تعمیرات لوازم خانگی با قیمت ویژه در تهران

گزارش بازرگانی،   3971127172

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران با قیمت مناسب و گارانتی پس از تعمیر با مرکز آذین سرویس امکان پذیر می باشد و تعمیر لوازم خانگی در تهران به صورت شبانه روزی انجام می شود.

اگر شماهم تصمیم دارید که اقدام به تعمیرات لوازم خانگی منزل خود کنید باید بدانید که در استان تهران مراکز زیادی وجود دارد که اقدام به تعمیر انواع لوازم خانگی می کنند اما قیمت های آنها بسیار تفاوت دارد.

شاید جالب باشد اما در حال حاضر حدود 500 مرکز فعال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی موجود می باشند که در ادامه به خدمات نمایندگی آذین سرویس می پردازیم تا تفاوت این مرکز را با دیگر مراکز بدانید.

در سال های اخیر شاهد زیاد شدن مراکز تعمیراتی هستیم و اما نکته ای که جالب است این می باشد که تنها حدود 15 درصد از کل 500 مرکز دارای مجوز هستند و مابقی مراکز به صورت غیر مجاز و بدون مجوز در حال فعالیت می باشند.

درصورتی که به مرکزی که بدون مجوز می باشد اعتماد کنید پس از تعمیر کردن لوازم خانگی شما درصورت وجود مشکل به هیچ عنوان دیگر اقدام به رفع ایراد به صورت رایگان نمی کنند و برخی از این مراکز دیگر پاسخگوی شما نیز نمی باشند اما چرا؟ در بسیاری از موارد افرادی را مشاهده می کنیم که در محله ها برای تعمیر یخچال تبلیغات می کنند و به صورت سیار می باشند و اصلا آدرس دفتری که می گویند در آنجا فعالیت دارند حقیقی نمی باشد و در چنین شرایطی درصورتی که مجدد مشکلی برای یخچال پیش آید و یا نیاز باشد اقدام به تعمیر لوازم خانگی دوباره کنید باید هزینه ای کامل مجدد کنید.

ما در نمایندگی آذین سرویس با بیش از 11 سال سابقه کار در استان تهران در زمینه تعمیرات یخچال و ... می توانیم بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشیم چراکه ما قطعا به فکر رضایت شما شهروندان عزیز خواهیم بود و این مورد را در ادامه به شما اثبات خواهیم کرد.

تعمیر یخچال در تهران با ضمانت 90 روزه

نمایندگی آذین سرویس سالها با داشتن تجربه فعالیت در زمینه تعمیر یخچال در تهران بدون شک با فعالیت های گسترده خود تجربیات بسیار بالایی کسب نموده است و ما با داشتن فنی کارانی با تجربه همکاری بیش از 5 سال به صورت علمی و عملی اقدام به تعمیر یخچال در تهران طبق استاندارد های جهانی می کنیم و همچنین به مدت 90 روز خدمات خود را گارانتی می نماییم.

ما با داشتن سالها تجربه می توانیم طبق استاندارد های جهانی خدمات پس از فروش بسیار عالی و بدون نقص به شما شهروندان ارائه کنیم و جالب است بدانید که ما جهت رضایت شما عزیزان اقدام به 20 درصد تخفیف برای آن دسته از افرادی که برای اولین بار با نمایندگی آذین سرویس تماس میگیرند می کنیم.

ما در سال های اخیر که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت داریم به خوبی می دانیم که یخچال یکی از مهم ترین دستگاهی می باشد که در صورت خرابی باید فورا تعمیر شود و برای این منظور تنها فنی کار ما 15 دقیقه پس از تماس شما برای تعمیر یخچال در تهران در محل شما حضور پیدا می کند و با برسی های اولیه و براورد کامل هزینه به شما قیمت می دهد و درصورت تمایل در صورت تایید شما فورا اقدام به رفع عیب یخچال می کند.

ما برای ثبت درخواست شما از طریق سایت 20 درصد تخفیف در نظر داریم که هم با قیمت مناسب و هم جهت رضایت مندی شما عزیزان اقدامات لازم را انجام داده باشیم.

جهت تماس با ما می توانید با شماره 77612939 021 ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را به ما بسپارید

یخچال جنرال الکتریک از برند های بسیار با کیفیت و موجود در کشور می باشد و انصافا قطعاتی که درون آن به کار رفته بسیار با کیفیت بوده و هیچ نقصی ندارد اما جالب است بدانید که قطعات آن بسیار حساس می باشد و نباید به هر تعمیرکار کار را سپرد چراکه تعمیر یخچال جنرال الکتریک کار هر فنی کار نبوده و باید حواستان کاملا جمع باشد.

ما برای مشتریان پلن های بسیار جالبی را در نظر گرفته ایم که در ادامه به آن به صورت کامل می پردازیم و چیزی که بسیار مهم می باشد تجربه بسیار بالای فنی کاران ما با بیش از 5 سال سابقه کار فقط در همین نمایندگی می باشد و اقدام به تعمیر یخچال جنرال الکتریک با قیمت های بسیار مناسب می کند.

ما با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی شهروندان عزیز قیمت های خود را در سال 1397 افزایش نداده و با همان تعرفه های سال 1396 اقدام به فعالیت می کنیم. شما عزیزان می توانید هرگونه سوال را به صورت رایگان با تماس با مرکز بپرسید و به صورت کامل در زمینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک راهنمایی شوید.

در سال های اخیر با زیاد شدن مراکزی که بدون مجوز فعالیت می کنند ما در نظر گرفته ایم که نکاتی را به شما عزیزان بگوویم : در صورتی که مرکزی بدون مجوز برای کار در منزل شما یا محل کار شما حاضر شود قیمت های آن حدودا 30 درصد بالا تر بوده و اصلا مطابق تعرفه های اتحادیه عمل نمی کنند و مورد بعدی که بسیار مهم است نداشتن تضمین جهت خرابی های احتمالی بعد از تعمیر می باشد.

تعمیر پکیج دیواری در تهران همراه با  20 درصد تخفیف

درصورتی که نیاز به تعمیر پکیج دیواری پیدا کردید اصلا نگران نباشید چراکه درصورت خرابی ما با داشتن قطعات اصلی در انبار های خود تضمین پس از تعمیر هم به شما می دهیم و هرگونه خرابی را درصورتی که ما آن را قبلا تعمیر کرده باشیم به صورت رایگان رفع مشکل می کنیم.

تا به حال برایتان پیش آمده است که با وجود فشار بسیار مناسب آب اما اصلا آب داغ نداشته باشید ؟ و یا شعله های پکیج بسیار ضعیف باشد و همچنین به خوبی نتواند اب را داغ کند؟ و یا اصلا شعله روشن نمی شود؟ اصلا نگران نباشید چراکه ما برای تعمیر پکیج دیواری بسیار فعال می باشیم و 90 روز گارانتی پس از تعمیر به شما می دهیم.

ما در این نمایندگی که در استان تهران دارای 40 شعبه می باشیم و در اکثر مناطق استان تهران حضوری فعال داریم می توانیم برای تعمیر پکیج دیواری به صورت تمام وقت حتی در روز های تعطیل رسمی در خدمت شما عزیزان باشیم و اقدام به عیب یابی پکیج و در نهایت تعمیرات دستگاه به صورت کاملا استاندارد کنیم.

درصورتی که می‌خواهید درباره این مرکز بیشتر بدانید حتما مطلب تعمیر کولر گازی را بخوانید.

شماره تلفن نمایندگی همراه با 20 در صد تخفیف : 77612939 021

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین