غضنفرها، صادق بوقی و قر سفیر انگلیس !

ابوالفضل فیضی خواه، گروه سیاسی الف،   4021002030 ۶۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
غضنفرها، صادق بوقی و قر سفیر انگلیس !

سفیر انگلیس سفره یلدایی پهن می کند و ترانه صادق بوقی را می خواند. عده ای از هموطنان غش و ضعف می کنند و عده دیگر دشنام می دهند و ناسزا می گویند. رانندگی سفیر آلمان را هم، با نیسان آبی، پیشتر دیده بودیم. تاریخ را که بکاوی از این دست رفتار سفرا به خصوص سفیران کشورهای اروپایی در ایران کم نبوده. اما چرا با وجود این سابقه و تکرار هنوز هم این رفتار «سازمانی» که در راستای وظایف سیاسی این دیپلمات هاست چنین به چشم می آید؟!. این اقدامات سفرا قاعدتا نه باید یک ایرانی را ذوق زده و منفعل کند (آن هم با سابقه بسیار منفی انگلستان در ایران)  و نه باعث خروشیدن و عصبانیت باشد. چنین رفتارهای خلاقانه ای کم و بیش از همه سفرا در همه کشورها انتظار می رود حتی سفرای کشور خودمان در کشورهای دیگر و اگر در این زمینه کم کاری مشاهده می شود مستوجب سرزنش است. سفیر انگلیس با توجه به سیاست های راهبردی کشورش ( فارغ از درست و غلط بودن آن و محکوم کردنش)  تمام سعی خود را کرده که با افکار عمومی ایران ارتباط بگیرد و این کار را به بهترین شکل انجام می دهد.

حساب غش و ضعف کنندگانی که معمولا از سواد سیاسی و اجتماعی بالایی برخوردار نیستند کاملا معلوم است. هر رفتاری که در ظاهر اندکی مایل به سلیقه و یا برخی باورهای آنان باشد جذب شان می کند و با ذوق زدگی قربان- صدقه «فرهنگ و شخصیت» صاحب آن رفتار می روند! خطاب اصلی به کسانی است که به سفیر انگلیس دشنام می دهند. در این زمینه هم باید گفت یقینا حق نقد این خوش رقصی و یادآوری سابقه منفی انگلیس ها در ایران محفوظ است اما قبل از آن باید راه های این ارتباط گیری سهل و آسان و مفت و مجانی را با افکار عمومی بست. راه هایی که در تمام موارد غضنفرهایی که کارشان دایم پاس گل دادن به حریف برای باز کردن دروازه خودی است آنرا هموار می کنند!

سیاست هم مانند هر بازی دیگری هنر استفاده از فرصت هاست. باید از هر فرصتی برای غلبه بر حریف استفاده کرد. چه فرصتی بهتر از اینکه کسانی در جبهه مقابل آن را برای ما ایجاد کرده باشند؟! انگلیس اگر روباه پیر است که هست، در برابر این روباه پیر باید زرنگ بود و هوشیارانه عمل کرد نه مانند کسانی که قادر به تشخیص نفع و ضرر خودشان هم نیستند! متاسفانه بنابر آن مثل حکیمانه فارسی معمولا هم سنگی که این جماعت در چاه می اندازند هزار عاقل هم ناتوان از بیرون آوردنش هستند. چنانکه در زمینه ماجرای »صادق بوقی» هم دیدیم که حتی خود او هم بارها و بارها به درستی تاکید کرد که نه «بازداشت» شده نه با او برخورد بدی صورت گرفته و بعد از مدتی هم صفحه اش در فضای مجازی برگشت اما هیچکدام از این اقدامات بعدی اثر منفی آن اقدام اولیه جاهلانه را نزدود و فرصتی را فراهم کرد که عده ای در لباس دوستی با مردم ایران خود را بیارایند . 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۳۰۳۷۴۱۱:۴۷:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲
اونا میدونن چطور بر مردم تاثیر بزارن ولی خودمون نمیدونیم
ناشناس۳۳۳۰۴۱۱۱۲:۱۶:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
خودمون هم میدونیم! مثلا با کم کردن ۲ درصد از افزایش حقوق بازنشستگان به بهانه اجرای همسان سازی در اصلاح بودجه، کلی هم روی بازنشستگان تاثیر گذاشتند البته با دعای خیر!
ناشناس۳۳۳۰۴۳۳۱۲:۳۴:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
این رفتار مضحک سفیر انگلیس بر روی مردم تاثیر گذار نیست اینها می خواهند از اب گل الود ماهی بگیرند اما کسی به اینها توجه نمی کند.
ناشناس۳۳۳۰۴۹۵۱۳:۳۲:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲
همین انگلیس با شعار تفرقه بیانداز و حکومت کن 55 سال قبل خلیج ع ر ب ی را یاد اعراب داد
ناشناس۳۳۳۰۵۹۳۱۴:۵۱:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
انگلیس الان هم بدنبال تفرقه افکنی و ضربه زدن به منافع ملی ایران است اقدامات سفیر انگلیس در فتنه 88 و قضیه صادق بوقی گواه این مدعاست.
ناشناس۳۳۳۰۶۰۹۱۵:۰۸:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲
سفیر انگلیس به خوبی وظیفه اش را انجام میده. از بین بردن نفرت ایرانیها از انگلیس وظیفه اصلی اوست. اما دیپلماتهای ما تنها وظیفه تعریف شده خود را گرفتن حقوق دلاری میدانند. کدام دیپلمات ایرانی تا کنون توانسته وجهه نظام را در دنیا بهبود بده؟ البته نباید هم انتظاری داشت متاسفانه پستها با رانت و بدون توجه به شایسته سالاری تقسیم میشه نتیجه ای بهتر از این هم نخواهد داشت.
ناشناس۳۳۳۰۶۷۶۱۵:۵۹:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
انگلیس با قحطی ساختگی در جنگ جهانی باعث مرگ 10 میلیون نفر ایرانی شد مردم ایران این رفتار انگلیسی ها را فراموش نمی کنند.
ناشناس۳۳۳۱۷۶۹۱۳:۴۴:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۳
ایران اون موقع چقدر جمعیت داشت که ده میلیون از قحطی بمیرند؟ چقدر از ایران دست انگلیس بود؟ بقیه اشغالگران مسوولیتی نداشتند؟
ناشناس۳۳۳۰۴۶۰۱۲:۵۴:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲
اون زمانی که حساب کاربری صادق بوقی را مسدود میکردید وتعدادی از مغازه هارا پلمپ کردید میباست به این روزهافکر میکردید.
ناشناس۳۳۳۰۴۹۰۱۳:۲۷:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲
شما نگاه کن چه کسانی کتاب فروشی و انتشارات پلمپ کردند و استاد دانشجو برکنار کردند!
ناشناس۳۳۳۰۵۲۲۱۳:۵۱:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲
آن فرد به کنار آن مغازه ها چی کار کردن؟
ناشناس۳۳۳۰۳۸۰۱۱:۵۱:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲
من از بیگانگان هرگز ننالم که‌ با من هر چه کرد آن آشنا کرد !انتقاد ما به مسئولان خودمان است که سالها مفاخر و میراث فرهنگی غنی خود را به عمد فراموش کرده‌اند تا دیگران آن را برایشان ياد آوری کنند .
ناشناس۳۳۳۰۴۳۶۱۲:۳۶:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲
یعنی صادق بوقی هم جزو مفاخر فرهنگی بود ؟!!!
ناشناس۳۳۳۰۵۱۵۱۳:۴۵:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
ایشون اسم صادق بوقی رو آورد؟
ناشناس۳۳۳۰۵۷۶۱۴:۳۵:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲
بحث در مورد صادق بوقی است.
سعید۳۳۳۱۱۰۰۲۳:۳۳:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲
وقتی بچه بودم استادیوم رشت میرفتم و صادق بوقی و زیتون فضای استادیوم رو یک فضای شاد میکردن. میرفت بالای فنس و جمعیت رو رهبری میکرد. اینکه جزو مفاخر فرهنگی هست نمیدونم .
ناشناس۳۳۳۰۳۸۱۱۱:۵۱:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲
خوب که چی با طرز فکر شما باید با همه دنیا قطع رابطه کنیم روسیه هم که همینه چین هم که دیگه نگو .
كوچيك شما اصغر !۳۳۳۰۳۸۲۱۱:۵۲:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
« انگليس اگر روباه پير هست كه هست ، بايد در برابر اين روباه پير زرنگ بود و هوشيارانه عمل كر د .... » !! .... از متن مقاله ! ------------------------- زماني مي گفتند خورشيد در سرزمين هاي انگليس غروب نمي كند » ! ... از بس كه اين روباه پير كشورهاي زيادي را مستعمره خويش كرده بود ! ...به نظر اين حقير اين طور مي رسد كه در صحنه سياست بايد « روباه » بود تا شير !! چون روباه از فكر و انديشه خود استفاده ميبرد اما شير از زور و بازوي خود ! ... پس بر اين اساس بديهي است كه روباه براي رسيده به « هدف » راه هاي گوناگوني پيش رو دارد ، اما شير فقط يك راه و آن يك راه هم نشان دادن چنگ و دندان است !! ... به نظر شما بنده زياد اشتباه نمي كنم ؟؟!!
ناشناس۳۳۳۰۵۵۰۱۴:۱۳:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
هر دو باید باشه هم زور هم ذکاوت
مجید۳۳۳۰۳۸۳۱۱:۵۲:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲
تا زمانی که که تحلیلتان "حساب غش و ضعف کنندگانی که معمولا از سواد سیاسی و اجتماعی بالایی برخوردار نیستند" باشه هنوز فاصله دارید از فهمیدن اتفاقات بطن جامعه و ادامه متن ارزش خواندن ندارد!!
سعید۳۳۳۰۴۴۳۱۲:۴۰:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲
نکنه شما از غش کنندگانی که بهت برخورده؟ انگلیس هرچقدر هم که قر و غمش بیاد چیزی از حجم جنایاتش در جهان کم نمیکنه. تو طول تاریخ این سرزمین هم آدمهای زیادی بودن که همیشه دمشون تو سفارت اجنبی بوده و دهانشون توی جیب ملت
ناشناس۳۳۳۰۳۸۹۱۱:۵۸:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲
تفاوت رفتار فرهنگی سفیر انگلیس با رفتار فرهنگی کارمند سفارت ایران در برزیل با لفظ تفاوت فرهنگی ایجاد شده بسیار متفاوت است
ناشناس۳۳۳۰۳۹۰۱۲:۰۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲
بهتر است به اين عكس العملهاى هموطنان كمتر توجه كنيد بهر حال در همه جاى دنيا از اين مدل ادمها پيدا ميشود
ناشناس۳۳۳۰۳۹۳۱۲:۰۲:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲
چرا فکر می کنید برخورد با صادق بوقی کار غضنفر هاست ؟ در سخنان و دستورالعمل های تمام مسئولان برخورد با کسانی که متفاوت رفتار می کنند وجود دارد حالا یک جایی بیشتر با اعتراض مواجه می شود جایی کمتر
ناشناس۳۳۳۰۳۹۵۱۲:۰۴:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲
سیاست هم مانند هر بازی دیگری هنر استفاده از فرصت هاست
مخلص شما اصغر !۳۳۳۰۵۰۹۱۳:۴۱:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲
هنري كسينجر امريكايي كه چندي پيش مرد ، تعريف سياست را اين جوري عرض ميكنه كه ميگه : « سياست و سياست خارجي هنر تشخيص اولويت هاست » .. خب ، اين هم نظر كسينجر در مورد « سياست » !!
ناشناس۳۳۳۰۵۷۹۱۴:۳۷:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲
هنری کیسینجر قاتل مردم بیگناه ویتنام و کامبوج و لائوس بود.
ناشناس۳۳۳۰۴۱۲۱۲:۱۶:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲
از مصائب فضای مجازی هست
ناشناس۳۳۳۰۴۱۹۱۲:۲۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲
مسولان ما صادق بوقی ها را تهدید می کنند ولی دیگران لذتش را با این آهنگ می برند..
صمصام۳۳۳۰۴۲۰۱۲:۲۱:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲
آقای علیزاده ما انقدر در میان مسئولان غضنفر داریم که حسابش از دست خارج شده اما متاسفانه جلوتر از غضنفرها کسانی مقصرند که متاسفانه مسئولند ! همانهایی که منکر همه چیز میشوند و بعد از اینکه کشور هدف جنجالها و حاشیه ها شد شروع میکنند به تکذیب که نخیر خبری نبوده کسی دستگیر نشده و بگیر و ببندی هم نبوده و قص علیهذا..... مگر میشود ؟؟؟ تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها......
ناشناس۳۳۳۰۴۳۴۱۲:۳۵:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲
قرش مهم نیست در مقابل جزایر سه گانه چه موضعی میگیره مهمه
ناشناس۳۳۳۰۴۶۸۱۳:۰۳:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲
بحرین را انگلیس از ایران جدا کرد.
ناشناس۳۳۳۰۵۱۹۱۳:۴۸:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲
قفقاز و آسیای میانه رو هم روسیه جدا کرد تا دهه بیست شمسی هم دنبال جدا کردن آذربایجان بود تو جنگ هم به صدام سلاح میداد
ناشناس۳۳۳۰۷۳۱۱۶:۳۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
ترکمنچای نتیجه بی عُرضگی پادشاهان قاجار بود.
ناشناس۳۳۳۰۷۳۸۱۶:۳۸:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
المان در زمان جنگ سلاح شیمیایی و فرانسه جنگنده میراژ و انگلیس تانک به صدام می دادند.
ناشناس۳۳۳۰۸۰۲۱۷:۵۰:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲
بحرين درست عين كريمه با رفراندوم جداشد
ناشناس۳۳۳۱۰۵۳۲۲:۳۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲
در دوران طاغوت حتی یکبار هم رفراندوم برگزار نشد.
ناشناس۳۳۳۰۴۹۷۱۳:۳۴:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲
دعوت شود به نشست همین بیانه هم هست ولی دوستان به جای پرداختن به اصل که امارات هست به کشورهای حاشیه می‌پردازند!!
ناشناس۳۳۳۰۴۳۸۱۲:۳۷:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲
از رفتار بد انگلیس در عهد پادشاه می گویید و روسیه ای که خاک ایران را با تجاوز تصرف کرده و الان هم می خواهد خاک ما را به عربها بدهد را تطهیر می کنید و انتظار دارید ملت قبولتان داشته باشد.
ناشناس۳۳۳۰۴۴۱۱۲:۳۸:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲
سفیر انگلیس رقصیده،خب به ما چه؟روسیه سیادت ما رو زیر پا گذاشته،رگ گردنتون بیرون نمیزنه؟
ناشناس۳۳۳۰۴۶۹۱۳:۰۴:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲
چین و روسیه تحریم و تهدید و ترور نمی کنند اما غرب چنین می کند.
ناشناس۳۳۳۰۵۲۸۱۳:۵۶:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
فکر می کنی اگر سفارت روسیه را می گرفتی یا بر ضد منافع روسیه و چین اقدامات متعدد می کردی روسیه یا چین رفتارشان بهتر از آمریکا بود؟ خوبه شاهدیم روسیه به اوکراین چه کرد.
ناشناس۳۳۳۰۵۸۴۱۴:۴۱:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲
روسیه و چین سابقه استعمارگری ندارند اما غربی ها در استعمار کشورها ید طولایی دارند.
ناشناس۳۳۳۰۵۹۴۱۴:۵۲:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲
اوکراین با طناب پوسیده ناتو در چاه جنگ با روسیه افتاد.
ناشناس۳۳۳۰۶۲۳۱۵:۲۱:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲
جواب شما در پایین هست و سفارت آمریکا چه کارهایی می کرد علیه ایران برای دخالت در امور داخلی ایران نه اینکه رفتی دنبال معلول! در ضمن در اوکراین هم زیر سر آمریکا بود و روسیه واکنش نشان داد
ناشناس۳۳۳۰۵۰۰۱۳:۳۵:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
اطلاعات را بیشتر کن هر کشوری مهمان آن اجلاس باشد بیانیه هم هست حال روسیه باشد یا هر کشور دیگری و هر وقت روسیه دشمن ایران شد مانند آمریکا خواهد شد
جواد۳۳۳۰۴۶۲۱۲:۵۵:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲
یه سوال چرا ما با انگلیس که سابقه بدتر ازامریکا برای ما داشته ارتباط داریم ، سفارت داریم ولی با امریکا نه؟؟؟؟
ناشناس۳۳۳۰۵۳۵۱۴:۰۲:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲
چون قدرت آمریکا نداشت برای خرابکاری و کودتا در ایران
ناشناس۳۳۳۰۵۵۱۱۴:۱۵:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲
اصلاح طلبانی همچون عباس عبدی و اصغرزاده و سعید حجاریان و معصومه ابتکار که از دیوار سفارت بالا رفتن باید پاسخگو باشند.
اینجا جایی برای خنده نیست۳۳۳۰۴۷۴۱۳:۱۰:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
سفیر انگلیس احساسات و توجه مردم ایران جلب میکنه !!!!!!
ناشناس۳۳۳۰۴۷۵۱۳:۱۱:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
در زمینه ماجرای »صادق بوقی» هم دیدیم که حتی خود او هم بارها و بارها به درستی تاکید کرد که نه «بازداشت» شده نه با او برخورد بدی صورت گرفته.... تا بحال چند ده نظر جلوی دوربین آورده اند و اعتراف گرفته اند حتی علیه خودش. مشکل این است که مردم باور نمی کنند . وقتی همان اول اعلام کردند برای 12 نفر حکم جلب صادر شده کار رسانه ای تمام شد حتی اگر اتفاقی تیافتاده باشد. اما چرا نمی گویید برای چی اصلام کسی که خوشحالی کرده در این شرایط بد اقتصادی مردم به جای تشکر پرونده سازی می کنید؟ افکار عمومی این تکزیب را هم به حساب رسانه ای شدن این کلیپ و هزینه خیلی زیادش برای حاکمیت به حساب می آورند. اما در مورد سفیر انگلستان همین بس که سفرای ما آشنایی با فرهنگ کشور خارجی که پیش کش حتی توان صحبت انگلیسی را هم ندارند.
ناشناس۳۳۳۰۴۹۶۱۳:۳۳:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲
مردم هم از هر که مورد ظلم بی جهت قرار می گیرد حمایت می کنند.
مصطفی۳۳۳۰۴۹۸۱۳:۳۴:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲
اتفاقا این عمل در مملکت یک رویه است وآن ضعف مدیریت است یجهت اینکه اولا افراد خبره در مصدر امور نیستند ودر ثانی آتش به اختیار عمل کردن گروها وباندهای خودسر است که به هیچ جایی هم پاسخگو نیستند وهمه از طرف حاکمیت هم پشتیبانی می شوند ودر این بین ضررش به مردم میرسد
ناشناس۳۳۳۰۵۹۰۱۴:۴۸:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲
تاریخ ایران از کودتای 28 مرداد 32 تاکنون خباثت و شیطنت انگلیس را نشان می دهد حرف امروز و دیروز نیست.
ناشناس۳۳۳۰۵۱۳۱۳:۴۳:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲
بشیوه استالین صندلی بزاره و یاد اوری کنه تحقیر ایرانو در کنفرانس تهران خوبه؟
ناشناس۳۳۳۰۵۶۲۱۴:۲۳:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲
اولا اگر کسی غش و ضعف کرد از کوتاهی ماست که آن شخص، استعمارگری و مکاری انگلیس و عمال آن را نمی شناسد دوما بهتر است به جای غضنفر از کلمه دیگری استفاده شود بالاخره غضنفر اسم بعضی از افراد است .
. بهداد۳۳۳۰۶۳۳۱۵:۳۱:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲
درود بر ایرانیان. ایرانیان سراسر دنیا شادی میخوان .
ایرونی۳۳۳۰۷۲۷۱۶:۲۷:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲
⭐⭐قر دادن. سفیر ‌چه دخلی به ما داره ،،چهار دیواری اختیاری ،،بهر حال بخشی از فرهنگ ایرانی رو با سفری یلدا بجا آورده ،..
ناشناس۳۳۳۰۸۱۰۱۷:۵۶:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲
بله آنها چنین جلب نظر ایرانی ها را می‌کنند
ناشناس۳۳۳۱۱۵۵۰۰:۳۶:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۳
هر آدم، دستگاه و یا کشوری خواسته یا ناخواسته در انتخاب یا پرورش مخالف یا حتی دشمنش نقش بسیار بزرگی داره. نوع مخالفت یا دشمنی هم از این قاعده مستثنی نیست! بین چکار کردی که آواز صادق بوقی و قر سفیر انگلیس و یلدا و چهارشنبه سوری شده مسئله روزتون!
ناشناس۳۳۳۱۱۶۱۰۰:۴۴:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۳
ایرانی ها هرگز ظلمهای انگلیس را فراموش نکرده ونمی کنندضمنا این سفیر روباه پیر وکفتار سیری ناپذیر عاقلانه رفتار کرده و درس عبرت گرفته
ناشناس۳۳۳۱۷۷۴۱۳:۴۷:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۳
مغولها و خلفای بغداد هم هستند.
ناشناس۳۳۳۱۲۹۸۰۶:۰۹:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۳
هدف روسيه از چنين اقدامي وابسته كردن كشور است در گذشته روسيه بدين شيوه ها كشور ها را أقمار خود مي كرد
ناشناس۳۳۳۱۶۸۸۱۱:۵۳:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۳
کلی از این رفتارها میشه که بازتاب رسانه ای نداره ! شما با بازتاب رسانه ای مشکل دارید نه رفتار وگرنه روزانه هزاران رفتار جاهلانه میشه !
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  5. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  7. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  8. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  9. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  12. دور باطلی که تمامی ندارد!

  13. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. تضادی عجیب و پر ابهام!

  16. برای این عکس شما تیتر بزنید

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

پربحث‌های هفته

  1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  2. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  4. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  5. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  6. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  7. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  8. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  9. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  10. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  11. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  12. قوه قضائیه تصاویر و مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر کرد

  13. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  14. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  15. دولت با نظام بانکی شوخی ندارد

  16. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  17. جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

  18. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  19. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  20. وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

  21. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

  22. دیوید کامرون: اوکراین مجاز است با سلاح‌های انگلیسی، روسیه را بزند!

  23. ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی

  24. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  25. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

آخرین عناوین