در غرب آسيا چه خبر است؟!

محمدکاظم انبارلویی،   4020715102 ۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
در غرب آسيا چه خبر است؟!

1-  فتنه آمريكايي – اسرائيلي در منطقه و ايران از نفس افتاده است و جنگ نرم آمريكا و رژيم صهيونيستي عليه ملت ايران به سردي گراييده است. 

 رزمندگان حماس و جهاد اسلامي با آغاز عمليات «طوفان‌الاقصي» جنگ سخت و گرمي را عليه رژيم اشغالگر قدس آغاز كردند. آن‌ها از زمين، هوا و دريا وارد سرزمين‌هاي اشغالی شدند.
فرود هزاران موشك در سرزمين‌هاي اشغالي، تصرف هفت منطقه شهرك‌نشين ، كشته و زخمي شدن شمار زيادي از صهیونیست‌ها و به اسارت گرفتن ده‌ها سرباز اسرائيلي و به غنيمت گرفتن ادوات جنگي لحظه‌به‌لحظه حرارت و گرمي اين نبرد را بالا مي‌برد.
به نظر مي‌رسد ابعاد اين نبرد در تاريخ نبردهاي اعراب و اسرائيل در 50 سال اخير بي‌سابقه ، بی‌نظیر يا حداقل كم‌سابقه باشد. صهيونيست‌ها هرچه در تهران باد كاشتند الآن دارند در شهرك‌هاي صهیونیست نشین و تل‌آويو طوفان درو مي‌كنند. اكنون در اسرائيل وضعيت فوق‌العاده اعلام‌شده است و نتانياهو اعلام كرده است :«اكنون ما درگير يك جنگ تمام‌عیار هستيم.»
آن‌ها که خواب عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را می‌بینند، اگر اخبار نبرد حماسی رزمندگان فلسطینی را در نبرد اخیر پیگیری کنند می‌توانند تعبیر درستی از این خواب داشته باشند.

2- از كنش سياسي در غرب عليه ملت ايران فعلا خبري نيست . هرچه هست واكنش است. در سكوت و انفعال غرب در برابر هوشياري مردم در جنگ تركيبي یک‌دفعه صدايي درآمد و آن دادن جايزه صلح نوبل به يك محكوم امنيتي است. اين صدا شبيه بازيگوشي پسربچه‌اي است كه از باب مردم‌آزاری زنگ خانه‌ها را می‌زند و فرار مي‌كند.
غرب 20 سال پيش از جايزه دادن به شيرين عبادي چه نتيجه‌اي گرفت تا اين جايزه براي او نفعي ايجاد كند. آلفرد نوبل، يك صنعتگر و مخترع سوئدي بود. اگر زنده بود حتما به اين انتخاب‌ها اعتراض مي‌كرد. چون دریافت‌کنندگان اين جايزه نقش مهمي در جنگ و خونريزي ، بي‌خانماني و اخراج از سرزمين و تبهكاري در روي زمين داشته‌اند.
دریافت‌کنندگان جايزه صلح نوبل همواره از پيام‌آوران جنگ و از مخالفان صلح بوده‌اند. آن‌ها هنري جز روغن‌كاري ماشين جنگ‌افروزی و صنعت کشتارجمعی نداشتند. اوايل انقلاب نرگس محمدي و شوهرش تقي رحماني، دو عضو گروهك تروريستي پيشتازان حكومت اسلامي وابسته به فرقان در قزوين بودند. كتاب‌هاي فرقان را در قزوين توزيع مي‌كردند. الآن شوهرش در پاريس با حقوق پناهندگي زندگي مي‌كند.
جايزه صلح نوبل را اين سال‌ها اوباما و جيمي كارتر از رؤساي جمهور آمريكا برده‌اند. شيمون پرز، اسحاق رابين و هنري كسينجر هم در فهرست دريافت‌كنندگان جايزه صلح نوبل بودند. معلوم نيست گردانندگان اتاق نوبل، نرگس محمدي را تا حد رئیس‌جمهور آمريكا و رؤساي رژيم اشغالگر قدس بالابرده‌اند يا آن‌ها را تا سطح يك عضو گروه فرقان با عنوان جعلي فعال حقوق بشر! پايين آورده‌اند؟ اين سؤالي است كه فقط نتانياهو، آن‌هم در غوغاي جنگ غزه مي‌تواند پاسخ دهد «فقد پروژه» و «بي سوژگي» عليه ملت ايران آن‌ها را به اين وادي سخيف كشانده است.

3- یک‌مشت كاسب سياسي در غرب جمع شده‌اند ، پول مي‌گيرند «پروژه» اجرا مي‌كنند! پروژه چيست؟ پروژه بي‌ثبات‌سازي سياسي و اخلال در رزق و روزي مردم ايران...
پروژه‌های استكبار جهاني عليه ملت ايران و ملت‌های منطقه به شكست منجر شده، بازسازي و نوسازي آن به پايان رسيده است.
لذا يك دوره مرخصي به اپوزيسيون داده‌اند تا بروند فكرهايشان را بكنند، با پروژه دوباره برگردند.
تحریم طلبی، تجزيه‌طلبي، توهم انزواي ايران و جنگ‌طلبي جواب نداده است. 15 پرچم از ايران را در تجمعات اعتراض‌آميز در داخل و خارج بالا بردند كه نتيجه‌اي جز تزريق ويروس «خود دشمن پنداري» در ميان اپوزيسيون نداشت. آن‌ها با ترويج مسائل منافی عفت، تبليغ برهنگي با چاشني فريب و دروغ‌پردازي نتوانستند جاذبه‌اي براي «ديده شدن» پدیدآورند.
تلاش بي‌ثمر در اين حوزه‌ها منجر به شناسايي شبكه‌ها و سر شبكه‌هاي آشوب و افتادن در تور نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي و قضائي كشور شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۵۱۲۰۰۲۲:۱۷:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۱۵
هیچوقت از کشته و اسیر شدن و بی خانمانی مردم عادی ابراز شادی نکنید.
ناشناس۳۲۵۱۹۶۷۱۱:۱۴:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
تو اسرائیل همه شهرک نشین ها مسلح هستند -
ناشناس۳۲۵۲۰۸۱۱۲:۳۷:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۱۶
سرزمین دیگران غصب کردند و مردم آنجا آواره و کشتن را چطور؟ که الان وقت جواب دادن هست و فرار کنند و بروند به همان جایی که آمدن
ناشناس۳۲۵۲۳۸۷۱۶:۱۹:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
مردم مظلوم فلسطن جز این بیگناهان نبودنده اند که چندین ده سال است مورد ظلم و جنایت این نامردها قرار گرفته اند تو خودت باشی و خانواده ات مورد ظلم و زور و کشتار قرار بگیرند باز هم همین حس و حال را داری یا درصدد انتقام بر میخیزی
ناشناس۳۲۵۲۴۸۲۱۷:۲۸:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
همین مردم عادی درزمان بمباران غزه، صندلی گذاشته وکشته وزخمی شدن مردم غزه رو تماشا میکردن و دست میزدنند
A۳۲۵۲۷۴۷۲۱:۴۱:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
صهیونیستها مردم عادی هستن؟؟
ناشناس۳۲۵۱۲۱۲۲۲:۲۵:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۱۵
نرگس محمدی اوایل انقلاب کودکی هشت نه ساله بوده.چگونه میتونسته عضو گروههای سیاسی اوایل انقلاب باشه؟؟؟؟
ناشناس۳۲۵۱۹۵۹۱۱:۱۱:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اوایل انقلاب هفت هشت ده سال اول انقلاب رو شامل میشه. نگفته در زمان انقلاب گفته اوایل انقلاب. دقت کن
مسلمان۳۲۵۱۳۱۸۲۳:۴۳:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۱۵
مرگ بر اسرايیل
ناشناس۳۲۵۱۳۷۲۰۰:۲۷:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
زدن تو برجک ال سعود که قبله مسلمین را بازیچه قرار ندهد
حسین از تنگه ابوغریب ایران۳۲۵۱۳۷۷۰۰:۲۹:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۱۶
حماس و جهاد اسلامی فلسطین باید باتمام توان خود سرزمین های اشغالی را باگلوله و موشک به آتش بکشند. این نبرد سخت باید نتیجه بخش باشد هرقدر صهیونیستهارا بکشند بازکم است. تا محوکامل دولت غاصب صهیونیستی جنگ ا دامه خواهد داشت رژیم صهیونیستی باید نابود شود نبرد باید به پیروزی منتهی شود
ناشناس۳۲۵۱۴۴۵۰۱:۴۱:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۱۶
کلا ربطی به در غرب آسیا چه خبر است نداشت
محمودزاده۳۲۵۱۵۲۹۰۶:۲۲:۵۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
ما به یاد داریم زمانی را که اسرائیل با دستانی باز هر وقت دلش می خواست جنوب لبنان و کرانه باختری رود اردن را مورد تجاوز قرار می داد مردم بی دفاع که حتی یک عدد گلوله هم نداشتن زیر فشار بمباران اسرائیل کشته شده دنیای عرب هم با سکوت همراه با رضایت تماشاگر اخرش یک دیپلمات اروپائی پیدا شده و به اسرائیل التماس می کرد و انان سر نظام بین الملل منت گذاشته و ظفرمندانه تجاوز خود را قطع و از امریکا باج شان را گرفته و تجاوز را تمام اما امروز بازی عوض شده روزی که حتی صهیونیست بین الملل در خواب هم نمی دید بزنی می خوری
محراب۳۲۵۱۵۳۸۰۶:۴۳:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۱۶
بدبختی اتفاقات غرب خاورمیانه مال ماست عواقبش پای ما ملت ایران است من نمیگم ...تجربه ثابت کرده است
قاف . میم۳۲۵۱۵۷۳۰۷:۲۸:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
میخواستی راجع به اتفاقات فلسطین و اسرائیل بنویسی یه باره پرت شدی توی نوبل و فلان و بهمان. ضمنأ خانم محمدی متولد پنجاه و یکه. چه جوری اوایل انقلاب توی گروه فلان بوده !؟ انقلاب که شده، ایشون شش سالشون بوده !
علی۳۲۵۱۷۰۰۰۸:۴۹:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
آقای انبارلولویی ایا میدانی ایشون متولد 52 هست یعنی 5 سالش بوده اوایل انقلاب عضو احتمالا مهد کودک گروهکها بوده .
ناشناس۳۲۵۱۸۴۳۱۰:۱۶:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۱۶
میدونه ولی فکر میکنه شما نمیدونید. به بزرگواری خودتون ببخشید
ناشناس۳۲۵۱۹۴۴۱۱:۰۳:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۱۶
کلا یه عده ارتش مجازی داخل کامنتها لایک میزارن که باید نهادهای امنیتی بررسی کنن. فقط نمیدونم چرا اینقدر ضایع بازی در میارن و بعضی کامنتها رو بی هوا تأیید میکنن.
علیجانی۳۲۵۲۰۶۷۱۲:۲۲:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
غربی های خبیث دست از سر مردم دنیا بر نخواهند داشت اینها باید سیلی محکمی از دنیا بخورند تا سر جای خودشان بشینند غرب هنور قرن 19 و 20 فکر میکنه که هنوز اقای دنیا بودند
سعید۳۲۵۲۳۸۴۱۶:۱۶:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
سلام از یک برادر ایرانی به برادران مظلوم فلسطینی خودم رزمندگان دلاور و شجاع فلسطینی تو را خدا پایگاههای هوایی این نامردها را با راکت و موشک نابوددکنید تا با حملات هوایی خود مردم بی گناه را قتل عام نککنند
احمد۳۲۵۲۴۷۲۱۷:۲۲:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
برید تواینترنت جنایات صبرا وشتیلا راسرچ کنید تا ماهیت اسرائیل را بشناسید.
علی۳۲۵۲۴۷۷۱۷:۲۳:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۱۶
مرگ بر اسرائیل. ما به زنان و کودکان رحم میکنیم ولی اونا نه تنها رحم ندارن بلکه با سنگ دلی بیشتری دشمن زنان و کودکان هستند. میگن این زنان هستند که بچه به دنیا میارن نه مردها ویه مرد می‌تونه چند زن بگیره پس با شهادت مردان اتفاق خاصی نمی افته ولی اگه زنی شهید بشه تعداد فلسطینی ها کم میشه و کودکان هم فردا بزرگ میشن وچون این جنایت با چشم خود دیدن می تونند در آينده به اسرائیل آسیب برسونند.علاوه بر آن دوران جوانی نیز کودکان خواهند داشت. و اما عده ای از ما میگن به مردم عادی آسیب نرسه ،ولی اونا تو جنگ غزه داشتند کشته شدن مردم غزه رو بصورت مستقیم و زنده تماشا می کردن . نیروهای مسلح هر کشوری از همین مردم عادی تشکیل می شود
ناشناس۳۲۵۲۷۷۴۲۱:۵۵:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
آقای انبارلویی نوشتن محمدی اوایل انقلاب عضو گروهک بوده، نگفته سال 57. چرا مغلطه می کنید؟؟؟ این اوایل می تونه به سالهای نسبتا طولانی صدق کنه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین