خلیل زاده: درخواست زاهدی از رونالدو در زمین بازی وجهه خوبی نداشت

  4020629095 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازیکن تیم تراکتور تبریز گفت: ۱۰۰ درصد قانون سقف قرارداد دور زده شده است.

خلیل زاده: درخواست زاهدی از رونالدو در زمین بازی وجهه خوبی نداشت

به گزارش فارس، شجاع خلیل زاده بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار تهران گفت: خدا را شکر می کنم که سه امتیاز بازی را با یک بازی خوبی گرفتیم و به فکری هم تبریک می گویم که تیم خوبی دارد. بازی سختی بود و خدا را شکر که سه برد متوالی به دست آوردیم که دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه با وجود خوب نبودن به تیم ملی دعوت شدی، اظهار داشت: هر بازیکنی آرزویش بازی برای تیم ملی است. از قلعه نویی تشکر می کنم که تمام بازی های لیگ را نگاه می کند و انگیزه خوبی برای بازیکنان است. هر وقت برای تیم ملی بازی کردم تمام تلاشم را کرده ام و الان مهم تراکتور است و دو هفته خوب نداشتیم و هواداران ناراحت بودند ولی خدا را شکر سه برد متوالی به دست آوردیم.

خلیل زاده در مورد حس خودش از کاپیتانی تیم ملی عنوان کرد: هر بازیکنی آرزویش این است که کاپیتان تیم ملی باشد. من هم خوشحالم امیدوارم هر کاپیتانی باشدباعث موفقیت تیم شود. 

وی در مورد تقویم مسابقات لیگ گفت: بازی ها باید برگزار شود اینکه تیمی 2 بازیکن دارد بازی ها لغو می شود این درست نیست. در لیگ عربستان هر سه روز بازی می کنند بدن بازیکنان آماده تر می شود امیدوارم برگزاری مسابقات لیگ ما ادامه داشته باشد. از تاج و فدراسیون خواهش می کنم زمین های خوبی داشته باشیم. من در زمین آزادی با تیم ملی بازی کردم این زمین فاجعه است به نظرم مسابقه بعدی لیگ قهرمانان آسیا اصلا نباید برگزار شود. در آزادی در همین دستگردی بازی را برگزار کنند زمینش خیلی بهتر از آزادی است و حتی خود ما هم می ترسیدیم در آزادی مصدوم شویم.

بازیکن تراکتور در مورد اینکه رونالدو هم شب گذشته می ترسید بازی کند، گفت: اصلا بازی نمی کرد. ترابی اول بازی مصدوم شد و سرلک هم سر خورد و زرد گرفت و اخراج شد. جای تراکتور و استقلال در آسیا خالی است و دوست داشتیم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

وی در مورد امکانات ضعیف فوتبال ایران گفت: بخدا بازی قبل که برای تیم ملی بازی کردیم خجالت می‌کشیدم در آن زمین بازی کنم زمین آزادی برای فوتبال بازی کردن نیست. کشور بزرگی هستیم اما امکانات فوتبال مان صفر است. بهترین ورزشگاه ما آزادی است ولی زمینش فاجعه است ابتدا باید زمین را درست کنند. ادعا داریم ولی بازیکنان بزرگ دنیا می آیند در آزادی هفته آینده هم الهلال باید با نساجی بازی کنیم. امیدوارم نگاه ملی باشد و نگذارند بازی در این ورزشگاه برگزار شود. شرمنده کشورهای دیگر می شویم با این زمین چمن!

خلیل زاده با اشاره به حق پخش تلویزیونی گفت: تلویزیون که حق پخش را نمی‌دهد حداقل دو دوربین درست و حسابی بخرید و بیاورید مثل کشورهای دیگر آبرومان نرود تا بازی را درست و حسابی ببینیم. در بازی دیشب وقتی ویدئو چک می خواست تصاویر را پخش کند اصلا مشخص نبود چه چیزی پخش می‌شود و سریع تصاویر را قطع کرد. دوربین هنگ کرد! نتوانست خط آفساید را بگیرد. دوربین که می توانیم بیاوریم اگر تحریم بودیم VAR  می آمد حالا همین را نگه داریم.

بازیکن تیم تراکتور در مورد جرایم کمیته انضباطی گفت: سقف قرارداد نباید بگذارند. از نظر من الکی است. حالا که گذاشتند نباید دور بزنند. صدرصد این قانون دور زده شده اگر می خواهند برخورد کنند درست برخورد کنند از رئیس کمیته انضباطی هم تشکر می کنم بسیار ادم خوبی است.

وی در مورد واکنش های مردم کشور به حضور رونالدو گفت:  دلخوشی مردم ما فوتبال است و نباید این دلخوشی را بگیریم همه ما رونالدو را دوست داریم می توانستیم سازماندهی درستی کنیم تا فنسی بگذارند تا مردم ببیندش و لذت ببرند دنبال اتوبوس دویدن درست نبود. بزرگترین و محبوب ترین بازیکن دنیاست و هرجای دنیا برود همین طور است.

وی در مورد درخواست گرفتن پیراهن کریس رونالدو از سوی شهاب زاهدی پس از پایان دیدار النصر و پرسپولیس گفت: بازیکنان هم رونالدو را دوست دارند ولی وجهه خوبی نداشت بهتر بود بازیکن در راهرو رختکن لباسش را بگیرد، داخل زمین درست نبود بهتر بود در راهرو می گفت که داداش ! لباست رو بده یا می داد یا نه بهتر از این بود که مقابل دوربین ها اینکار را کرد آن هم وقتی بازیکن باشگاه بزرگی هستید و هوادار دارید و جهه خوبی ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۳۱۵۸۰۰۸:۱۱:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۳۰
راست میگی ولی تو رو خدا تو صحبت از وجهه نکن. سلامت باشی
ناشناس۳۲۳۱۶۱۵۰۸:۵۶:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۳۰
رونالدو بر خلاف انتظار من بسیار فروتن بود. خیلی با هوادارهاش خوب برخورد کرد. همین که اومد ایران تبلیغی هست که ایران امنه. خیلی هم کار خوبی کردید فرش دستباف دادید بهترین تبلیغ فرش ایرانی میشه
ناشناس۳۲۳۱۶۳۸۰۹:۲۶:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۳۰
تعویض پیراهن در زمین یک رسم معموله بین بازیکنان فوتبال در سراسر دنیاست 'بنظرم کار شهاب زاهدی برای گرفتن تیشرت رونالدو عادی بود و نباید اینقدر از ایشان انتقاد بشه .حالا اگه باشگاه النصر قانون وضع کرده که کسی از بازیکنان حریف حق گرفتن پیراهن ورزشی رونالدو را نداره بنظرم این قانون برای خودش قابل اجراست نه بازیکنان حریف. همانطور که رونالدو بشهاب گفت اجازه ندارم و قضیه تمام شد.
ناشناس۳۲۳۱۷۹۰۱۳:۰۰:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۳۰
خود تحقيري در مقابل رونالدو از مديريت باشگاه شروع شد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین