامل مستمر با مراجع امنیتی ادامه دارد.

آذری جهرمی گفت: برخی خسارات جبران ناپذیر است به نوبه خود تلاش می‌کنیم آن را جبران کنیم. از اپراتورهای تلفن همراه خواستیم زمان بسته‌های اینترنتی را به میزان قطع ارتباط تمدید کنند؛ همچنین بسته یک گیگ اینترنت هدیه نیز به همه مشترکان اعطا می شود و مردم می‌توانند با شمارگیری #۹۸* این بسته اینترنتی را فعال کنند.  

وی یادآور شد: به نوبه خود بابت همه مشکلات به وجود آمده در زمان قطع اینترنت برای مردم به عنوان عضوی از دولت و حاکمیت عذرخواهی کرده و لحظه‌ای از انجام وظایف خود فروگذاری نمی‌کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۹۹۷۷۶۰۰:۳۴:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۳
جهرمی اگر نبود اینترنت یک روز هم قطع نمیشد چون کل سیستم بانکها از کار می افتاد ! شبکه ملی کار خودش بود
ناشناس۱۲۰۰۳۳۵۰۹:۲۰:۰۶ ۱۳۹۸/۹/۳
بی‌کفایتی دولت ، عامل بدبختی ملت است دولت بی‌کفایت عامل رنج ملت
ناشناس۱۲۰۱۴۱۸۱۴:۰۲:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۳
جهرمی نشون داد بشکل ناشیانه‌ای خیلی هیجان زده‌اس!!! بنده‌خدا فکر میکنه بازی با کلمات میتونه میکروب زدایی و آفت‌کُشی کنه!!!
گمنام۱۲۰۰۳۴۷۰۹:۲۳:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۳
آقای جهرمی علاقمند است نقش قهرمان را بازی کند . و بگونه‌ای سخن بگوید که گویی با تصمیم قطع موقت اینترنت مخالف بوده و دیگران به او تحمیل کرده‌اند . این ژست به هر کس بیاید به ایشان نمی‌آید!
ناشناس۱۲۰۰۴۱۸۰۹:۴۵:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۳
اقای وزیر اول اینترنت رو وصل میکردی بعد شو میدادی هنوز اینترنت قطعه عذر خواهی معنی نمیده دیروز 10 دقیقه وصل شد ولی قطعش کردین
ناشناس۱۲۰۰۴۶۹۰۹:۵۸:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۳
مردم منتظر ارایه توضیحات شما در خصوص ادعای نماینده مجلس در خصوص اعطای رانت ویژه ده ها میلیاردی شما به بستگان هستند ..چرا توضیح نمی‌دهید
ناشناس۱۲۰۰۴۹۹۱۰:۰۶:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۳
یک جوری میگه هدیه انگار داره از جیب پدرش میبخشه این آقای جهرمی تمام کارهاش شوی تبلیغاتی و انتخاباتیه از کربلا تا هدیه
ناشناس۱۲۰۰۵۲۴۱۰:۱۴:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۳
دقیقا درسته! همش زیر سر همین آدمه
رها۱۲۰۰۸۱۸۱۱:۲۹:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۳
ببخشید جناب آقای وزیر یک گیگ هدیه که مرحمت فرمودین ، که یک روزه هستش فکر میکردیم حداقل به اندازه 10 روز باشه
ناشناس۱۱۹۹۷۸۰۰۰:۳۷:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۳
اینترنت ما هنوز قطعه وزیر گرامی ... میدونم کاره ای نیستی فقط گفتم محض اطلاع
ناشناس۱۲۰۰۴۷۷۱۰:۰۰:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۳
عذرخواهی رو بذار برای وقتی که وصل شده
ناشناس۱۱۹۹۷۸۵۰۰:۴۳:۵۹ ۱۳۹۸/۹/۳
ببخشید مگه پاک کنه همه چی رو پاک کنه؟ عذرخواهی جناب آلی (میدونم جنابعالی چجوری نوشته میشه!) مگه واسه من و خیلی های دیگه پول میشه؟ خسارت هزاران آزاد کار مثل منو شما میدی؟ قرضمو که هفته پیش باید کار میکردم بدم الان هی اس ام اس میزنه چی شد جنابتان میدید ؟؟
ناشناس۱۱۹۹۸۰۶۰۰:۵۳:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۳
الف جان میشه پیگیری کنید که چرا اینترنت البرز فارس کرمانشاه کردستان و خوزستان هنوز قطع است؟ اعتراضات در این استان ها چند روزی است که به پایان رسیده. با توجه به خبری که در خبرگزاری ایسنا قرار گرفت و بعد از چند ساعت ویرایش شد گویا با توجه به تصمیم گیری انجام شده اینترنت استان البرز فارس کرمانشاه کردستان و خوزستان فعلا وصل نخواهد شد. در ابتدا نوشته بودند به گفته منابع آگاه فعلا وصل نخواهد شد بعد از ویرایش نوشتند اینترنت این استان ها هنوز وصل نشده! میشه پیگیری کنید چرا چنین تصمیمی گرفتند؟ ما آدم نیستیم؟ ما کار و زندگی نداریم؟ شاید هم این چند استان جزء ایران نیست!
میلاد۱۲۰۰۵۸۹۱۰:۳۹:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۳
اصفهان رو هم به لیست اضافه کنید
امیر حسین سلطان/تهران۱۱۹۹۸۳۱۰۱:۱۴:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۳
جناب وزیر به قول معروف باید بگویم: حالا شد!گرچه حرف و حدیث بسیار است اما من یکی به سهم خود عذرخواهی تان را ارج می نهم. و من الله التوفیق.
امید ابوالمحمدی۱۱۹۹۸۳۳۰۱:۱۵:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۳
با سلام خدمت وزیر جوان و پرکار مردمی واقعا دست مریزاد میگم خدمتتون بنده یکی از افرادی بودم که با داشتن دو واحد تولیدی در قالب شرکت خصوصی بشدت نگران اینترنت بین الملل بودم و واقعا عصبی و پر استرس بودم روز شنبه صبح که شرکت رفتم و دیدم اینترنت بین الملل وصله و میتونم به مشتریان عراقی ایمیل بدم و ارتباط بگیرم تمام خستگی از بدنم رفت و احساس غرور کردم اولین باری بود که حس کردم دولت ما رو جدی گرفته و به فکرمون هست واقعا اولین بار بود حس کردم دولت داره با تولید کننده همدردی می‌کنه باز هم ممنونم
ناشناس۱۲۰۱۲۸۳۱۳:۳۲:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۳
شوخی میکنی! یک هفته از کوچکترین حق طبیعی ات محروم بودی احساس غرور هم می‌کنی؟
رضا۱۲۰۱۵۶۱۱۴:۳۹:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۳
یادت رفت یه تشکر جانانه کنی که هنوز اجازه نفس کشیدن و زنده بودن هم داری
ناشناس۱۱۹۹۸۳۷۰۱:۱۹:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۳
باز به شعور و درک و آگاهی اقای جهرمی که میگه زندگی بدون دسترسی جهانی قابل تصور نیست.
ناشناس۱۱۹۹۸۴۵۰۱:۲۲:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۳
میبخشمت دوباره اما چ فایده داره باز این نت بیچاره میره ب یک اشاره
ناشناس۱۱۹۹۸۴۷۰۱:۲۳:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۳
بهترین وزیر کابینه برای چیزی که تقصیر اون نبوده عذرخواهی میکنه حالا وزیر اقتصاد و صنعت فقط بهونه میارند
محمد۱۲۰۱۰۶۰۱۲:۳۳:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۳
منم حرفت رو قبول دارم ولی اینم دخالت داره به هر حال
ناشناس۱۱۹۹۸۶۴۰۱:۳۶:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۳
اینترنت ما که همچنان قطعه، این ۸ روز قطعی اینترنت (تازه اگه فردا وصل شه) حق‌الناس نیست؟! پولش رو هم که پیش پیش گرفتن. زنگ زدم های وب میگه چون از زیر ساخت بوده به ما مربوط نیست و انگار تمام مدت اینترنت داشتید
ناشناس۱۱۹۹۸۷۶۰۲:۰۴:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۳
هدیه؟!!!
ugd۱۱۹۹۸۷۷۰۲:۰۶:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۳
دمش گرم ولی اون یک بسته 7 گیگی من که مدتش یک هفته ایی بود و 20 تومن از من پول گرفتن چی میشه ؟
ناشناس۱۱۹۹۸۹۱۰۲:۲۶:۰۶ ۱۳۹۸/۹/۳
دیگه به حرف شماها که یک هفته قبل گران کردن بنزین سه وزیر دولت مثل آب خوردن دروغ گفتند که فعلا از گرانی بنزین خبری نیست اعتماد نداریم،
ناشناس۱۱۹۹۸۹۲۰۲:۲۷:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۳
وااای یک گیگ اینترنت رایگان!!!!! مردم از خوشحالی
بهزاد۱۱۹۹۹۲۳۰۳:۳۳:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۳
شما اول نت رو وصل کنید و بعد‌چپ و راست از این بیانیه های عذرخواهی و وعده وعید بدید. من خط رایتل و ایرانسل دارم توی مشهد. از صبح که یه خبر عذرخواهی‌ دیگه رو از وزیر خوندم دارم هر دقیقه چک میکنم ببینم وصل شد یا نه. ولی هیچی به هیچی.
ناشناس۱۲۰۰۵۴۷۱۰:۲۲:۰۶ ۱۳۹۸/۹/۳
دقیقا اصلا اینترنت بین المللی درکار نیست که حالا بخواهد عذرخواهی کنه
نادر۱۱۹۹۹۲۹۰۳:۴۹:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۳
شما مگه نمیگی بخاطر حفظ امنیت و آرامش کشور اینترنت قطع شد ؟ پس واسه چی اینهمه پیگیر وصلش بودین ؟ شما مگه نگفتین پیگیری وصل اینترنت با منه و قطع شدنش به من ربطی نداره ؟ پس برای چیزی که به شما مربوط نیست چرا عذرخواهی میکنین ؟
علی۱۱۹۹۹۳۳۰۳:۵۵:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۳
شما چرا عذرخواهی میکنید ؟ ما باید عذرخواهی کنیم که بخاطر اعتراضمون شما رو به دردسر انداختیم .مثل اینکه یادتون رفته مقصر همیشه مائیم .
ناشناس۱۱۹۹۹۷۰۰۶:۰۷:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۳
آذری دلگیرم ازت اما راضیم ازت
ناشناس۱۱۹۹۹۸۳۰۶:۲۸:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۳
عذرخواهی شما نا بجاست اول وصل کن بعد عذر خواهی کن شما لطف کن بگوچه زمانی اجازه وصل میدن یا اصلا اجازه وصل نمی دن
جواد۱۲۰۰۰۱۲۰۶:۵۸:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۳
باببخشیدوهدیه یک گیگ،قضیه رابگوارای نوشیدن شربت سکنجبین حل کردی! دمت گرم باحال بود!!!!!
حاج اقا مصطفی هستم۱۲۰۰۰۲۰۰۷:۰۳:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۳
والله هنوز وصل نشده نه خانگی نه همراه.قم صبح یک شنبه سوم آذر
ناشناس۱۲۰۰۰۲۱۰۷:۰۵:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۳
لطفا استعفا
امین۱۲۰۰۰۴۰۰۷:۱۷:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۳
اصفهان هنوز (یکشنبه صبح) اینترنت قطعه. هیچ خبری هم از وصلش نیست. تو را خدا پیگیری کنید
ناشناس۱۲۰۰۰۴۱۰۷:۱۷:۵۲ ۱۳۹۸/۹/۳
تا الان که ساعت 7.15 دقیقه صبح یکشنبه 3 آذره نه اینترنت منازل و نه اینترنت خطوط موبایل همراه اول اهواز هیچکدام وصل نشده اند .
ناشناس۱۲۰۰۰۷۲۰۷:۳۶:۱۸ ۱۳۹۸/۹/۳
خود گوئی و خود خندی هیچ وقت عملی رو که مستوجب عذر خواهی شود انجام نده اگر کار تو نبوده استعفا بده
ناشناس۱۲۰۰۰۷۶۰۷:۳۹:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۳
ان شاالله پیرشی وزیر جوان!!!!!!!
ناشناس۱۲۰۰۰۸۳۰۷:۴۲:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۳
اینترنت همراه اول هنوز قطع هست
ناشناس۱۲۰۰۱۲۳۰۸:۰۲:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۳
اخیییی داشته رد میشده پاش خورده سیم ها قطع شده
ناشناس۱۲۰۰۱۲۸۰۸:۰۵:۲۹ ۱۳۹۸/۹/۳
عذرخواهی کسی که خودش اینترنت را قطع کرده و باعث فیلترینگ است خنده داره ضمن اینکه اگر در این مورد اختیاری نداشته پس باید سریعآ استعفا دهد
ناشناس۱۲۰۰۱۵۴۰۸:۱۶:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۳
معمولاً اینجور مواقع توی دنیا استعفا می‌دن جناب وزیر. البته خب اونها کشورهای استکباری و اینا هستن مثل ما نیستن که . اشکال نداره ما عذر میخوایم که باعث زحمت شما مسئولین شدیم این مدت.بوس
ناشناس۱۲۰۰۱۶۵۰۸:۲۱:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۳
واقعا تا کی باید مردم تاوان بدن تاوان تحریم های خارجی تاوان بی تدبیری داخلی بعد آقایان خیلی شیک هر کاری که دلشون بخواد انجام میدن و با یه گیگ اینترنت یک روزه میخوان خسارت ها رو جبران کنن همش آدم رو یاد کارتون رابین هود میندازه
ناشناس۱۲۰۰۱۷۲۰۸:۲۳:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۳
انوقت من یک گیگ را یک روزه چی کارش کنم؟
رسول۱۲۰۰۲۱۵۰۸:۳۸:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۳
اینجور مواقع معمولا استعفا میکنن
سلام۱۲۰۰۲۲۶۰۸:۴۲:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۳
جناب وزير به نظرتون با عذرخواهي خسارتهاي وارده به ما جبران ميشه
ناشناس۱۲۰۰۲۶۸۰۸:۵۹:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۳
عذرخواهی رو بذارن برای وقتی که وصل شده اگرچه ایشون کاره‌ای نبوده و رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و یا وزیر کشور به عنوان کسی که دستور رو داده باید برای مردم علت قطعی اینترنت رو توضیح بدن درست
نسیم۱۲۰۰۳۷۰۰۹:۳۱:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۳
حداقل وصل کنید الان ساعت 10 یکشنبه 3 آذر قم قطعه هنوز
ناشناس۱۲۰۰۳۷۴۰۹:۳۲:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۳
نت همراه وصل کنید
اشکان۱۲۰۰۳۸۴۰۹:۳۴:۳۷ ۱۳۹۸/۹/۳
بدبختمون کردی رفت . اون چه کسی بود تو انتخابات می گفت هیچ وقت دستور قطع اینترنت رو نمی دم .
وحید۱۲۰۰۳۹۵۰۹:۳۷:۰۵ ۱۳۹۸/۹/۳
دولت حرف و شعار منتهی بی عمل و بی کفایت
ناشناس۱۲۰۰۴۵۳۰۹:۵۴:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۳
ممنون از هدیه ما که هنوز اینترنت نداریم فقط این وسط مدیون شما شدیم
ناشناس۱۲۰۰۵۱۸۱۰:۱۲:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۳
كلا خوب ژست ميگيرن.
در انتظار نت۱۲۰۰۵۴۱۱۰:۲۰:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۳
من به عنوان یه جوان برای خودم متاسفم که تو ایران دارم زندگی میکنم که حتی برای حقوق اولیه خودم باید التماس کنم
ناشناس۱۲۰۰۵۴۵۱۰:۲۱:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۳
اینترنت همراه اول محله سیدخندان خواجه عبدالله انصاری هنوز قطع است
ناشناس۱۲۰۰۵۸۵۱۰:۳۸:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۳
اینترنت اصفهان قطعه هنوز .مثل کوه آتشفشانم
ناشناس۱۲۰۰۶۰۸۱۰:۴۴:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۳
استعفا یا استیضاح عذرخواهی برای این هرج و مرجی که ایجاد کردید کافی نیست
ناشناس۱۲۰۰۶۷۰۱۰:۵۶:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۳
البرز اینترنت مخابرات هنوز قطعه + همراه اول
ناشناس۱۲۰۰۸۳۶۱۱:۳۵:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۳
البرز نه اینترنت خانگی وصل هست و نه همراه اول الان ساعت 11 و 35 دقیقه سوم آذر
ناشناس۱۲۰۰۸۵۱۱۱:۴۰:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۳
اصلاح میکنم اینترنت خانگی متصل شد ساعت 11 و 40 دقیقه
ناشناس۱۲۰۰۶۹۳۱۱:۰۱:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۳
آقای وزیر سایت گوگل هنوز بالا نمیاد بعد شما ادعا می کنید که اینترنت وصل شد. دست مریزاد
ناشناس۱۲۰۰۷۱۹۱۱:۰۸:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۳
من کرمانشام اینترنتی نداریم هنوز
ناشناس۱۲۰۰۷۹۴۱۱:۲۳:۰۵ ۱۳۹۸/۹/۳
یک گیگ اینترنت ؟ بیا برو تورو قران
علي۱۲۰۰۸۵۶۱۱:۴۱:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۳
از كي تا حالا حق مردمي كه پايمال شده اسمش ميشه هديه!!!!!!
محسن۱۲۰۰۸۸۸۱۱:۵۱:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۳
نمیدونم چرا نمیتونم عذرخواهی اعضاء این دولت را باور کنم!! خصوصاً چهره های امنیتیش را
ناشناس۱۲۰۰۹۱۲۱۱:۵۹:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۳
این افتضاح به‌پای شما نوشته خواهد شد. باید استعفا میدادی
H۱۲۰۰۹۴۰۱۲:۰۶:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۳
عاقا شهریار چرا هنوز اینترنت وایفای وصل نیس؟ تا کی آخه وصل نیس؟ همه جا وصل کردن به جز شهریار :||
سید محمد۱۲۰۱۰۴۱۱۲:۳۰:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۳
انگار میخواد گریه کنه
ناشناس۱۲۰۱۱۴۴۱۲:۵۸:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۳
کل دولت باید عذر خواهی کند..
ناشناس۱۲۰۱۱۹۱۱۳:۱۲:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۳
هدیه خسارت میلیاردی ما 1 گیگ اینترنت!
ناشناس۱۲۰۱۲۳۹۱۳:۲۲:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۳
همدان اصلا شلوغی نداشت ولی نمی دانم چرا اینترنت قطعه
ناشناس۱۲۰۱۳۰۰۱۳:۳۶:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۳
عذرخواهی تون پذیرفته نیست.
ناشناس۱۲۰۱۵۷۳۱۴:۴۴:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۳
جوک اینترنتی"بچه خوبی باشی برایت بستنی می خرم"
ناشناس۱۲۰۱۶۴۶۱۵:۰۵:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۳
این چه حرفیه آقای وزیر... ما از شما عذرخواهی میکنیم . شما که اصلا تقصیر ندارین مشکل از ماست
ناشناس۱۲۰۱۶۸۶۱۵:۱۸:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۳
کد هدیه رو که میزنیم اصلا جوابی نمیاد اینم مثل وصل شدن اینترنت در دست بررسی مونده ، کی وصل بشه معلوم نیست.....
ناشناس۱۲۰۱۷۱۱۱۵:۲۵:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۳
من ۱۰۰گیگ هفتگی خریدم ولی ۱۰۰گیگ سوخت کی میخواد هزینه منو پرداخت کنه؟؟؟؟پول که علف خرس نیست.این چه مملکتیه.
ناشناس۱۲۰۱۷۲۳۱۵:۲۷:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۳
چند میلیارد به کسب و کارهای اینترنتی ضربه زدید ؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  2. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  3. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

  4. سخت، اما گذرا...

  5. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  6. محل تدفین شهید آیت‌الله رئیسی مشخص شد/ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

  7. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  8. رهبر انقلاب: ایران خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزشی را از دست داد/ اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم

  9. شهدای خلبان حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

  10. انتخابات ریاست‌جمهوری ۸ تیر برگزار می‌شود

  11. زندگی‌نامه رئیس‌جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی

  12. جزئیات درگیری خونین پلیس با اشرار و اراذل در نارمک

  13. بازتاب های گسترده بین المللی در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان

  14. صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد

  15. کارنامه خدمات شهیدان حسین امیرعبداللهیان و سید محمدعلی آل‌هاشم

  16. جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست مخبر آغاز شد

  17. واکنش ظریف به شهادت رئیس جمهور

  18. سیدالشهدای خدمت!

  19. پیام تسلیت دکتر احمد توکلی در پی شهادت آیت الله رئیسی

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  5. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  6. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  8. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  9. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  10. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  11. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  12. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  13. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  14. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  15. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  18. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  19. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  20. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

  21. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  22. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

  23. سخت، اما گذرا...

  24. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  25. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. حالا زمان مذاکره است

  3. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  5. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  6. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  7. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  8. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  9. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  10. سخت، اما گذرا...

  11. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  12. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  13. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  14. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  15. لنگرگاه جمهوری اسلامی در بحران‌ها کجا است؟!

  16. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  17. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  18. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  19. خاری در چشم دشمنان

  20. حل يك ابرچالش نظام

  21. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  22. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  23. محل تدفین شهید آیت‌الله رئیسی مشخص شد/ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

  24. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  25. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

آخرین عناوین