خیالات خام اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران

گروه جهان الف،   4030114104 ۶۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

«اگرچه جایگاه شهید زاهدی و یارانشان در محور مقاومت قابل چشم پوشی نیست، با این حال، ایران در هیچیک از حوزه های قدرت خود، فردمحور و شخصیت محور نبوده که با ترور افراد توسط دشمنان کشورمان، روند گسترش قدرت ایران در حوزه ای خاص، متوقف شود.»

خیالات خام اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران

به گزارش الف؛ زمان زیادی از حمله جنگنده های اف 35 اسرائیلی به کنسولگری کشورمان در دمشق پایتخت سوریه و به شهادت رسیدن سردار شهید "محمد رضا زاهدی" و تعدادی دیگر از مستشاران و افسران نظامی کشورمان در خاک سوریه نمی گذرد. در این راستا، شاهد طرح تحلیل و تفسیرهای مختلف با محوریت رویداد مذکور و بررسی ریشه ها، ابعاد مختلف و پیامدهای آن بوده و هستیم. 

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان با سیلی از ابراز محکومیت های منطقه ای و بین المللی مواجه شده و بیش از پیش انزوای این رژیم را در محیط بین المللی برجسته سازی کرده است. در این راستا، به تازگی مقام معظم رهبری نیز در موضع گیری از انتقام ایران توسط دلاورمردان کشورمان سخن گفته اند و تاکید کرده اند که اشغالگران صهیونیست از اقدام اخیر خود پشیمان خواهند شد. 

 به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی در جریان حمله اخیر خود به کنسولگری کشورمان در دمشق، 2 فرض غلط را پایه و اساس کار خودش قرار داده است. 

اولا، صهیونیست ها از همان نخستین ساعات حمله به کنسولگری کشورمان، مانور گسترده ای را با محوریت مقام و جایگاه برجسته سردار زاهدی و مستشاران نظامی همراه با ایشان در رویکرد و سیاست های منطقه ای ایران به ویژه در رابطه با سوریه و لبنان انجام داده اند. این در حالی است که اگرچه جایگاه شهید زاهدی و یارانشان در محور مقاومت قابل چشم پوشی نیست، با این حال، ایران در هیچیک از حوزه های قدرت خود، فردمحور و شخصیت محور نبوده که با ترور افراد توسط دشمنان کشورمان، روند گسترش قدرت ایران در حوزه ای خاص، متوقف شود. 

به طور خاص پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز شاهد بودیم که علی رغم جایگاه والای او در توسعه قدرت منطقه ای ایران، این روند متوقف نشده و چندین گام نیز به پیش حرکت کرده است. در مورد ترور شهید فخری زاده نیز شاهد بوده ایم که از زمان ترور این شهید عزیز تا به امروز، برنامه و توانمندی‌های اتمی کشورمان هم چندین پله به جلو حرکت کرده و خودِ جریان های دشمن و مخالف با ایران نیز به این مساله اعتراف کرده اند. 

از این رو، حذف و ترور برخی شخصیت ها، اگرچه وجودشان برای کشورمان ارزشمند است، در هیچ حوزه ای مانع توسعه قدرت ایران نخواهد بود و اساسا ایران خود را برای این راهبرد دشمنان کشورمان آماده کرده است. 

دوم اینکه رژیم اشغالگر قدس این تحلیل را دارد که ایران چون نمی خواهد وارد یک درگیری بزرگ منطقه ای شود، در برابر هر اقدام تروریستی این رژیم علیه منافع خود سکوت خواهد کرد و صبر راهبردی پیشه می کند. این در حالی است که مطرح کنندگان این دیدگاه توجه ندارند که اسرائیل هم آمادگی یک جنگ بزرگ منطقه‌ای را ندارد. 

رژیمی که تاکنون از پسِ جنبش حماس در نوار غزه و یا حزب الله لبنان در  جنوب لبنان برنیامده، به هیچ عنوان در جایگاهی نیست که بخواهد در برابر ایران عرض اندام کند. بگذریم که اکنون رژیم اسرائیل با سیلی از بحران‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی نیز دست به گریبان است. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۴۳۵۳۳۱۱:۱۶:۰۹ ۱۴۰۳/۱/۱۵
شما هم که سعی در عادیسازی این اتفاقات دارید.
ناشناس۳۴۴۳۶۴۲۱۲:۵۰:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۱۵
وای به خونی که یک شب از آن بگذرد آتش انتقام هم سرد شد
یاسر۳۴۴۴۰۳۸۱۹:۰۸:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۱۵
به عنوان یک ایرانی هم وطن فقط پالایشگاههای اسرائیل را بزنید یک اسرائیل فقیر وبدرد نخور به چشم امریکاهم خاراست وبین آنها هم اختلاف عمیقی می افتد فقط اقتصاد اسرائیل هدف بگیرید
مجید۳۴۴۴۶۲۰۱۲:۴۷:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۱۶
عزیز جان این حس تعصب و غیرت شما و ایرانی ها قابل تحسین و ارزشمند و منطقی هست ولی سیاست و روابط خارجی به مراتب گفت و شنودهایی دارد که ماها از ان بی خبریم ولی به نظرات ارزشمند و بجا از زبان رهبر عزیزمون و سپاهیان دلاور که از جونشون گذشتن در رابطه با این مقابله به مثل کاملا اعتماد داریم و هیچ وقت نباید احساسات منطق و دست آوردهای مارا از بین ببرد و این دقیقا همون چیزی هست که دشمنان و اسراییل می خواهد --- پس اصلا نباد شتابزده عمل کرد
ناشناس۳۴۴۴۳۰۵۰۴:۱۸:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۱۶
دوستان گرامی کمی صبر داشته باشید حتما جواب دندان شکن خواهیم داد باید با تدبیر کارکرد
ناشناس۳۴۴۳۵۳۹۱۱:۱۹:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
حالا شما از کجا فهمیدی f35 بوده؟
ناشناس۳۴۴۴۲۵۸۰۱:۲۰:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۱۶
اسراییل ممکنه زورش به ایران نرسه ولی آمریکا حامی اوست....
ناشناس۳۴۴۴۵۱۰۱۱:۱۸:۱۹ ۱۴۰۳/۱/۱۶
پس چرا جواب دندان شکن نمیدین ؟
ناشناس۳۴۴۳۵۴۱۱۱:۲۰:۰۹ ۱۴۰۳/۱/۱۵
پروژه لانه زنبور که توسط اسراییل و هم پیمانان آن استراتژی نفوذ و تقویت داعش به درون مرزهای سوریه انجام شد همین استراتژی میتواند پاشنه آشیل اسراییل تبدیل شود با نیروهای مقاومت عراقی و یمنی از مناطق هم مرز آن ،از طریق نفوذ بکار گرفته شود
ناشناس۳۴۴۳۵۵۵۱۱:۳۵:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۱۵
صبر بی مورد از 3 ماه قبل این نتیجه دارد وگرنه اینقدر شهید داده نمی شد
ناشناس۳۴۴۳۶۷۸۱۳:۴۳:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۱۵
اگر دقت عمل و هوشمندی ایران نبود شاید عوض این تعداد شهید، شاید تعداد زیاد دیگری از افرادمان شهید شده بودند.
ناشناس۳۴۴۳۷۸۸۱۵:۰۳:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۱۵
همان 3 ماه قبل جواب محکم داده می‌شد دیگر از این خبرها نبود
ناشناس۳۴۴۴۰۶۸۲۰:۰۱:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۱۵
شاید الان گرفتار جنگی خانمانسوز شده بودیم. از جنگ نتیجه خیر انتظار نداشته باشید
ناشناس۳۴۴۴۱۲۰۲۱:۱۳:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۱۵
اگر صلح می خواهید اماده جنگ شوید.
ناشناس۳۴۴۳۵۵۷۱۱:۴۱:۳۶ ۱۴۰۳/۱/۱۵
نتانیابو باید بعنوان جنایتکار جنگی محاکمه و مجازات شود.
ناشناس۳۴۴۳۵۶۲۱۱:۴۴:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
اگر ایران تل اویو و حیفا را موشک باران بکند اسرائیل جرئت پاسخ متقابل را ندارد زیرا اکنون در مقابل حماس و حزب الله هم مستاصل شده است و بدنبال گسترش جنگ نیست.
ناشناس۳۴۴۳۶۷۶۱۳:۴۰:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
قبل از هر چیز باید در شیوه آموزش نیروهای نظامی تجدید نظر شود چرا باید این همه فرمانده در کنسولگری جمع شوند؟
ناشناس۳۴۴۴۰۸۰۲۰:۱۴:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
دوست وهموطن عزیزاول ک‌دمتگرم بابت حس وطن پرستیت ولی متاسفانه اسراىیل هم همین رومیخاد
ناشناس۳۴۴۴۳۷۴۰۸:۴۳:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۱۶
وقتی طرف غلافشو کشیده ضربه زده استخاره برای چیست
ناشناس۳۴۴۳۵۸۲۱۲:۰۲:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۱۵
دوباره هم که مانند گذشته سعی در وارونه جلوه دادن وکوچک شمردن قضیه دارید. بجای این گونه مقالات بی فایده سریعا انتقام بگیرید که هم اکنون نیز دیر است
ناشناس۳۴۴۳۵۹۰۱۲:۱۱:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
اولا ما هيچگونه پاسخي مشابه ( يعني حمله به سفارت ) نخواهيم داد چونكه در سازمان ملل محكوم خواهيم شد. ثانيا چنانچه حمله اي به خاك اسرائيل شود ما عملا در تله اسرائيل افتاده ايم بنابراين ما تنها مي توانيم از طريق گروههاي نيابتي اقدام كنيم
ناشناس۳۴۴۳۶۹۷۱۳:۵۵:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۱۵
اگر پاسخ درخور و قاطع به این جنایت ندهیم اسرائیل گستاخ تر خواهد شد و اینگونه حملات مذبوحانه تکرار می شود.
ناشناس۳۴۴۳۸۵۸۱۵:۴۷:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۱۵
احتمالا افرادي كه موافق ورود به جنگ هستند يا از پيامدهاي جنگ با اين وضعيت اقتصادي خبر ندارند يا عمدا يا غير عمد آب به آسياب دشمن ميريزند
ناشناس۳۴۴۳۷۴۰۱۴:۲۳:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
ما پایگاه خود آمریکا رو در زمان ترامپ دیوانه زدیم جنگی نشد مسلما با زدن اسرائیل جنگی نمی شود
ناشناس۳۴۴۴۱۳۹۲۱:۳۲:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۱۵
بحث اینست که اسراییل دیوانه تر از آمریکاست.
ناشناس۳۴۴۴۱۴۲۲۱:۳۵:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۱۵
چون آمریکا در موقعیت محو موجودیتی نیست برخلاف اسراییل.‌
ناشناس۳۴۴۴۵۰۰۱۱:۰۸:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۱۶
. آمریکا در مقابل ایران به چند دلیل نمیتونه و تو همین حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری از ترس سریع با ایران تماس گرفت که امریکا در این حمله نقشی نداشته . قدرت نظامی ایران در دنیا و منطقه و دوم آمریکا هزاران کیلومتر از منطقه دوره ایران بخواد حرکتی بر علیه آمریکا بکنه که آمریکا تمام موقعیتش نفتی و پایگاه نظامی و منافع دیگه ش به خطر می افته پس در قبال ایران همیشه منفعل بوده ایران نه افغانستانه نه عراقه نه یمنه نه سوریه همه جوره از نظر نظامی علمی و ... حرف اول رو در منطقه و دنیا داشته
ناشناس۳۴۴۳۷۹۰۱۵:۰۴:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
تله ای وجود ندارد
مسعود۳۴۴۳۸۰۹۱۵:۱۱:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۱۵
اتفاقا مطمئن باش این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری نیست ، داخل اسرائیل رو میزنیم چون به خاکمون حمله کرده
ناشناس۳۴۴۳۹۸۶۱۷:۳۷:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۱۵
بزنید
ناشناس۳۴۴۴۲۰۹۲۳:۵۶:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۱۵
محکم بزنید ،،ما ایستاده آیم
ناشناس۳۴۴۳۵۹۴۱۲:۱۳:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۱۵
با فرض دوم موافق نیستم. به نظرم اقدام اسرائیل آگاهانه و برای تحریک ایران برای تبدیل جنگ نامتقارن به متقارن و برخورد نرم پروکسی محور به برخورد سخت مستقیم است. اسراییل همان آمریکاست و تظاهر هر دوی آنها به عدم تمایل تشدید درگیری یک تاکتیک ضد اطلاعاتی جهت تحریک جنگ با ضعیف نمایی است.
ناشناس۳۴۴۳۷۲۳۱۴:۱۱:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۱۵
همچنین اسرائیل همان اروپا هم هست
Aydin۳۴۴۳۵۹۷۱۲:۱۵:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
تا امریکا و فرانسه و انگلیس هست اسراییل از شورای امنیت نمیترسه ، اما این چه استدلالیه که جمهوری اسلامی نیاز به فرد ندارد؟!
ناشناس۳۴۴۴۷۵۰۱۵:۱۹:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۱۶
تحلیل رو متوجه نشدی ! در تحلیل نگفته افراد واشخاص برای نظام مهم نیستند بلکه گفته دشمن خیال کرده با کشتن افراد ما به بن بست می رسیم نخیر ما از نظر نیروی انسانی و باا نگیزه آنقدر داریم که قابل تصور برای شما نیست !
ناشناس۳۴۴۳۶۱۶۱۲:۲۷:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۱۵
شما برادر من بجای این تحلیل ها بفرمایید چه کاری در حال حاضر برمیاد از دستتون انجام بدید در مقابل ترورهای گاه و بیگاه اسرائیل؟
ناشناس۳۴۴۳۶۱۷۱۲:۲۸:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۱۵
جواب ندادید گستاخ تر شدن و به رده بالای نظامیان رسیدن
ناشناس۳۴۴۳۶۱۸۱۲:۲۸:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۱۵
تحلیلی در جهت آمادگی افکار عمومی ....
ناشناس۳۴۴۳۶۲۸۱۲:۳۷:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۱۵
درود خدا بر سرداران رشید اسلام. به امید خدا سیلی محکمی به رژیم اشغال‌گر می زنیم که خودش هم نفهمند از کجا خوردن به امید نابودی اسرائیل.
ناشناس۳۴۴۳۶۸۰۱۳:۴۴:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۱۵
باید تلافی شود که درس بگیرد و ادامه ندهد
حمید۳۴۴۳۶۸۹۱۳:۵۱:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۱۵
عدم مقابله به مثل باعث میشود سیگنال ضعف به اسراییل و حامیانش ارسال بشه .و هم محور مقاومت احساسدچار سرخوردگی میشه. ایران امید محور مقاومت هست.
ناشناس۳۴۴۳۶۹۴۱۳:۵۳:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۱۵
مشکل من با روسیه است که با خاموش نگه داشتن سپر دفاع موشکی و عدم اجازه به ایران برای دسترسی به آسمان سوریه ، شریک جرم اسرائیل است . به نظر من برای انتقام از این حمله ، ایران باید مستقیما امنیت آسمان سوریه را برعهده بگیرد.
ناشناس۳۴۴۴۶۰۷۱۲:۳۶:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۱۶
همین چهار هزار موشکی که ایران میگوید بایدتو اسرائیل بریزی وسلام
ناشناس۳۴۴۳۸۲۹۱۵:۳۵:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۱۵
می‌گویند چرا در حملات اسرائیل به مواضع جمهوری اسلامی در سوریه پدافند هوایی روسیه کار نمی‌کند! روس‌ها در جنگ کنار صدام بودند در قطعنامه‌های شورای امنیت کنار آمریکا در تحریم‌ها کنار اروپا در مورد جزایر سه گانه ایران، کنار اعراب در غزه کنار اسرائیل هر طور به قضیه نگاه کنید؛ یه جای کار می‌لنگه...
معلم۳۴۴۴۰۲۱۱۸:۴۱:۱۶ ۱۴۰۳/۱/۱۵
در سیاست خارجی منافع ملی مهم است.
ناشناس۳۴۴۴۰۱۳۱۸:۳۱:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۱۵
اسراییل رودرواسی را کنار گذاشته حالا نوبت جمهوری اسلامیه
ناشناس۳۴۴۴۱۱۳۲۱:۰۴:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۱۵
مسولان باید بدانند محکومیت جهانی هیچ دردی از ما دوا نمیکنه اگر به این ابلح جواب دندان شکن ندهیم
ناشناس۳۴۴۴۱۳۵۲۱:۲۷:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۱۵
می گویند چرا ایران نمی زند؟ اول نظر من هم همین بود، اما وقتی نظرات کارشناسان و حتی برخی افراد معمولی در همین سایت یا جاهای دیگر را می خوانیم تا حدودی قانع می شویم. اولا ایران حتما ضربه ای سخت تر به اسراییل خواهد زد و افراد مهم و بیشتر را در خاک اسراییل یا خارج آن خواهد کشت، هرچند اسراییل آنرا رسانه ای نمی کند. دوما، اگر ایران وارد جنگ مستقیم با اسراییل شود باید بدانیم که این رژیم به هیچ یک از قواعد بین المللی پایبند نیست و حتی ممکن است از بمب اتم علیه کشورهای منطقه استفاده کند و علاوه بر این آمریکا و آمریکا و حتی برخی کشورهای آسیا و...هم با اسراییل خواهندبود، واقعیت همین است چرا خودمان را گول بزنیم؟ شرط عقل اینست که وقتی یک شرور در دام ماست یعنی محاصره هست توسط جبهه مقاومت و دارد می میرید و با حالت مستی و دیوانگی دارد هرکاری می کند چرا بگذاریم ضربات خطرناکتر به ما بزند یا با هیاهو نجات پیدا کند؟ البته که ما هم ضربه می زنیم اما نمی گذاریم از دام خارج شود، دان را محکم‌تر و تنگتر می کنیم به یاری خدا.
ناشناس۳۴۴۴۵۱۸۱۱:۲۹:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۱۶
آمریکااز هزار کیلومتر اونورتر براش سراسیمه مهمات آورد . اینا رو برای امثال شما میگن که شما رو بترسونن. ایران اگه ترسی از اینا داشت که نفتکش حتی امریکا رو توقیف نمی‌کرد و پایگاه آمریکا رو نمیزد اونم چند سال پیش و با آمریکا مثل کشورای ترسوی عرب ارتباط می‌گرفت و .... ایران به موقع کار خودشو میکنه و درستش اینه دشمن دستت رو نخونه و ندونه کی و چکار میخوای بکنی ..
ناشناس۳۴۴۴۵۸۰۱۲:۱۱:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۱۶
این بهترین نظر بود که خواندم.دقیقا همینطوره.اسرائیل می خواد ایران رو مستقیم وارد جنگ کنه تا از باتلاقی که از سوی نیروهای نیابتی ایران براش بوجود اومده رها بشه.اگر تاریخچه و چگونگی شروع و پایان جنگ جهانی اول و خصوصا دوم رو مطالعه کنید متوجه میشوید که فعلا جنگ مستقیم با اسرائیل به نفع نه ما و مقاومت نیست.چون خیلی از کشورها هم پیمان آمریکا و اسراییل هستند و در صورت جنگ مستقیم با ایران سریعا و در عرض دو سه روز وارد جنگ مستقیم میشن .
احمد۳۴۴۴۲۳۲۰۰:۳۶:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۱۶
رژیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد و می داند آخر خط است آیا نمی تواند از تمام داشته هایش بر علیه ما استفاده کند و فاجعه بیافریند ؟
ناشناس۳۴۴۴۲۹۸۰۳:۵۷:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۱۶
خوب اگر اسرائیل نقشه دارد ما را وارد جنگ کند صد بار دیگر این کار خواهد کرد .
ناشناس۳۴۴۴۳۰۸۰۴:۳۰:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۱۶
اسرائیل بلوف می زند وتوانایی جنگ طولانی را ندارد آنهم با ایران شما به پایگاه هوایی اسرائیل حمله کنید اون قطعا توان پاسخ را نخواهد داشت
ناشناس۳۴۴۴۴۹۳۱۰:۵۷:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۱۶
به امید پیروزی حق بر باطل
۰۳۴۴۴۵۵۶۱۱:۵۸:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۱۶
بزنید نترسید
علی۳۴۴۴۵۵۸۱۲:۰۰:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۱۶
به نظر من بعد از راهپیمایی روز قدس، اسراییل رو شخم بزنیم
تحلیلگر۳۴۴۴۵۶۷۱۲:۰۴:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۱۶
اخرالزمان خیلی نزدیک است تظاهرات هزاران نفری در کشورهای غربی اروپایی حاکی از این نظر است و بحول قوه الهی رژیم‌جعلی و کودک کش و جنایتکار اسراییل عنقریب بپایانش نزدیک است و انشاالله با نیروهای ترکیبی شبکه مقاومت اسلامی در وقت مقرر کار رژیم سفاک و تروریستی کودک کش را تمام خواهند کرد.
هاشمی۳۴۴۴۵۶۹۱۲:۰۴:۳۳ ۱۴۰۳/۱/۱۶
مطمئن باشید پاسخ محکم و قاطع مونده بعد از روز جهانی قدس
علی۳۴۴۴۵۹۲۱۲:۲۴:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۱۶
ایران باید سریعا به قدرت هسته ای تبدیل شود .این خود بزرگترین ضربه به صهیونیستهاست
ناشناس۳۴۴۴۶۸۴۱۳:۵۶:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۱۶
همه دنیای غرب که گفتند اسد برود رهبر ما گفت بماند و ماند،اینبار باید بزنیم خیلی هم محکم بزنیم.
م ناجی۳۴۴۴۷۵۷۱۵:۳۳:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۱۶
فقط نابودی اسرائیل کودک کش تروریست دلها را آرام می کند.
ملت۳۴۴۴۷۶۷۱۵:۴۶:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۱۶
اگه اونا زدن شما هم تعلل نکنید بزنید ، اونا کنسولگری ایران در سوریه را زدند شما دوتا کنسولگری را بزنید تا دیگه از این غلطها نکند.
ناشناس۳۴۴۴۸۸۲۱۸:۱۱:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۱۶
باید سیلی بزنیم که نفهمد از کجا خورده.همین امروز چنان سیلی باید بزنیم که تمام دنیا به دستان ایران بوسه بزنند.و تمام دنیا بفهمد که این ایران بود که این غده سرطانی را محو کرد.درود بر مردم با تمدن و پر افتخار ایران
ناشناس۳۴۴۵۰۲۹۲۱:۳۷:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۱۶
باور کنید نظرات همه ما فقط برای خودمان قابل احترامه. کاری که دولت بخواد بکنه خودش هم فکر کرده چه عکس العملی مناسب است.
محمد۳۴۴۵۱۲۳۲۳:۳۸:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۱۶
بله انقلاب اسلامی فرد محور نیست ، اما وقتی این تک تک افراد ترور بشن و نخبه ها حذف بشن با چی میخوای فرماندهی کنی ،.
جانباز۳۴۴۵۵۴۰۱۵:۱۹:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۱۷
اسرائیل بدون هماهنگی آمریکا آب نمی‌خورد چه رسد به زدن سفارت ایران در دمشق.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. من عجله ندارم!

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین