مشاوره حقوقی، مسیری امن و آسان برای حل مشکلات حقوقی!

گزارش بازرگانی، 279456،   4030118052

مشاوره حقوقی و دریافت آن همان کلید گمشده موفقیت در حل و فصل پرونده های حقوقی می باشد که بهتر است با آن آشنا شویم.

مشاوره حقوقی چیست؟ در چه مواردی می توان از وکیل مشاوره حقوقی دریافت کرد؟ مشاوره با وکیل چه مزایایی دارد؟ آیا امکان دریافت مشاوره حقوقی شبانه روزی وجود دارد؟ آیا در تعطیلات رسمی نیز می توان از خدمات مشاوره با وکیل استفاده نمود؟ چه روش هایی جهت مشاوره حقوقی در تعطیلات وجود دارد؟ هزینه مشاوره حقوقی شبانه روزی در تعطیلات رسمی چقدر است؟ اگر با مشکلات حقوقی گوناگونی دست و پنجه نرم می کنید قطعاً بهتر است این کار را خودتان انجام ندهید. در نتیجه اولین راهی که به ذهنتان می رسد، دریافت مشاوره از وکیل متخصص می باشد. به همین منظور، سوالات گوناگونی پیرامون این موضوع در ذهن شما وجود دارد. از جمله مهمترین و رایج ترین سوالات متقاضیان مشاوره با وکیل می توان به مواردی که در ابتدای مقاله ذکر گردید، اشاره کنیم. در نتیجه اگر قصد دریافت مشاوره از وکیل را دارید و سوالاتی پیرامون این موضوع ذهن شما را درگیر کرده، بهتر است با این نوشته همراه باشید.



مشاوره حقوقی چیست؟

در اولین گام بایستی به این سوال پاسخ دهیم که منظور از مشاوره حقوقی چیست؟ قبل از هر چیزی بایستی بگوییم امروزه اگر قصد انجام کاری را داشته باشیم که در تخصص ما نیست، بهتر است با افراد متخصص در حیطه مد نظر مشورت کنیم. به عنوان مثال اگر قصد خرید خودرو را داریم و در این زمینه نیز هیچگونه تجربه و تخصصی نداریم، قطعاً با افرادی مشورت خواهیم نمود که در زمینه خرید و فروش خودرو، متبحر و مجرب هستند. حل و فصل نمودن مشکلات حقوقی نیز به همین صورت می باشد. در واقع قانونگذار برای تنظیم روابط بین افراد با یکدیگر و همچنین روابط افراد با دولت، قوانین و مقرراتی در نظر گرفته است. حال تمامی شهروندان نسبت به قوانین و مقررات مذکور آشنا نیستند. در نتیجه زمانی که یک مشکل حقوقی به وجود می آید بایستی با فرد متخصص در این حیطه مشورت داشته باشیم.

با این اوصاف مشاوره حقوقی عبارت است از روشی که در آن وکلای دادگستری یا مشاوران حقوقی به کمک افراد عادی می آیند تا بتوانند مشکلات حقوقی خودشان را حل کنند. به عبارت دیگر در مشاوره حقوقی، وکیل یا مشاور، راهکارهای اصول و قانونی را پیش پای افراد می گذارد تا آنها بتوانند خودشان شخصاً مشکلات خود را حل نمایند. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد، توانایی گرفتن وکیل برای حل و فصل مشکلات حقوقی خود را ندارند. در نتیجه با توجه به پایین تر بودن هزینه مشاوره حقوقی نسبت به حق الوکاله وکیل، تصمیم می گیرند که با یک وکیل مجرب مشورت داشته باشند. در آخر نیز بایستی به این نکته اشاره داشته باشیم که مشاوره با وکیل معمولاً در دو زمان مورد توجه افراد قرار می گیرد که عبارتند از:

  • مشاوره قبل از اقامه دعوا.

  • مشاوره بعد از اقامه دعوا.

در چه مواردی می توان با وکیل مشورت کرد؟

سوال دیگری که قطعاً در ذهن شما نیز وجود دارد این است که در چه مواردی می توان با وکیل، مشاوره حقوقی داشت؟ در واقع هنگام به وجود آمدن کدام یک از مشکلات حقوقی بایستی به سراغ مشاوره حقوقی برویم؟ در پاسخ به سوال مذکور باید به این نکته اشاره کنیم که در تمامی انواع دعاوی حقوقی و کیفری مشاوره با وکیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پس فرقی نمی کند که دعوای مورد نظر شما حقوقی باشد یا کیفری، به هر حال اگر قصد کسب نتیجه مطلوب را دارید بایستی از طریق مشاوره با وکیل مجرب اقدام نمایید. از طرفی شرکت های تجاری نیز برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف تجاری خود و همچنین حل و فصل دعاوی حقوقی، نیازمند مشاوره با وکیل هستند.

در ادامه نیز به رایج ترین موارد مشاوره حقوقی اشاره خواهیم داشت:

  • مشاوره با وکیل قتل.

  • مشاوره با وکیل خانواده.

  • مشاوره با وکیل تصادفات و خسارت ها.

  • مشاوره با وکیل دیه.

  • مشاوره حقوقی در زمینه قوانین تجاری.

  • مشاوره با وکیل شرکت ها.

  • مشاوره با وکیل طلاق.

  • مشورت با وکیل سرقت.

  • مشاوره با وکیل ارث.

  • مشاوره با وکیل کلاهبرداری.

  • غیره.

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل

وقتی که یک مشکل حقوقی به وجود می آید، متأسفانه بسیاری از افراد تصور می کنند که خودشان می توانند این مشکل را بدون کمک وکیل حل و فصل کنند. در صورتی که قطعاً اینطور نخواهد بود! به عنوان مثال، اگر برای جسم شما کوچکترین مشکل مانند شکستگی دست به وجود آید، آیا خودتان اقدام به گچ گرفتن آن خواهید نمود؟ قطعاً پاسخ سوال شما منفی است. پس برای حل فصل مشکلات حقوقی نیز بایستی به وکیل متخصص مراجعه کنیم. چرا که ممکن است کوچکترین اشتباه در فرایند حل و فصل پرونده مورد نظر باعث به وجود آمدن خسارات و زیان های بزرگ و غیرقابل جبرانی گردد. پس قطعاً این سوال را در ذهن دارید که مزایای مشاوره با وکیل چیست؟

از جمله مزایای مشاوره حقوقی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آشنایی با تمامی راهکارهای موجود و انتخاب بهترین راهکار جهت کسب نتیجه مطلوب در پرونده مورد نظر: وکیل یا مشاور حقوقی با دانش حقوقی که دارد به شما کمک می کند تا بهترین روش جهت حل و فصل دعوا را بشناسید و اقدام کنید.

  • پایین بودن هزینه مشاوره حقوقی: هزینه مشاوره با وکیل نسبت به هزینه گرفتن وکیل بسیار پایین تر است. چرا که متقاضیان با دریافت مشاوره، خودشان جهت حل و فصل مشکلات حقوقی خود اقدام می کنند.

  • آشنایی با نحوه اثبات ادعا: در برخی از پرونده ها روش های بخصوصی جهت اثبات ادعای متقاضی وجود دارد که از طریق مشاوره با وکیل می توان با آنها آشنا شد.

  • آشنایی با نحوه نگارش اوراق قضایی مورد نیاز.

  • تسریع روند رسیدگی به پرونده: با دریافت مشاوره شما می توانید بهترین راه حل اتخاذ کنید و هرچه سریع تر به نتیجه مطلوب خود برسید.





مشاوره حقوقی شبانه روزی در وکیل تلفنی

در بسیاری از موارد این اتفاق به وجود می آید که افراد به صورت شبانه روزی نیازمند دریافت مشاوره حقوقی می باشند. به عنوان مثال، ممکن است خانمی با همسرش دعوا کند و در ساعت ۳ بامداد نیازمند دریافت مشاوره باشد. حال آیا مشاوره با وکیل شبانه روزی امکان پذیر است؟ اگر این سوال را 10 الی 15 سال پیش از ما می پرسیدید، قطعا پاسخ سوال شما منفی می بود. چرا که در آن زمان اینترنت به صورت گسترده مورد استفاده افراد قرار نمی گرفت. در نتیجه امکان دریافت مشاوره حقوقی 24 ساعته نیز برای افراد فراهم نبود.

در صورتی که امروزه به لطف وجود اینترنت، امکان مشاوره حقوقی شبانه روزی فراهم شده است. با این حال متاسفانه بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی دارای بخش اورژانس وکالت ۲۴ ساعته نمی باشند. به عبارت دیگر، این موسسات تنها در طول ساعات اداری اقدام به ارائه مشاوره می کنند. اکنون شاید این سوال را بپرسید که در چنین مواردی که قصد دریافت مشاوره حقوقی 24 ساعته را داریم چه راه حلی پیش روی ماست؟

در پاسخ به این سوال باید به موسسه حقوقی وکیل تلفنی اشاره داشته باشیم. این موسسه در سال 1395 تاسیس شده و همواره تلاش داشته بهترین خدمات حقوقی را با استفاده از اینترنت و تکنولوژی به هموطنان عزیز ارائه دهد. در همین راستا خدمتی تحت عنوان «اورژانس وکالت 24 ساعته» را راه اندازی کرده است. در نتیجه تفاوتی ندارد که در کدام ساعت از شبانه روز قصد دریافت مشاوره از وکیل را دارید، شما می توانید جهت دریافت مشاوره تلفنی با شماره 09212242670 یا 02147625900 تماس بگیرید.



مشاوره حقوقی در تعطیلات رسمی

دریافت مشاوره حقوقی شبانه روزی در سال های اخیر همواره از جمله دغدغه های افراد بوده است. به نحوی که بسیاری از متقاضیان مشاوره حقوقی 24 ساعته با توجه به اینکه نمی توانستند در اسرع وقت با وکیل مورد نظر خود مشورت داشته باشند، آسیب های حقوقی گوناگونی می دیدند. برخی از این آسیب ها حتی به قیمت جان یا مال افراد نیز تمام می شد. در همین راستا موسسه حقوقی وکیل تلفنی به کمک افراد آمد تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز با وکیل مورد نظر خود مشورت داشته باشد.

حال، مشکل دیگری نیز برای متقاضیان مشاوره حقوقی به وجود آمده است. در واقع هنگام تعطیلات رسمی بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی ترجیح می دهند که فعالیت خود را متوقف کرده و به تفریحات مورد نظر خود بپردازند تا برای سال جدید پر انرژی باشند. از طرفی برخی از افراد نمی توانند برای مشورت با وکیل مورد نظر تا پایان تعطیلات صبر کنند و بایستی فورا جهت حل و فصل دعوای خود با وکیل مشورت داشته باشند. حال تکلیف آنها چیست؟

متاسفانه بسیاری از افراد در چنین مواردی ناامید شده و از دریافت مشاوره حقوقی در تعطیلات رسمی صرف نظر می کنند که این کار اشتباه است. در همین راستا و با توجه به ضرورت دریافت مشاوره در تعطیلات رسمی، موسسه حقوقی وکیل تلفنی این امکان را برای افراد فراهم کرده است. در واقع این موسسه با در اختیار داشتن بیش از 1000 وکیل فعال از سراسر ایران، امکان مشاوره در تعطیلات را برای افراد به ارمغان آورده است. پس اگر قصد دارید در تعطیلات نورو از وکیل مشورت بگیرید و همه راه ها را امتحان کرده اید و به بن بست خورده اید، موسسه حقوقی وکیل تلفنی اینجاست تا به شما کمک کند.





روش های دریافت مشاوره حقوقی شبانه روزی

اکنون که با اهمیت مشاوره حقوقی در تعطیلات رسمی آشنا شدیم، بایستی به روش های دریافت مشاوره از طریق موسسه حقوقی وکیل تلفنی در این تعطیلات بپردازیم. در واقع این موسسه که در سال 1395 تاسیس شده به صورت کلی در تعطیلات از دو طریق، خدمات مشاوره با وکیل را به متقاضیان ارائه می دهد: مشاوره حضوری، مشاوره غیر حضوری.

مشاوره حقوقی حضوری: از جمله قدیمی ترین و پر طرفدارترین روش های دریافت مشاوره از وکیل می توان به روش مشاوره حضوری اشاره داشت. در این روش، فرد به صورت حضوری به دفتر وکیل مورد نظر مراجعه کرده و مشکلات حقوقی خود را با وی در میان می گذارد. البته از جمله معایب روش مشاوره با وکیل به صورت حضوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان بر بودن مراجعه به دفتر وکیل در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان و مشهد به خاطر وجود ترافیک.

  • عدم امکان در میان گذاشتن برخی از مشکلات حقوقی با وکیل به خاطر رودربایستی.

  • هزینه بالای دریافت مشاوره.

  • عدم امکان بررسی وکلای گوناگون و انتخاب بهترین وکیل.

علی رغم وجود معایب فوق الذکر، مشاوره حقوقی حضوری هنوز نیز مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار دارد. در نتیجه یکی از خدماتی که موسسه حقوقی وکیل تلفنی در عید نوروز به افراد ارائه می دهد، مشاوره حقوقی در تعطیلات به صورت حضوری می باشد.

مشاوره حقوقی غیر حضوری: این روش از مشاوره به لطف وجود اینترنت و تکنولوژی هایی مثل تلفن همراه بین افراد محبوب شده است. موسسه حقوقی وکیل تلفنی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به متقاضیان امکان مشاوره غیر حضوری به دو صورت تلفنی یا آنلاین و رایگان را فراهم کرده است. همچنین تمامی خدمات این موسسه به صورت شبانه روزی و حتی در تعطیلات رسمی سال نیز ارائه می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین