۱۵ مدل از جدید ترین درب ضد سرقت در سال ۱۴۰۲

گزارش بازرگانی، 252122،   4021030040

کسانی که به دنبال خرید درب ضد سرقت برای ورودی منزل یا ویلا هستند همیشه به دنبال جدیدترین و مدرن ترین مدل ها هستند . ما در این مقاله درباره ۱۵ مدل از جدیدترین و پرفروش ترین مدل های درب ضد سرقت و مشخصه ان ها صحبت کردیم.

درب ضد سرقت مدرن

درب های سبک مدرن همیشه جز جدید ترین درب ضد سرقت بوده اند و مشتریان عزیز به دلیل تنوع بالا این سبک از درب های ورودی طرفداران بسیار زیادی دارند. درب ضد سرقت مدرن اهورا درب قابلیت ترکیب با انواع طرح های جدید مثل شیشه سکوریت ، ترمووود و رنگ های پلی اورتان می باشد که عکس این محصولات را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت لوکس سلطنتی

تا از حرف از پرفروش ترین و جدید ترین میزنیم بخشی از این دسته ها را باید به کلاسیک پسندان اختصاص پیدا کند. درب ضد سرقت لوکس سلطنتی از قدیم تا کنون طرفداران خود را دارد و امروزه با ترکیب با طرح های جدید توانسته به تولید و فروش برساند که بعضی از آن ها را در دسته نئو کلاسیک قرار می گیرند.

این دسته از درب ضد سرقت بیش تر از روکش چوب طبیعی ساخته می شود که چوب هایی مثل راش ، چوب بلوط ، چوب گردو بیش ترین استفاده در دسته درب ضد سرقت سلطنتی دارد. در قسمت زیر تصویری از این درب ها را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت سفید

رنگ سفید همیشه جز محبوب ترین رنگ های درب ضد سرقت می باشد که هر ساله رنگ سفید از رنگ های طوسی ، مشکی ، قهوه ای درخواست سفارش بالاتری داشته است. درب ضد سرقت سفید با کیفیت رنگ پلی اورتان می باشد که وارداتی کشور ترکیه می باشد و با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار ایران می باشد.

درب ضد سرقت فلزی

درب های فلزی از آن دسته از درب ها است که چند سالی است در خط تولید قرار گرفته است و یکی از مهم ترین کاربرد درب ضد سرقت فلزی مقاومت در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مانند تابش آفتاب و بارش باران می باشد. رنگ این دسته این درب ها الکترواستاتیک کوره ای می باشد که با گذشت زمان انواع مدل های مدرن و کلاسیک به خط تولید اضافه شده است که در تصویر می بینید.

درب ضد سرقت شیشه سکوریت

ترکیب شیشه سکوریت با درب ضد سرقت از جدیدترین سبک ها در صنعت درب ضد سرقت می باشد که به تازگی وارد خط تولید شده است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . این درب ها قابلیت تولید به صورت تمام شیشه یا تولید به صورت ترکیبی می باشد که از جمله طرح های ترکیبی می توان به ترمووود و فلز و رنگ های پوششی اشاره کرد.

درب ضد سرقت شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه سکوریت می توان از این محصول در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی و مناسب استفاده در مناطق شرجی و مرطوب مانند نواحی جنوبی کشور استان هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و استان خوزستان که در مجاورت دریا هستند و گرما طاقت فرسایی دارند، می باشد.

ما در این مقاله 15 مدل از جدیدترین محصولات و سبک های درب ضد سرقت را معرفی کردیم ، امیدواریم در انتخاب درب ضد سرقت مناسب به شما کارفرمایان عزیز کمک کرده باشیم.

برای مشاهده لیست قیمت و محصولات درب ضد سرقت اهورا درب روی لینک کلیک کنید و یا برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با شماره 88449064-021 تماس حاصل فرمایید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین