افزایش حقوق کارمندان ۲ دستگاه دولتی مجدد به جریان افتاد +سند

گروه اقتصادی الف،   3970821012 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بر اساس مصوبه دولت، سازمانهای امور مالیاتی و بهزیستی کشور موظف به رعایت ترتیبات مندرج در مصوبه شورای حقوق و دستمزد شدند.

تسنیم نوشت: هیئت دولت در تیر ماه سال جاری، به پیشنهاد معاونت حقوقی ریاست جمهوری سازمانهای مالیاتی و بهزیستی را موظف کرد، ترتیبات مندرج در مصوبه شورای حقوق و دستمزد در خصوص تصویب نامه 21اسفند سال  95 را رعایت کنند. در هر حال هرگونه پرداخت مطابق با مصوبه مذکور از محل اعتبارات مصوب مربوط مجاز است.

گفتنی است، در مصوبه 21 اسفند ماه سال 95 آمده است، سقف حداکثر امتیازات مواد 65، 66،68 ، 71 قانون مدیریت خدمات کشوری پنجاه درصد افزایش مییابد.

اسفند ماه سال گذشته، دولت  به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی و تایید شورای حقوق و دستمزد، سقف امتیازات حقوق و دستمزد کارکنان سازمان امور مالیاتی تا 50 درصد افزایش داده بود. این درحالی است که خرداد ماه سال جاری رئیس مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرد و مصوبه مذکور را خلاف قانون ارزیابی کرد.

دیدگاه کاربران

علی۶۳۱۴۳۰۰۷:۴۴:۱۵ ۱۳۹۷/۸/۲۱
وقتی که مدیری با مدرک علوم اجتماعی در راس یک نهاد مالی فوق العاده مهمی مثل سازمان امور مالیاتی کشور باشد، بدانید که مشکلات این سازمان و مردمی که با آن سر و کار دارند هیچ وقت حل نخواهد شد.
ناشناس۶۳۲۴۵۵۱۸:۲۲:۳۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
حقوق همه ادارات باید یکسان سازی بشه... هم حقوق هم پاداش و هم اضافه ماری و مزایایی دیگه همه باید یکسان سازی بشه! تنها باید سختی کار برخی مشاغل متفاوت باشه! چرا کارمند امور مالیاتی آخر سال پاداش ده میلیونی بگیره و افسر نیروی انتظامی هیچ پاداشی نگیره؟ چرا باید کارمند اداره برق هفت میلیون هر ماه دریافتی داشته باشه اما کارمند ثبت احوال سه میلیون!؟ اصلاحش کنید!
ناشناس۶۳۱۴۷۶۰۸:۳۳:۱۲ ۱۳۹۷/۸/۲۱
پس بقیه مردم آدم نیستند؟
بردیا۶۳۱۵۳۳۰۹:۰۶:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۲۱
چرا هیچ کس به فکر حقوق پائین کارکنان وزارت صنعت،معدن و تجارت نیست که کمترین حقوق و مزایا را در بین تمامی وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی دارند.پارسال این موقع من و دوستم که کارمند گمرک است با توجه به سابقه ،پست و مدرک یکسان به یک اندازه حقوق می گرفتیم ولی از ابتدای سال جاری حدود یک میلیون ششصد هزار تومان به وی که یک کارشناس است اضافه شد و ما هم به وعده و وعیدهای وزیر وقت دل خوش کردیم که اتفاقی نیفتاد. مگر وزارت صمت هم دستگاه اجرایی نیست که اینقدر سطح حقوق کارکنانش پائین است؟
ناشناس۶۳۲۳۳۶۱۷:۰۲:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۱
عوضش در واردات های غیر قانونی اتومبیل و گوشی و و ...... جبران میکنه!
ناشناس۶۳۱۵۷۷۰۹:۳۹:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۲۱
جالبه که سازمان مالیاتی یکی از بالاترین اشل ها را در پرداخت داره و بازم زیاد میشه ولی سازمان فنی و حرفه ای نصف دارایی حقوق میگرن ولی افزایش هیچ چرا ارگانهایی با حقوق بالاتر همچنان افزایش دارن و برخی دیگر هیچ این چه نظام پرداخت هماهنگ است الف لطفا پخش کن
ناشناس۶۳۱۶۰۳۰۹:۵۸:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲۱
یعنی اینها کارمند ترند؟ انچه نظام اداری رو به این وضع اسف بار دراورده تبعیض در پرداختها و وجود مافیا دردستگاههاست. رئیس کمیسیون اقتصادی که یه ماه قبل مدعی بررسی افزایش حقوق کارمندها بود منظورش این دو دستگاه بوده؟ بسیار متاسفم.
مهدی۶۳۱۶۳۴۱۰:۱۶:۵۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
ما تو شرکت های خصوصی روز به روز وضعمون بدتر و وخیم تر و ثبات شغلیمون بدتر میشه انوقت دوستان اداره مالیات بی حساب و کتاب 50 درصد میره رو حقوقشون از مالیات های جیب امثال ما بدبختا
ناشناس۶۳۱۶۴۷۱۰:۳۲:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
کارکنان وزارت کار (استانها)در فقر می سوزن و مدیران در خواب خرگوشی. باید به کجا فریاد کنیم
مصوبه شناس کارمند پور۶۳۱۶۶۱۱۰:۴۳:۳۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
بقیه کارمند ها هم که قاق اند حتما ! این شیب ملایم کی تموم میشه اونوقت؟
ناشناس۶۳۱۶۸۵۱۱:۰۰:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
وقتی خودشون و فک و فامیلاشون جمع شدن تو وزارت خونه ها بایدم برای خودشون افزایش حقوق در نظر بگیرن اونم 50درصد کارگرا بدبختی مثل ما هم هیچی.
ناشناس۶۳۱۶۹۷۱۱:۰۶:۳۷ ۱۳۹۷/۸/۲۱
خداوند به همه خیر وسلامتی بده
ناشناس۶۳۱۷۲۲۱۱:۲۳:۳۶ ۱۳۹۷/۸/۲۱
کارگران آدم نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۶۳۱۷۳۳۱۱:۳۰:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۱
این اضافه حقوق را به بیکاران بصورت افزایش یارانه دهید نه اینکه در جیب کارمندان بریزید. با ۵ سال سابقه بیکارم, بیمه هم ندارم. سرپرست خانواده هستم, دو تا بچه کوچک هم دارم. مستاجر هم هستم. بخدا دیگه هیچی برام نمونده. دولت با استفاده از شماره ملی و شماره بیمه تامین اجتماعی مشخص کند که چه کسانی بیکارند تا بتواند یارانه آنها را اضافه تر کند.
ناشناس۶۳۱۷۸۶۱۲:۰۶:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۱
جالبه سازمان امور مالیاتی کارکنانشان درآمدهای نجومی دارند بازهم مورد الطاف دولت قرارمیگیرند و مالیاتشونو ما بیچاره ها باید بپردازیم
مهدی۶۳۲۵۵۱۲۰:۱۵:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
حقوق نجومی؟!! ما که چیزی ندیدیم کلا یه جابه جایی اقلام حکم بود دریافتی ما نسبت به سال قبل ۳۰ درصد کم شده
ناشناس۶۳۱۹۱۳۱۳:۰۹:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
به کارگران چی ؟؟؟؟ لابد باز هم باعث تورم همین کارگرانند .
ناشناس۶۳۱۹۱۷۱۳:۱۰:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
ما در شرکت خصوصی الان سه ماه است که حقوق نگرفته ایم. اعتراض= اخراج
سرگردبازنشسته نهاجا۶۳۱۹۶۲۱۳:۳۵:۱۲ ۱۳۹۷/۸/۲۱
یک مسئول با وجدان پیدا بشه حقوق بازنشستگان ارتش را هم یک افزایشی بده
ناشناس۶۳۲۷۴۳۲۲:۴۷:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
الان این که مخالف زده هدفش چیه دقیقا ، بجز اینه که ارتشی های بیچاره حتی از کارگران کمتر حقوق میگیرن و هیچ مزایایی ندارند
ناشناس۶۳۲۰۲۳۱۴:۰۷:۱۷ ۱۳۹۷/۸/۲۱
معلمان و کارمندان دانشگاه و مراکز آموزش عالی نیز کمترین حقوق و مزایای را دارند، چرا حقوق این قشرها افزایش پیدا نمی کند. بی عدالتی در پرداخت ها تاکی ادامه دارد؟؟؟؟؟؟؟
عبدالله۶۳۲۱۷۹۱۵:۳۶:۴۷ ۱۳۹۷/۸/۲۱
اموزش و پرورشیا کمترین دریافتی رو بین همه ارگان ها دارند.ایا خون مالیاتیا رنگین تر
محمد۶۳۲۲۴۹۱۶:۱۱:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۱
باید این دیدگاه در بین احاد مردم جا بیافتد شرایط برابر= حقوق برابر در خیلی از ادارات کارکنانش در روز 10دقیقه کار ندارند انجام دهند و تعطیلیهای زیادی و امکان استفاده از مرخصی هم برایشان همیشه محیا است برعکس در یکسری ادارات و مراکز کارمندانشان فرصت دستشویی رفتن ندارند ، پس یک فرقی باید باشد.
ناشناس۶۳۲۲۹۸۱۶:۳۹:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲۱
کارکنان محیط زیست در بدترین شرایط محیطی و با حداقل حقوق کارمیکنند، مورد ضرب و شتم و تیراندازی قرار می گیرند ولی دریغ از افزایش حقوق .
ناشناس۶۳۲۳۱۶۱۶:۵۰:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
بقیه هم گرانی فقط برای این دو هست برای ما گرانی و تورم اصلا نیست فقط این دو سازمان برایشان گران شده برای ما قیمتها ثابت بودوهست
ناشناس۶۳۲۳۳۴۱۷:۰۱:۴۷ ۱۳۹۷/۸/۲۱
50 درصد؟!!!!! اون وقت حقوق من 6 درصد. ای خدا از سرتون نگذره.
مصرافی۶۳۲۳۵۱۱۷:۰۹:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۲۱
پارسال و امسال پس انداز من که یک بازنشسته و سالمند هستم با تصمیمات دولت و بانک مرکزی اقلا یک چهارم شد. از آن طرف دولت به کارمندان خودش دائما داره میرسه و حقوقشونو افزایش میده.! به کجا بابت خالی کردن جیب امثال ماها و ریختن به حساب خودیها از دولت شکایت ببرم.؟
حمید۶۳۲۴۱۴۱۷:۵۰:۰۸ ۱۳۹۷/۸/۲۱
اگر کسی مصوبه را خوانده باشد فقط افزایش سقف حقوق به میزان50 در صد اعلام شده یعنی فقط افزایش حقوق نجومی بگیرهای نه کارمندان معمولی این ادارات، کارمندان معمولی هیچوقت به سقف حقوق نمی رسند که این مصوبه بخواد شامل حال اونها بشه
ناشناس۶۳۲۷۵۸۲۳:۱۲:۴۳ ۱۳۹۷/۸/۲۱
خود مجلسیها پارسال ۶۰ درصد به حقوقشون اضافه کردن چی؟؟ چرا آقای لاریجانی مخالفت نکرد؟
مهیار۶۳۳۶۵۲۱۳:۴۲:۴۷ ۱۳۹۷/۸/۲۲
تبیعض و ناعدالتی و اجحاف تا کجا؟ افزایش 50 درصدی امتیاز حقوق کارکنان امور مالیاتی از محل وصول مالیات و جرایم دریافتی؟ تشویق بیشتر ماموران مالیاتی به جریمه و وصول مالیات بیشتر و تبع ان حقوق و پاداش بیشتر ؟ هیات محترم وزیران معنای این مصوبه چیست ؟ایا برخی از دستگاه ها نفوذ و لابی بیشتری دارند؟ علت پافشاری سازمان برنامه بر این موضوع چیست؟ چرا باید افزایش حقوق ماموران مالیاتی از سایر اقشار و کارکنان به ویژه معلمان و بازنشستگان بیشتر باشد ؟ علت تغییر موضع مجلس محترم چیست؟ در شرایط رکود اقتصادی و مشکلات فعالان اقتصادی طراحی چنین مکانزیم هایی برای فشار بر مودیان مالیاتی در جهت وصول مالیات بیشتر و جریمه چه معنایی دارد؟ الف محترم این عادی ترین نقد یک شهروند است .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین