a۵۴ یا a۳۴ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

گزارش بازرگانی، 285474،   4030208029

برای اینکه قادر به خرید خاص‌ترین مدل‌های تلفن هوشمند از برند سامسونگ باشید، پیشنهاد می‌کنیم که مدل‌های A۵۴ و A۳۴ از این برندها را باهم مقایسه کنید؛ زیرا ازنظر پردازنده و نمایشگر با ‌یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

بسیاری از افراد زمانی که برای تهیه گوشی اقدام می‌کنند، ابتدا محصولات برند سامسونگ را مورد بررسی قرار می‌دهند. دلیل این موضوع، شهرت و اعتباری است که برند سامسونگ در بازار ایران و جهان ایجاد کرده است. محصولات مختلفی توسط این شرکت راهی بازار ایران شده‌اند.

اگر بخواهیم به محبوب‌ترین این محصولات اشاره کنیم، قطعا باید مدل‌های Galaxy A34 و A54 را نام ببریم. این مدل‌ها به‌دلیل طراحی ظاهری جذاب و پردازنده‌های عالی، نیاز بسیاری از افراد را برای کارهای روزمره و حتی گیمینگ برطرف می‌کنند. در ادامه این 2 مدل را باهم مقایسه خواهیم کرد.

معرفی گوشی سامسونگ Galaxy A34

بگذارید قبل‌از مقایسه کامل این مدل‌ها، ویژگی‌های هرکدام را به‌شکلی دقیق بررسی کنیم. مدل A34 یک مدل مقرون‌به‌صرفه است که در میان ارزان‌ترین مدل میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد. این مدل منحصربه‌فرد، قیمتی حدود 11میلیون‌تومان داشته و از رم 8 گیگابایتی استفاده می‌کند.

فضای ذخیره‌سازی داخلی این دستگاه معادل 128 گیگ بوده و قاب پشت آن از جنس پلاستیک است. جذاب‌ترین ویژگی این دستگاه، استفاده از صفحه‌نمایش 120 هرتزی با کیفیت عالی در آن است. پردازنده این مدل مدیاتک Dimensity 1080 بوده و دوربین اصلی آن رزولوشن 48 مگاپیکسلی دارد.

معرفی گوشی سامسونگ Galaxy A54

در سمت دیگر این مقایسه، گلکسی A54 که یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ است وجود دارد. این دستگاه در بازه‌های قیمتی مختلف وجود داشته و دلیل آن تفاوت حافظه‌های داخلی و میزان رم این دستگاه است. قیمت این مدل به‌طور حدود 14میلیون‌ تومان بوده و از اگزینوس 1380 5 نانومتری استفاده می‌کند.

رم این دستگاه در مدل 8 گیگ نیز وجود داشته و صفحه‌نمایش آن نیز از نوع Super AMOLED است. حسگر اصلی دوربین این دستگاه 50 مگاپیکسل و حسگر سلفی آن 32 مگاپیکسل رزولوشن عکس برداری دارد.

مقایسه ویژگی‌های Galaxy A34 و A54

حال که به‌طور کلی با دستگاه‌های Galaxy A34 و Galaxy A54 آشنا شدیم، بهتر است مقایسه‌ای دقیق میان ویژگی‌های مختلف این مدل‌ها داشته باشیم؛ این‌گونه راحت‌تر قدرت انتخاب برای خرید را خواهید داشت. مقایسه این دستگاه‌ها را در ادامه خواهیم گفت.

ویژگی‌های ظاهری Galaxy A34 و Galaxy A54

اگر بخواهیم 2 دستگاه Galaxy A34 و Galaxy A54 را با یکدیگر مقایسه کنیم، بهتر است در اولین قدم سراغ طراحی ظاهری و بدنه این دستگاه‌ها برویم. در این دستگاه‌ها از قاب و فریم پلاستیکی باکیفیت استفاده شده است. برای محافظت از نمایشگر نیز از گلس نوع Gorilla Glass 5 استفاده می‌شود.

وزن مدل A34 حدود 199 گرم با ابعاد 161.3×78.1×8.2 میلی متری است. از دیگر مدل A54 وزنی 202 گرمی در ابعاد 158.2×76.7×8.2 دارد. می‌توانید هر 2 این مدل‌ها را در رنگ‌های مختلفی مانند نقره ای، لیمویی، خاکستری تیره و بنفش تهیه کنید.

تراشه مرکزی Galaxy A34 و Galaxy A54

پردازنده حرف اصلی را در هر گوشی می‌زند. در دستگاه‌های Galaxy A34 و Galaxy A54 از پردازنده‌های 8 هسته‌ای استفاده می‌شود. مدل A34 دارای تراشه مدیاتک Dimensity 1080 بوده و مدل A54 نیز از اگزینوس 1380 استفاده می‌کند. محصولات اگزینوس توسط خود سامسونگ تولید شده و از کیفیتی عالی برخوردار هستند.

تراشه استفاده‌شده در A34 فناوری 6 نانومتری و در مدل A54 دارای فناوری 5 نانومتری است. هر 2 این مدل‌ها نیز در مدل رم‌های 6 و 8 گیگابایتی موجود هستند که قابلیت تهیه آن‌ها را دارید.

صفحه‌نمایش Galaxy A34 و Galaxy A54

صفحه‌نمایش یا همان نمایشگر مدل‌های Galaxy A34 و Galaxy A54، از اهمیت بالایی در خرید برخوردار است. این بخش از گوشی وظیفه نمایش تصاویر را بر عهده داشته و باید کیفیت بالایی داشته باشد. در غیر این صورت چشمان شما آزار خواهد دید.

در مدل A34 از یک نمایشگر 6.6 اینچی سوپر امولد با نرخ 120 هرتز استفاده شده است. رزولوشن آن 1080×2340 بوده و تراکم آن نیز 390 پیکسل بر اینچ است. در A54 نیز همین ویژگی‌ها وجود دارد؛ با این تفاوت که اندازه آن 6.4 اینچ بوده و از تراکم 403 پیکسل بر اینچی بهره می‌برد.

حسگرهای دوربین Galaxy A34 و Galaxy A54

بررسی حسگرهای دوربین برای مقایسه مدل‌های Galaxy A34 و Galaxy A54 باید در اولویت‌های شما باشد؛ زیرا امروز دوربین اهمیت زیادی داشته و با کمک آن می‌توانید تصاویر زیبا خلق کنید. در هرکدام از این دستگاه‌ها از 3 سنسور دوربین استفاده شده است.

این سنسورها شامل حسگر عریض، فوق‌عریض و ماکرو هستند. دوربین اصلی مدل A34 48 مگاپیکسل و مدل A54 نیز 50 مگاپیکسل رزولوشن دارد. حسگر دوربین سلفی که در هر 2 این مدل‌ها به‌کار رفته 32 مگاپیکسل رزولوشن را دارا است که کیفیتی عالی به آن می‌بخشد. البته باید این را هم گفت که این مدل‌ها قابلیت فیلم‌برداری 4K را نیز پیشتیبانی می‌کنند.

ظرفیت باتری Galaxy A34 و Galaxy A54

برای اینکه بتوانید به‌شکلی عالی از گوشی هوشمند استفاده کنید، باید ظرفیت باتری آن بسته به نیاز شما مناسب باشد. با بالابودن ظرفیت باتری قابلیت استفاده از امکانات دستگاه در طولانی‌مدت به‌وجود می‌آید. در این مدل‌ها از باتری لیتیوم پلیمری استفاده می‌شود.

این باتری‌ها ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی داشته و غیرقابل تعویض توسط کاربر هستند. موضوعی که وجود دارد این است که هر 2 آن‌ها نیز از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کرده و توسط USB-C 2.0 شارژ می‌شوند.

خرید سری A سامسونگ با قیمت عالی

همان‌طور که مشاهده کردید، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای در مدل‌های محبوب سری A سامسونگ در نظر گرفته شده است. اگر می‌خواهید این دستگاه‌ها یا دیگر محصولاتی که در این سری تولید می‌شوند را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که خرید خود را ازطریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انجام دهید.

دیجی‌کالا را همه می‌شناسند و هرکسی که بخواهد از مرکزی معتبر این دستگاه را بخرد، قطعا سراغ دیجی‌کالا می‌آید. قیمت تمامی گوشی‌های موجود در این فروشگاه نسبت به فروشگاه‌های دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و به‌همراه گارانتی‌های معتبر به شما فروخته می‌شوند.

جمع‌بندی

محصولات شرکت سامسونگ به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم شده و هرکدام ویژگی‌های فراوانی دارند. اگر به‌دنبال این هستید که محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ را بخرید، پیشنهاد ما مدل‌های Galaxy A34 و Galaxy A54 هستند.

این مدل‌ها ازنظر قیمت باهم متفاوت بوده و دلیل این موضوع مشخصات فنی مختلف آن‌ها است. باید این مشخصات را به‌شکلی دقیق مقایسه کرده و هرکدام که بیشتر به کارتان می‌آید را تهیه کنید. ما در این مطلب کامل‌ترین مقایسه را برای شما انجام دادیم تا بتوانید راحت‌تر یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. دیجی‌کالا این مدل‌ها را با بهترین قیمت بازار برای شما موجود کرده است.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  4. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. درباره توبه تتلو

  7. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  8. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  10. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  11. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  12. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  13. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  14. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  15. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  16. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  17. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. تضادی عجیب و پر ابهام!

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

آخرین عناوین