ظریف: مرحوم هاشمی می‌گفت موشک خوب است اما پاسخ همه مشکلات نیست

  4021112044 ۴۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر پیشین امور خارجه گفت: خیال کردیم پاسخ همه چیز در جای دیگری است، حال نمی‌خواهم چیزی بگویم فردا تیتر شود و ما فحش بخورم. اما ما باید بدانیم پاسخ همه چیز "آن" نیست، مرحوم آیت الله هاشمی هم یکبار گفت، موشک خوب است اما پاسخ همه مشکلات آن نیست.  

 ظریف: مرحوم هاشمی می‌گفت موشک خوب است اما پاسخ همه مشکلات نیست

به گزارش ایلنا،  محمد جواد ظریف در رونمایی کتاب از تهران تا هالیوود نوشته سید محسن هاشمی با بیان این‌که همیشه هنر را با عنوان یکی از  ابزارهای  قدرت ملی می‌شناختم و می‌شناسم، گفت: بارها گفته شده است در جهان کنونی منابع قدرت متکثر شده‌اند اما ما مزیت‌های نسبی خودمان را در این جهان نشناخته‌ایم.

وزیر سابق امور خارجه کشورمان بیان کرد: مزیتی که انقلاب اسلامی را در دنیا مطرح کرد قدرت انگیزشی انقلاب اسلامی بود، نه قدرت‌های مادی انقلاب، حال شما می‌توانید قدرت مادی را نظامی و اقتصادی در نظر داشته باشید.

وی گفت: آنچه که ایران را در دنیا مطرح کرد این بود که حرف و نگرش نویی داشتیم و آن نگرش، نگرش انسان‌محوری بود انسان را مرکز قدرت می‌دانستیم. این‌که می‌گویم خون بر شمشیر پیروز است این یعنی انسان محور قدرت است. در دنیای امروز کوشش انسان، ایثار انسان، مجاهدت انسان و فکر انسان است که قدرت‌ساز است.

وزیر خارجه دولت دوازدهم ادامه داد: این حرف را ما در زمانی شروع به گفتنش کردیم که معادلات خشک قدرت مطرح بود، یعنی ما  بر جهان پیشی داشتیم. درست است آن چیزی که قدرت را می‌آفریند معادلات نظامی هم هست اما در اصل انسان است که قدرت آفرین است و یکی از بهترین حضور‌ها و ظهورهای انسان در هنر است. هنر زبان و مرزها را درمی‌نورد یعنی شما با زبان هنر می‌توانید گفت‌وگو کنید.

ظریف یادآور شد: زمانی که آقای خاتمی  بحث گفت‌وگوی تمدن‌ها را مطرح کردند خیلی‌ها توجه‌شان به سمت تمدن رفت در صورتی که تمرکز بر گفت‌وگو بود. گفت‌وگو یک مبنای نظری است یعنی شما یک تعارض دارید، یک حذف دارید یا گفت‌وگو دارید، هنر بنایش بر حذف نیست، مبنای هنر بر شامل و فراگیر بودن است، در صورتی که مبانی دیگر بنای‌شان بر حذف است. بنای‌شان بر کنار گذاشتن و تهدید بر کنار گذاشتن است، هنر بنایش بر دوستی است دوستی خودش حوزه‌اش گسترده‌تر از صلح است‌.

وزیر سابق امور خارجه کشورمان افزود: یکی از بزرگان آمده است بخش بندی کرده است؛ صلح، بخشایش و دوستی. هنر مبنایش بر دوستی است و بسیار می‌تواند فراتر از مبانی اولیه در این نزدیک کردن  قدرت آفرینی برای ما کار کند و ما این را نفهمیدیم و خیال کردیم پاسخ همه چیز در جای دیگری است، حال نمی‌خواهم چیزی بگویم فردا تیتر شود و ما فحش بخورم. اما ما باید بدانیم پاسخ همه چیز "آن" نیست، مرحوم آیت الله هاشمی هم یکبار گفت، موشک خوب است اما پاسخ همه مشکلات، آن نیست.

ظریف با بیان این‌که هنر در بسیاری از مواقع بسیار کارآمدتر است، خاطرنشان کرد: هنر بسیار در ایجاد قدرت ملی مؤثر است چراکه امروز ابعاد قدرت وسیع‌تر شده است. امروز وزارت دفاع آمریکا هزینه‌ای که برای‌ تسخیر قلب‌ها و مغزها می‌کند بسیار قابل توجه است به سربازش آموزش می‌دهد که وقتی به کشوری رفت چگونه با فرهنگ و زبان آن کشور تعامل کند. آن کسی که رأس قلدرهای این عالم است این را فهمیده است. نمی‌گویم موفق بوده است، اما حتما زبان هالیوود موثر‌تر در قدرت افزایی آمریکا اثر می‌کند. حتما زبان هنر ما زبان مرحوم استاد شجریان و سینماسازان ما بهتر از بسیاری از مطالب برای قدرت ما تاثیر داشته است. چه چیزی ایران را در دنیا مطرح کرد؟ حافظ و سعدی ما را در دنیا بیشتر مطرح کرده است یا بعضی جنبه‌های دیگری که ما آن را قدرت می‌پنداریم؟  آنچه که باعث شده است این مردم بالنده باشند و حضور داشته باشند جنبه‌های غیر مادی قدرت ایران است که در نظریه ساده انگاری به آن جنبه‌های انگیزشی و معنایی می‌گویند.

وی یادآور شد: زمانی که قدرت سخت مبنای تفکرات عالم بود امام قدرت نرم و پیروزی خون بر شمشیر را مطرح می‌کند. نامه به گورباچف مطرح می‌کند، در آن زمان که هنوز این مفاهیم مطرح نبود ما در دنیا این را مطرح می‌کردیم اما امروز پیروزی بر قلب‌ها و مغزها مطرح است،  دیپلماسی عمومی مطرح می‌شود و تاثیرگذاری بر افکار عمومی دنیا مطرح است جهانی شدن احساسات و اطلاعات مطرح است باید توجه‌مان به این عامل که می‌تواند مزیت نسبی باشد؛ ما می‌توانستیم در اسکار حضور پیدا کنیم، ما می‌توانیم درجشنواره‌های مختلف حضور پیدا کنیم و قدرت مردم را نشان دهیم اما متاسفانه دچار فراموشی شدیم و یا اولویت‌های دیگری بر آن تاثیرگذار و سوار شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۷۵۵۴۰۱۳:۵۰:۵۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
هاشمی میگفت دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک ها !!! در حالیکه امروز اگر موشک نداشتیم سایه جنگ بر سر کشور گسترده شده بود.
ناشناس۳۳۷۵۶۲۳۱۵:۰۶:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
نه که الان سایه جنگ بر سرمان نیست؟
ناشناس۳۳۷۵۸۰۸۱۷:۴۷:۳۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سایه با خود چنگ تفاوت ندارد؟!!
ناشناس۳۳۷۵۸۶۴۱۸:۲۲:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سایه جنگ طولانی نیست. اگر می خواستند و جرات داشتند، سایه نداشتند و حمله می کردند. سایه جنگ رمز ترسوهای وطنی است که مردم را بترسانند و الا آمریکا بداند که می برد، ثانیه ای تامل نمی کند. تاریخ بخوانید
ناشناس۳۳۷۶۱۴۹۲۳:۲۹:۰۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
حالا اگه حمله شد می فهمی
ناشناس۳۳۷۵۹۹۸۲۱:۰۴:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
با چه رویی میگی سایه جنگ بالای سر ایرانه ؟ اگر قدرت نظامی ما نبود همون بیست سال پیش به جای افغانستان ، به ایران حمله میکردن و تو الان نبودی که داستان بگی !
ناشناس۳۳۷۵۷۴۳۱۷:۰۵:۱۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
درودبرهاشمی وظریف دانشمند
ناشناس۳۳۷۷۴۶۴۰۰:۳۹:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
روحانی رو یادت رفت، اونم عالیه!!
ناشناس۳۳۷۹۴۲۳۱۰:۰۳:۳۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
درود بر روحانی
ناشناس۳۳۷۹۴۱۹۰۹:۵۹:۲۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
چرا جنگ .. اسلام دین با دوستان مروت با دشمنان مداراست
ناشناس۳۳۷۵۵۴۵۱۳:۵۲:۴۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
حجت الاسلام هاشمی معتقد بود باید مثل ژاپن و المان ارتش و نیروهای نظامی را منحل کنیم ! حالا کجاست تا ببیند ژاپن و المان بیشترین بودجه نظامی را دارند.
ناشناس۳۳۷۵۸۶۲۱۸:۱۸:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
رفسنجانی‌آمربود روحانی‌عامل‌بود ظریف‌‌مجری‌بود لاریجانی‌توجیه‌گر
ناشناس۳۳۷۵۵۴۷۱۳:۵۳:۴۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
فقط با کلید ما را نابود می کنند !!
ناشناس۳۳۷۵۵۶۴۱۴:۰۹:۲۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
نخیر جناب هاشمی میگفت دنیای فردا دنیای گفتمان است نه موشک ....البته شما هم مدعی بودید امریکا با یه موشک ایران رو به عصر حجر میبره نکنه یادتون رفته؟
ناشناس۳۳۷۵۹۳۱۱۹:۱۸:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
یانکی‌ها کور خوندن با طرفداراشون
ناشناس۳۳۷۵۵۷۶۱۴:۲۴:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
این هم نمونه ی دیگری از فریبکاری اصلاح طلبان است که تا بحال توانستند نظر عده ای از مردم را به خود جلب کنند .
علی۳۳۷۵۵۹۸۱۴:۴۱:۱۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اقای ظریف اگر شما هم طعم موشک را چشیده بودید با احتیاط بیشتر سخن میگفتید.
ناشناس۳۳۷۵۶۰۴۱۴:۴۷:۱۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
شعار و گفتار درمانی خیلی بهتر و قبل تر از شما آقای خاتمی هم همین حرفها را می زد و همه را به صرفت انداخت که قدرتهای جهانی همانطوری هستند که او به ما می گوید هشت سال هم حرفهای شبیه آقای خاتمی را شما زدید ولی دیدید که ترامپ با پاره کردن توافقنامه جواب شما داد چرا از این مسیر بارها آزموده درس نمی گیرید و دوباره دعوت به تکرار تاریخ می کنید.
ناشناس۳۳۷۵۶۰۹۱۴:۴۹:۴۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
موشک خوبه ولی سایر را هم تولید کنید..
ناشناس۳۳۷۵۶۱۴۱۴:۵۲:۴۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
عالی
ناشناس۳۳۷۵۶۴۳۱۵:۲۶:۲۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
حق با ظریف است.موشک خالی می شود کره شمالی بدون موشک می شود کره جنوبی
ناشناس۳۳۷۶۲۱۱۰۰:۱۵:۱۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
کره جنوبی بودجه نظامی پنج برابر ماست. اخه خدا عقل بده
نام آشنا۳۳۷۵۶۴۵۱۵:۲۸:۵۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی میفرمودند: حسن نیت, حسن نیت میاورد. طبق این فرمایش در مذاکرات هسته ائی زمان ریاست جمهوری خاتمی, همین نکته را در مذاکرات, ان شیخ دیپلمات مسئوول مذاکرات هسته ائی با غربی ها به زبان اورد و ایران تاسیسات هسته ای خود را اجازه داد پلمب کنند و منتظر شد که انها ( غربی ها ) پاسخ حسن نیت او را با انجام تعهداتشان بدهند انها هم طبق معمول گذاشتند تو کاسه ایران در نتیجه " نظام" دستور داد فک پلمب تاسیسات هسته ائی ایران در دوره خاتمی صورت بگیرد!
ناشناس۳۳۷۵۶۴۸۱۵:۳۱:۲۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
جراحی قلب هم خوبه ،ولی همه چیز نیست. پس جراحی رو جمع کنیم، با گفتمان حل میشه،
ناشناس۳۳۷۶۱۴۵۲۳:۲۶:۴۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
قیاس مع الفارغه بنظرم
با انصاف و صادق باشیم و منافع ملی کشور خط قرمز ما باشد۳۳۷۹۴۴۹۱۰:۳۰:۱۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
انسان با زندگی آرام و محبت آمیز بیمار نمیشود که نیاز به جراحی داشته باشد. گفتگوی تمدنهای آقای خاتمی عموم مناسبات و تنشهای بین المللی را بطور قابل ملاحظه ای بطور کاملا عزتمندانه ای در اندک زمانی بهبود داد.
ناشناس۳۳۷۵۶۵۰۱۵:۳۴:۲۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اتفاقا داره عیان میشه که هرکی موشک نداره درواقع هیچ چیز دیگه ای هم نداره
ناشناس۳۳۷۶۱۴۸۲۳:۲۸:۴۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
الان عمان،امارات،تاجیکستان،ترکمستان و ... که قدرت نظامی چندانی ندارند ایا هر روز مورد حمله نظامی یا حتی تهدید به حمله نظامی قرار گرفته اند؟
ناشناس۳۳۷۶۲۳۵۰۰:۴۴:۵۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
اینایی که میگی تروریست پرور تشریف دارن و مشغول صادرات تروریست و تامین مالی تروریستها هستن
ناشناس۳۳۷۹۴۵۱۱۰:۳۳:۰۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
چین و ژاپن و آلمان و کره بدون شلیک موشک و با سیاست آقای اقتصاد جهان شده اند.
ناشناس۳۳۷۵۶۵۷۱۵:۴۰:۳۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
گفتمان شما هم واگذاری منافع ملی!!
درین۳۳۷۵۶۷۶۱۶:۰۴:۳۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اقای ظریف لطفا حرفهارا تعریف نکنید اقای هاشمی قصد برجام ۲را داشتند اذهان را اماده میکردند که ژاپن وامریک ا جلو هستند در حایکه کدام گفتان بدون پشتوانه اثر دارد کجای دنیا گفتمان خرف اول را میزنند
ناشناس۳۳۷۵۶۹۳۱۶:۲۳:۵۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کره شمالی پیشرفته ترین کشور دنیاست
درس عبرت۳۳۷۹۴۵۷۱۰:۳۷:۰۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
از نظر نظامی بسیار قویتر از ایران است ولی از نظر رفاه مردم از سومالی ضعیفتر است.
ناشناس۳۳۷۵۷۰۳۱۶:۳۲:۴۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کاش هم موشک باشه هم ماشین هم ارزانی هم شغل هم درآمد هم ...
ناشناس۳۳۷۵۷۳۲۱۶:۵۸:۰۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اقای دکتر ظریف بسه دیگه
ناشناس۳۳۷۵۸۵۹۱۸:۱۷:۳۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
در سال اخر ایشان گفت، عصر موشک گذشته است. خودم شنیدم.
ناشناس۳۳۷۵۸۶۵۱۸:۲۶:۰۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
این حرفها در زمان پرتاب ماهواره نوعی تخریب شادی مردم است. الان موشک ها ماهواره می برند که مستقیما بر رفاه مردم تاثیر خواهد داشت. البته کسی که نخواهد بداند، اینها را نمی بیند. این موشک یعنی ۱۲۰۰۰ کیلومتر آن طرف دنیا در تیررس ما است. یعنی دیگر نمی توانی فقط امنیت ما را به خطر بیاندازی
ناشناس۳۳۷۵۹۳۴۱۹:۲۰:۴۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
یعنی الان با گوشت هفتصدی،کرایه خانه چند میلیونی ،مرغ صد تومنی،دلار شصت تومنی و ....شما خوشحالی.خوشبحالت
ناشناس۳۳۷۶۰۷۰۲۲:۲۳:۰۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کسی از ضعف اقتصادی خوشحال نیست و کسی آن را انکار نمی کند. ولی مقایسه دو امر غیر مربوط غلط است. چنانچه مطالعه کنید خیلی از کشورهای دنیا در یک امر ضعیف و در امر دیگری قوی هستند ولی هیچ وقت بابت ضعف به خودشان تحقیر تزریق نمی کنند بلکه تلاش می کنند. .. خدا همه را از خواب بیدار کند. همه کسانی که مخالف مشی ظریف هستند صاحب خانه و پولدار نیستند بلکه برای ایدئولوژی خود حاضرند هزینه بدهند که تا الان هم دادند
ناشناس۳۳۷۹۴۶۳۱۰:۴۰:۴۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
ایدئولوژی همچنین باید در خدمت رفاه و علم و اقتصاد و ... باشد
ناشناس۳۳۷۵۹۹۹۲۱:۰۶:۴۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
جانم وزیر امورخارجه عبدالهیان!!!! کجایی ظریف جان کجایی ببینی
محمد۳۳۷۶۰۳۷۲۲:۰۴:۰۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سلام هر چیزی جای خودش. نقاط قوت و ضعف باهم دیده بشه.
ناشناس۳۳۷۶۲۹۶۰۲:۰۶:۵۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
کشوری ک قدرت نظامی ندارد تقریبا هیچ ندارد .. درست در بحث فرهنگی ب لطف همین آقایان ضعیف بودیم .. اصلاح طلب کار را از چوب لای چرخ گذاشتن گذرانده شده نمک زن ب زخم کشور .. اینها درگیر نمای ساختمان کشورند در حالی ک اگر پایه و اساس نداشته باشیم نمای زیبایی ک شما همه را ب آن دعوت میکنید ارزش زیادی ندارد و فرو می‌ریزد.. صبر استراتژیک ایران تنها در بابت ساخت اسکلت محکومیت ک ۴۰ سال است دشمنان از داخلی و خارجی با تمام توان مانع از آن شده اید .. بس کنید لطفا بگذارید کشور ب راه خودش برود
ناشناس۳۳۷۷۹۷۴۱۴:۱۹:۳۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
جناب اقای ظریف اوکراین نمونه است موشکها را دوستان اروپایی باهمکاری روسیه در اوکراین نابودکردن حالا زلنسکی میگه ما اشتباه کردیم با مذاکره میشه در فرودگاه کشور اروپایی هواپیمای وزیر خارجه رابنزین زد بله امام با هوش بود هرچیزی را بجای خود استفاده میکرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  15. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  16. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  17. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  18. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین