حضور سه ساعته مخبر در جمع دانشجویان و تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت

  4020903084 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

تابناک نوشت: معاون اول رئیس‌جمهور در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم تاکید کرد که قدرت حل مسأله در کشور، فوق‌العاده زیاد است.

حضور سه ساعته مخبر در جمع دانشجویان و تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت
 
«محمد مخبر» امروز به مناسبت هفته بسیج، به مدت سه ساعت در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در محل لانه جاسوسی حاضر شد و به تشریح اقدامات دولت در دو سال گذشته و تبیین ظرفیت‌های اساسی اقتصادی کشور برای رشد و پیشرفت پرداخت

حضور سه ساعته مخبر در جمع دانشجویان و تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت

معاون اول رئیس‌جمهور در این نشست با تاکید بر اینکه در نسل کنونی بسیجیان نیز امثال شهید چمران‌ها و شهید قاسم سلیمانی‌ها حضور دارند اظهار کرد: بارها شاهد بودیم که در حوادث طبیعی، گروه‌های جهادی و بسیج با از خود گذشتگی در لحظات ابتدایی در کنار مردم حضور داشته‌اند که چنین ایثارگری‌هایی، یادآور فداکاری‌های شهدا است.

مخبر با بیان اینکه کلید واژه‌هایی همانند بسیج و مقاومت به برکت وجود امام خمینی(ره) در ادبیات نظام بین‌الملل راه یافته است، افزود: مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با گفتمان علوی، فرهنگ حسینی، اقتصاد مقاومتی و با لشکر بسیجی توانسته است چنان لرزه‌ای بر نظام سلطه بیافکند که هیچ اسلحه و تسلیحات نظامی توانایی مقابله با آن را ندارد.

فرهنگ ایثارگری امروز در غزه را امام خمینی(ره) در جهان ایجاد کردند

وی تاکید کرد: شاهد آن هستیم که ایثارگری شهید فهمیده در خرمشهر، امروز در غزه و در جنگ مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیز اتفاق می‌افتد که این فرهنگ و روش را امام خمینی(ره) در جهان ایجاد کردند.

مخبر با بیان اینکه امروز مهم‌ترین مشکل نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران، آموزش، فرهنگ و تربیت یافتگان مکتب خمینی کبیر است تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا به این دلیل از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عصبانی هستند که با وجود اقدامات جبهه مقاومت در کنار فرهنگ اسلامی، هیمنه و هژمونی نظام سلطه در جهان از بین رفته است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی علیه رژیم منحوس صهیونیستی تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس که مدعی قدرتمندترین ارتش و بزرگ‌ترین مجموعه اطلاعاتی در منطقه است و پس از دهه‌ها محاصره یک باریکه، تنها توسط چند صد نفر نیروی حماس، هفت مانع غیر قابل تصور آنان شکسته شد؛ این رژیم پس از این عملیات بزرگ، نتوانست غزه را تسخیر کند و نیروی حماس را از بین ببرد و اکنون این رژیم جعلی به کودک‌کشی و نسل‌کشی در فلسطین روی آورده است.

برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دولت برای مهار تورم و رشد تولید

مخبر همچنین در این نشست پس از تشریح وضعیت آغاز به کار دولت سیزدهم با اشاره به نامگذاری شعار امسال، بر برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دولت برای مهار تورم و رشد تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه های اقتصادی تاکید کرد و افزود: توقع دولت از بسیج دانشجویی و جامعه دانشگاهی برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود، رصد ظرفیت‌ها، تشخیص مسائل و ارائه راه‌حل‌ها به دولت است.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه به تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت پرداخت و کاهش رشد تورم مصرف‌کننده و تولید کننده، کاهش تورم ماهانه ۳/۷ درصدی در فروردین به ۲/۳ درصد در آبان ماه، کاهش تورم نقطه به نقطه از ۵۵/۵ درصد به ۳۹/۵ درصد، کاهش تورم سالانه به نرخ ۴۴ درصد، میانگین رشد تولید ۷ درصدی در ۶ ماه اول سال جاری و افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت را از جمله اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

تکمیل کریدور شمال-جنوب با سرمایه‌گذاری ۳/۲میلیارد دلار

مخبر با بیان اینکه سران کشورهای منطقه در ملاقات‌های دوجانبه و چند جانبه همواره بر تکمیل هر چه سریع‌تر کریدور شمال جنوب تاکید کرده‌اند، افزود: با همکاری برخی کشورها، مراحل تکمیل کریدور شمال-جنوب با سرمایه‌گذاری ۳/۲میلیارد دلاری طراحی شده است و به زودی، ساخت خط ریلی رشت-آستارا در مسیر شمال- جنوب آغاز می‌شود که می تواند ظرفیت باری کشور را سالانه به ۲۰ میلیون تن برساند.

معاون اول رئیس‌جمهور در تبیین اقدامات دولت در زمینه مسکن و تحقق شعار ساخت ۴ میلیون مسکن در دولت سیزدهم افزود: اعطای زمین در هزار شهر، اتمام ۲۴۰ هزار واحد مسکن ناتمام و ثبت نام ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در طرح ملی مسکن تاکنون در این زمینه انجام شده است.

مخبر گفت: افزایش ظرفیت ۷ هزار مگاواتی برق کشور، شروع عملیات ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه جدید، طراحی ۲۷ شهر ساحلی، ساخت ۵ شهر مولد کشاورزی، احداث ۱۳ پارک پتروشیمیایی و طراحی بزرگ‌ترین شهر تولیدی و مسکونی در مکران از دیگر برنامه‌های دولت مردمی است.

مردم را باید به عرصه اقتصاد وارد کرد

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: با وجود مسائل و مشکلات در کشور اما ظرفیت‌ها، موفقیت‌ها و قدرت حل مسأله در کشور، فوق‌العاده زیاد است؛ در این زمینه باید همانند دیگر صحنه‌های انقلاب اسلامی، مردم را به عرصه اقتصاد نیز وارد کرد که این مهم و سازماندهی مردم در بخش اقتصادی با کمک بسیج امکان‌پذیر است.

همچنین در این جلسه برخی از دانشجویان به بیان نظرات، درخواست‌ها، دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و مطالبه‌گری‌های خود در زمینه‌های حل مشکلات صنفی و آموزشی دانشگاه های مختلف، تخصیص بودجه لازم برای تشکل های دانشجویی، افزایش سطح کیفی فعالیت های فرهنگی، تقویت پیوند صنعت و دانشگاه، تسهیل ازدواج دانشجویی، افزایش دیدارهای دانشجویی با مقامات و وزرای دولت به‌ویژه در سفرهای استانی، امیدآفرینی در میان دانشجویان، افزایش ظرفیت برخی رشته‌های دانشگاهی و همچنین مشکلات استانی و شهرهای محلی خود پرداختند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۰۲۰۸۴۰۶:۳۹:۳۱ ۱۴۰۲/۹/۴
دستاوردهای دولت رئیسی نیاز به تشریح نداره ملت باگوشت و پوستشون احساس می کنن;ادامه سیر گرانی کالاها و خدمات مثل گرانی لاستیک گرانی گوشت مرغ و گوشت قرمز و..،ادامه صعود تورم،افزایش حقوق کارمند و کارگر کمتر از نصف تورم برای دومین سال، افزایش ۵سال به سنوات بازنشستگی،افزایش انواع مالیات ،ثابت ماندن سقف مالیات بر حقوق برای دومین سال،نا عدالتی محرز در پرداخت رفاهیات به نحوی که دستگاه های دولتی مرفه ممکن است همه انواع رفاهیات را به کارکنانشان پرداخت کنند و دستگاه های ضعیف حتی یکبار هم نتوانند نسبت به پرداخت رفاهیات اقدام کنند
ناشناس۳۳۰۲۲۰۱۰۹:۵۲:۰۹ ۱۴۰۲/۹/۴
آوار دوستانت را نمیگویی
ناشناس۳۳۰۲۲۸۳۱۱:۴۶:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۴
واکسن کرونا زدی، یارانه ۳۰۰ هزار تومنی هم گرفتی، بنزین 3۰۰۰ تومنی هم می‌زنی، مسکن هم ثبت نام کردی، تابستون هم بدون قطعی برق زیر باد کولر بودی، حالا سر حال شدی داری با تلسکوپ ایرادات دولت رو پیدا می‌کنی!!!
ناشناس۳۳۰۲۳۶۶۱۳:۰۳:۱۴ ۱۴۰۲/۹/۴
طرف طی یکسال قیمت مسکن را 78 درصد، مواد خوراکی را بیش از 70 درصد، تورم عمومی را بیش از 40 درصد کرده،
اذرن۳۳۰۲۰۸۹۰۶:۵۰:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۴
چه دستاوردی برای نمایش وفیلمبرداری این ور و انور می روی .
ناشناس۳۳۰۲۱۰۰۰۷:۴۱:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۴
دولت جز بدبختی و فلاکت به مردم ایران هیچ دستاوردی ندارد.
ناشناس۳۳۰۲۱۳۱۰۸:۲۲:۳۷ ۱۴۰۲/۹/۴
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید، ساخت سالانه یک میلیون مسکن، ایجاد سالانه یک میلیون شغل، جبران خسارت زیان دیدگان بورس و قلک نبودن بورس برای دولت، کاهش تورم به نیم و سپس تک رقمی کردن آن، ایجاد گشت ارشاد برای مسولان و...آیا دستاورد است؟
ناشناس۳۳۰۲۱۳۴۰۸:۲۷:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۴
نیاز به تشریح نیست اقدامات دولت را باتمام وجودمان حس می‌کنیم وقتیکه من باز نشسته بعد از سی سال معلمی الان نمیتوانم مایحتاج خانواده را تامین کنم از فرزندانم خجالت میکشم وقتی که دو فرزندم با داشتن مدرک کارشناسی ارشد بیکارند ودچار افسردگی شده اند وقتی گوشت کیلو ششصد تومان را نمیتوانم برای خانواده تهیه کنم .......
ناشناس۳۳۰۲۱۳۶۰۸:۳۱:۲۷ ۱۴۰۲/۹/۴
عطر آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید
عباس۳۳۰۲۱۷۶۰۹:۲۸:۴۰ ۱۴۰۲/۹/۴
متاسفانه مسئولین دولت آقای رئیسی فقط با بسیج دانشجویی جلسه می‌گذارند و از بقیه دانشجویان که اکثریت نود درصدی هستند وحشت دارند.
ناشناس۳۳۰۲۲۴۲۱۱:۰۲:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۴
دو صَد گُفت چون نیم کِردار نیست
بازنشسته کشوری۳۳۰۲۲۸۸۱۱:۵۵:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۴
جناب معاون! اینهمه از کاهش تورم ماهانه، نقطه به نقطه گفتید چرا آثارش در سفره و قدرت خرید من بازنشسته مشاهده نمیشه؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  15. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  16. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  17. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  18. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین