آشنایی با هتل های لوکس تبریز

گزارش بازرگانی، 232556،   4020905029

اگر عازم شهر زیبای تبریز هستید، لازم است بدانید که هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره لوکس و زیبایی در این شهر وجود دارند که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید و از خدمات باکیفیت آن‌ها بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با تعدادی از بهترین هتل های تبریز آشنا کنیم.

هتل لاله پارک تبریز | امکاناتی در سطح استانداردهای روز دنیا

هتل ۵ ستاره لاله پارک تبریز امکاناتی در سطح استانداردهای روز دنیا را ارائه می‌دهد. این هتل ۱۷ طبقه، در خیابان پاسداران تبریز واقع شده است. از امکانات هتل می‌توان به ۸ آسانسور، استخر، سونا، باشگاه بدنسازی، مرکز خرید، کافی‌شاپ، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، سالن اجتماعات، تالار پذیرایی، حمام سنتی، رستوران ایرانی و فرنگی، اتاق سیگار، پارکینگ سرپوشیده و روباز و… اشاره کرد. جاذبه‌های نزدیک به هتل، ائل گلی و تله‌کابین عینالی هستند و مراکز تاریخی تبریز کمی از هتل لاله پارک فاصله دارند.

هتل پارس ائل گلی تبریز | هتلی دور از هیاهوی شهر

این هتل ۵ ستاره متعلق به هتل‌های زنجیره‌ای پارس و در نزدیکی پارک ائل گلی واقع شده است. اگر به دنبال هتلی که از هیاهو و شلوغی شهر دور باشد هستید، هتل پارس ائل گلی انتخاب بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. از امکانات این هتل می‌توان به ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل، اینترنت رایگان در لابی، استخر، سونا و جکوزی، سالن کنفرانس و همایش، ماساژ، خدمات نگهداری از کودک، بیلیارد، کتابخانه، تاکسی سرویس، اتاق سیگار، پارکینگ سرپوشیده، فروشگاه صنایع دستی و… اشاره کرد.

این هتل تا فرودگاه حدود نیم ساعت با ماشین راه دارد و از آنجایی که اشاره شد، تا مرکز شهر فاصله دارد. اما جاذبه‌های نزدیک به این هتل، خانه نیکدل، موزه سنجش، تله‌کابین عینالی و بازار تبریز هستند.

هتل بین‌المللی تبریز |‌ هتلی در مرکز شهر تبریز

این هتل لوکس و قدیمی، در مرکز شهر تبریز واقع شده و در میان مسافران، بسیار پرطرفدار است. خدمات این هتل بسیار مطلوب و باکیفیت هستند و امکان صرف صبحانه در فضای حیاط و فضای باز وجود دارد. از امکانات هتل بین‌المللی تبریز می‌توان به اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پارکینگ روباز، رستوران ایرانی، روم سرویس، اینترنت رایگان در لابی و… اشاره کرد.

جاذبه‌های اطراف این هتل، بازار تبریز، موزه آذربایجان، خانه استاد شهریار و کاخ موزه شهرداری هستند. این هتل تا فرودگاه با ماشین حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز | تجربه‌ای نو و متفاوت

اقامت در هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز، به شما فرصت تجربه‌ای متفاوت را می‌دهد. این هتل در دل صخره‌های کندوان، با شکل و شمایلی متفاوت و جذاب قرار گرفته است. هتل صخره‌ای لاله در دامنه کوه و در فاصله یک ساعتی از شهر تبریز قرار دارد.

در نظر داشته باشید که برای رسیدن به هتل، باید حدود ۱۸۰ پله را به سمت بالا طی کنید؛ بنابراین شاید برای کودکان، سالمندان و افرادی که نمی‌توانند این پله‌های صخره‌ای را طی کنند، انتخاب مناسبی نباشد. چیدمان و طراحی این هتل، سنتی و بسیار زیباست و برخی از اتاق‌ها جکوزی دارند.

از امکانات هتل می‌توان به رستوران سنتی، روم سرویس، گشت غیر رایگان، اتاق چمدان، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ روباز، کافی‌شاپ و… اشاره کرد. همان‌طور که گفته شد، این هتل تا شهر تبریز حدود یک ساعت فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه هم حدود یک ساعت است.

هتل بین‌المللی شهریار تبریز | هتلی لوکس در خیابان ائل‌گلی

هتل بین‌المللی شهریار، از دیگر هتل‌های ۵ ستاره و لوکس تبریز است که در ابتدای خیابان ائل‌گلی واقع شده است. این هتل ۲۰۰ اتاق و سوئیت دارد که هرکدام طراحی متفاوتی داشته و امکانات و خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

از امکانات هتل بین‌المللی شهریار می‌توان به روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس و اجتماعات، استخر، سونا و جکوزی، فروشگاه صنایع دستی، اینترنت رایگان در لابی، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی . فرنگی، آسانسور، گشت غیر رایگان، ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ روباز و… اشاره کرد. از جاذبه‌های دیدنی اطراف این هتل می‌توان به بازار تبریز، موزه سنجش، تله‌کابین عینالی و پارک ائل‌گلی اشاره کرد.

رزرو آسان هتل های تبریز در فلای‌تودی

اگر قصد اقامت در تبریز اقامت داشته باشید و به دنبال رزرو هتل تبریز در سریع‌ترین زمان ممکن هستید، فلای‌تودی این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با کمک سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی می‌توانید هتل مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید. تنها کافی است وارد بخش هتل‌های داخلی شده و بعد از وارد کردن شهر مقصد یا هتل مورد نظر خود، همچنین تاریخ سفر و تعداد مسافران، تمامی اطلاعات و قیمت‌های هتل‌های تبریز را مشاهده کنید.

شما در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی می‌توانید خدمات دیگری مثل خرید بلیط هواپیما تبریز، خرید بلیط قطار و بیمه مسافرتی را هم دریافت کنید. برای دریافت خدمات مربوط به ویزای توریستی و تورهای داخلی و خارجی، با فلای‌تودی تماس بگیرید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین