بهترین قیمت چاپ لیوان تبلیغاتی حرارتی سرامیکی و پیکسل بج را از کجا پیدا کنیم؟

گزارش بازرگانی، ۲۳۲۲۱۷،   4020905030

امروزه ابزارها و روش های مختلف چاپی ما را در پیشبرد اهداف تبلیغاتی کمک می کند. لیوان های تبلیغاتی، چاپ پیکسل و بج سینه از جمله مواردی است که قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای دارد. یافتن بهترین قیمت چاپ لیوان یا پیکسل بسیار حائز اهمیت است. از این رو می بایست در کنار در نظر داشتن بودجه مناسب به دنبال مراکز چاپ با هزینه مناسب چاپ باشیم.

علاوه بر این روش های وجود دارد که می تواند به ما در کاهش هزینه و حتی داشتن خدمات چاپی مانند لیوان تبلیغاتی ارزان و یا پیکسل های چاپی با قیمت مناسب راهگشا باشد. همینطور انتخاب هایی که می تواند هزینه های داشتن یک بج سینه را نیز کاهش دهد. پس تا پایان همراه ما باشید تا فاکتورهای برای این موضوع به شما دهیم.

چاپ لیوان تبلیغاتی

از جمله روش های جذاب چاپی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سفارش چاپ لیوان تبلیغاتی است. تنوع خدمات چاپ امروزه به طور گسترده ای افزایش یافته که می توان از تنوع موجود در آنها استفاده کرد. از جمله آنها می توان به انواع لیوان تبلیغاتی حرارتی سرامیکی و شیشه ای اشاره داشت. این محصولات چاپی به شکل ویژه ای در سازمان ها، ادارات، شرکت ها و کسب و کارهای مختلف با یک لوگو و هویت یکسان مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این قیمت ارزان لیوان های تبلیغاتی چاپی سبب شده تا بودجه مارکتینگ زیادی برای آنها نیاز نباشد. از جمله مزایای این محصول می توان به امکان سفارش آنها در تعداد انبوه و یا تک اشاره کرد.

بهترین قیمت چاپ لیوان پیکسل بج ارزان

قیمت چاپ عکس روی لیوان ارزان چگونه محاسبه می شود؟

انواع مختلف لیوان های تبلیغاتی سبب می شود تا انتخاب های مناسب قیمتی ایجاد شود. طیف قیمتی که حتی امکان چاپ لیوان ارزان را نیز ممکن می کند. انواع چاپ لیوان های تبلیغاتی به شرح زیر است:

  1. لیوان سرامیکی: بدنه یکدست سفید در نوع ساده سبب می شود تا هر طرحی را بتوان بدون محدودیت چاپ کرد. همچنین مدل های رنگی آن نیز برای کمپین های تبلیغاتی و ایجاد هویت بصری یک سازمان بسیار جذاب است.

  2. لیوان حرارتی: این مدل با نام ماگ جادویی نیز شناخته می شود. تغییر رنگ اون حین ریختن یک مایع گرم مانند چای سبب نمایان شدن طرح چاپی می شود. لیوان حرارتی نیز دارای نوع دسته داخل رنگی است.

  3. لیوان شیشه ای : برخلاف انواع دیگر در چاپ لیوان تبلیغاتی شیشه ای محدودیت رنگ داریم. به دلیل بدنه شیشه ای آن، طرح هایی که رنگ سفید زیاد دارند توصیه نمی شود. اما اگر بتوان لوگو و آرم مجموعه را روی آن چاپ کرد نمای جذابی خواهد داشت.

چاپ پیکسل

اگر قصد برگزاری یک رویداد یا همایش داید یا می خواهید یک جشنواره باشکوه برگزار کنید ما به شما چاپ پیکسل را پیشنهاد می دهیم. این محصول نیز همانند لیوان های تبلیغاتی از قیمت مناسبی برخوردار است. سادگی استفاده و نیز امکان انجام سفارشات چاپ پیکسل به صورت فوری سبب شده تا این محصول محبوبیت ویژه ای در سالهای خیر داشته باشد.

از این رو اگر بودجه تبلیغاتی کمی داشته و می خواهید هزینه کمی صرف نمایید، بهترین قیمت چاپ برای انجام پیکسل خواهد بود. ضمن اینکه می توانید آنها را به تعداد انبوه و یا تعداد کم نیز سفارش دهید.

قیمت چاپ پیکسل چگونه تعیین می شود؟

همانند لیوان تبلیغاتی، پیکسل ها نیز دارای انواع مختلفی هستند. نوع سوزنی و مگنتی آنها که رایج است در سایزهای 44 و 58 میلیمتری ارائه می شوند. نوع جاکلیدی آن نیز در سایز 44 میلیمتری. همین تنوع محصولات نیز قیمت های مختلفی ایجاد می کند.

بج سینه

یکی از اقلامی که برای نشان داده هویت و وابستگی مرد استفاده قرار میگیرد است. انواع مختلفی از بج سینه وجود دارد که انتخاب قیمتی مناسبی را در اختیار قرار می دهد. از این رو می توان برای آن نیز مانند سایر موارد چاپی گفته شده در بالا بهترین قیمت را برگزید. برای خرید بج سینه کافی ابتدا یک لوگو برای خود طراحی کرده باشید. سپس می توانید آن را به در قالب یک نشان ظریف و زیبا رو کت خود بچسبانید.

بهترین قیمت چاپ لیوان پیکسل و بج سینه را چگونه داشته باشیم؟

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم علاوه بر اینکه می توانید با مقایسه قیمت ها از بهترین آن مطلع شوید روش های دیگری نیز وجود دارد. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم تا بتوانید بهترین قیمت ها را دریافت کنید.

  1. خرید عمده: این یک موضوع شناخته شده است که خرید با تعداد بیشتر برابر است با دریافت قیمت کمتر. در چاپ نیز می توانید با خرید عمده پیکسل یا لیوان های تبلیغاتی، بهترین قیمت بازار را از فروشنده دریافت کنید. حتی می توانید آنها را در فروش تک به قیمت بالاتری بفروشید.

  2. قیمت همکاری: یکی دیگر از روش های دریافت بهترین قیمت چاپ لیوان تبلیغاتی یا پیکسل بج قیمت همکاری است. نوع این قیمت و میزان آن بر اساس توافق و یا بر اساس یک اصول از پیش تعیین شده توسط فروشنده مشخص می شود. در واقع همانطور که از نام آن نیز مشخص است طرفین به نوعی یک همکاری کاری دارند که یک سمت تامین کننده بوده و سمت دیگر فروشنده. تامین کننده در ازای قیمت بهتر می تواند حجم بیشتری از محصولات خود را در بازار بفروشد. تفاوت این موضوع با قیمت عمده این است که حجم خرید در یک مرحله ممکن است زیاد نباشد.

  3. جشنواره های تخفیف: یکی دیگر از روش های دریافت بهترین قیمت چاپ پیکسل یا لیوان تبلیغاتی استفاده از جشنواره های تخفیف است. در طول ساعت ه مناسبت های مختلف، مراکز چاپ تخفیف هایی را ارائه می دهند. شما می توانید با عضویت در خبر نامه ها یا شبکه های اجتماعی آنها از این تخفیف ها آگاه شوید.

همکاری با یک مرکز چاپ مناسب

اما یک گزینه مناسب را نیز می توان همکاری با یک مرکز چاپ با قیمت منصفانه دانست. گروه تبلیغاتی پارسیاایده از جمله مراکز چاپی بوده که تنوع قیمتی مناسبی دارد. طیف گسترده از محصولات و خدمات می تواند انتخاب های مناسبی را در اختیار مشتریان قرار دهد. قیمت چاپ لیوان و پیکسل در پارسیاایده به صورت پلکانی در تعداد کاهش یافت و از کیفیت چاپی خوبی برخوردار است. اینگونه همکاری نیز از روش های خوبی است که هم اطمینان لازم از قیمت ها را بوجود می آورد و هم می توان تنها از طریق یک مرکز چاپ اقلام مورد نیاز را تهیه کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین