معاون رئیس جمهور: شرایط اقتصادی بهتری را برای مردم ایجاد خواهیم کرد

  4020806032 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون رئیس جمهور گفت: امروز دولت مردمی در کنار سایر قوا و نهادهای انقلابی در خدمت مردم است تا شرایط اقتصادی بهتری برای مردم ایجاد کند و با فعالیت‌های گسترده دولت، سراسر مناطق کشور به عرصه عمران و آبادانی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام تبدیل شده است.

معاون رئیس جمهور: شرایط اقتصادی بهتری را برای مردم ایجاد خواهیم کرد

به گزارش تسنیم از همدان، سید محمد حسینی در همایش بزرگداشت روز کبودر آهنگ و گرامی‌داشت 5 شهید 5 آبان 1357 در جمع پر شور مردم، استاندار همدان و مسئولان ارشد استان و شهرستان با ابلاغ سلام رئیس جمهور، مردم استان همدان و کبودر آهنگ را مردمانی انقلابی، ولایی و اهل کار و تولید توصیف کرد و گفت: در پنجم آبان سال 57، پنج ستاره درخشان و کبوتر سبک‌بال این دیار در مقابل ظلم و استبداد پهلوی سینه سپر کردند، این شهیدان والامقام از پیشگامان و طلایه‌داران پیروزی انقلاب اسلامی بودند که امام راحل در نوفل لوشاتو از این رخداد یاد کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه ملتی که شهادت را رستگاری و سعادت می‌داند شکست‌ناپذیر است، اظهار داشت: مردم فلسطین و غزه با الهام از روحیه پایمردی و شهادت طلبی ملت ایران، راه مقاومت و مبارزه در مقابل رژیم صهیونیستی را انتخاب کردند و در عملیات طوفان الاقصی ضربه سهمگین و غیر قابل جبرانی بر پیکر این رژیم‌ منحوس وارد کردند و بی تردید تلاش سران آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان در تزریق تنفس مصنوعی به این رژیم نتیجه‌بخش نخواهد بود.

معاون رئیس جمهور گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی نه تنها شکست نظامی، امنیتی و اطلاعاتی خورد بلکه ماهیت خبیث آن برای ملت‌های جهان آشکار گردید و در افکار عمومی نیز شکست خورد زیرا مدعیان حقوق بشر که از حقوق زن و کودک دم می‌زدند نه تنها در مقابل شهادت 3 هزار کودک معصوم و بیش از هزار زن مظلوم سکوت کردند بلکه آشکارا از جنایات رذیلانه صهیونیست‌ها حمایت نمودند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فلسطینی ها با الهام از شهدا و ایثارگران کشورمان شیوه مقاومت خود را تغییر دادند و جوانان فلسطین که زمانی با سنگ در مقابل صهیونیست‌ها مقابله می‌کردند اما امروز قدرت و توان مقاومت فلسطین به گونه‌ای است که می‌توانند رژیم صهیونیستی را با مشکل مواجه کنند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های کبودر آهنگ در حوزه کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و گفت: مردم این خطه با روحیه انقلابی و ولایی اهل کار و تولید هستند و بخش زیادی از غلات استان و کشور توسط مردم این دیار  تولید می‌شود و دولت نیز از تلاش کشاورزان حمایت می‌کند به گونه‌ای که امسال رکورد خرید تضمینی گندم شکسته شد و حدود 10 میلیون و 500 هزار تن  گندم از کشاورزان خریداری گردید که رکورد بی‌نظیری محسوب می‌شود.

معاون رئیس جمهور افزود: امروز کشورمان با حمایت‌های دولت در بسیاری از بخش های صنایع نیز به مرحله بی‌نیازی رسیده است و شرکت‌های دانش بنیان محصولاتی تولید می‌کنند که حتی کشورهای اروپایی مشتاق خرید آن هستند.

حسینی  با بیان اینکه استان همدان دیار شخصیت‌های بزرگ و آثار تاریخی و فرهنگی و طبیعی کم نظیری است اظهار داشت: مطالعات انجام شده نشان می دهد که هر گردشگر خارجی در سفر به ایران تحت تاثیر فرهنگ نجابت، مهمان نوازی و صمیمیت مردم ایران است و سفیر معرفی آن در کشور خود می شود لذا دولت رونق گردشگری را در راستای مقابله با ایران هراسی در کنار درآمدزایی اقتصادی در پیش گرفته است.

معاون رئیس جمهور در حالی که برخی  کشورها به خاطر نداشتن شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار، مقبره‌های غیر واقعی به نام اندیشمندان ایرانی در کشور خود ایجاد می‌کنند تا از این راه توریسم جذب کنند، در همین استان همدان و کبودر آهنگ ده‌ها شخصیت و عالم بزرگ علمی و دینی و بیش از 239 اثر تاریخی و طبیعی از جمله غار علیصدر و تالاب شیرین سو وجود دارد  که باید سرمایه‌گذاری مناسبی برای معرفی آنها به جهان انجام شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به مشکل زمین‌های وقف شهرستان کبودرآهنگ گفت: با توجه به اینکه این مشکل فقط  محدود به این شهرستان نیست و سایر  شهرستان‌ها و استان‌ها نیز کم و بیش با آن مواجه هستند لذا کمیسیون حقوقی و قضایی دولت به دنبال راهکاری است که بتواند ضمن رعایت نکات شرعی، منافع مردم را نیز تامین کند و آن را به عنوان الگوی جامع اجرایی کند.

حسینی گفت: امروز دولت مردمی در کنار سایر قوا و نهادهای انقلابی در خدمت مردم است تا شرایط اقتصادی بهتری برای مردم ایجاد کند و با فعالیت‌های گسترده دولت، سراسر مناطق کشور به عرصه عمران و آبادانی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام تبدیل شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور که به دعوت نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار به این شهرستان سفر کرده است در پایان این مراسم  از خانواده شهدا و نخبگان فرهنگی و ورزشی شهرستان کبودر آهنگ از جمله رضا قیطاسی قهرمان قوی ترین مردان ایران تقدیر کرد.

در حاشیه این مراسم شماری از مردم کبودراهنگ ،  مطالبات، درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را  با معاون پارلمانی رییس جمهور در میان گذاشتند.

حسینی همچنین در بدو ورود به کبودرآهنگ با حضور در مزارشهدای گمنام به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

حسینی در این مراسم به تلاش بی‌وقفه دولت برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و جبران کمبودها اشاره کرد و اظهارداشت: دولت مردمی و تحول‌گرا بر مبنای عدالت محوری ، بدنبال تکمیل طرح‌های زیربنایی و عمران و آبادانی متوازن در همه مناطق کشور است.

معاون رییس جمهور گفت: دولت با تلاش بی‌وقفه در مسیر خدمت به مردم و با حضور فعال و تاثیرگذار در سازمان های منطقه ای و مجامع جهانی و تعامل گسترده با کشورهای جهان، آثار و نتایج اقتصادی دراز مدت و پایداری برای کشور رقم می‌زند و وضعیت اقتصادی و معیشتی را بهبود می‌بخشد.

حسینی اظهارداشت: دولت مردمی در دو سال گذشته به رغم تنگناهای زیادی که با آن مواجه بود، موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیری در عرصه داخلی و خارجی داشته است.

معاون رئیس جمهور به تلاش دشمنان و معاندین برای اخلال در خدمت‌رسانی دولت اشاره کرد و گفت:  رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب پائیز گذشته هجمه سنگینی به راه انداخته و با بسیج همه امکانات خود به دنبال ایجاد آشوب و برهم زدن نظم و امنیت ایران بودند اما امروز خودشان در مقابل مردم غیور غزه و افکار عمومی دنیا مستأصل شده‌اند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس تاکید کرد: دولت در عرصه سیاست خارجی با اتخاذ سیاست تعامل حداکثری و سازنده با کشورهای مختلف جهان و عضویت در سازمان شانگهای و گروه قدرت‌های نوظهور بریکس و در داخل کشور با سرمایه‌گذاری در صنایع پیشران و بخش نفت، گاز و پتروشیمی تلاش کرده ، نتایج دراز مدت و پایداری برای کشور فراهم کند.

معاون رئیس جمهور گفت: زمانی که آیت الله رئیسی این مسئولیت را بر عهده گرفت به خوبی می‌دانست که به خاطر حاکم بودن روحیه رخوت و سستی در دولت گذشته، طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام زیادی در کشور معطل مانده است و رابطه با اغلب کشورهای منطقه و دوست در سطح مناسبی نیست اما با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با قوت و اقتدار در این مسیر گام نهاد و بی‌وقفه مشغول خدمت و رفع گرفتاری‌ها و مشکلات شد.

حسینی گفت: امروز به واسطه اقدامات دولت و فعال شدن بیش از 5 هزار واحد تولیدی که غالباً تعطیل و نیمه فعال بودند نرخ بیکاری کاهش ملموسی داشته است و شرکت‌های دانش بنیان که محل اشتغال نیروهای تحصیل کرده و دانشگاهی است از نظر کمی و کیفی افزایش قابل توجهی یافته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت بر اساس مسئله محوری با تدوین برنامه 5 ساله هفتم ریل گذاری جدیدی در عرصه‌های مختلف انجام داده است و پس از تصویب نهایی و اجرای آن شاهد توفیقات بیشتر در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

حسینی گفت: بنای دولت این است که از وضع موجود به سمت وضع مطلوب حرکت کند لذا به جای اینکه از کنار مشکلات عبور کرده و آنها را مانند دوره های گذشته به حال خود رها سازد،  به دنبال حل و فصل ریشه ای آن است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دشمنان لا وضع تحریم‌های ظالمانه به دنبال انزوای ایران اسلامی بودند اما امروز جمهوری اسلامی ایران در مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی نقش آفرین و تاثیرگذار است.

حسینی با تاکید بر اینکه ملت ایران مدافع و حامی مظلومان عالم است، تاکید کرد: امروز مردم فلسطین راه دیگری جز مقاومت و پایمردی در مقابل رژیم دژخیم صهیونیستی ندارند، صهیونیست‌ ها بیش از 16 سال مردم غزه را در محاصره کامل قرار داده و ارتباط آنان را با جهان قطع کرده‌اند اما رزمندگان حماس و مقاومت با نصرت الهی، موانع متعدد و مستحکمی که در اطراف غزه برپا شده را کنار زده و شکست سنگینی بر ارتش رژیم جعلی وارد کردند بنحوی که آثار اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونسیتی نمایان شده است.

معاون رییس جمهور همچنین به همراه قاسمی فرزاد استاندار همدان، نماینده مردم و فرماندار بهار از آثار صنایع دستی هنرمندان چیره دست سفالگر منطقه لالجین دیدن کرد و بر لزوم توجه و حمایت از هنرمندان این حوزه و معرفی این ظرفیت در راستای جذب گردشگر داخلی و رونق اقتصادی این شهرستان آن تاکید کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۷۴۶۲۳۱۱:۰۹:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۶
خدا کنه
ناشناس۳۲۷۴۶۳۹۱۱:۲۱:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۶
کی؟ لطفا زمان بده.
ناشناس۳۲۷۴۷۵۰۱۲:۰۶:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۶
این که بهتر خواهد شد شکی نیست منتهی سرکوب ارزی و اقتصادی نکنید تا بعد درجا زده شود
ناشناس۳۲۷۵۲۵۹۱۵:۴۹:۵۳ ۱۴۰۲/۸/۶
هر موقع ایجاد کردید بعد ..
ناشناس۳۲۷۵۳۵۹۱۶:۴۲:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۶
لطفا به شرایط اقتصادی کارگران، کارمندان بخصوص بازنشستگان هم توجه کنید. ... افزایش حقوق در سال آینده کمتر از تورم نباشد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

آخرین عناوین