سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌‌وگوی مشروح با الف در برجام تضمین های کافی نگرفتیم/ روحانی بد شانسی آورد/ امروز که در موضع قدرت هستیم بهترین زمان برای حل و فصل مسایل مان است

گروه سیاسی الف،   3980812154 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

 سخنگوی حزب کارگزاران با تاکید بر اینکه برجام یک سند فراجناحی و ملی بود و نباید از آن در انتخابات ۹۴ استفاده جناحی می‌شد گفت: انتقادی که می‌شود به برجام داشت، این است که تضمین های کافی را از طرف‌های مقابلمان نگرفتیم.

در برجام تضمین های کافی نگرفتیم/ روحانی بد شانسی آورد/ امروز که در موضع قدرت هستیم بهترین زمان برای حل و فصل مسایل مان است

حسین مرعشی در یک گفت‌وگوی مشروح با الف درباره مسایل روز کشور با اشاره به عملکرد روحانی گفت: آقای روحانی بدشانسی بزرگی آ‌ورد. بزرگ‌ترین بدشانسی‌ای که آورد، ظهور پدیده ترامپ بود. ترامپ ضربه خیلی سنگینی به روند تحولات ایران زد. ایران داشت در مسیر درست حرکت می‌کرد. روحانی در برابر فتنه‌های ترامپ و یک جوان خام با سیاست‌های افراطی که در عربستان روی کار آمد، دوره سختی را گذراند.

وی تصریح کرد: در مجموع من آقای روحانی را برای اداره کشور در شرایط سخت منطقه‌ای و بین‌المللی موفق می‌دانم هرچند که انتقاداتی به آقای روحانی و دولتش دارم. مثلا در زمینه پاکدستی و بکارگیری آدم‌های صالح، انتظار بیشتری داشتم. اصلا نباید در این سطح در دولت‌های ما آدم‌های آلوده وارد کار شود؛ حالا چه آلودگی‌های اخلاقی و چه آلودگی‌های مالی.

مرعشی با یادآوری قدرت امروز ایران در منطقه  و توقیف کشتی انگلیسی ها و همچنین تاکید بر اینکه علیرغم سنگین ترین تحریم ها ما همچنان در منطقه قدرتمند و سرپا هستیم  گفت: این شرایط بهترین زمان برای حل و فصل مسایل مان است چرا که ترامپ در شرایط ضعف و ایران در شرایط قدرت است.

سخنگوی حزب کارگزاران در این باره تصریح کرد: باید استراتژی مان در این رابطه معلوم باشد. نمی توانیم همزمان هم پیشتاز حرکت های انقلابی در منطقه باشیم و هم رشد ۸ در صدی را تجربه کنیم. یکی از این دو را باید موقتا اولویت داد.

مرعشی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به انتقادها از جبهه اصلاحات در عرصه سیاست ورزی و همچنین اختلافات موجود میان اصلاح طلبان در زمینه مشارکت در انتخابات آتی گفت: این طبیعی است. اصلاح‌طلبان یک حزب بسته سیاسی نیستند، اصلاح‌طلبان دارای شخصیت‌های آزاد، احزاب آزاد و دارای اندیشه‌های متفاوت هستند که در تاکتیک‌ها ممکن است اختلاف‌نظر و اختلاف سلیقه هم پیش بیاید، ولی مهم این است که در آن لحظه آخر یک اجماع در اصلاح‌طلبان هم پیش می آید که سال‌هاست تجربه شده است.

وی یادآور شد: از سال 92 که دوره جدید حیات اصلاح‌طلبی در ایران است، ما توانستیم  بسیار سریع، یعنی از اعلام خبر رد صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی تا اعلام حمایت آقای خاتمی و آقای هاشمی، مشترکا، درباره آقای روحانی و همچنین کنار رفتن آقای عارف،  تصمیم گیری کنیم که همه این‌ها در پنج روز اتفاق افتاد.

مرعشی تصریح کرد:  این یعنی اینکه این جبهه سیاسی می‌تواند در پنج روز از شوک سنگین رد صلاحیت آقای هاشمی عبور کند و آقای عارف را متقاعد کند که به نفع آقای روحانی کناره گیری نماید؛ البته ایشان به نفع آقای روحانی کناره‌گیری نکرد، ولی بالاخره از صحنه کنار رفت، و به هر حال مشخص بود که به نفع آقای روحانی تمام می شود. شانس رأی آقای روحانی زیر چهار درصد بود که با کنار رفتن آقای عارف به ۵۱ درصد رسید. این یک جبهه سیاسی است که علی‌رغم این‌که طیف‌های مختلف و گوناگونی در آن حضور دارند، توانسته خودش را هماهنگ کند.

وی درباره انتقادها از جبهه اصلاحات نیز گفت: شعار اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگر تمام شد ماجرا، شعار خانواده انقلاب نیست، یک شعار براندازانه است، یعنی می‌خواهد همه چیز را به نفع براندازی رقم بزند. البته گلایه‌مندی مردم را هم باید بپذیریم ، این مخصوص اصلاح‌طلبان یا مخصوص دولت نیست، مردم در مجموع از شرایط رضایت کامل را ندارند.

مرعشی تاکید کرد : اگر روزی مردم بگویند انتخابات بی‌اثر است، یکی از پایه‌های مهم مردم‌سالاری، یکی از پایه‌های مهم اداره کشور بر مبنای آرای مردم فرو می‌ریزد.

سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به مناقشه همیشگی اصلاح طلبان با شورای نگهبان نیز تصریح کرد: ما نظارت شورای نگهبان را نظارت استطلاعی که بر اساس آن فقط مطلع باشد، نمی‌دانیم، نه؛ حتما شورای نگهبان اگر نظارت دارد، نظارت را باید اعمال کند که قانون اجرا شود، ولی حتما این نظارت موثر باید در چارچوب قانون باشد.... شما نمی‌توانید به یک جریان سیاسی بگویید که در انتخابات شرکت کرده و لیست هم بدهید اما کاندیدا نداشته باشید و از لیست رقیب استفاده کنید. خب اگر سختگیری شورای نگهبان به قدری افزایش پیدا کند که ما آدم نداشته باشیم، چه کار باید کنیم؟ با آدم قرضی که نمی‌توانیم در انتخابات شرکت کنیم، من به این مشارکت عقلانی میگویم نه مشروط.

مرعشی در همین زمینه افزود:  معنی ندارد کسی مثل آقای ناطق که ذخیره‌ای از تجربه سیاسی کشور است، کنار بکشد. ... مقصر این موضوع کسانی هستند که فرصت نمی‌دهند به شخصیت‌هایی که می‌توانند، وارد صحنه شوند. یکی از موارد سختگیری‌های شورای نگهبان، بر روی منتقدین درون خانواده انقلاب است.


مشروح گفت‌گوی الف را با سید حسین مرعشی را  فردا در سایت الف بخوانید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۵۹۶۳۷۰۰:۰۴:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
حزب کارگزاران یکی از متهمان اصلی توسعه نامتوازن در کشور است. بذر سرمایه گرایی و تجمل گرایی جامعه در دولت سازندگی کاشته شد.
ناشناس۱۱۵۹۷۱۲۰۷:۳۶:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۱۸
واژه‌ی شانس ، پوششی چندش‌آور و تنفر زا برای کتمان خیانت‌ها و خباثت‌ها و بی‌کفایتی‌هاست _____ مرعشی داره ادای شوهرخواهرش رو درمیاره!
ناشناس۱۱۵۹۷۸۲۰۹:۲۷:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۱۸
شوهر خواهرش در خاطره سازی از اموات!! ننه‌من‌غریبم یَد طولایی داشت یادش به خیر!!!! میگفت جانکری تضمین کرده!!!!!!! بسوزه پدر تابعیت بَر و بچه‌ها
ناشناس۱۱۵۹۹۳۸۱۱:۴۲:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۱۸
شورای نگهبان نباید افرادی را که در فتنه 88 مشارکت داشتن تایید صلاحیت بکند.
تبریزی۱۱۵۹۹۱۵۱۱:۲۳:۰۲ ۱۳۹۸/۸/۱۸
اتفاقا شانس یه چیز کاملا واقعیه. مثلا من شانس نداشتم که تو ایران و اون هم تو این برهه از تاریخش به دنیا اومدم.
ناشناس۱۱۵۹۹۸۸۱۲:۰۸:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۱۸
به ناپلئون گفتن نظر شما درباره شانس و اقبال چیه ؟ گفت من هرچقدر بیشتر تلاش و کوشش می کنم شانس و اقبال بیشتر به من رو میاره.
ناشناس۱۱۵۹۹۵۶۱۱:۵۰:۰۰ ۱۳۹۸/۸/۱۸
امام خمینی(ره): ما از شر رضا شاه و محمدرضا پهلوی خلاص شدیم ولی از شر تربیت شدگان شرق و غرب به این زودی ها خلاص نمی شویم.
ناشناس۱۱۵۹۷۱۳۰۷:۳۸:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۱۸
نه دوست عزیز، الان نزدیک به انتخابات است، حرفهای خوب بزنید، حزب اصلاح طلبان بهترین حزب تاریخ ایرانه، چشم تاریخ به این حزب دوخته شده!!
ناشناس۱۱۵۹۹۱۸۱۱:۲۷:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
اصلاح طلبان حتما نه و اصولگرایان صد در صد نه!
ناشناس۱۱۵۹۹۴۳۱۱:۴۴:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۱۸
زیباکلام : مردم از رای دادن به اصلاح طلبان سرخورده شده اند.
ناشناس۱۱۵۹۷۳۰۰۸:۰۷:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۱۸
یک قولنامه مسکن را هم که می نویسند 6 بند انرا می بندد انوقت برای این قرارداد به این مهمی جریمه تخلف نگذاشته اند
ناشناس۱۱۵۹۹۴۵۱۱:۴۵:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
ظریف و روحانی باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد ؟!
ناشناس۱۱۵۹۷۳۵۰۸:۱۹:۴۳ ۱۳۹۸/۸/۱۸
خدا لعنت کنه کسانی که بذر لیبرال سرمایه داری رو تو این مملکت کاشتن و مردم رو بیچاره کردن
ناشناس۱۱۵۹۸۱۲۱۰:۰۲:۱۴ ۱۳۹۸/۸/۱۸
لیبرال ها در استرالیا سوییس دانمارک نروژ آلمان هلند بلژیک سوئد آمریکا کانادا و ... خیلی هم موفق بودن از چین و روسیه شما موفق تر
ناشناس۱۱۵۹۸۶۷۱۰:۴۸:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۱۸
ان کشورها هم موفق بودندالبته در فاصله طبقاتی!
ناشناس۱۱۵۹۹۲۴۱۱:۳۴:۱۶ ۱۳۹۸/۸/۱۸
میان ماه تو با ماه گردون فرق بسیار است.
عجایب شهر۱۱۵۹۹۸۴۱۲:۰۴:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۱۸
بله ولی نسخه های آنها در به اصطلاح جهان سوم فاجعه آفرید. نظر شما در مورد کشورهای آمریکای لاتین آرژانتین، شیلی، اروگوئه و مکزیک و بلغارستان، مجارستان، رومانی و سریلانکا، مالزی، ساحل عاج و سنگال، غنا و چندین کشور دیگر چیست؟ آنها با آمریکا مشکلی نداشتند و همه این سیاست های بانک جهانی را در دوره ای مو به مو انجام دادند نتیجه چه بود؟ البته بعضی ها بیدار شدند و پشت پا زدند به این سیاست ها و مسیر را تغییر دادند.
س۱۱۶۰۲۰۲۱۴:۲۰:۴۹ ۱۳۹۸/۸/۱۸
در مکزیک و مصر و خیلی کشورای دیگه هم ناموفق بودن. ضمنا کشور های اروپایی لیبرال محض نیستن و تا حدودی سوسیالیست هستن
ناشناس۱۱۵۹۹۵۹۱۱:۵۲:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۱۸
درسته فرمودید اشرافی گری و حقوق های نجومی از دولت کارگزاران شروع شد.
معلم۱۱۵۹۶۴۴۰۰:۳۲:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۱۸
تضمین دادند که نگرفتیم. همین برجام از نظر ترامپ یک فاجعه بود .
ناشناس۱۱۵۹۹۳۰۱۱:۳۷:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
حق گرفتنی است دادنی نیست.
ناشناس۱۱۶۰۲۱۵۱۴:۳۶:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۱۸
اینهایی که منفی دادند یعنی یه جوعقل ندارند که با مسلمات هم مخالفت نکنند ؟
ناشناس۱۱۵۹۹۶۱۱۱:۵۴:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۱۸
قرار بود با برجام تحریم نباشد وقتی برجام هست تحریم هم هست یعنی خسارت محض.
ناشناس۱۱۵۹۶۴۶۰۰:۳۶:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
100% روحانی بد شانسی آورد که پست ترامپ دیوانه خورد مگر نه اوضاع کاملا متفاوت پیش میرفت ...
ناشناس۱۱۵۹۷۲۲۰۷:۵۶:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۱۸
آخه در تعاملات بین المللی حرف زدن از شانس چقدر کج فهمیه تا کی باید گول این حرف های عوامفریبانه رو خورد اگه در یک تفاهم نامه تضمین های لازم و مجازات های مناسب برای برهم زننده آن در نظر گرفته بشه شانس چه معنایی پیدا میکنه
ناشناس۱۱۵۹۸۱۳۱۰:۰۴:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۱۸
عوامفریب شماها هستید که با شعار یارانه 50 هزار تومنی مردم رو گول زدید و 10 برابر اون رو از جیبشون بیرون کشیدید
ناشناس۱۱۵۹۹۲۶۱۱:۳۷:۰۷ ۱۳۹۸/۸/۱۸
عباس عبدی : اگر کلینتون هم رئیس جمهور می شد دچار مشکلات بدتری در برجام می شدیم ؛ برجام ضمانت اجرایی ندارد.
ناشناس۱۱۵۹۹۳۵۱۱:۴۱:۰۸ ۱۳۹۸/۸/۱۸
عوامفریب آنهایی هستن که میگفتن با هر روز در تاخیر در امضاء برجام 100 میلیون دلار ضرر می کنیم !
ناشناس۱۱۵۹۹۶۶۱۱:۵۷:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۱۸
عوامفریب آنهایی هستن که میگفتن امضاء جان کری تضمین است !!!!
ناشناس۱۱۶۰۱۷۴۱۴:۰۵:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۱۸
شعار یارانه ۵۰ تومنی رو که کروبی میداد...یادته؟! ولی یارانه ۱۵دلاری رو محمود داد...الان شده ۴ دلار,به برکت حسن...
ناشناس۱۱۶۰۱۹۴۱۴:۱۷:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۱۸
اصلا چه ربطی داره به بحث
ناشناس۱۱۵۹۹۶۵۱۱:۵۶:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۱۸
نقض فاحش برجام از دولت اوباما با تصویب قانون تحریم ویزای امریکا برای اتباع 38 کشور که به ایران سفر می کنند و تمدید 10 ساله تحریم آیسا و غارت 2 میلیارد دلاری اموال بلوکه شده ایران شروع شد.
ناشناس۱۱۵۹۹۸۶۱۲:۰۶:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
برجام ثابت کرد که هیچ گاه در گفتگو نباید به امریکای جنایتکار درجه یک اعتماد کنیم.
ناشناس۱۱۵۹۶۴۸۰۰:۳۷:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۱۸
من میگم انتخابات بی اثره چون دو جناح فقط به فکر قدرت هستن تا یکی شون به قدرت میرسه بجای اینکه بهم کمک کنن برای ابادانی و پیشرفت کشور فقط میخوان بهم ضربه بزنن که این جناح کارایی نداره فقط ما میتونیم مردم کاره ای نیستن جز روز رای گیری
ناشناس۱۱۵۹۶۹۱۰۶:۰۲:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۱۸
برجام ماقص و مریض متولد شد ..... تقصیر اصلاح طلبان و روحانی و ظریف است ....
محمد۱۱۵۹۶۹۲۰۶:۱۶:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۱۸
منم تو کنکور 84 بد شانسی آوردم رتبه 2 رقمی نشد یا 86 کنکور کارشناسی بد شانسی آوردم طراح سئالات خیلی سخت گرفته بود یا ...... بد شانسی زمانی که کل کشور به شانس اقبال اداره کنی ....
ناشناس۱۱۵۹۷۰۷۰۷:۲۶:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۱۸
کارگزاران بی تدبیر ماله کشی تا کی؟
نسل سوخته قبلی۱۱۵۹۷۱۱۰۷:۳۲:۳۸ ۱۳۹۸/۸/۱۸
غرب 50 ساله که برنامه ریزی می کنه که پول منابع خام کشورهای عقب افتاده حتی پیشرفته رو هاپولی کنه و به اصطلاح پول مفت به کسی نده! یا اگه پولی بده بعد به صورت فروش آشغال و خرت و پرت پس بگیره. در این اهداف خیلی هم موفق بوده. پس به این مفتی ها این داستان جمع بشو نیست و فلاکت ول کن ما ها نیست.
صف۱۱۵۹۷۳۲۰۸:۰۸:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۱۸
شما تا دیروز تعهد شفاهی جان کری را بالاترین تضمین میدانستید و با افتخار از آن یاد میکردید و برجام را بعنوان معاهده ای که نظیرش تا کنون توسط هیچ دولتی در ایران وجود نداشته یاد میکردید،چه شده که سخنگوی کارگزاران به این مهم اعتراف کرده است.؟!
ناشناس۱۱۵۹۹۳۲۱۱:۳۹:۲۳ ۱۳۹۸/۸/۱۸
انتخابات نزدیک است و عوامفریبی ها شروع شده است.
ناشناس۱۱۵۹۷۳۳۰۸:۰۹:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۱۸
بد شانسی؟هرچه برگ بود دست شماها بود اما بازیکن خوبی نبودید اگه بودید که میتوانستید از برگ هاتون درست استفاده کنید
حمید۱۱۵۹۷۴۲۰۸:۳۳:۴۰ ۱۳۹۸/۸/۱۸
کاش اینقدر شجاعت داشتین که از روحانی در طول این 6 سال انتقادی صریح و بی پرده می کردین. روحانی شخص ی بود که رقبایش را به همه چیز متهم کرد و خودش را ناجی افسانه ا ی کشور قلمداد میکرد. صدها وعده ای که....... بفرمایید در کدام حوزه ایشان موفق بودن. در موردبرجام هم ایشان با تخیلاتشان که 100% خوشبیی به آمریکا و اوباما بود میخواست نام خودش را بعنوان ناجی ایران در تاریخ ثبت کنه در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که گول آمریکایی ها را نخورید ولی ایشان بخاطر اشتهای خاصی که داشتند برجام را پذیرفتند و همه شعارهایشاندر موقع کاندیداتوری ریاست جمهوری نقش بر آب شد ارزش پول ملی بشدت سقوط کرد. مسکن مهری که آنرا وزیر پد مدعا و حرافش مزخرف میخواند بنام دیگر احیا کردند و خانه تا سه برابر گران شد پاسپورت ها اعتبارش کاهش یافت. یارانه ای قول عدم نیاز میدادند به سرنوشت دیگ ر دچار شد و صدها وعده پوشالی امروز روی کاغذ ماند. جناب مرعشی از خدا و مردم شرم کنید و لا اقل در این واپسین روزهای عمرتان مثقالی صداقت خرج کنید و هنوز مشکلات را به اما و اگر و بدشانسی ربط ندهید بگوئید وعده ها ی ما پوشالی بود همین
ناشناس۱۱۵۹۷۵۳۰۸:۴۹:۳۸ ۱۳۹۸/۸/۱۸
اگر اوباما وجانكري ادامه داشتنداوضاع بهتر بود شايد بدشانسي كه براي اقاي روحاني اتفاق افتاد ناشئ از غروركذبي بود كه در خصوص كاهش تورم وتك رقمي كردن ان برايش ايجاد شده بود وفكر ميكرد احمدي نژادوبقيه رياست بلد نبودندواين منم كه كشوررا دارم از گروني وتورم چندين ساله نجات ميدهم كه خوب اوضاع كشور از همه دورانها بدترشد
ناشناس۱۱۵۹۷۵۹۰۸:۵۳:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۱۸
کدام موضع قدرت..
ناشناس۱۱۵۹۸۷۳۱۰:۵۰:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
این موضع قدرت را هم نظامی ها ایجاد کردن ولی این ها همچنان در حد لالیگا التماس می کنند
ناشناس۱۱۵۹۹۵۱۱۱:۴۷:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۱۸
سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک 200 میلیون دلاری و توقیف کشتی نفت کش انگلیسی نشان داد که ما در موضع قدرت هستیم.
ناشناس۱۱۶۰۰۲۷۱۲:۴۴:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۱۸
موضع قدرت ! خواب دیدی خیره
بهرام۱۱۶۰۰۳۱۱۲:۴۹:۰۲ ۱۳۹۸/۸/۱۸
اقای حسین مرعشی برجان مگر قولنامه خرید اتومبیل است که تضمین های کافی از طرف‌های مقابلمان بگریم متاسفانه وقتی سواد حقوق بین الملل و دیپلماتیک نداشته باشیم همه اقایان حرف های اب دوغ خیاری زیاد میزنند
محمد۱۱۶۰۰۸۴۱۳:۲۲:۳۷ ۱۳۹۸/۸/۱۸
روحانی بد شانسی اورد کود گرون شد وگلابی ها نرسید پشت وپناهشم تواستخر غرق شد وازدست داد وبی پناه شد علی یرکت الله
رضا۱۱۶۰۱۴۷۱۳:۴۸:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۱۸
بدشانسی عوامفریبانه ترین واژه برای اغفال چندباره مردم است . هنوز کلیپ جلسه ای که در ان اقای ظریف در جواب منتقدان و دلواپسان دلسوز مملکت محکم ادعا میکرد که اقای ترامپ و هیچ رییس جمهور دیگری نمیتواند برجام رانقض کند به راحتی در فضای مجازی قابل جستجواست
ناشناس۱۱۶۰۱۵۳۱۳:۵۸:۳۲ ۱۳۹۸/۸/۱۸
یه دوره ای هولوکاست بود یه دوره ای انرژی هسته ای بود یه دوره ای مذاکرات بود یه دوره ای برجام یه دوره ای هم خروج از برجام تا ابد ما محکومم درگیر یک موضوع باشیم ....
سانسورشده۱۱۶۰۲۱۲۱۴:۳۱:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۱۸
تفاوت اصلاحطلب و اصولگرا مثه تفاوت شبکه یک و دوئه هردوتا یه چیزی پخش میکنن با تصویر متفاوت درکشورهای بلوک شرق حزب وگروه معنی نداره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین