تجدید میثاق رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان‌های امام راحل

  4021222095

رئیس ، مدیران ارشد و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه همزمان با روز شهید با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان‌های امام راحل

به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این آیین گفت: میهمانان اصلی جلسه امروز شما پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا هستید که در این جلسه حضور دارید، ما خادمان شهدا امروز شما را به شفاعت نزد حضرت امام راحل آوردیم تا شفیع ما باشید.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: حضرت امام (ره) بنیاد شهید و امور ایثارگران را در ابتدای انقلاب پایه ریزی کردند، این توجه جدی امام راحل و نوع نگاه ایشان  به کسانی که در جریان مبارزات نهضت قدم برداشته، در میدان حاضر بودند و از جان فداکاری کردند را نشان می دهد.

وی ادامه داد:  پس از آن جنگ اتفاق افتاد و موضوع شهدای ترور به وجود آمد، آن زمان ناامنی های تجزیه طلبان را داشتیم اما عمده شهدای ما پس از سال ۵۸ بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این توجه و اهمیت امام (ره) به کسانی که پیام ایشان را شنیدند و با جان و دل پذیرفتند را نشان می‌دهد؛ در واقع همه این شهدا یک ویژگی دارند و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حفظ و معرفی آن ویژگی به وجود آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در واقع ما میراث‌داران امام راحل هستیم و مسئولیت ما بسیار بزرگ و کار در بنیاد شهید بسیار عظیم و سخت تر است، چون غیر از ارائه خدمات که همه دستگاه‌ها  در نقش‌های مختلف مسئولیت دارند بار معنوی بزرگی نیز بر دوشمان خواهد بود.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: حفظ قداست راه شهدا و خانواده آنان، معرفی چهره درست ایثار و شهادت، ستودن غبار از این چهرها و حرکت در راه خدا که خصوصیت شهدا و ایثارگران است، باید به جامعه معرفی شود.

وی یادآور شد: هدف مقدس خانواده شهدا باید به جامعه معرفی شود، همه اینها باید به این چهره ممتاز گره بخورد و این کار سختی است و ما در این زمینه نیاز به کمک داریم که هم کم کاری‌های قبل ما نادیده گرفته شود و هم در این مسیر صعب و پرتلاش بتوانیم با عنایات الهی عمل کنیم.

معاون رئیس جمهور گفت: یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین کارهای ما حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی در عصر حاضر است، انقلاب اسلامی در حال امتداد و طی مسیر بوده  در این مسیر صعب هرچه به قله نزدیکتر می‌شویم کار سخت‌تر می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: هر کسی در مسیر شهید و شهدا بوده امروز کارش حفاظت از مسیر آنان است،  شهدا خودشان به قله رسیدند و به عنوان چراغ راهنما و افرادی که نور افکن انداخته‌اند تا جامعه به آن سمت حرکت کند، هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت:  امیدوارم سال گذشته اقدامات ما مورد قبول درگاه حق و عنایت حضرت امام راحل باشد و دعای خیر امام راحل به همه مسئولان کشور کمک کند سعادت معنوی و مادی جامعه رقم بخورد.

آئین تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد و جمعی از خانواده‌های شهدا، معاونان، مدیران و کارکنان بنیاد شهید در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بستند.

حاضران در این آیین با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره امام راحل راگرامی داشتند و بر پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین