حاجی دلیگانی در گفتگو با الف: سیف باید تحت تعقیب و پیگیرد قرار گیرد/ دادستان کل کشور و تهران ورود کنند

گروه سیاسی الف،   3970506012 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سیف هم به مردم و هم به بیت المال آسیب رساند، گفت: سیف باید تحت تعقیب و پیگیرد قرار گیرد و از دادستان کل کشور و دادستان تهران بعنوان مدعی العموم می خواهیم تا به این پرونده ورود کنند.

سیف باید تحت تعقیب و پیگیرد قرار گیرد/ دادستان کل کشور و تهران ورود کنند

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به نامه 18 نماینده به آیت اله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه برای اتخاذ تدابیر لازم جهت در دسترس بودن مسئولین تیم اقتصادی دولت که از کار برکنار می شوند، گفت: منظور ما در این نامه آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی و امثال وی که قرار است از تیم اقتصادی دولت کنار گذاشته شوند، بود.

وی افزود: سیف گرچه در دوران مدیریتش زحماتی داشته اما اشتباهات بزرگی مرتکب شد که هم برای کشور و هم برای مردم خسارات زیادی به همراه داشت. بنابراین ضرورت دارد وی در محاکم قضائی پاسخگوی عملکرد خود باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عملکرد ضعیف سیف در موسسات مالی- اعتباری را یکی از خسارتهای وی به بیت المال و مردم ذکر کرد و افزود: سیف با نوع رفتار و مدیریت ناکارآمدی که در موسسات مالی و اعتباری داشت، باعث از بین رفتن سرمایه های مردم شد و حداقل 20 میلیون نفر را در کشور ناراضی کرد.

حاجی دلیگانی افزود: تعدادی از سپرده گذاران این موسسات به خیابانها آمدند و شعارهایی دادند که موجب سوء استفاده دشمنان و رسانه های بیگانه و ظلم بزرگی به نظام اسلامی و شهدا شد.

وی گفت: در همین راستا با پرداخت پولهای مردم از بیت المال، حدود 24 هزار میلیارد تومان به بیت المال ضرر رسید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نحوه توزیع سکه و ارز را یکی دیگر از رفتار اشتباه سیف در بانک مرکزی دانست و افزود: ضعف مدیریت وی باعث تاراج خزانه و ذحیره طلا و ارز کشور شد.

حاجی دلیگانی باز گردان سه نفر از معاونین بانک مرکزی به سرکار که با پاداش نجومی بازنشسته شدند را یکی دیگر از ضررهای سیف به بیت المال ذکر کرد و افزود: یکی از معاونین وی در حالی که یک میلیارد و 200 میلیون تومان پاداش گرفت و خود را بازنشست کرد، با دستور سیف بلافاصله به سرکار بازگشت و این موضوع روان و اعصاب دهها میلیون از مردم را شکنجه داد.

وی گفت: در کنار این موارد، موارد دیگری هم است که نیاز به گفتن به همه آنها نیست اما اگر دیدیم قوه قضائیه قصد برخورد دارد، اسناد و مدارک خود را ارائه می کنیم.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر اینکه فرزندان سیف تابعیت کشور بیگانه دارند و در خارج از کشور زندگی می کنند، تصریح کرد: با توجه به این قضایا قوه قضائیه از همین الان باید به فکر در دسترس بودن این افراد باشد و نباید باز دور بخورد و به نحوی اتفاقی بیفتد که مردم باز عدم کارایی و یا ذهنیت نسبت به برخی افراد پیدا کنند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نامه 18 نماینده در همین زمینه روز چهارشنبه گذشته تحویل آقای رحیمی مشاور رئیس قوه قضائیه شد، تصریح کرد: امیدواریم مسئولین قضائی ضمن تشکیل پرونده برای این مسئولین، تخلفات آنها را طبق قانون رسیدگی کنند.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۵۶۸۰۰۱۳:۱۸:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۶
به همین خیال باش تا رسیدگی شود
ناشناس۴۵۷۰۵۵۱۵:۱۶:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۶
اعتماد نداریم.
ناشناس۴۵۷۶۳۹۲۰:۱۵:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۶
سیف و تمام معاونین بانک مرکزی دو تابعیتی هستند. مراقب باشید که ...
ناشناس۴۵۷۸۵۷۲۳:۲۲:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۶
سیف نیست الان همتی هست پس چرا دلار شد 9850 تومان؟ باید تمام مقامات در تمام ارگانها بروند و افراد جدید پاک از بین مردم بیایند
ناشناس۴۵۷۲۰۰۱۶:۱۶:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۶
این آقا الان یادش افتاده درباره سیف! کل این مجلس دولتی هست ..........!!!!؟؟؟؟
ناشناس۴۵۷۲۰۳۱۶:۱۸:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۶
یکی از کسانی که باید محاکمه شود ... که به عنوان نماینده مردم سالها سکوت کردن
ناشناس۴۵۷۸۷۳۲۳:۴۲:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۶
هفته دیگه معلوم می شه مشکل سیف نیست مشکل یک سیستم اقتصادی فاسد و نا کارامد است. یک هفته صبر لطفا!!!
ناشناس۴۵۶۸۲۰۱۳:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۶
الان هم که سیف نیست هر لحظه گرانی میشود مشگل عدم توام کنترول اقتصاد توسط دولت است
ناشناس۴۵۶۹۰۲۱۴:۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۶
مثبت دادم ولی هرکس جای خودش باید مجازات شود مثل سیف
ناشناس۴۵۷۰۰۰۱۴:۵۵:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۶
فقط سیف؟,؟!!!!!
ناشناس۴۵۷۳۰۰۱۷:۰۷:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۶
همین الان سکه شده 3750، چرا؟ به دلیل خط و نشانها...
ناشناس۴۵۷۸۰۵۲۲:۲۰:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۶
خانه از پای بست ... آبادش خواهیم کرد.
ناشناس۴۵۶۸۴۲۱۳:۵۱:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۶
از سال 1391 تا کنون رهبری عزیز بر استفاده از اقتصاد مقاومتی تأکید ومبانی آن را متذکر شده اند. متاسفانه بسیاری از عوامل وعناصر کلیدی در دولت روحانی دقیقا مسیر مخالف وتخریب کننده این روش اقتصادی که به نوعی لازمه امروز اقتصاد کشور ماست را پیموده اند و وضع را به اینجایی که اکنون هستیم رسانیده اند. به نظر نمی رسد انجام این مجموعه اعمال بدون هماهنگی و برنامه ریزی و با نیت پاک و از سر اخلاص انجام شده باشد. لارم است مراجع ذی صلاح جهت آشکار شدن نیات پلید برخی ازصاحبان قدرت از جمله آقای س باید برای آشمار کردن زوایای پنهان این اقدامات وارد عمل شوند.
ناشناس۴۵۷۳۲۷۱۷:۲۰:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۶
می شود بفرمائید منظور از اقتصاد مقاومتی چیست و مبانی آن کدامند. چرا هیچ اقتصاددانی نمی داند اقتصاد مقاومتی چیست. اقتصاد کشور با این شعارها حل نمی شود.
ناشناس۴۵۶۸۴۷۱۳:۵۳:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۶
اگر به بنده هم پینشهاد بشه که بیا رئیس بانک مرکزی یا وزیر شو بدم نمیاد که هیچ از خدامم هست. باید اونیکه امثال سیف و عباس آخوندی و... رو مسول و وزیر میزاره محاکمه بشه که چرا این چنین افرادی رو انتخاب میکنه
ناشناس۴۵۷۰۰۹۱۴:۵۸:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۶
روحانی تنها پیشنهاد دهنده است و مجلس رای میدهد. مسئولیت با روحانی نیست.
ناشناس۴۵۷۱۳۲۱۵:۴۴:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۶
انتخاب رئیس بانک مرکزی با مجلس هست یا شخص رئیس جمهور؟ اگر منظور حضرتعالی وزیر می باشد که باید عرض کنم این شخص رئیس جمهور است که مستقیم وزیر رو انتخاب و پیشنهاد میدهد به مجلس و در مجلس رای اعتماد رو میگرن.
ناشناس۴۵۷۶۷۷۲۰:۳۷:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۶
... «کی بود ، کی بود ، من نبودم!!!!»
ناشناس۴۵۷۸۴۱۲۲:۵۹:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۶
بر اساس قانون اساسی وزرا مسئولیت مشترک دارند. نه تنها روحانی بلکه تمام وزراء حتی وزیر ارشادهم که یه گوشه نشسته یا وزیر ورزش هم مسئولند.
ناشناس۴۵۶۸۷۶۱۴:۰۷:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۶
پولی که در موسسات تحت نظارت بانک مرکزی سپرده گذاری کرده بودیم سوخت شد. خدایا خودت کمکمان کن.
ناشناس۴۵۷۰۲۴۱۵:۰۳:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۶
چرا دروغ میگید بعد از آمدن سیف و تجمیع این موسسات تازه مجوز صادره شده بود !! رییس این موسسات باید پاسخگو باش
ناشناس۴۵۸۹۹۵۱۴:۲۰:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۷
میخواستید طمع نکنید و پولتون رو نبرید جایی که سود کلان میده...
ناشناس۴۵۶۹۹۰۱۴:۴۹:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۶
مگر فقط مشگل سيف بوده بابقيه چه بكنند
ناشناس۴۵۷۰۲۱۱۵:۰۲:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۶
علاوه بر سیف .وزیر صنعت و همچنین نمایندگان در خواب زمستانی هم باید برکنارشوند
ناشناس۴۵۷۰۳۰۱۵:۰۵:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۶
کدوم مجازات ؟ قراره ایشون بخاطر خرابکاریهای وسیعشون تشریف ببرن استرالیا اخه ادم گریه ش میگیره
رمضانی۴۵۷۰۸۴۱۵:۲۹:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۶
اینها را به دلیل خسارت جبران ناپذیری که به ملت ایران زدند می بایست تمام اموالشان را مصادره و خودشان را به حبس ابد بفرستند و در مدت زمان حبس نیز از آنها کار بکشند که خرج غذا و خوابشان نیز به گردن دولت نیفتد.
شاهرخ۴۵۷۰۸۶۱۵:۲۹:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۶
امثال مثل ...باید محاکمه بشن نه بخاطر خسارت بلکه بخاطر جنایت در حق مردم و خانواده هایی که دراین مدت از بی کفایتی دانسته اونها ازهم پاشیده شد..... .... همواره در راس کشور وسیاست گذار بودن و بسیار فرق هست با کسی که بی خبر از احوالات کشور سکان رو به دست می گیرن...... امثالهم... مثل ناخدایی هستن که با علم طوفانی بودن دریا و نابودی کشتی و مسافرانش بخاطر سهمیه قایق نجات برای خود و ...مسئولیت رو قبول وکشتی و مسافرانش رو نابود و خود و.. با قایق نجات به ساحل امن می رسانند
ناشناس۴۵۷۱۴۷۱۵:۵۰:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۶
مجازات مجازات روح و روان مردم با مدیریت این مفسدین به هم ریخته است. عذاب اور تر اینکه کسی کاری به کار انها ندارد.
حميد۴۵۷۱۶۱۱۵:۵۶:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۶
سيف چون جلوي موسسات غير مجاز رو گرفت برداشته شد.
ناشناس۴۵۷۱۷۲۱۵:۵۹:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۶
پولی راکه دراین موسسات سپرده گذاری کردیم با اعتماد به دولتها بود.چرا که فکرش هم سخت بود که خلافهای به این صورت علنی ودر آسمان خراشهای سربه فلک کشیده با اسامی گوناگون وبا تابلوهای رنگارنگ در مراکز شهرها قابلیت انجام داشته باشد.ضمنا ذکر این نکته ضروری است که هم اینک هم که ادعا میشودسپرده مال باختگان درحال پرداخت است زیاد باورنکنید چرا که اینک نیز برای پرداخت بدون سودسرمایه یک عمر زحمت این مال باختگان بصورت رابطه ای وگزینشی رفتار میشود وبرای پرداخت وجوه خیلی از آنان اول رسید دریافت میکنند وتمام مدارک را ازآنان میگیرندولی سپس در تاریخ مراجعه با عنوان عجیب ;نامعلوم بودن منشا پول از مسترد نمودن وجه آنان خودداری مینمایند. وهیچ امکانی نیز برای اعتراض و احقاق حق جز چند شماره تلفن مسدود اعلام نمیکنند.
ناشناس۴۵۷۱۸۲۱۶:۰۴:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۶
چگونه می توان به سپرده گذاران موسسه کاسپین قبولاند که سرمایه یک عمر تلاششان فقط به خاطر مجوز صادره از طرف سیف نالایق و خائن از میان رفته است و هنوز این بانک مرکزی حاضر به پرداخت حتی اصل پولشان همراه با سود نظیر موسسات حتی غیرمجاز نیست. آیا سپرده گذار بیگناه باید تاوان اشتباه سیف در سال ۹۵ را بدهد. چرا بانک مرکزی با دزدان موسسه کاسپین همکاری کرده است .
ناشناس۴۵۷۴۹۴۱۸:۴۸:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۶
ما عمریست که تاوان خیانت ها، بی لیاقتی ها، رانخواری ها، سوء استفاده ها و تاراج های تعدادی از مدیران را که نه دین دارند و نه ..می پردازیم.
سعيد۴۵۷۹۳۸۰۰:۲۴:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۷
موسسه از ادغام موسسات ديگر ايجاد شده و طمع سپرده گذاران براي سود نجومي موجب شد تا كل سرمايه انها بر باد رود نه سيف !
محسن۴۵۷۲۱۱۱۶:۲۰:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۶
آمریکا و اسرائیل نیازی به حمله به کشور ما ندارند ، با ندانم کاریها وضعیتی بر پول ملی و اقتصاد ما رفت که از عهده هیچ دشمن خارجی بر نمی آمد سکه و دلار افسار گسیخته .. و قیمت ها سرسام آور
ناشناس۴۵۷۳۷۳۱۷:۴۹:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۶
واقعا خيلي خنده دارشده ديگه هر كسي رو به مسند .. مي گذارين يه مدت ميمونه و بعد از كلي خرابكاري ...و حيف و ميل بيت المال مذارينش كنار و يكي ديگه رو ميذارين و همين دور باطل ادامه داره و بعد از بركناري تحت تعقيب قانوني بايد قرار بگيره . يعني يك مدير و اقتصاد دان و كاربلد تواين مملكت پيدا نميشه و يا هست و نميخواهين كاري بكنيد . با مردم روراست باشين .....
ناشناس۴۵۷۳۹۳۱۷:۵۸:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۶
الان کی را محاکمه کنیم ؟
ناشناس۴۵۷۶۲۴۲۰:۰۰:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۶
موسسات مالی باید جمع شوند. چرا سیف باید با موسسه های مالی که به دروغ ادعا میکردند سود ده هستند اما ضرر ده بوده اند و بدین صورت خلق پول بدون پشتوانه کرده اند مماشات ميکرد؟ عجیب هست که یک نماینده مجلس از عملکرد بی انضباط موسسات مالی دفاع میکند. به جای این حرفهاي بی فایده در مجلس قانونی تصویب کنید که تمام موسسات مالی و اعتباری و صندوقهای قرض الحسنه زیر نظارت بانک مرکزی قرار گیرند. امروز باند موسسات مالی در تمام ارگانهای کشور منجمله مجلس نفوذ کرده اند و هر مسئولی که جلویشان سبز شود را ...
ناشناس۴۵۷۸۴۵۲۳:۰۲:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۶
خاتمی و همه اسلاحتلبا باید مجازات بشن
ناشناس۴۵۷۸۶۳۲۳:۳۳:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۶
باید سیستمی به نمایندگی از مردم غیر از مسولان فعلی به فساد رسبدگی و احکام بین المللی صادر کنند تا مفسدین دارای پارتی نتوانند فرار کنند
ناشناس۴۵۷۹۴۵۰۰:۳۴:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۷
گر قرار باشد که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند
طاها۴۵۹۰۱۶۱۴:۲۵:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۷
به نظرم کوتاه فکری خواهد بود اگر فکر بکنیم تمام مشکلات زیر سر یک نفر است و با تغییر آن شخص همه چیز درست می شود... مشکلات ما ساختاری است باید آن زمان که گزینش افراد نه بر اساس تخصص و درایت و شجاعت بلکه بر اساس روابط و وابستگی یا میزان تسلط به احکام و بله قربان گو بودن انجام می شد حساب این روزها را هم می کردیم... یادمان باشد یک مدیر ضعیف علاوه بر تاراندن سازمان خود هرگز اجازه نمی دهد افراد لایق ظهور پیدا نمایند و...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  7. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  8. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  25. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

آخرین عناوین