وزیر کشور: دولت متفکر و تمدن‌ساز می‌خواهیم

  4020929092 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
وزیر کشور:  دولت متفکر و تمدن‌ساز می‌خواهیم


به گزارش ایسنا، وزیر کشور با بیان اینکه شهید فخری‌زاده اعتقاد به راه‌های میانبر در حوزه‌های دفاعی داشتند و از ارتباط قلبی بسیار نزدیکی با رهبر انقلاب برخوردار بودند، گفت: شهید فخری زاده نزدیک‌ به ۲۰ سال هدف اصلی رژیم صهیونسیتی و سایر دشمنان جمهوری اسلامی بوده است و همراهی خانواده شهید فخری‌زاده با ایشان جای تکریم ویژه ای دارد.

احمد وحیدی عصر امروز، ۲۹ آذرماه در دومین جشنواره پژوهشی شهید فخری‌زاده که در ساری برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که به‌دنبال  پژوهش می‌روند و در این جشنواره شرکت می‌کنند پیگیر  کشف حقایق و شناخت پدیده‌ها هستند که ذات مکتب مبین اسلام است چرا که عالم متعلق به علم‌؛ و پژوهش برای دست یابی به علم است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت متفکر و تمدن‌ساز می‌خواهیم، افزود: تمدن‌سازی در مراحل پایین‌تر دولت هوشمند است و دولت تمدن‌ساز باید اهل فکر و تمدن باشد که می‌بایست ظرفیت‌های نهفته در داخل دولت شناسایی و شناخته شود.

 این مقام مسئول ادامه داد: ۲۵ هزار پژوهش به این جشنواره راه یافته است که این اقدام خوبی است که به نوعی حیات جریان فکری دولت را مورد توجه قرار داده است و با برگزاری این جشنواره شاهد ترکیب علم، عمل و تجربه خواهیم بود.

وحیدی اظهار کرد: ملی شدن‌ جشنواره شهید فخری‌زاده یک اقدام ارزشمند است و برگزاری این جشنواره در درون دولت دستاوردهای قابل توجهی خواهد داشت. شهید فخری زاده علم را با عمل مخلوط‌ کرده است.

او توضیح داد: مدیریت سطح بالای یک مجموعه پیش رو درجه اول بی‌نظیر محصول محور با نگاه فلسفی از ویژگی‌های شهید فخری زاده بود. این شهید نیز در صنایع دفاعی که به‌عنوان کاربردی‌ترین و راهبردی‌ترین صنایع که‌ معادلات قدرت را جابجا می‌کند فعالیت علمی و پژوهشی داشته است که دشمن به همین دلیل این شهید را مورد هدف خود قرار داد.

وزیر کشور با بیان اینکه شهید فخری‌زاده اعتقاد به راه‌های میانبر در حوزه‌های دفاعی داشتند و از ارتباط قلبی بسیار نزدیکی با رهبر انقلاب برخوردار بودند، خاطرنشان کرد: شهید فخری زاده نزدیک‌ به ۲۰ سال هدف اصلی رژیم صهیونسیتی و سایر دشمنان جمهوری اسلامی بوده است و همراهی خانواده شهید فخری زاده با ایشان جای تکریم ویژه‌ای دارد.

این مسئول افزود: خارجی‌ها شهید فخری زاده را پدر هسته‌ای ایران می‌نامیدند که گزاف نگفتند که عنوان پدر هسته‌ای ایران برای یک شخصیت علمی بسیار بلند است.

احمد وحیدی با بیان اینکه، شهید فخری‌زاده از روزهای ابتدایی انقلاب جزء مبارزان ضد انقلاب در منطقه‌ کردستان بودند که به نوعی خودشان را آماده شهادت کرده بودند، افزود :مرتبه علمی و مبارزاتی شهید فخری‌زاده قابل وصف نیست که رژیم صهیونسیتی در به در به‌ دنبال یک عکس از این شهید بود. این نشان دهنده مراتب علمی شهید فخری زاده است.

وی بیان کرد: تبحر علمی، مدیریت کاریزماتیک و همه‌جانبه، روحیه عرفانی و فلسفی از شاخص‌های شهید فخری زاده بود که از اهمیت بالایی در محیط‌های علمی برخوردار است. نتیجه آن هم این بود که دانشمندان بزرگی را مدیریت می‌کرد. شهید فخری زاده سازمان‌های زیادی را بنا نهاد که آخرین آن‌ها سازمان پژوهش‌های دفاعی است که برای حرکت در مرزهای دانش این سازمان را ایجاد کردند.

وزیر کشور همچنین در پایان تاکید کرد: برگزاری این جشنواره که در سال جاری ملی شده است و ۴۰۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند می‌تواند یک‌ اقدام‌ تحول گرایانه در بین کارکنان دولت محسوب شود که با تدبیر استاندار مازندران با نام و یاد شهید فخری زاده امسال برای دومین بار برگزار شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین