روحانی: پرونده‌سازی برای افراد هنر نیست!/ با هم دوست باشیم

گروه سیاسی الف،   3980820164 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس جمهور با بیان اینکه پرونده درست کردن هنر نیست اظهار کرد: به پرونده درست رسیدگی کردن خوب و هنر است. ما همه بنده خدا هستیم پس بیایم به هم عشق به ورزیم.

روحانی: پرونده‌سازی برای افراد هنر نیست!/ با هم دوست باشیم

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه دوشنبه ۲۰ آبان ماه در آیین افتتاح طرح های معدنی و فولادی و طرح های صنعت، آب و برق استان کرمان با اشاره به پروزه های افتتاح شده در استان های یزد و کرمان اظهار کرد: آنچه که در این دواستان در دو روز گذشته مشاهده کردیم، فداکاری این دو خطه برای آرمان ها، ملت و کشور بزرگ ایران بود و همه باید در این مسیر گام های بلندتری را برداریم ضمن آنکه کار عظیم و بزرگی که امروز توسط کارگران، مهندسین، سرمایه گذاران، طراحان و سیاستگذاران هم اکنون در حال انجام و اجراست، قابل تقدیر می باشد.

وی ادامه داد: از آغاز انقلاب تاکنون، به جزء مسائل دفاع مقدس و ایستادگی در برابر فشارهای خارجی و موفقیت های کسب شده در کشور، در بخش های مختلف فناوری و اقتصاد و علم و دانش کارهای بسیار بزرگی در این کشور انجام گرفته است.

روحانی با بیان اشاره به سدسازی در کشور گفت: ما در گذشته به عنوان کشوری که توانایی سدسازی به معنای از طراحی تا اجرا را داشته باشد، نبودیم اما امروز نه تنها می توانیم نیاز خود را برآورده کنیم حتی می توانیم در بحث سدسازی نیز به کمک کشورهای دیگر رفته و به عبارتی در حوزه سدسازی صاحب قدرت اجرایی هستیم و در همین راستا نیز در سال های اخیر مشاهده کردیم که این هنر و کار چگونه نجات دهنده جان مردم در سیل های اخیر شد و اگر سدسازی های سالهای گذشته نبود در سیل فروردین ماه سال جاری که ۲۵ استان کشور درگیر شدند جان مردم به خطر می افتاد.

رییس جمهور با اشاره به پیشرفت و توسعه صنعت برق و گاز کشور در سال های اخیر اظهار کرد: امروز به مرحله ای از صنعت برق دست پیدا کرده ایم که نه تنها می توانیم برای خودمان نیروگاه بسازیم، بلکه کشورهای همسایه به دنبال کمک از این صنعت جمهوری اسلامی ایران هستند و یا در حوزه گاز، در ابتدای این دولت نه تنها خود کفاء در صنعت گاز نبوده بلکه در زمستان سال ۹۲ حتی با کمبود گاز در شهرهای شمالی استان نیز روبرو بودیم و دولت قبلی مجبور بود برای رفع این مشکل تا ۹برابر قیمت پول به کشورهای همسایه شمالی پرداخت کند که مشکل گازرسانی به این مناطق را حل کند اما امروز نه تنها در تابستان بلکه در زمستان ایران به عنوان صادر کننده گاز به کشورهای ترکیه و همسایه مطرح بوده و این اتفاقات است که می توان عنوان کرد در طول چهل سال گذشته موفق عمل کرده ایم.

روحانی به میدان جدید نفتی کشف شده در کشور اشاره کرد و گفت: در یک کار عظیم و بزرگ در زمینه اکتشاف نفت توانستیم یک میدان بسیار عظیم نفتی را با تلاش چند ساله که از سال ۹۵ آغاز شد و به ثمر نشست، ۵۳ میلیارد بشکه نفت در این مخزن اکتشاف قطعی ما شده و تخمین نیست و رفتیم به نفت رسیدیم، این چاه‌ها در این مخزن ۳۱۰۰ متر است و ما نفت استخراج می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه صنعت فولاد، در دنیا قدرتمند بوده و می توانیم در شرایط کنونی تا ۸۰ درصد کارخانه فولاد را با توان داخلی راه اندازی کنیم افزود: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید حمایت از صنعت ریلی در کشور است که در همین راستا امروز توانسته ایم ریل و واگنی را که تا دیروز از کشورهای دیگر خریداری می کردیم، را در داخل تولید کنیم و امروز استان های همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و گیلان به خط ریل متصل شده اند و به زودی شهرهای میانه و بستان نیز به خط ریلی متصل می شوند و در سال آینده یزد به اقلید و در نتیجه به شیراز وصل می شود و می توان این ادعا را داشت که امروز صاحب این قدرت هستیم.

روحانی با ذکر خاطره ای از مراحل ساخت موشک فاو ایرانی و ضد زره در دوران ۸ سال دفاع مقدس گفت: در آن دوران توانستیم موشک هایی بسازیم اما این موشک ها در اواخر جنگ به ما پاسخ دادند و زمانی بود که موشک برای زدن جنگنده های عراقی نداشتیم و به یاد دارم ۳۰ شب به فرودگاه مهرآباد رفته و موشک هایی تست می کردیم تا به جنگنده های عراقی برسد.

رییس جمهور افزود: اما امروز در پدافند هوایی در جایگاهی هستیم که یکی از کشورهای مهم آسیایی در مذاکرات گفت: افتخار می کنیم که شما مسلمانان ایرانی توانستید با دست خود موشکی بسازید که پهپاد آمریکایی را سرنگون کند.

روحانی ادامه داد: با همه تلاش‌هایی که ما انجام می‌دهیم اگر با فناوری روز آشنا نشویم و در وادی فناوری روز قرار نگیریم عقب می‌مانیم امروز در دنیا هوش مصنوعی سرآمد کارهاست، اساس جهان به سمت دیگری حرکت می‌کند و ما اگر در این زمینه عقب بمانیم، نمی‌توانیم شاهد رقابت خود با دنیای پر پیچ و خم امروز باشیم.

رییس جمهور با تاکید بر عقب نماندن در حوزه فناوری و نگاه ویژه به شرکت های دانش بنیان در کشور در دولت تدبیر و امید گفت: تحول زیادی در زمینه شرکت‌های دانش بنیان از سال ۹۲ تاکنون اتفاق افتاده به گونه ای که روزانه یک و نیم تا دو نفر دانشمند متخصص ایرانی که در دانشگاه های برتر دنیا درس خواندن، به کشور بازگشته و در ایران مشغول کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز فناوری و شرکت ‌های دانش بنیان یک بار سخت و سنگینی بر دوش دارند و در این زمینه استعدادهای خوبی در ایران داشته و در زمینه شبکه ملی اطلاعات گام‌های بسیار بزرگی برداشته ایم اظهار کرد: امروز ماندن بر روی افکار گذشته ضرر کشور و مردم است. نباید کند حرکت کنیم و عقب بمانیم و در این زمینه دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری پیشرفت‌های خوبی انجام دادند و قطعا ما نمی‌توانیم از علم و فناوری و دانش دنیای امروز عقب بمانیم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید اخلاق را به عنوانی درسی بدانیم که باید از پیامبر اسلام یاد بگیریم تصریح کرد: اگر همه چیز در کشور باشد اما اخلاق نباشد، به جایی نمی‌رسیم. متاسفانه امروز در کشور همدیگر را خُرد می‌کنیم، قدرت خود را علیه یکدیگر استفاده می‌کنیم. حزب و جناح و رقابت سر جای خودش خوب است، اما متاسفانه احزاب ما فکر می کنند باید هر روز با یکدیگر دعوا کنند. بیایم این بی اخلاقی ها را کنار بگذاریم اگر ما در دنیای سیاست به تعبیر بعضی‌ها قواعد بازی را یاد نگرفته باشیم و استفاده نکنیم، هم آبروی ما و قدرت پیشرفت کشور و هم رفاه و عظمت کشور را از بین خواهیم برد.

رییس جمهور با بیان اینکه می‌گردیم تا یک نقطه ضعف از یکدیگر پیدا کرده و آن را بزرگ و بزک کنیم این در حالی است که همه خوبی‌هایش را فراموش می کنیم افزود: بله همه آدم‌ها نقطه ضعف دارند.هر کسی یک نقص و عیبی دارد. شما در زندگی کسی شنود بگذارید خب حتما خطایی پیدا می‌کنید. اگر بنا بود همه چیز را افشا کنیم و پول مردم را برداریم و دستگاه بگذاریم در دفتر مردم، قطعا خطایی پیدا خواهیم کرد. امروز دیگر مردم آزاد تبادل می‌کنند و با هم در ارتباط هستند. مردم را آزار ندهیم، اذیت نکنیم بر مبنای اخلاق اسلام با هم رفتار کنیم عیب‌ها را بپوشانیم همان طور که خداوند ستار العیوب است. یک وقتی پرونده هست که هیچ؛ اما یک وقتی می‌خواهیم پرونده بسازیم و رسیدگی کنیم و صاحب تکنولوژی و قدرت هم باشم، که دیگر پرونده درست کردن هنر نیست، به پرونده درست رسیدگی کردن کار خوب، صحیح است.

روحانی گفت: ما با هم دوست و برادر شویم ما اهل یک کشور هستیم، آن چیزی که در کشور همه باید دنبال آن برویم از صنعت، علم و فناوری و... بالاتر اقتدا به پیامبر اسلام است و پیامبر الگو و مقتدای ما باشد و اخلاق را اجرا کنیم.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۶۳۸۹۰۱۹:۴۶:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۲۰
روحانی و.. ، بی .. رو از حد گذرونده. دوباره همون حرفهای انتخاباتی و عوام ..انه شروع شد. الف خواهشا منتشر کن.
ناشناس۱۱۶۴۰۴۸۲۱:۱۸:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۰
وحدت با کی شیخ؟ با تو؟!!!!!!! اونوقت وحدت کی با تو ..
ناشناس۱۱۶۴۱۰۰۲۲:۰۸:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۲۰
روحانی همیشه درست می گوید.
ناشناس۱۱۶۴۲۱۱۰۰:۱۴:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۲۱
خوش باش ، سرخوش
ناشناس۱۱۶۴۲۲۲۰۰:۳۲:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۲۱
راستشو بگو دلار جهانگیری گرفتی کامنتمیذاری؟
ناشناس۱۱۶۴۳۵۱۰۷:۳۶:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۲۱
بزرگترین خیانت به کشور این است که در راه مبارزه با فساد بین دولت و قوه قضاییه تعامل و تعدیل مبارزه با مفسدین صورت بگیرد میانجگری فرد یا افرادی خیانت به کشور است
ناشناس۱۱۶۴۴۵۲۰۸:۵۹:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۲۱
این نوع دیدگاه شما و امثال شما پیام آور بدبختی برای ایران و ایرانی شده. به راحتی فریب میخورید و تکرار اشتباهات گذشته. ایشون اگر کننده بود، تا حالا وضع کشور به این سمت نمیرفت. بنده خدا یه حرف راست زد توی مناظره ها، اون هم اینکه گفت ما خودمون استاد جنگ روانی هستیم! کلام آخرو، اول کار زد. نتیجه هم مشخص هست. انگار حافظه مردم ریست میشه!
ناشناس۱۱۶۴۴۸۱۰۹:۱۷:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۱
تو دیگه کی هستی حضرت علی علیه السلام میگن افراد رو با حق بسنج نه حق رو با افراد. اونم در مورد چه فردی!؟
ناشناس۱۱۶۴۳۱۷۰۶:۴۰:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۲۱
نه فقط وحدت یا ایشون که نیست حسین فریدون و مهدی جهانگیری هم هستند البته ..
ناشناس۱۱۶۴۰۶۶۲۱:۳۱:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۰
مثل دوسال آخر دوره احمدی نژاد، دوره شنیدن و تحمل حرف های بی ربط رییس جمهور فرا رسیده است. این اظهارات جنجالی بیشتر پایگاه اجتماعی افراد را سست می کند و منطق حامیان آنها را از بین می برد.
ناشناس۱۱۶۴۳۴۱۰۷:۲۳:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۱
اگر به اسم تعامل و وحدت بین دو قوه راه مبارزه با فساد بسته شود باید فاتحه انقلاب را خواند
ناشناس۱۱۶۴۴۸۲۰۹:۱۹:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۲۱
مقاومت روحانی درباره مبارزه با فساد سوال بر انگیزه
میلاد۱۱۶۴۶۰۱۱۰:۳۸:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۱
باهم دوست باشیم. ما رو لو ندین خلاصه...
ناشناس۱۱۶۳۸۹۷۱۹:۴۹:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۲۰
معلومه که سیستم راه صحیح راه میره! پس خطای هم را بپوشانیم؟ خطا را بپوشانیم یا جرم را؟
ناشناس۱۱۶۴۴۸۳۰۹:۲۰:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۲۱
اگر شما پاک دست هستید چرا نگرانید آقای روحانی؟
ناشناس۱۱۶۳۹۲۰۲۰:۰۶:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۰
اینا میخوان توی خیابونا دیوااااارر بکشن اگه میلرزین برین به جهنم بی‌شناسنامه‌ها بی سوادها من چیکار کنم خدا شما رو ترسو آفریده کاری میکنم مردم به این ۴۵ تومن احتیاج نداشته باشند فریدون فقط یکی از اونا بود شیخ قطار دستگیری‌ها و محاکمه داره با سرعت و جدیت و دقت حرکت میکنه
ناشناس۱۱۶۴۰۴۶۲۱:۱۷:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۲۰
چیزی نمونده قطار رئیسی به ..برسه .. __ به جای جنجال بهتره کاری بکنید !!
حمید۱۱۶۳۹۲۳۲۰:۰۷:۴۶ ۱۳۹۸/۸/۲۰
آب و روغن قاطی .. .. هست خدا .. مملکت و اقتصاد و همه چی .. نابود..
امید۱۱۶۳۹۲۴۲۰:۰۸:۴۹ ۱۳۹۸/۸/۲۰
بسم الله الرحمن الرحیم یعنی قوه قضائیه اجازه بده دزدها دزدی کنند ؟ تعجب داره از کسی که ادعا می کنه حقوق خوانده و در حوزه هم درس خوانده!!!؟؟؟ چرا ..؟ مگر ..
ناشناس۱۱۶۳۹۲۵۲۰:۰۹:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۲۰
اونایی که اخویشان پول مملکت را با ارتشا و تبانی و اخلال شبکه فساد بانکی خورد و فقط پنج سال زندان چطور ،آنهایی که پدر دامادشان برای واردات کالای اساسی موز در جایی که برای واردات داروهای خاص ارز نبود دلار ۴۲۰۰ چند میلیون یورو گرفتند چطور ،نباید پاسخگو شوند ما مردم مردیم
ناشناس۱۱۶۳۹۲۷۲۰:۰۹:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۲۰
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: «نابودى مردمان پيش‏تر از شما از آنجا بود كه اگر سرشناسى دزدى می‌كرد، رهايش می‌‌ساختند و چون ناتوانى دزدى می‌‏نمود، مجازاتش می‌‏كردند»و همچنین فرمودند :صِنْفانِ مِنْ اُمَّتى اِذا صَلُحا صَلُحَتْ اُمَّتى وَ اِذا فَسَدا، فَسَدَتْ اُمَّتى، قیلَ یا رَسولَ اللّه‏ِ وَ مَنْ هُما؟ قالَ: اَ لْـفُقَهاءُ وَ الاُْمَراءُ دو گروه از امّت من اگر صالح شوند، امّتم صالح می‏شوند و اگر فاسد شوند، امّتم فاسد مى‏شوند. عرض شد اى رسول خدا آن دو گروه كدامند؟ فرمودند: عالمان و حاكمان
ناشناس۱۱۶۴۳۱۹۰۶:۴۳:۴۸ ۱۳۹۸/۸/۲۱
طرفداران ایشان حتی علیه ،سخنان پیامبر علیه فساد هم منفی میزنند ..لااقل به این عده منفی زن اجیر شده می‌گفتید اول متن را بخوانند بعد منفی بزنند ...البته با همین مشخص میشود یاران جزو چه قشری هستند ..
ناشناس۱۱۶۳۹۲۸۲۰:۱۰:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۲۰
ما خواهان محاکمه علنی حسین فریدون و مهدی جهانگیری هستیم اینگونه صدور رای سبک برای جرایم سنگین عادلانه نیست قانون باید استثنا پذیر نباشد باید اموال حرام از هر که باشد به خزانه کشور بازگردد و این افراد بدانند فرار از عدالت دایمی نیست
ناشناس۱۱۶۴۲۲۱۰۰:۲۹:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۲۱
پس قالیباف چی؟
ناشناس۱۱۶۴۷۶۱۱۱:۳۹:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۱
شهردار قاتل به قالیباف تهمت زدند ولی نتوانسنتد حرف خود را اثبات کنند.
ناشناس۱۱۶۳۹۲۹۲۰:۱۱:۱۶ ۱۳۹۸/۸/۲۰
منم بودم به همه کنایه میزدم وقتی برادرم با اینهمه جرایم اقتصادی و ارتشا و فساد فقط پنج سال محکوم میشد و...بایستی حسین فریدون و مهدی جهانگیری بطور علنی مانند سایر مفسدان اقتصادی در پیش چشم مردم محاکمه شوند تا مردم بدانند واقعا عدالت برای همه جاری است و مفسدان دانه درشت هم مانند سایرین مجازات متجانس میشوند
ناشناس۱۱۶۳۹۳۳۲۰:۱۳:۱۵ ۱۳۹۸/۸/۲۰
چه کسانی از تاخیر در توسعه پارس جنوبی با هماهنگی توتال و متعاقب آن اضافه برداشت قطر و شرکت توتال که برخی روی آن علی رغم سابقه پرداخت رشوه این شرکت تعصب دارندو سهامدار آن قطر است از قطر پورسانت و کمیسیون واریزی به حسابهای خارجی سوییس دریافت کردند تاخیر و تعویق هدفدار این پروژه منجر به اضافه برداشت قطر و پرداخت کمیسیون و پورسانت به عاملان این تاخیر در حسابهای خارجی این افراد که ..زاده هایشان خارج هستند شد کجاست صداقت کجاست دوستی با منافع ملی کجاست عدالت چرا عاملان جرایم تحمیلی هجده میلیارد دلاری کرسنت به مردم ایران ،ارتشا توتال ،ارتشا استات اویل و عدم توسعه مخازن مشترک محاکمه و بازداشت نمی‌شوند چرا کو
ناشناس۱۱۶۳۹۳۶۲۰:۱۴:۲۳ ۱۳۹۸/۸/۲۰
پرونده سازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس۱۱۶۳۹۳۷۲۰:۱۴:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۲۰
منظورشون سر سفره .. ،.. امثال ح.ف و حامیانش با احکام سبک بریده شده و م.ج .. شده از چنگال عدالت با هم دوست باشیم بچه ها هم در خارج ..
ناشناس۱۱۶۳۹۵۵۲۰:۲۷:۰۰ ۱۳۹۸/۸/۲۰
اتفاقا در هر کشوری جناح های مخالف باید وجود داشته باشد با هم دوست نیستید این سطح فساد است با هم دوست باشید ما باید اموال کشور را برداریم و فرار کنیم تا دهان باز.. ها و .. ها آنرا نبلعد
ناشناس۱۱۶۳۹۵۶۲۰:۲۷:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۰
دقیقا فساد در دولت داخلی است علت آنهم رابطه بازی ،فساد و لابیگری و باند بازی و گمارده شدن برخی افراد رانت خور ونالایق با اخوی و ابوی فاسد حمایت شده و بدون شایستگی در سمت های مدیریتی کشور است ...حکایت آدم کریه المنظری است که سعی داشت کودکی را ساکت کند ..رهگذری گفت چه می‌کنی ،او گفت سعی میکنم کودک آرام شود ...رهگذر گفت ،:اشکال خودتی کودک از خودت میترسد ..همین حکایت مدیر نماهای ما و وضعیت مدیریت کشور و ادعای مسئول آنهاست ..ارتشا در ادارات بعضا فاقد بهره وری و فربه کشور بیداد میکند ..آقای کارمند ارشد کشور یکبار در لباس مبدل به یکی از واحد های تحت نظر دولت خود برود اگر جیبش را با زیر میزی ..رو میزی خالی نکردن آنوقت بیاید و ادعای مبارزه با فساد کند در وزارت نفت برخی پیمانکاران مفسد که به مصداق ..مناقصات را با تبانی با پیمانکاران براحتی با رشوه و با قیمت های چندین برابر برنده میشوند و برخی از شرکت ها و .. های وزارت نفت تحت تأثیر .. پیمانکاران انتخاب شده‌اند نه لیاقت و شایستگی قوای قضایی و مردم مدعی نشده‌اند ، آنها دست پیش را گرفته اند که پس نیفتند .آقایان مدیران ارشد دولتی ببینید چندین سال پیش شما و ابوی و اخوی و ...چه داشتید و الان چه دارید ...با مردم چه کردید ...اگر فساد برخی مدیران شکم فربه سیر نشو و حریص و طماع و دندان بر اموال مردم نبود وضع اقتصاد این نبود ،بچه های مدیران دولتی و بخصوص وزیر و مدیران .. همه خارج ،کسی نیست به ندای هل من ناصر ینصرنی مردم تحت فشار جواب داده و اموال مردم را از حلقوم این کارهای اژدها شده پس بگیرد و مصادره کند ؟؟؟
ناشناس۱۱۶۳۹۶۱۲۰:۳۰:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۰
بگذاریم دوستانه بخورند؟
ناشناس۱۱۶۴۰۱۹۲۰:۵۸:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۲۰
به عنوان یک شهروند ایرانی از قوه قضائیه تقاضامندم که به همین شیوه ای که تا اینجا در مقابله با فساد نزدیکان مسئولین عمل کرده اند، ادامه دهند از نشانه های موثر بودن مبارزه با فساد، برخواستن فریاد اهل زر و زور و ..
سجاد۱۱۶۴۰۳۱۲۱:۰۹:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۲۰
انگار روحانی توی ایران زندگی نمی کنه اینهمه دستگاه شنود میگزارن که ماشالله اینقدر فساد میشه اگه نگذارن چی میشه. هیچکی که نمیگه بیا منو بگیر من فاسدم . یکی به من بگه پرونده چجوری درست میشه. هیچ زیردستی جرات داره برای بالادستی پرونده درست کنه کسی جرات داشت برای برادر شما پرونده درست کنه
ناشناس۱۱۶۴۰۴۷۲۱:۱۷:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۲۰
اگر جرمی نباشه پرونده چطور میتونه درست بشه؟! منظور آقای روحانی از اینکه همه نقطه ضعف دارند چیه؟ و چه ارتباطی با پرونده سازی که میفرمایند هست؟ یعنی پرونده ها از نقطه ضعف ها تشکیل میشه؟ این دیگه نقطه ضعف نیست که
حق۱۱۶۴۵۶۱۱۰:۱۳:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۲۱
انشالله برای شما همینجوری یه پرونده درست بشه تا بفهمی اگه بخان اینکارو میکنن
ناشناس۱۱۶۴۶۸۱۱۱:۰۹:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۲۱
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
ناشناس۱۱۶۴۰۷۲۲۱:۳۴:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۰
خودتون رو خسته نکنین تا حالا لا پوشانی کردن منبعد هم خواهند کرد ولی حاج آقا رئیسی عزیز شما خادم آقا امام رضا(ع) هستین از مردم بپوشانی از آقا که نمی تونین بپوشانین پس محکم برخورد کنین و ریشه همه فاسدان را قطع کنین
ناشناس۱۱۶۴۱۳۴۲۲:۴۹:۵۹ ۱۳۹۸/۸/۲۰
خوب درست میگوید، رسیدگی کنند، به جز پرونده برادر بابک صحبت چند میلیارد است.
ناشناس۱۱۶۴۶۱۱۱۰:۴۰:۲۸ ۱۳۹۸/۸/۲۱
اون که زندونه منظور اینه کاری به م ج و ح ف نداشته باشین. چشم پوشی کنین
ناشناس۱۱۶۴۳۱۱۰۶:۲۹:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۲۱
سخنان رئیس جمهور را خواندم، حرف هاش عیب و ایرادی نداشت، انصاف داشته باشیم، از خدا بترسیم!
ناشناس۱۱۶۴۳۱۴۰۶:۳۴:۳۷ ۱۳۹۸/۸/۲۱
حالا خواهرزاده اش رو دارن میگیرند صداش دراومده!
ناشناس۱۱۶۴۳۹۹۰۸:۲۸:۰۶ ۱۳۹۸/۸/۲۱
با مفسدان و رانت خواران و رشوه گیرندگان و دهندگان دوست باشیم؟؟؟؟؟؟؟ این سیاست شماست آقای روحانی ؟؟؟؟؟؟؟به چه قیمتی؟؟؟؟؟ حفظ پست و مقام؟؟؟؟ به فکر مردم باشید و دست مفسدان و اطرافیانتان را از بیت المال کوتاه کنید.
ناشناس۱۱۶۴۴۳۴۰۸:۵۱:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۱
سلام دوستان رییس محترم جمهور می توانست ضمن حمایت از تلاش های اخیر قوه قضائیه از آنها بخواهد به پرونده های فساد مالی گذشته که مربوط به مدیریت های قبلی است هم رسیدگی کند . برخی از دوستان که نظر دادن توجه داشته باشند سخنان اخیر رییس جمهور نوعی تندروی بود. ایشان خیلی رادیکال حرف زدند. فساد، فساد است. فاسد، فاسد است. مبارزه با فساد را نباید جناحی، فردی ، گروهی و طبقاتی کرد. بعضی از نظرات دوستان موافق و مخالف هم تندروی است . پخش آن بیانیه در مجلس و سخنان آقای ذالنور هم تند روی است . سخنان رییس جمهور مملکت هم در قامت اپوزیسیون، تفرقه افکنانه و مضر به حال کشور است. همه این رفتار ها جامعه را دو قطبی می کند . قدرت کشور را تضعیف می کند. نوع نگاه من و شما هم خیلی مهم است . ما هم نباید اسیر احساسات و حرف بی پایه و اساس بشویم . به خدا قسم من نویسنده هم مشکلات اقتصادی زیادی دارم ، با به هم پریدن ، با متهم کردن یکدیگر چیزی درست نمی شود . دور تسلسل تا کی ؟ تمنا می کنم . بیشتر تامل کنیم ، تا دیر نشده . سپاس
عبدالله۱۱۶۴۵۰۱۰۹:۳۱:۴۰ ۱۳۹۸/۸/۲۱
آره...پرونده سازی خوب نیست...دروغ هم خوب نیست...خالی بندی هم خوب نیست....اززیربارمسوولیت دررفتن هم خوب نیست....فرافکنی هم خوب نیست....هوچی گری هم خوب نیست....!!!!!!!!!
ناشناس۱۱۶۴۵۰۵۰۹:۳۳:۳۰ ۱۳۹۸/۸/۲۱
عجب شگردی دارند دولتیان البته بعضی ها
ناشناس۱۱۶۴۵۱۰۰۹:۳۶:۰۲ ۱۳۹۸/۸/۲۱
چون قافیه تنگ آید .......
ناشناس۱۱۶۴۶۰۶۱۰:۳۹:۲۹ ۱۳۹۸/۸/۲۱
آقای رییس جمهور هر دستگاه دولتی که میرویم فامیل بازی و رابطه سالاری توش علنا موج میزنه و چیز عادی شده. بنا بود با برجامتون چرخ مملکتو بچرخونین بنا بود سالی نهصد هزار شغل ایجاد کنین بنا بود تورم زیاد نشه " مردم یادتون هست" بنا بود پاسپورت ایرانی معتبر بشه همش کشک بود آقای روحانی. رایتون رو گرفتین و دوباره دم انتخابات اومدین وعده بدین. ولی نه. حناتون دیگه رنگ نداره جناب امیدوارم در سالهای آینده اکثر فاسدان مسئول را پشت میله های زندان ببینم به امید خدا
ناشناس۱۱۶۵۱۶۵۱۴:۲۱:۲۹ ۱۳۹۸/۸/۲۱
آره والا انتخابات نزدیکه گوش مردم هم ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین