خروش استکبارستیزی ملت ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان/ طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در سراسر کشور

  4020813028 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، از ساعت ۹:۰۰ صبح برگزار شد.

خروش استکبارستیزی ملت ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان/ طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در سراسر کشور

به گزارش تسنیم، مراسم یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تمامی استان‌های کشور و بیش از 1200 شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، از ساعت 9:00 صبح آغاز شد.

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هرساله یادآور طنین فریادهای آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ آمریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام، نام‌گذاری شد، و به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه‌نمایی می‌کند.

اینک که ولیده نامشروع آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی با تحمل شکست سنگین از رزمندگان فلسطینی تحقیر شده و با قساوت هر چه تمام تر، حملات وحشیانه و جنون‌آمیز را به مناطق غیر نظامی و بیمارستان‌ها توسعه داده و با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی و با به کارگیری انواع سلاح‌های غیر متعارف سعی در ترمیم آبروی از دست رفته خویش دارد. غزۀ قهرمان با قدرت سلاح ایمان و مقاومت، حلاوت و شیرینی و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی، ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه و متعفن رژیم ضد انسانی و نژادپرست صهیونیستی و نظام‌های فکری زاینده آن وارد و در عرصه افکار عمومی جهان بی‌آبرو ساخته است.

مراسم یوم الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ به‌صورت سراسری در استان‌های کشور و بیش از 1200 شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، از ساعت آغاز شد و ملت استکبارستیز ایران بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

خشم انقلابی مردم خراسان شمالی در یوم‌الله 13 آبان

به گزارش تسنیم از بجنورد، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ و پرشور یوم‌الله 13 آبان در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی از صبح امروز آغاز شد. دانش‌آموزان و مردم انقلابی سراسر استان همزمان با یوم‌الله 13 آبان فریاد استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا را در سراسر استان فریاد زده و خشم و انزجار خود را از تحریم‌های جدید آمریکای جنایتکار اعلام کردند. راهپیمایی 13 آبان سال 1402 امسال در 54 نقطه شهری و روستای استان خراسان شمالی و با خشم انقلابی امت اسلامی از جنایات رژیم کودک اسرائیل برگزار شد.

مردم بجنورد نیز از ساعاتات ابتدایی صبح امروز با حضور در میدان شهید، راهپیمایی 13 آبان را آغاز کرده‌اند، دانش آموزان بجنوردی با حضور پرشکوه خود در این راهپیمایی از مسئولان خواستند در برابر خواسته‌های نابه حق استکبار جهانی ایستادگی کنند.در این راهپیمایی پرشور اقشار مختلف مردم و به ویژه  جوانان دهه 80 و دانش آموزان دهه نودی با تاکید بر ذات استکباری و کودک کش رژیم ایالات متحده آمریکا بر توقف فوری حملات صهیونیستها به مردم و کودکان بی‌پناه غزه تاکید کردند.

اهل تسنن استان خراسان شمالی در کنار کرمانج ها و ترکمن های غیور و مرزدار این استان، حضوری حماسی و چشمگیر در این راهپیمایی داشتند.مراسم راهپیمایی 13 آبان در شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم نیز با شور و حرارتی خاص و تحت تاثیر جنایات اخیر رژیم کودک کش اسرائیل در حال برگزاری است.

فریاد استکبارستیزی مردم شیراز در راهپیمایی ‌

به گزارش تسنیم از شیراز، 13 آبان‌ماه نقطه عطفی در مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار است که به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز به یک معنا روز دانش‌آموز، به یک اعتبار روز دانشجو و به معنای دیگر روز استواری ملت ایران در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است.

صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی برای همصدا شدن دانش‌آموزان ایرانی با شهدای دانش‌آموزان غزه، زنگ استکبارستیزی به صورت هماهنگ در مدارس استان فارس به صدا درآمد.

اقشار مختلف مردم در سراسر استان فارس و در 150 نقطه در راستای گرامیداشت روز استکبارستیزی فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند. همچنین راهپیمایی و تجمع مردم انقلابی و شهیدپرور و همیشه در صحنه شیراز از میدان شهدا (فلکه شهرداری) شیراز با سر دادن شعار‌های ضداستکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، سیزدهم آبان ماه یوم الله یوم الله و این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده در حال برگزاری است.

هم اکنون میدان شهداءی شهر شیراز پذیرای زنان و مردانی است که بار دیگر در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرد هم جمع شده‌اند تا به استکبار جهانی بگویند ملت ایران همیشه بیدارند و هیچ نیروی خارجی نمی‌تواند با دروغ و توطئه وحدت آنان را بر هم بزند.نه تنها دانش‌آموزان بلکه، پیر و جوان و زن و مرد از هر گروهی در این تجمع حماسی و استکبارستیزانه حضور یافته‌اند تا به نیابت از دانش‌آموزانی که در آبان ماه سال 57 در مقابل ظلم و جور به پاخواستند، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را فریاد زنند.

حضور حماسی مردم کرمان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان

به گزارش تسنیم از کرمان، راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شد.

مردم دیار سپهبد شهید‌ حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با حضور حماسی و باشکوه خود به صحنه آمده تا جنایات آمریکا و اسرائیل در غزه را محکوم کرد و با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع بدهند و ضمن خنثی کردن نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمن، وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان و کسانی بکشند که ایران قوی و متحد را نمی‌خواهند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

آخرین عناوین