ساماندهی و همسان‌سازی حقوق پاکبانان/ هیچ پیمانکاری حق تعرض به حقوق پاکبانان را ندارد

  4030119048

شهردار تهران از قاعده‌مند شدن و همسان‌سازی حقوق پاکبانان در مناطق مختلف شهرداری خبر داد.

ساماندهی و همسان‌سازی حقوق پاکبانان/ هیچ پیمانکاری حق تعرض به حقوق پاکبانان را ندارد

به گزارش ایسنا، آیین تجلیل از خادمان غدیر با حضور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.

در این نشست علیرضا زاکانی ضمن تبریک ایام سال جدید، بیان کرد: پیشاپیش عید فطر را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم ایام باقی مانده از ماه رمضان میمون و مبارک باشد. لعن و نفرین خود را بر تجاوزگران، کودک‌کشان و آدمکشان اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی می فرستیم و امیدوارم به برکت خون شهیدان اخیر، روز به روز به زمان مرگ رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک شویم.

قدردانی از زحمات پاکبانان در برگزاری رویداد غدیر

وی بابیان آنکه از مدت‌ها قبل پس از برگزاری رویداد غدیر مترصد برگزاری این نشست بوده‌ایم، اظهار کرد: بنده از تلاش و زحمات همکاران خوب پاکبان تشکر می‌کنم. سال گذشته پس از رویداد غدیر زحماتی که شما عزیزان در برگزاری باشکوه آن رویداد کشیدید، مورد توجه شخصیت‌های مختلف قرار گرفت. 

زاکانی ادامه داد: از پاکبانان عزیز که با بی خوابی خود آسایش و آرامش را برای مردم آماده می‌کنید، تشکر می‌کنم. رفت و روب جزو فعالیت‌ها و مهم‌ترین وظایف شهرداری تهران است و اگر کاهلی کنیم محل اعتراض شهروندان خواهد بود. اقدامات ما باید به سمتی برود که ثباث شغلی، پرداخت به‌هنگام حقوق و دستمزد و امنیت شغلی این عزیزان برقرار شود.

ساماندهی و همسان‌سازی حقوق پاکبانان به‌طور کامل انجام شد

شهردار تهران با یادآوری آنکه نزدیک به صد هزار پرسنل در شهرداری تهران داریم که بعضی به شکل مستقیم و برخی دیگر به‌صورت غیرمستقیم به ما متصل هستند، بیان کرد: ۲۶هزار نفر از این عزیزان کارگران و زحمت‌کشان حوزه خدمات شهری و فضای سبز ما هستند. استیفای حقوق این عزیزان مهم‌ترین دغدغه ماست. اولین گام ساماندهی و همسان‌سازی حقوق کارگران حوزه خدمات شهری و فضای سبز در مناطق مختلف است. در حوزه پاکبان‌ها هم اتفاقات خوبی رخ داده؛ اما در حوزه فضای سبز، عقب هستیم. شخصاً پیگیر هستم تا این موضوعات نیز به سامان برسد. 

هیچ پیمانکاری حق تعرض به حقوق پاکبانان را ندارد

وی افزود: بنا شد یک فرمولی طراحی شود تا پیمانکاران نتوانند به حقوق پاکبانان تعرضی داشته باشند. تبدیل ۱۵۴ پیمانکار سازمان مدیریت پسماند به ۱۴ قرارداد امکان نظارت بر آنها را افزایش می‌دهد. موضوع ثبات شغلی هم در قراردادها دیگر موضوع مهمی است که پیگیری خواهد شد. جنبه دیگر توسعه خدمت بود؛ مثلا شهر سالم به پاکبان‌های شریف و کارگران فضای سبز خدمت‌رسانی کند. موضوع مسکن‌ پاکبانان نیز برای ما بسیار مهم است و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

زاکانی با تأکید بر این نکته که همانطور که پاکبانان برای شهر زحمت می‌کشند، دیگران نیز باید دغدغه پاکبانان را داشته باشند، اضافه کرد: دغدغه ما یکپارچه دیدن پرسنل خانواده شهرداری و رسیدن به شرایط بسیار خوب در شهر است. دغدغه مشترک ما دغدغه خدمت به شهروندان و رسیدن به شرایط مناسب زیستی در شهر است.

بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار تهران خاطرنشان کرد: موضوع جشن غدیر بهانه‌ای شد تا از صمیم قلب از شما تشکر کنیم. به همت و طبع بلند پاکبانان افتخار می‌کنیم و امیدواریم در مسیر خدمت به شما و مردم گام‌های بلندی را برداریم. هنگام برف و باران و برای نظافت شهر ۲۶ هزار نفر کارگر خدمات شهری مشغول خدمت رسانی هستند که از تلاش و زحمات تمام شما صمیمانه ممنونم. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین