سخنگوی حزب اعتدال: نوبخت از تهران وارد انتخابات می‌شود و ما محکم ایستاده‌ایم تا لیست تهران را تشکیل دهیم

  4021017082 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: نگاه ما یک نگاه همراهی است، ما محکم ایستاده‌ایم که ان‌شاءالله لیست تهران‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشکیل بدهیم و در انتخابات شرکت کنیم.

سخنگوی حزب اعتدال: نوبخت از تهران وارد انتخابات می‌شود و ما محکم ایستاده‌ایم تا لیست تهران را تشکیل دهیم

جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه که با حضور همه اعضا برگزار شد، گفت: امروز  جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در خصوص تصمیم گیری در رابطه با نتایج تأیید و رد صلاحیت انتخابات پیش رو و اعضای حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و حزب اعتدال و توسعه رسما اعتراض خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نسبت به روند 55 درصدی صلاحیت‌ها و هدایت جامعه به یک فضای سرد و بی‌روح اعلام می‌کند.

وی افزود: حزب اعتدال و توسعه خواستار روش‌های مدنی و رفتن به سمت مشارکت‌های گسترده در انتخابات است و به همین دلیل هم ما از همه شایستگان دعوت کردیم با وجود اینکه بعضا رغبت برای شرکت وجود نداشت، اما بسیاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور بر ثبت نام در انتخابات مجلس توصیه و تأکید کردیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از 75 درصد کاندیداهای حزب متأسفانه رد صلاحیت شدند، انتظار داریم که در مرحله آخر شورای محترم نگهبان نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند و یک فضای رقابتی در انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وجود بیاورند.

وی در ادامه گفت: امروز متأسفانه ضربه شدیدی به ما در لیست تهرانمان خورد و بسیاری از چهره‌های شاخص‌ ما به غیر از آقای نوبخت در تهران رد صلاحیت شدند. اعضای شورای مرکزی ما و اعضای دفتر سیاسی ما و خود بنده به عنوان سخنگو رد صلاحیت شدم و به همین دلیل اگر قرار به چنین روندی باشد، ما این روند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مناسب نمی‌دانیم.

هروی در ادامه تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه امروز در جلسه رسما اعلام کرد که ما همچنان راه نجات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صندوق رای می‌بینیم ولی درباره نحوه رد صلاحیت افراد شایسته، اطمینان قاطع داریم که به نوعی موجب کاهش مشارکت می‌شود و به همین خاطر انتظار داریم در مرحله پایانی، شورای نگهبان به نوعی تجدیدنظر برای رد صلاحیت اعضا چه در تهران و چه در شهرشتان‌ها کرده تا ان‌شاءالله منویات رهبر معظم انقلاب برای مشارکت پرشور با حضور همه گروه‌های سیاسی عملیاتی شود.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از تصمیماتی که در جلسه امروز حزب اعتدال و توسعه مطرح شد به رغم اینکه بسیاری از اعضای حزب در تهران و شهرستان‌ها رسما اعلام کردند که اعتراض نخواهند کرد، حزب درخواست و تکلیف کرد که همه اعضای حزب در تهران و شهرستان‌ها که رد صلاحیت شده‌اند، اعتراض خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شورای محترم نگهبان اعلام کنند تا ان‌شاءالله شاهد انتخاباتی رقابتی و پرشور باشیم و این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان یک اصل حزبی از همه دوستان انتظار داریم که انجام بدهند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سؤال که آیا آقای نوبخت به حوزه انتخابیه رشت منتقل می‌شود، گفت: آقای نوبخت از تهران وارد انتخابات میشوند اما نگاه ما یک نگاه همراهی است، ما محکم ایستاده‌ایم که ان‌شاءالله لیست تهران‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشکیل بدهیم و در انتخابات شرکت کنیم. اگر قرار باشد که لیست تهران حزب اعتدال تشکیل نشود، ما تصور می‌کنیم که باید یک جلسه اضطراری برای نحوه ورود به انتخابات و لیست‌ها و حضور در حوزه‌های انتخابیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگذاریم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین